Puslapis 35

Re: Problemos su automatine greiciu deze

Parašytas: 2011 Rgp 22, 13:07
utah
Kokie požymiai nusibaigiant pagalvėms? Ne per seniausiai rašiau, kad problemos su dėže, bet šiandien pastebėjau kad ant P ir N padėčių jaučiasi silpnas kalenimas (matalas į metalą?). Švelniai gazuojant (1,5k-2k aps.) taip pat kalenimas girdisi, o važiuojant ir ant D padeties kalena kažkas būtent tam apsukų diapazone, davus gaziuko ar atleidus jį - nutyla. Tai ar negali būt pagalvės? kaip patikrint? O pavaras pradėjo kaip laikrodukas junginėt (tfu tfu tfu..) Gal prieš blogą? :D

Re: Problemos su automatine greiciu deze

Parašytas: 2011 Rgp 22, 20:14
darėnas
tai jau tikrai ne prieš gerą, jei indėklai kalena.....
:lol: :shock:

Re: Problemos su automatine greiciu deze

Parašytas: 2011 Rgp 22, 21:14
utah
bus tų indėklų. :lol:

Re: Problemos su automatine greiciu deze

Parašytas: 2011 Rgs 09, 10:46
tarkonas
sveiki. Norėčiau savo bėdom pasidalinti. Ūžia lygtai APD, kai atleidi greičio pedalą greičio intervale nuo 110 iki 60 km/h. Jeigu perjungi iš D į N ūžimas dingsta. Jaučiasi mašinos bukumas kai greitėji. Buvau servise - kompas nieko nerodo. toliau spėlionės. Tas bukumas gali būti susijęs su turbina, bet tas ... ūžimas? viskas prasidėjo lenkiant ( paspaudi būdavo - šioks toks užlaikymas ir šaudavo priekin) paspaudžiu, o šovimo priekin nėra, vos nepadariau avarijos. 2000m 9-5 2.0.

Re: Problemos su automatine greiciu deze

Parašytas: 2011 Rgs 09, 13:39
Mindė
tarkonas rašė:... šovimo priekin nėra, vos nepadariau avarijos. 2000m 9-5 2.0.

Variklis renka apsukas ?

Re: Problemos su automatine greiciu deze

Parašytas: 2011 Rgs 09, 13:59
tarkonas
Apsukos kyla, bet sunkiai. Kai visai nuspaudi "tapkę" tai tada aiškiai meta į žemesnę pavarą - apsukos virš 3-3.5tūkst tada traukia.( tiek anksčiau nereikėdavo spausti.), Į kalną paspaudus iki dugno labai sunkiai greitėja ir garsas variklio (turbinos?) didelis. Prisiminiau: tas ūžimas girdisi tol kol apsukos nenukrenta iki maždaug 1 tūkst, t.y. maždaug prie 60 km/h p.s. tik benzinas

Re: Problemos su automatine greiciu deze

Parašytas: 2011 Rgs 12, 06:56
Mindė
tarkonas rašė: tas ūžimas girdisi tol kol apsukos nenukrenta iki maždaug 1 tūkst, t.y. maždaug prie 60 km/h p.s. tik benzinas

Deze manau cia ne prie ko.

Re: Problemos su automatine greiciu deze

Parašytas: 2011 Rgs 24, 20:13
utah
naršydamas youtube'je užmačiau tokį video

http://www.youtube.com/watch?v=eeVDqrMZhiE

pas mane lygiai toks pats garsas tik gal mažesniame apsukų diapazone. Bet pas jį mechaninė dėžė, pas mane automatas.
Noise and pulse in clutch disappeared after I had a new clutch installed (with new slave cylinder and engine mounts)
rašo jog dingo garsas pakeitus variklio pagalves ir sankabą su cilindriuku. Komentaruose rašo jog spėja kad buvo kalta sankaba. Tai man pakeitus pagalves dingtų garsas? Nes jis atsirado po to kai buvo trauktas variklis ir pakeisti greičių dėžės tepalai. Ar dėžėj jau pipec bus?

Re: Problemos su automatine greiciu deze

Parašytas: 2011 Rgs 24, 20:58
sast5602
tarkonas rašė:....viskas prasidėjo lenkiant ( paspaudi būdavo - šioks toks užlaikymas ir šaudavo priekin)....


Pas mane paspaudus iki dugno irgi būna šioks toks užlaikimas, bet po akimirksnio šauna į priekį kaip raketa. Ar tas užlaikimas normalus automatinėms dėžėms? AT pravažiavus 175kkm. Bet to užlaikimo, dar vienas pastebėjimas, kad esant šaltam tepalui, bėgiai šiftinasi tik pasiekus apie 2600 aps., kai šiltam šiftinasi apie 2000 aps. ar čia normalu?

Re: Problemos su automatine greiciu deze

Parašytas: 2011 Spa 11, 19:50
sast5602
Sveiki, gal kas žinot, kokios ligos simptomai yra tokie:

benzinas, 2.0 turbo,
Automatinė dėžė trijų bėgių lyg ir, (P, R, N, D, 3, 2, 1)

Esant visai šaltam varikliui, persijungiant automatinėms pavaroms atsiranda stipri vibracija. Laikos tik iki kol persijungia pavara.
Tarkim iš N į D, ar iš D į R vibracija būna. Taip pat vibracija atsiranta stabdant, prieš pat sustojimą.

Sušilus varikliui, vibracija dingsta.

Gal kas žinot kas čia per liga, ir kiek vaistai kainuoja? :)

Ar nekreipt dėmesio?

Aero 2003, padekit su pavaru deze ...

Parašytas: 2011 Spa 17, 16:04
MrGrey
Jau stovi mašina menesi prie namo, niekas klaipedoje nemoka saabu tvarkyti, jau nebezinau ka daryti.
Prasidejo viskas pries menesi kai grižinejau i klaipeda, važiavau nelabai geru keliu gerus 50 kilometru 110km/val greiciu. Kai liko 40 km iki klaipedos užsidege "Check engine, Check Gearbox" lemputes. Buvo tamsu ir kažkaip vidurij kaimo nenorejau sustoti tai davažiavau iki klaipedos. Sustojau užsipilti kuro ir nebepajudejau bevaik, isleto kazkaip pradeda vazioti, nu greiciausiai čia tas "limp mode" isijunge. Nu tiek to, nuvažiavau i servisa, kompas parode klaida #0748 - High pressure solenoid ... Pakeite man ta solenoida, keičiasi jis, kaip man pasake, tik kartu su kitu ir jie kainuoja po 500lt. Ir ... nieko nepasikeite. Tie iš serviso nieko nesuprate nuvažiavo i saab atstovybe Klaipedoj, ten visai juokingai, mašina nepasijunge prie ju kompu ir jie pasake kad padeti negales niekaip. Išvažiavome iš saab centro, viskas užgeso, apsidžiaugiau. Praejo 2 dienas, pravažiavau 100km ir vel tas pats, lemputes dega mašina nebevažioja. Saab atstovybeje padet negali, tie kur solenoidus keite irgi sako nežinom kaip padet. Buvau dar č servisose, bandžiau aiškinti kad solenoidus man pakeite, bet jie galejo pasiulyti tik ju keitima dar karta, o vel 1400lt leisti i bala nesinori. Pradėjau ieškoti internete kas galetu būti ir radau kad greičiausiai kažkur trumpina nuo dežes iki dežes valdymo modulio ar pats modulis užlinko.
Tai va žmones, gal kasnors turejote tokia problema ar gal žinote klaipedoje "Remontinikus su kiaušiais" kurie galetu padeti? Jau nebežinau ka daryti. Arba galbut kažkas turite elektrines dalies schema, gal pats meginčiau tvarkyti.
Jeigu kažkas 100% žinote kame reikalas ir galite sutvarkyti galiu nuvažioti iki kito miesto, gal deže neužlinks.

Re: Aero 2003, padekit su pavaru deze ...

Parašytas: 2011 Spa 18, 20:53
MrGrey
The Error code is generally activated on detection of the following conditions: Engine Control Module (ECM) detects an open or shorted condition on the solenoid circuit
Possible causes
1. Faulty line pressure solenoid valve
2. Line pressure solenoid valve harness or connectors
3. Line pressure solenoid valve circuit is open or shorted
4. Low transmission fluid level
5. Dirty transmission fluid
6. Wiring problem between the box and the TCM.
7. In some cases TCM faulty

Va ka aš suradau. Šeip 1, 2, 3, 4, 5 punktai padaryti garaze pas Zigma kur dezes tvarko klaipedoj. Tad lieka 6 ir 7.
Tai vat dabar galvoju kas bent šitus 2 punktus galetu patikrinti. Turit ideju gal?
P.S. Pas Raimi dar nebuvau, važiosiu ketvirtadieni gal.

SAAB 9-5 automatine greiciu deze

Parašytas: 2011 Lap 03, 09:19
Ramucio
Sveiki, klausymas, kiek pas jus rodo apsukų SAAB 9-5, 2.3 Aero, 4 bėgiu automatas prie 120 km/h. Padangos H45 R17? 2500/min ar 3000/min (kazkur cia radau forume)
Ačiū atsakiusiems.

Re: Problemos su automatine greiciu deze

Parašytas: 2012 Bal 18, 06:18
lylou2
Vakar nutiko toks keistas dalykas, ilgai pavaziavus mieste pradejo sunkiai metyti pavaras 9-5 MY 2000 permeta tik ant 3500-4000aps. Bet po to paspaudus autostradoj viskas susitvarke ar yra kam taip buve?

Del MY02 aero automato remonto

Parašytas: 2012 Bal 26, 09:24
lucky_devil
Sveiki gal kas remontavot deze "Daivantoje" isikurusioje ant marijampuoles kelio nuo kauno ties garliava. Pas mane deze uzsilusi pradeda trankytis ir atsiranda uzsigazavimai ir man idomu ar apsimoka varyt pas juos tvarkyti ar geriau kitos dezes ieskoti? Aciu uz atsakymus.