Puslapis 37

Re: Sugeso sankaba

Parašytas: 2011 Lap 11, 11:37
Marrat
Sankabos hidraulikai naudojamas tas pats stabdžių skytis - tas pats bakelis. Žiūrėk, ar kur neleidžia sankabos hidraulinėje linijoje - oro pateko per kažkurį cilindriuką (pagr. - prie pedalo arba darbinį - prie sankabos) arba hidraulikos liniją, gal žarnelė kiaura.

Re: Sugeso sankaba

Parašytas: 2011 Lap 11, 13:17
GP6891
Stabdziu skyscio maziau mazosios normos, pries pora savaiciu dar kaip tik tikrinau buvo ties didziaja norma...kai turesiu laisvo laiko reiks megint nuiminet ta paneli ir paieskot pro kur isbega skystis. Gal kas galit papasakot kaip nuorint sistema?

Re: Sugeso sankaba

Parašytas: 2011 Lap 11, 23:46
romask
kuremis'ai, visi ieskantys tikrai moka paziuret skelbimu skyreli.. ar butina visas temas terst...

Re: Sugeso sankaba

Parašytas: 2011 Lap 12, 00:27
Maksimas
sweiki,ketinu ideti i saab 9k varikli nuo 900 97m viskas kaip ir nieko,bet ten sankaba su troseliu o 9k hidrauline, ar geriau keist pedaline ir kazka konstruoti ar ideti darbini cilindriuka? dekui.

Re: Sugeso sankaba

Parašytas: 2011 Lap 12, 07:09
Khary900
Jei turi galimybę-dėk darbini cilindriuką.

Re: Sugeso sankaba

Parašytas: 2011 Lap 17, 18:42
GP6891
Kas gali buti, jei ilgiau palaikius isminta sankaba nebeleidzia perjungti begiu?

Nusiorinau sistema, taip vaziuojant ir greitai perjungiant begius viskas normaliai veikia, bet kai reikia atbuliniu vaziuot ir sankaba neiskart atleist, tai sankaba pradeda nebeveikt.

Cilindriukas prie sankabos pedalo neapvarvejas, sausas.

Re: Sugeso sankaba

Parašytas: 2011 Lap 17, 20:02
Rudik
kiauras manzetas arba korozija pazeistas cilindro pavirsius (nekeisto stabdziu skiscio ir ilgo stovejimo pasekmes).

Re: Sugeso sankaba

Parašytas: 2011 Lap 17, 21:22
Haro
Maksimas rašė:sweiki,ketinu ideti i saab 9k varikli nuo 900 97m viskas kaip ir nieko,bet ten sankaba su troseliu o 9k hidrauline, ar geriau keist pedaline ir kazka konstruoti ar ideti darbini cilindriuka? dekui.

pagalvok kas bendro tarp variklio ir sankabos apart to kad jie vienas pire kito prisisuka ir tai ne tiesiai...
o atdsakymas i klausima ar pedaline ar konstravimas burtu toks isidedi i bagaznyka 2 varikli ir ant dangcio uszasai twin engine
pamastymai blogoms mintis isvaryti:
1.i 9000 neidesi variklio su deze nuo 900
2 B202 ir b204 varikliai skirasi
3 b234long block ir b234short block skiriasi
4 9000 po94 ir 900 po 94 m smagraciai skiriasi
5 diskatorius isminamas su isminamuoju guoliu, kokia jo pavara nesvarbu mechanine ar hidrauline
6 9000 iki 94 metu smagratis skiriasi nuo 9000 po 94metu
sukonkretink klausima i koki 9000 nori deti koki varikli nuo 900? tada gal kazka galima bus tiksliau atsakyti ;)

Re: Sugeso sankaba

Parašytas: 2011 Lap 19, 01:18
Maximus
Maksimas rašė:...

Varikli i 9k nuo daugmaz tu paciu metu 900NG ideti is esmes galima.
Taciau prasikeikti teks zymiai daugiau nei buvo prasikeikta dedant longblock'a i 5.5 shortblock'o vieta ;)
O sankaba apskritai ne prie ko :)

Re: Sugeso sankaba

Parašytas: 2011 Lap 24, 15:46
GP6891
GP6891 rašė:Kas gali buti, jei ilgiau palaikius isminta sankaba nebeleidzia perjungti begiu?

Nusiorinau sistema, taip vaziuojant ir greitai perjungiant begius viskas normaliai veikia, bet kai reikia atbuliniu vaziuot ir sankaba neiskart atleist, tai sankaba pradeda nebeveikt.

Cilindriukas prie sankabos pedalo neapvarvejas, sausas.


Simptomai tie patys, tik va dar dabar paaiskejo kad dinsgta skystis, ir nuo pavaru dezes po truputi lasa, reikia keisti sankabos darbini cilindriuka ar gali buti dar kazkas? Kiek kainuoja toks remontas Lietuvoje, kiek pats cilindriukas kainuoja? Nes cia uzsiprase tikrai nemazai, tai nezinau ka cia ir be daryt.

Cia kaip suprantu labai daug reikalu yra ji pakeisti, reikia imti greiciu deze...

Re: Sugeso sankaba

Parašytas: 2011 Lap 24, 23:04
Marrat
Taigi iš karto buvo aišku, kad kažkur nesandaru, jeigu užsiorino ir skysčio trūko. Jeigu pagr. cilindras ir magistralė iki darbinio cilindriuko sausa, tai tada darbinis cilindriukas. Norint pakeisti, reikia nuimti dėžę. Darbas gali kainuoti ~800 Lt, priklauso nuo serviso. Darbinis cilindriukas kokius 400 Lt kainuos, bet gal užteks remontinio komplekto. Apsimoka už tą patį ir sankabą pasikeisti, jeigu jau prie galo ir alkūninio riebokšlį, kad metų bėgyje nereikėtų vėl dėžės nuiminėti, bet sąmata dar išaugs gerokai.

Re: Sugeso sankaba

Parašytas: 2011 Lap 25, 16:29
FatalX
Sveiki, zodziu pastebejau, kad greitai isibegejant, pavaru permetimo momentu, apsukos kyla i virsu, ko anksciau niekada nebudavo. Siaip jauciasi, kad jau sankaba nebe kazka pas mane, bet siaip idomu ar tai susije gali buti su ja, ka manot?

Re: Sugeso sankaba

Parašytas: 2011 Lap 25, 20:28
GP6891
Išminamas guolis ir yra darbinis cilindras? cia vienas pardavejas taip pasake, ar yra skirtumas kokios firmos pirkti? Dabar gavau pasiulymus:
Akusan EU. Cilindriukas 238 lt
Išminamas guoliukas 214 lt WOLF

Sankaba pigiausias varinatas:

Sachs Vokietija. Diskatrorius+diskas 538lt

Re: Sugeso sankaba

Parašytas: 2011 Lap 26, 10:55
Marrat
Taip, išminamasis guolis yra ant darbinio cilindriuko, ir nėra parduodamas kaip atskira detalė 9-5-tam. Dėl cilindriuko firmos nepatarsiu, o SACHS labai gerai - originali, rodos, irgi yra SACHS gamybos.

Re: Sugeso sankaba

Parašytas: 2011 Lap 28, 01:49
GP6891
Internete radau, gal kam bus idomu kaip atrodo sankabos keitimo procesas:

http://home.jtan.com/~joe/saab/clutch.htm