Stabdant dreba vairas (93ss, 2004, 2.2tid)
Parašytas: 2016 Vas 23, 18:58
Stabdant dreba vairas.
Iš kart noriu atmesti stabdžių diskus: rudenį keisti į padidinto efektyvumo, o keitimo priežastis - senieji buvo susikraipę. Tad kaip dreba vairas stabdant kreivais diskais - žinau, o šiuo atveju simptomai kiek kitokie.
Drebėti pradeda maždaug 60-40km/h diapazone.
Dreba tik tada, kai stabdoma "vidutiniu stiprumu".
Bandžiau sukeisti ratus priekį su galu - nepadėjo (ratai/padangos atkrenta).
Banžiau stabdyti užgesintu motoru - tas pats (variklio pagalvė, ABS manau atkrenta).
Stabdant rankiniu drebėjimo nėra (problema priekyje).
Važiuoklėje per greitą apžiūrą nieko nerado. Gal kiek vienas atraminis guolis nepatiko, bet realiai nelabai kas jaučiasi iš jo blogo.
Rudenį darantis suvedimą, sakė, kad yra šioks toks laisvumas vairo kolonėlėje. Realiai šiandien sukinėjant vairą pats nieko blogo nejaučiu.
Kas man pačiam nepatinka, tai priekinės stabdžių kaladėlės. Važiuojant didesniu greičiu ir stipriau užmynus stabdį jo kaip ir prilimpa kokiai sekundei (atleidus stop jaučiasi, kad dar kurį laiką stabdo).
Kaladėlės minkštos.
Diskai perfuruoti ir raižyti.
Dar tokia mintis, kad gal čia tos kaladėlės kažkaip šokinėja per tuos išraižymus, bet ant naujų diskų/kaladėlių to nebuvo.
Skirtumo nesijaučia ar stabdau kartu ant bėgio (be sankabos) ar ant laisvo, išmynus/neišmynus sankabą.
Gal minčių ko dar ieškoti?
Iš kart noriu atmesti stabdžių diskus: rudenį keisti į padidinto efektyvumo, o keitimo priežastis - senieji buvo susikraipę. Tad kaip dreba vairas stabdant kreivais diskais - žinau, o šiuo atveju simptomai kiek kitokie.
Drebėti pradeda maždaug 60-40km/h diapazone.
Dreba tik tada, kai stabdoma "vidutiniu stiprumu".
Bandžiau sukeisti ratus priekį su galu - nepadėjo (ratai/padangos atkrenta).
Banžiau stabdyti užgesintu motoru - tas pats (variklio pagalvė, ABS manau atkrenta).
Stabdant rankiniu drebėjimo nėra (problema priekyje).
Važiuoklėje per greitą apžiūrą nieko nerado. Gal kiek vienas atraminis guolis nepatiko, bet realiai nelabai kas jaučiasi iš jo blogo.
Rudenį darantis suvedimą, sakė, kad yra šioks toks laisvumas vairo kolonėlėje. Realiai šiandien sukinėjant vairą pats nieko blogo nejaučiu.
Kas man pačiam nepatinka, tai priekinės stabdžių kaladėlės. Važiuojant didesniu greičiu ir stipriau užmynus stabdį jo kaip ir prilimpa kokiai sekundei (atleidus stop jaučiasi, kad dar kurį laiką stabdo).
Kaladėlės minkštos.
Diskai perfuruoti ir raižyti.
Dar tokia mintis, kad gal čia tos kaladėlės kažkaip šokinėja per tuos išraižymus, bet ant naujų diskų/kaladėlių to nebuvo.
Skirtumo nesijaučia ar stabdau kartu ant bėgio (be sankabos) ar ant laisvo, išmynus/neišmynus sankabą.
Gal minčių ko dar ieškoti?