Žibintų valytuvų problema
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1211
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
- Miestas: Vilnius
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 25
- Užsiregistravo: 2007 Spa 01, 10:15
- Miestas: Kaunas
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1211
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
- Miestas: Vilnius
- virgis
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 846
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 17:45
- Miestas: vln
- Contact:
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1211
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
- Miestas: Vilnius
- virgis
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 846
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 17:45
- Miestas: vln
- Contact:
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
ShypaZ rašė:Zodziu cia ziuriu visiem problemos tik su varikliukais kyla, cia gan menka problema visa tai sutvarkyt.Vat kadangi man visa gyvenima nesiseka,tai asiku ne tik kad sugede tie varikliukai tai ir dar kazkas, zodziu susitvarkiau as tuos varikliukus, net diodus naujus sudejau, valytuvai vazineja bet tik tol laikai rankenele, o turetu kelis kartus pavazinet ir sustot apacioj lempos,kazkur pagal mane turi but rele kuri uzlaiko tam tikra laiko tarpa itampa, ir per geltona laida valdo varikliuko darba,diodas cia ne prie ko sitam atveji.Tai va zodziu cia maciau pora zmoniu yra kas nusimano normaliai elektronikoi, o gal kas seip zinot kurioj vietoj gali but rele lempu valytuvu?Pagal mane tai ji jeigu tokia isvis yra tai cia daugelio problema isprestu,panelei uz saugilkiu ziurejau bet ten neuzvardinta ka kuri daro...
nera tokios reles.
visas valdymas pas pacius varikliukus- isitikinti tuo galima elementariai- pajungus ta varikliuka tiesei prie akumo...
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
ShypaZ rašė:tai va elementarus atsakymas, pajungus jiems 12V prie juodo ir raudono laido, jis visalaika ir dirba be perstojimo atjungi ir sustoja bet kur.Tai vat kad jis taip nedarytu ir yra geltonas laidas kuris nueina velnias zino kur...
kazkas jau blogai.
nes:
juodas- mase
raudonas-pliusas
geltonas- skirtas suzadinimui- i ji paduodamas pliusas suzadinimo momentu (tuo metu kai apipyrskiamas stiklas)
nieko nesumaisei junginedamas? gabut kazkur "uztrumpinai" raudona su geltonu- tada taip padavus i raudoina turi veikti nesustodamas (nes del jungties tarp R ir G vyks nuoaltinis suzadinimas)
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
Kol purskia,tol ir valo.Nustoja purkst,nustoja valyt,ant tuscio jis nevalo.ShypaZ rašė:tai vat butent kad nieko neuztrumpinau,taip cia tu teisus R ir J ateina pastovi 12v itampa, ir tarp ju stovi geltonas kuris duoda jam veikt arba ne, tai va jei as purskiu langus kol laikau rankenele tol jie ir yra suzadinti, kai atleidziu procesas sutoja iskart, tai vat cia ir kyla klausimas kas valdo ta geltona laida jeigu tik paprasciausiai suzadininamas nuo valytuvu rankeneles tai cia taip ir gaunas kol laikau tol veikia,o turetu veikt tam tikra laiko tarpa, taip kad kazkas turi ta geltona laida valdyti.Tai va ka as ir noriu issiaiskint
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
- Tinas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 193
- Užsiregistravo: 2007 Spa 24, 22:46
- Miestas: Kaunas
Ten yra tokis mazas plasmasinis krumpliaratis toks ekscentriskas, kuris ir reguliuoja kada sustot (palenkia tokia plokstele, kuri ir nutraukia veikima). tai va, kadangi tas krumpliaratis plastmasinis, o ir kiti ji sukanrys krumpliai plastmasiniai ju danrys buna isluzineja ir taisyk ten netaises nieko doro nesgauna. Kiek bandziau remontuot tai tik trumpam padedavo po kokios savaites ziurek vel bilekur sustojes. Tai va dabar isvis juos atjungiau ir ramu. Nu as aisku cia apie 9-5 varikliuka kalbejai, bet man atro do jie tokie pat kaip ir pas 9000.
9-5 NG TTiD MT MY11;
9-5 2.3t AT MY98
9-5 2.3t AT MY98
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
ShypaZ rašė:tai vat butent kad nieko neuztrumpinau,taip cia tu teisus R ir J ateina pastovi 12v itampa, ir tarp ju stovi geltonas kuris duoda jam veikt arba ne, tai va jei as purskiu langus kol laikau rankenele tol jie ir yra suzadinti, kai atleidziu procesas sutoja iskart, tai vat cia ir kyla klausimas kas valdo ta geltona laida jeigu tik paprasciausiai suzadininamas nuo valytuvu rankeneles tai cia taip ir gaunas kol laikau tol veikia,o turetu veikt tam tikra laiko tarpa, taip kad kazkas turi ta geltona laida valdyti.Tai va ka as ir noriu issiaiskint
uj...
tai gi aiskinu- i geltona paduodama pliusas TIK tuo metu kai apipurskiamas langas.
Jokio kito valdymo, reles NERA.
visas valdymas paciame faru valytuvo korpuse.
el schemoje aiskiai matosi, kad nera jokiu papildomu reliu- geltonas laidas eina i:skyscio siurbliuka, faru valutuvus, stiklo valytuvu rele.
taciau stiklo valytuvu rele nieko bendro neturi su faru valytuvais.
beja ar esi tikras, kad teisingai surinkai?
jei nori, duok meila, imesiu as tau elektros schema, paprasta ji labai, turetum atsirinkti...
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
Gerasis Senelis Saltis rašė:Kol purskia,tol ir valo.Nustoja purkst,nustoja valyt,ant tuscio jis nevalo.ShypaZ rašė:tai vat butent kad nieko neuztrumpinau,taip cia tu teisus R ir J ateina pastovi 12v itampa, ir tarp ju stovi geltonas kuris duoda jam veikt arba ne, tai va jei as purskiu langus kol laikau rankenele tol jie ir yra suzadinti, kai atleidziu procesas sutoja iskart, tai vat cia ir kyla klausimas kas valdo ta geltona laida jeigu tik paprasciausiai suzadininamas nuo valytuvu rankeneles tai cia taip ir gaunas kol laikau tol veikia,o turetu veikt tam tikra laiko tarpa, taip kad kazkas turi ta geltona laida valdyti.Tai va ka as ir noriu issiaiskint
nea.
turi sugryzti i pradie padeti.
ir gaves signala ji sumosiuoja kokius 3 kartus.
jei tik tol kol purskia ir negryzta i pradine padeti- vadinasi jau laikas tvarkyti...
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
Tai sugryzima i prad.padeti,skaiciau kaip savaime aisku .pjezo rašė:nea.
turi sugryzti i pradie padeti.
ir gaves signala ji sumosiuoja kokius 3 kartus.
jei tik tol kol purskia ir negryzta i pradine padeti- vadinasi jau laikas tvarkyti...
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 25
- Užsiregistravo: 2007 Spa 01, 10:15
- Miestas: Kaunas
ShypaZ rašė:Zodziu cia ziuriu visiem problemos tik su varikliukais kyla, cia gan menka problema visa tai sutvarkyt.Vat kadangi man visa gyvenima nesiseka,tai asiku ne tik kad sugede tie varikliukai tai ir dar kazkas, zodziu susitvarkiau as tuos varikliukus, net diodus naujus sudejau, valytuvai vazineja bet tik tol laikai rankenele, o turetu kelis kartus pavazinet ir sustot apacioj lempos,kazkur pagal mane turi but rele kuri uzlaiko tam tikra laiko tarpa itampa, ir per geltona laida valdo varikliuko darba,diodas cia ne prie ko sitam atveji.Tai va zodziu cia maciau pora zmoniu yra kas nusimano normaliai elektronikoi, o gal kas seip zinot kurioj vietoj gali but rele lempu valytuvu?Pagal mane tai ji jeigu tokia isvis yra tai cia daugelio problema isprestu,panelei uz saugilkiu ziurejau bet ten neuzvardinta ka kuri daro...
nezinau kaip pas 9000, bet pas 9-3 po kapotu yra saugiklis, berots 7.5A, kai jis perdega valytuvas valo kol laikai rankenele, o kai atleidi jis iskart sustoja.
- rds
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 401
- Užsiregistravo: 2008 Bir 25, 18:51
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 11 ir 0 svečių