sutvarkius gelzi-is paskos parbega visi elektros elementai:
beda
salta masina kuriasi ir dirba graziai, kaip ir turetu, ikaitus vaziuoja irgi be bedu, tik uzsidega CE. Tik uzvedus is karto nerodo tachometras, bet atsibunda po poros minuciu.
sustojus ir po kiek laiko vel sedus vaziuoti su dar siltu varikliu, uzsiveda, taciau krenta apsukos, nori gesti. Pradejus vaziuoti, gazo pedalas kartais tampa medinis, variklis matosi nori uzgesti, atleidus gaza taip ir nutinka. Taip uzgesus, vel uzvedus pora kartu vel masina vaziuoja normaliai, kaip nieko nebutu buve, taciau tebedega CE. Pagal CE mirksejimo kodus meta 5a ir 6a klaidas: throtle position sensor ir oxygen sensor. Lambda visiskai nauja, zvakes taip pat, DI irgi (+testavau su atsargine), APC taip pat, su kuro siurbliu taip pat ok. Dar kartais, vaziuojant pensininko rezimu, 2u begiu, stabdant, ismetami nesudegusio benzo dumai, kaip kox 2T variklis. Issigandau, kad nebutu tepalas, bet smirda stipriai benzu-reiskia maitinimo sistema grybauja.
1. Maniske oro sklede yra cielas elektros kusys, su TCS ir cruise control. Dar juk gali buti ir gazo pedalo potenciometras. Pasiskaitinejes, supratau, kad juos pakeiciant reikia kalibruoti. Kokie paprastai buna pozymiai kai genda gazo lopetos? Kur ir kokias jas geriausiai pirkti ir instaliuotis? kokios kainos, any ideas?
pasirodo mikimauzai juos restauruoja
http://www.ultimaltd.com/throttlebody.htm kzkaip abejoju patikimumu
2. kaip variantas jei ismesciau nafik TCS ir CC, t.y. vietoj komplikuotos*idedu paprastesne sklende su davikliu i kuri jungiasi 3ju laidu fiske (kur juos tada reiktu jungti), tada ir pedalo potenciometrui von.Kaip tokiu atveju reaguotu ECU? is vienos puses daryciau paprasciau ir patikimiau, is kitos puses, noreciau issaugoti ir Aero orginalia kompletacija.
3. esu mates, kad papiktintiems saabams, gazo sklendes pasiltinimas antifrizu yra atjungiamas, ka mislijat ar LT salygomis verta?