Saab performanco galimybes

matas_
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 3
Užsiregistravo: 2015 Rgp 27, 09:17

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė matas_ » 2015 Rgp 27, 13:40

dėkavoju, kažkada reikės šitą pasidaryti ir pasidalinti įspūdžiais. :cyclopsani:
krafas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 23
Užsiregistravo: 2011 Vas 26, 10:10

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė krafas » 2015 Rgs 20, 13:10

Sveiki, pas mane MY05 2.3t (B235E), turiu minčių keisti GT17 į TD04. Kiek skaičiau, tai didelių pakeitimų ten neturėtų būti, gal galite tiksliai išvardinti ką reikės pakeist ir kokie pakeitimai su ECU - ar reiks kažką modifikuoti ar ne?
9-5 2.3t Arc, MY05
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė Romeo » 2015 Rgs 20, 13:42

krafas rašė:Sveiki, pas mane MY05 2.3t (B235E), turiu minčių keisti GT17 į TD04. Kiek skaičiau, tai didelių pakeitimų ten neturėtų būti, gal galite tiksliai išvardinti ką reikės pakeist ir kokie pakeitimai su ECU - ar reiks kažką modifikuoti ar ne?

Jei norėsi išnaudoti TD04 galimybes - reikės.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
tmocke
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 127
Užsiregistravo: 2014 Bir 11, 16:49

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė tmocke » 2015 Rgs 20, 21:41

As kitaip sakyciu, jei neketini programuoti neverta TD04 deti.
9-5 B205R+ AT
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė Rudik » 2015 Rgs 20, 21:54

Ka nori laimet?
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė romask » 2015 Rgs 20, 22:40

1000km palangoj, turbut, kam daugiau ilgaamziskumu turbinos rupintis, nesiderinant prie potencialo :D
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
krafas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 23
Užsiregistravo: 2011 Vas 26, 10:10

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė krafas » 2015 Rgs 21, 13:24

Romeo rašė:
krafas rašė:Sveiki, pas mane MY05 2.3t (B235E), turiu minčių keisti GT17 į TD04. Kiek skaičiau, tai didelių pakeitimų ten neturėtų būti, gal galite tiksliai išvardinti ką reikės pakeist ir kokie pakeitimai su ECU - ar reiks kažką modifikuoti ar ne?

Jei norėsi išnaudoti TD04 galimybes - reikės.


O kokios TD04 galimybės lyginant su dabartiniu stockiniu variantu (GT17)? T.y. ką galima išspausti iš TD04 (proto ribose, nelendant į variklį), ką rekomenduotumėt, ko nerekomenduotumėt ir pan. Mašina skirta kasdieniam važinėjimui.
9-5 2.3t Arc, MY05
tmocke
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 127
Užsiregistravo: 2014 Bir 11, 16:49

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė tmocke » 2015 Rgs 21, 15:25

Galima pirkti AERO kompa + TD04 ir tureti 184kw/350nm.
Galima pirkti AERO turbina + chipuoti ir tureti 180-190kw/400-420nm.
9-5 B205R+ AT
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė Rudik » 2015 Rgs 21, 15:53

Kas per AERO kompas? Pas saaba zodziu "aero", vadindavosi isorine apdaila, veliau ir komplektacija... o motorai galejo buti "skirtingi".
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
krafas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 23
Užsiregistravo: 2011 Vas 26, 10:10

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė krafas » 2015 Rgs 21, 16:22

tmocke rašė:Galima pirkti AERO kompa + TD04 ir tureti 184kw/350nm.

O kompai tikrai skiriasi?

tmocke rašė:Galima pirkti AERO turbina + chipuoti ir tureti 180-190kw/400-420nm.

O pas aero ne TD04 stovi?

Visai susimaišiau :)

p.s. 180-190/400-420 skamba smagiai, o kaip variklio atžvilgiu? Čia jau viršutinė riba, kurią pasiekus "kenkia" varikliui ar saugi riba, kai nereikia bijot, jog variklis išsitaškys po kiek laiko?
9-5 2.3t Arc, MY05
Vartotojo avataras
bruzas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 366
Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
Miestas: Memelland

Standartinė bruzas » 2015 Rgs 21, 16:42

Pas aero td04.
Kompai vienodi - skirias programos.
Ne, tai nera virsutine riba, bet netoli. Dar keliasdesimt kW galima butu "imest".
9-5 B205E MY99 - Daily Wagon - Stage 1
timeless
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 397
Užsiregistravo: 2013 Geg 22, 20:27

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė timeless » 2015 Rgs 21, 17:57

Domina atsakymai į identiško keitimo niuansų klausimus. Pabandysiu tik dėl E detalių patikimumo naudojant jas pagal R (TD04 + softas) suprasti kitaip:

Kiek E nuo R tie 16 vožtuvų (nr. 13+14) skirasi savo fiz. išmatavimais / metalo standumu?

Mark rašė:taip pat ir sitie tik dar stumuokliu forma skiriasi tiek b205r tiek b235r nuo "e"
Skiriasi stūmokliai tais 0.5 mm vs 1.0 mm ar dar ir forma…? Konkrečiau galima kas tai per atstumai / formos skirtumai?



Norint visus vožtuvus pakeisti užtektų nuimt tik viršutinį dangtelį ar reiktų ir variklio galvą? Ar jei jau keisti vožtuvus tai derėtų ir stūmoklius (na ir tuomet nuiminėt galvą)?


Pagal EPC matau skiriasi dar ir bent šios detalės:
Atrama + viena pagalvė + jos varžtai
Ar teisingai suprantu, kad variklis „pakabintas“ ant tos pagalvės būtent per nr. 13A atramą? Keičiant ją ardymo reiktų tiek pat kaip ir keičiant nr. 15 pagalvę? Ir taip pat jei kas žino – kiek pastarosios E detalės mažiau standžios už R?
tmocke
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 127
Užsiregistravo: 2014 Bir 11, 16:49

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė tmocke » 2015 Rgs 21, 19:29

Rudik rašė:Kas per AERO kompas? Pas saaba zodziu "aero", vadindavosi isorine apdaila, veliau ir komplektacija... o motorai galejo buti "skirtingi".


Tai turbut idejus i 2.3 2.0 kompa viskas bus ciki, taip rudik??

Aero pasakiau tam, kad jei zmogus nenoretu nieko cipuotis, nusipirktu TD04 turbina, kompa is 184kw variklio, susiristu su TECH2 ir dziaugtusi.
9-5 B205R+ AT
tmocke
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 127
Užsiregistravo: 2014 Bir 11, 16:49

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė tmocke » 2015 Rgs 21, 19:31

krafas rašė:
tmocke rašė:Galima pirkti AERO kompa + TD04 ir tureti 184kw/350nm.

O kompai tikrai skiriasi?

tmocke rašė:Galima pirkti AERO turbina + chipuoti ir tureti 180-190kw/400-420nm.

O pas aero ne TD04 stovi?

Visai susimaišiau :)

p.s. 180-190/400-420 skamba smagiai, o kaip variklio atžvilgiu? Čia jau viršutinė riba, kurią pasiekus "kenkia" varikliui ar saugi riba, kai nereikia bijot, jog variklis išsitaškys po kiek laiko?


Kompai identiski skiriasi tik programos juose. Aero tik su TD04.

Teorine riba 300ag. Bet buna linksta motorai ir su standartine galia. :)
9-5 B205R+ AT
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Saab performanco galimybes

Standartinė Rudik » 2015 Rgs 21, 19:40

Dabar idomiausias klausimas: kuom (isskirus mokescius) skiriasi 169/350 vs 184/350 :?:
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 9 ir 0 svečių