Saab performanco galimybes
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 3
- Užsiregistravo: 2015 Rgp 27, 09:17
Re: Saab performanco galimybes
dėkavoju, kažkada reikės šitą pasidaryti ir pasidalinti įspūdžiais.
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 23
- Užsiregistravo: 2011 Vas 26, 10:10
Re: Saab performanco galimybes
Sveiki, pas mane MY05 2.3t (B235E), turiu minčių keisti GT17 į TD04. Kiek skaičiau, tai didelių pakeitimų ten neturėtų būti, gal galite tiksliai išvardinti ką reikės pakeist ir kokie pakeitimai su ECU - ar reiks kažką modifikuoti ar ne?
9-5 2.3t Arc, MY05
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: Saab performanco galimybes
krafas rašė:Sveiki, pas mane MY05 2.3t (B235E), turiu minčių keisti GT17 į TD04. Kiek skaičiau, tai didelių pakeitimų ten neturėtų būti, gal galite tiksliai išvardinti ką reikės pakeist ir kokie pakeitimai su ECU - ar reiks kažką modifikuoti ar ne?
Jei norėsi išnaudoti TD04 galimybes - reikės.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 127
- Užsiregistravo: 2014 Bir 11, 16:49
Re: Saab performanco galimybes
As kitaip sakyciu, jei neketini programuoti neverta TD04 deti.
9-5 B205R+ AT
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: Saab performanco galimybes
Ka nori laimet?
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: Saab performanco galimybes
1000km palangoj, turbut, kam daugiau ilgaamziskumu turbinos rupintis, nesiderinant prie potencialo
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 23
- Užsiregistravo: 2011 Vas 26, 10:10
Re: Saab performanco galimybes
Romeo rašė:krafas rašė:Sveiki, pas mane MY05 2.3t (B235E), turiu minčių keisti GT17 į TD04. Kiek skaičiau, tai didelių pakeitimų ten neturėtų būti, gal galite tiksliai išvardinti ką reikės pakeist ir kokie pakeitimai su ECU - ar reiks kažką modifikuoti ar ne?
Jei norėsi išnaudoti TD04 galimybes - reikės.
O kokios TD04 galimybės lyginant su dabartiniu stockiniu variantu (GT17)? T.y. ką galima išspausti iš TD04 (proto ribose, nelendant į variklį), ką rekomenduotumėt, ko nerekomenduotumėt ir pan. Mašina skirta kasdieniam važinėjimui.
9-5 2.3t Arc, MY05
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 127
- Užsiregistravo: 2014 Bir 11, 16:49
Re: Saab performanco galimybes
Galima pirkti AERO kompa + TD04 ir tureti 184kw/350nm.
Galima pirkti AERO turbina + chipuoti ir tureti 180-190kw/400-420nm.
Galima pirkti AERO turbina + chipuoti ir tureti 180-190kw/400-420nm.
9-5 B205R+ AT
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: Saab performanco galimybes
Kas per AERO kompas? Pas saaba zodziu "aero", vadindavosi isorine apdaila, veliau ir komplektacija... o motorai galejo buti "skirtingi".
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 23
- Užsiregistravo: 2011 Vas 26, 10:10
Re: Saab performanco galimybes
tmocke rašė:Galima pirkti AERO kompa + TD04 ir tureti 184kw/350nm.
O kompai tikrai skiriasi?
tmocke rašė:Galima pirkti AERO turbina + chipuoti ir tureti 180-190kw/400-420nm.
O pas aero ne TD04 stovi?
Visai susimaišiau
p.s. 180-190/400-420 skamba smagiai, o kaip variklio atžvilgiu? Čia jau viršutinė riba, kurią pasiekus "kenkia" varikliui ar saugi riba, kai nereikia bijot, jog variklis išsitaškys po kiek laiko?
9-5 2.3t Arc, MY05
- bruzas
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 366
- Užsiregistravo: 2013 Sau 30, 15:24
- Miestas: Memelland
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 397
- Užsiregistravo: 2013 Geg 22, 20:27
Re: Saab performanco galimybes
Domina atsakymai į identiško keitimo niuansų klausimus. Pabandysiu tik dėl E detalių patikimumo naudojant jas pagal R (TD04 + softas) suprasti kitaip:
Kiek E nuo R tie 16 vožtuvų (nr. 13+14) skirasi savo fiz. išmatavimais / metalo standumu?
Norint visus vožtuvus pakeisti užtektų nuimt tik viršutinį dangtelį ar reiktų ir variklio galvą? Ar jei jau keisti vožtuvus tai derėtų ir stūmoklius (na ir tuomet nuiminėt galvą)?
Pagal EPC matau skiriasi dar ir bent šios detalės:
Atrama + viena pagalvė + jos varžtai
Ar teisingai suprantu, kad variklis „pakabintas“ ant tos pagalvės būtent per nr. 13A atramą? Keičiant ją ardymo reiktų tiek pat kaip ir keičiant nr. 15 pagalvę? Ir taip pat jei kas žino – kiek pastarosios E detalės mažiau standžios už R?
Kiek E nuo R tie 16 vožtuvų (nr. 13+14) skirasi savo fiz. išmatavimais / metalo standumu?
Skiriasi stūmokliai tais 0.5 mm vs 1.0 mm ar dar ir forma…? Konkrečiau galima kas tai per atstumai / formos skirtumai?Mark rašė:taip pat ir sitie tik dar stumuokliu forma skiriasi tiek b205r tiek b235r nuo "e"
Norint visus vožtuvus pakeisti užtektų nuimt tik viršutinį dangtelį ar reiktų ir variklio galvą? Ar jei jau keisti vožtuvus tai derėtų ir stūmoklius (na ir tuomet nuiminėt galvą)?
Pagal EPC matau skiriasi dar ir bent šios detalės:
Atrama + viena pagalvė + jos varžtai
Ar teisingai suprantu, kad variklis „pakabintas“ ant tos pagalvės būtent per nr. 13A atramą? Keičiant ją ardymo reiktų tiek pat kaip ir keičiant nr. 15 pagalvę? Ir taip pat jei kas žino – kiek pastarosios E detalės mažiau standžios už R?
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 127
- Užsiregistravo: 2014 Bir 11, 16:49
Re: Saab performanco galimybes
Rudik rašė:Kas per AERO kompas? Pas saaba zodziu "aero", vadindavosi isorine apdaila, veliau ir komplektacija... o motorai galejo buti "skirtingi".
Tai turbut idejus i 2.3 2.0 kompa viskas bus ciki, taip rudik??
Aero pasakiau tam, kad jei zmogus nenoretu nieko cipuotis, nusipirktu TD04 turbina, kompa is 184kw variklio, susiristu su TECH2 ir dziaugtusi.
9-5 B205R+ AT
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 127
- Užsiregistravo: 2014 Bir 11, 16:49
Re: Saab performanco galimybes
krafas rašė:tmocke rašė:Galima pirkti AERO kompa + TD04 ir tureti 184kw/350nm.
O kompai tikrai skiriasi?tmocke rašė:Galima pirkti AERO turbina + chipuoti ir tureti 180-190kw/400-420nm.
O pas aero ne TD04 stovi?
Visai susimaišiau
p.s. 180-190/400-420 skamba smagiai, o kaip variklio atžvilgiu? Čia jau viršutinė riba, kurią pasiekus "kenkia" varikliui ar saugi riba, kai nereikia bijot, jog variklis išsitaškys po kiek laiko?
Kompai identiski skiriasi tik programos juose. Aero tik su TD04.
Teorine riba 300ag. Bet buna linksta motorai ir su standartine galia.
9-5 B205R+ AT
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Re: Saab performanco galimybes
Dabar idomiausias klausimas: kuom (isskirus mokescius) skiriasi 169/350 vs 184/350
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių