Puslapis 17

Saab brake upgrade

Parašytas: 2009 Bal 08, 08:40
RimWis
Sveiki,

pilotuoju 9-3 MY 2003 linear, ir atejo pabaiga stabdziu diskams. Pamaniau gal reiktu truputi atnaujinti, noreciau uzdeti nuo aero. gal jus jau tai darete kazka panasaus? kuo skiriasi ju suportai ar visas suportas didesnis ar tik tvirtinimas? o gal kas bande nuo kitu auto uzmesti su daugiau cilindriukiu?

p.s. svarbiausia kad po atnaujinimo tilptu 16 ratai.

Re: Saab brake upgrade

Parašytas: 2009 Bal 08, 08:54
Perkūnas
RimWis rašė:Sveiki,

pilotuoju 9-3 MY 2003 linear, ir atejo pabaiga stabdziu diskams. Pamaniau gal reiktu truputi atnaujinti, noreciau uzdeti nuo aero. gal jus jau tai darete kazka panasaus? kuo skiriasi ju suportai ar visas suportas didesnis ar tik tvirtinimas? o gal kas bande nuo kitu auto uzmesti su daugiau cilindriukiu?

p.s. svarbiausia kad po atnaujinimo tilptu 16 ratai.
Manai,kad geriau stabdys ? Jokio gerumo nepajausi...Jei vaziuotum i zieda ir pastoviai sportuotum,tada gal ir reiktu ko nors geresnio.O aero didesni suportai,diskai ir kalades - tokios pat.

Parašytas: 2009 Bal 08, 10:06
dede
Disku dydziai tikrai skiriasi.
Manau kasdieniam vazinejimui geriausias "upgrade'as" butu armuotos stabdzliu slangeles ir geros kaladeles.

Parašytas: 2009 Bal 08, 12:03
Simas
galiniai aeriniai diskai tai beveik deficitas, neatsimenu dydzio, bet reto..

Parašytas: 2009 Bal 08, 12:12
googis
Anoks ten ir deficitas :roll:

Parašytas: 2009 Bal 08, 13:08
RimWis
kad armuotos bus tai savaime aisku bet va norint uzdeti ant aero disku ar reikia visa suporta keisti ar tik jo tvirtinima?, nes pats suportas susideda is dvieju daliu. o kad noriu uzsideti didesnius tai reiskia kad man standartiniu neuztenka, nes pravaziavus megejiskai kacergines zieda biski dingo stabdziai :)

Parašytas: 2009 Bal 08, 14:49
acidal
aero stabdziai (t.y. tik suportai) frikcinio ploto nepadidins...

o stabdziai dingo nes buvo perkaitinti, tam reiketu upgrade i pasportintus skyletus diskus, pasportintas kalades (kurios cyps ir nestabdys mieste saltos) ir nauja stabdziu skysti su aukstesne virimo temperatura

Parašytas: 2009 Bal 08, 15:10
Simas
teisybe, suportai nepades, nes kiek atsimenu, aeriniai suportai 2 cilindriuku, kaip ir neaeriniai. Jei nori modifikuoti suportus, tai tau reikia 4 clindriuku Hirschiniu ar kokiu kitu, bet ten jau dideli pinigai. Jei dingo stabdziai, tai kaip ir sake tau reikia a la sportiniu kaladeliu ir disku kurie atlaiko aukstesne temperatura. Del cypimo tai jei pirksi geresnes kaladeles, tai neturetu, kaladeliu galineje puseje buna tokis padengimas, kuris padeda. Bent man EBC raudonos visai necypia..

Parašytas: 2009 Bal 08, 17:05
Vytasin
4 cilindriukų priekiniai suportai buvo ant senųjų VOLVO... :lol:

Parašytas: 2009 Bal 08, 17:29
dede
Ko jau ko, bet kasdieniai masinai jokiu budu nesiulau det skyletu stabdziu disku.

Parašytas: 2009 Bal 08, 18:46
JohnnyGinger
dede rašė:Ko jau ko, bet kasdieniai masinai jokiu budu nesiulau det skyletu stabdziu disku.

argumentuok

Parašytas: 2009 Bal 08, 19:51
RimWis
stabdymo efektas priklauso ne tik nuo sukibimo bloto bet ir nuo stabdziu disko skersmens. del to ir noriu padidinti iki kokiu 304-314mm skermens diskus, kas eina panasaus aero. o stabdziu diskai ir kaladeles tai bus arba brembo arba ferodo o gal sandtler. tik vel klausymas tas pats ar visa suporta keisti nuo aero ar tik tvirtinima?

Parašytas: 2009 Bal 08, 19:57
utah
galbut panasus principas kaip ant 900NG?
http://photo.platonoff.com/Auto/2007080 ... e_Upgrade/

Parašytas: 2009 Bal 08, 20:37
RimWis
tai principas panasus, tik cia keite visa suporta su tvirtinimais, o pas mane liktais toks pats cilindriukas bet mazesnis jo tvirtinimas, todel ir idomu ar uztektu tik tvirtinima nuo aero paimti ar reiktu viska nuo aero pajamti? :roll:

Parašytas: 2009 Bal 08, 22:40
markoooo
dares ir ne karta tokius stabdziu upgreidus...
pats savo opely padidines stabdzius nuo 256 iki 288, galima ir daugiau pasididint, bet isbrangsta jau labai auto eksplotacija, draugui padidinau nuo tu paciu 256 iki 308 (dejau nuo 9-5 aero)....
na bendrai paemus pagereja stabdymas, bet neispudingai, visa esme tame kad tiesiog didesni stabdziai veliau uzkaista, tai aktualu jei kacerginei daznai maliesi, mieste prasmes beveik nera didint...
jei vistik nusprendei darytis tai tiesiog srote rask suportus su braketais tinkancius tavo masinai nuo aero modelio, praeita vasara prase po 150 lt uz vieneta, dabar gal galima ir pigiau susirast, toliau viskas turetu buti bolt-on, an nebent sugalvosi tuos suportus atsirestauruot, priduoti vaizdeli...
tada arba tam paciam srote paziuri kokiu geresniu stabdziu disku komplekta ir vezi nutekint, arba ieskaisi nauju, patarciau zimerman greziotus, kaina apie 500-600lt uz komplekta,
butu pravartu pasikeisti stabdziu skysti i dot-5, jo virimo temperatura aukstesne tai velgi kazkiek nutolina stabdziu dingima ekstremaliuose situacijuose, neblogus siulo ferodo ir valvoline 0.5l~30-40lt, reiks apie kazkur litro ...
kaladeles rinkesi priklausomai nuo to kur naudoji auto, jei vaziuoji varzybuose tai is ferodo gamos reik ziureti DS serijos kaladeles, bet kadangi dar niekad nemaciau jokio saab'o oficialiuose varzybuose tad tau per akis uzteks ir ferodo PRIEMER, t.y. pagerintos kaladeles skirtos gatvei...
kaina butu apie 150lt, prekiauja alterna
na ir belieka armuotos zarneles, na cia jau kaip ponas nuspres ;)
taigi tokio "paprasto" upgreido kaina svyruoja nuo 1000 iki 1500lt, priklausomai nuo to kaip sekasi ieskoti, deretis ir visuokiu blatu, ir turi truputi didesnius, truputi geresnius stabdzius, prie sankryzos tikrai jau nieks nebesugedins ir pries sokant ant drago rimtai pagalvos :lol:
cia pats paprasciausiais ir pigiausiais kelias, jei nori dar geresniu stabdziu, teks ieskotis suportu su didesniu cilindriuku skaiciumi ;)