galinio "anti-roll bar" pakeitimas 9-3
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 12
- Užsiregistravo: 2008 Sau 29, 11:19
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 125
- Užsiregistravo: 2006 Gru 24, 01:00
- Miestas: Vilnius
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 61
- Užsiregistravo: 2008 Vas 10, 18:50
- Miestas: Trakai - Vilnius
- Contact:
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1211
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
- Miestas: Vilnius
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 408
- Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
- Miestas: Klaipėda
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
Alternatyva 22 mm stabilizatoriui yra piggy-back variantas (http://www.uksaabs.eu/UKS/viewtopic.php?f=3&t=19139) - pritvirtinti antrą originalų stabilizatorių. Pagal atsiliepimus, jis beveik tiek pat pagyvina valdymą, sumažina svorio persiskirstymą, understeer'ą, bet gaunasi kiek švelnesnis, nėra oversteer'o rizikos, kas yra kartais nurodoma kaip trūkumas - "lift-off oversteer in the wet". Ir kaštų prasme piggy-back daug patrauklesnis variantas...
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
Detalė nr. 4 - antras stabilizatorius:
http://www.elcats.ru/saab/parts.asp?sec=3347&myear=1996&vin=
http://www.elcats.ru/saab/parts.asp?sec=3347&myear=1996&vin=
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 113
- Užsiregistravo: 2008 Bal 11, 14:58
- Miestas: Vilnius-Alytus
- Maximus
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 494
- Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
- Miestas: Vilnius
- Contact:
zilva rašė:islankstyt nera sunku bet metalas turi but su atmintim ne paprastas strypas
dr.amber rašė:iš esmės ten metalo parinkime ir yra visas fokusas darant stabilniką.
Butent.
Zinociau metalo marke jau seniai pasidaryciau.
PS. kazkiek info apie arb apskaiciavimus (bet deja ne apie medziagas, nors gal gyliau palindus galima ir ta atkasti -pats neturejau kolkas laiko iskoti idemiau)
http://www.ten-tenths.com/forum/showthread.php?t=122296
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
Šiap lingės daromos iš taip vadinamo 'cukrinio metalo'-jo savybė tokia,jog jis turį atminti,bei nuo didelio smūgio nelinksta,o pradeda trupėti-jei gerai pamenu)dėl to vadinamas "cukriniu".Tai gal iš to paties ir stabilnikai daromi Kažkada turėjau nemažai šito metalo,bet dabar jaučiu ir metalistai pavogė....o beto ten tik juosta didelė,ne strypas....
Ps dėl nuorodų-anglu nesuprantu....Jei kas ką išsiaiškins-bukit malonus pasidalinkit info
Ps dėl nuorodų-anglu nesuprantu....Jei kas ką išsiaiškins-bukit malonus pasidalinkit info
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
- pietu tetusis
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 100
- Užsiregistravo: 2006 Lap 06, 16:46
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių