galinio "anti-roll bar" pakeitimas 9-3
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1211
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
- Miestas: Vilnius
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1211
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
- Miestas: Vilnius
Marrat rašė:Koks automobilis? Dėjaisi piggy-back variantą? Kokie įspūdžiai?
Ar pakaba dar kaip nors modifikuota (pvz., nestandartinės spyruoklės)?
9-3 OG. No turbo. Pakaba "modifikuota" visom įmanomom naujom detalėm - visi sailentlokai, ammo etc. Viskas stock išskyrus polly priekinių riestų svirčių galinius ir priekinio stabilizo įvores. Problema ta, kad papildomą stabilizą į galą įdėjau kartu su polly sailentais priekyje, todėl įspūdžiai gali būti labai netikslūs, bet palyginus su identišku saab bet be piggy ir polly manasis stipriai standesnis ir šiek tiek mažiau svyra apskritai, ne tik greitesniuose posūkiuose.
e85
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1211
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
- Miestas: Vilnius
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
Na ką gi - įsidėjom sudvejintus stabilizatorius aš ir Karl (pas jį ng900 V6). Karl visas švyti ir sako, kad važiuoja kaip kitas automobilis Mažiau svyruoja ir linguoja - pas jį standartinė pakaba buvo. Aš tokio stipraus pokyčio nepajutau - galbūt dėl to, kad automobilis jau su kietesnėm spyruoklėm. Bet pasukamumas kiek pagerėjo, valdymas lyg kiek paaštrėjo, mažiau lingavimo ir jaučiasi, kad galas kiek standesnis.
Aišku, žinutė be nuotraukų nieko verta - keletas vaizdelių, darytų domkratu:
Viskas, ko reikėjo: senas stabilizatorius (aš dar jį nuvaliau nuo rūdžių, nuterpiau modifikatoriumi, nugruntavau ir nudažiau), 4 vnt. M8 70 mm varžtų, 8 vnt. paprastų poveržlių ir 4 vnt. 12 mm aukščio tarpinių (panaudojau po dvi M10 veržles).
Aišku, žinutė be nuotraukų nieko verta - keletas vaizdelių, darytų domkratu:
Viskas, ko reikėjo: senas stabilizatorius (aš dar jį nuvaliau nuo rūdžių, nuterpiau modifikatoriumi, nugruntavau ir nudažiau), 4 vnt. M8 70 mm varžtų, 8 vnt. paprastų poveržlių ir 4 vnt. 12 mm aukščio tarpinių (panaudojau po dvi M10 veržles).
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
- Maximus
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 494
- Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Respect'as uz pastangas.
Taciau nei technikines masina nepraeis, nei draudimo negaus jei kas.
Zinoma tuo atveju jei ne akli ja tikrins...
Taciau nei technikines masina nepraeis, nei draudimo negaus jei kas.
Zinoma tuo atveju jei ne akli ja tikrins...
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 1
- Užsiregistravo: 2011 Spa 14, 19:17
- selvedre
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 573
- Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
- Miestas: Kaunas
Re: galinio "anti-roll bar" pakeitimas 9-3
o tai geriau su tuo dvigubu stabiliku gale visgi? posūkyje mašina neatsistoja ant trijų ratų?
saab 9-5 st1 http://aeropolis.lt/forum/viewtopic.php?f=26&t=8276
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
Re: galinio "anti-roll bar" pakeitimas 9-3
Geriau - sukasi smagiau. Galas nėra toks kietas...
O vat įsidėjus steering rack clamp and brace kažkokio super duper poveikio nepajutau - matyt jis modeliams su senesne vairo kolonėle (iki '97 - didesnė, aliumininė, "vaflinio" paviršiaus) nėra būtinas, nes pats tvirtinimas yra su mažiau gumos ir todėl kolonėlė mažiau vaikšto nei naujesniuose 900 ir 9-3.
O vat įsidėjus steering rack clamp and brace kažkokio super duper poveikio nepajutau - matyt jis modeliams su senesne vairo kolonėle (iki '97 - didesnė, aliumininė, "vaflinio" paviršiaus) nėra būtinas, nes pats tvirtinimas yra su mažiau gumos ir todėl kolonėlė mažiau vaikšto nei naujesniuose 900 ir 9-3.
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
- Domas009
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 248
- Užsiregistravo: 2007 Spa 02, 14:39
- Miestas: panevezys
Re: galinio "anti-roll bar" pakeitimas 9-3
Susidejau ir as nedaug bet skirtumas pasijaute.
https://picasaweb.google.com/Domas009/Saab900se20Turbo?authkey=Gv1sRgCOn3x7jDwpHeGg#5669287263498811426
https://picasaweb.google.com/Domas009/Saab900se20Turbo?authkey=Gv1sRgCOn3x7jDwpHeGg#5669287263498811426
EX Saab 900 OG GL '83 2.0 74kW
Saab 900 NG SE '96 2.0T 136kW 4 sale
Life is to short to drive TDI
Saab 900 NG SE '96 2.0T 136kW 4 sale
Life is to short to drive TDI
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių