Juzis rašė:...
Tai visgi masina su TCS ir kaip supratau neatjungiamu
Na, ismesti ji galima, bet darbo yra, ir detaliu kai kuriu prireiks.
Paprasciau keisti visa variklio el.instaliacijos laidu pyne, imti ja nuo vienodu metu, kad amzius sutaptu kuo tiksliau.
Nes kiekvienais gali buti tam tikri skirtumai iki pat 1996m, keitesi ir 1994 ir 1995.
Cia nera kazkokia tai Aero originali komplektacija (su salyga kad masina nera MY93, bet pagal alkuninio davikli matau kad tikrai nera tokia;)
Nuo MY94 (iki MY96) buvo Aero tiek su, tiek be TCS.
TCS restauravimas yra abejotinas dalykas, ten tie takeliai paprasciausiai susidevi.
Del naujo pirkimo, cia jau paciam spresti...
Ismetant TCS ECU galima issaugoti, reikes perprogramuot.
Gazo sklendes pasildymo atjungineti nereikia, ypac LT salygom.
Tachometras grybauja del bedu paciam prietaisu skydelyje.
Del 5tos klaidos viskas aisku.
Del 6tos - matomai misinys sureguliuotas i pievas ar visai nesureguliuotas, ir reik reguliuoti softa. Jau ne itin pamenu kas buvo anksciau, bet jei auksciau aptarinetas skaicius 8 tai oro-kuro santykis, tai ko cia stebetis.
Beje, kokia ten liambda sudeta dabar?
Na o del kieto pedalo etc., tai ar teisingai sudeti visi vakuumai, ar gerai veikia vakuuminiai voztuveliai, ar nera kur oro prasibrovimo?
P.S. gelezis nebuvo sutvarkyta iki galo, nes pagrinde jinai ir grybauja.
Na,o jei del perdarymo TCS - non TCS, tai daug rasliavos, ir jei tamsta naudotusi skaipu ir patvirtintu mane jame, butu matyt daug paprasciau