sveiki, gal kas naudoja sportini oro filtra, noreciau suzinot kaip yra valomas, plaunamas kas kiek laiko?
pas mane green ir galvoju kad atejo tas metas kai ji reikia isplaut, kaip geriau butu tai padaryt ?
Sportinis oro filtras
- Mark
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 302
- Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Sportinis oro filtras
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: Sportinis oro filtras
domėjausi K&N produkciją, tai yra pirkti specialūs jų priedai: Ploviklis ir tepalas. Supučiamas filtras spec. valikliu, palaukiama keletą minučių, tada su vandeniu išplaunamas, išsausinamas ir supurškiamas spec. tepalu. Nes dulkės prikimbą būtent prie to tepalo. Intervalas priklausomai nuo kelių tipo, bet manau ne rečiau nei kas kokį 10k km.
va http://www.youtube.com/watch?v=K5JtLLiBDbc
va http://www.youtube.com/watch?v=K5JtLLiBDbc
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
Re: Sportinis oro filtras
Mark rašė:sveiki, gal kas naudoja sportini oro filtra, noreciau suzinot kaip yra valomas, plaunamas kas kiek laiko?
pas mane green ir galvoju kad atejo tas metas kai ji reikia isplaut, kaip geriau butu tai padaryt ?
Nori patarimo...nuimi savo "sportini" filtra ir tiesiu taikymu i siuksliu deze,tada idedi toki koks priklauso ir pirmyn.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Re: Sportinis oro filtras
Nieko neprižinosi kada reikia plaut. Užsimanei ir plauk (aišku realia rida, o ne kas tūkstantį km). Kad efektas būtų ne prastesnis ir sutaupyt ant brangių plovimo priemonių- drąsiai naudok FAIRY O dėl sutepimo- priklauso kokio tipo filtras.
Jei labai lauksi kol pritrauks šiūkšlių- jis susigniuždys dėl vakuumo.
O už gamyklinį filtrą- nieko geriau nebus.
Jei labai lauksi kol pritrauks šiūkšlių- jis susigniuždys dėl vakuumo.
O už gamyklinį filtrą- nieko geriau nebus.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: Sportinis oro filtras
tiesa, yra pigaus mėlyno "motociklų filtrų" tepalo, litras apie 18 litų kainuoja gal? Dagris turėdavo pas save vitrinoje.
- Mark
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 302
- Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Sportinis oro filtras
turiu ir specijalu tepala irgi green firmos, tik kiek jo purkst lengvai ar taip jau normalei ?
pats filtras stovi dezuteje kur ir paprastas filtras tai manau tai gerai
pats filtras stovi dezuteje kur ir paprastas filtras tai manau tai gerai
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Re: Sportinis oro filtras
Daug nepurkšk, tik tiek kad apdrėkint medžiagą. Nereikia tiek purkšt, kad net varvėtų.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
- Mark
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 302
- Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Sportinis oro filtras
Perkūnas rašė:Mark rašė:sveiki, gal kas naudoja sportini oro filtra, noreciau suzinot kaip yra valomas, plaunamas kas kiek laiko?
pas mane green ir galvoju kad atejo tas metas kai ji reikia isplaut, kaip geriau butu tai padaryt ?
Nori patarimo...nuimi savo "sportini" filtra ir tiesiu taikymu i siuksliu deze,tada idedi toki koks priklauso ir pirmyn.
Zinok butu koks kiniskas tai taip ir butu bet sis galvoju turi biski kokybes
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
- selvedre
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 573
- Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
- Miestas: Kaunas
Re: Sportinis oro filtras
kokybės...nuo tų tepamų filtrų apsineša oro masės matuoklės siūlai. O ir šiaip.. sportinis - tuo ir sportinis, kad jo didesnis pralaidumas, dažnai tai bus tiesiog didesnes daleles praleidžiantis ir viskas. Aš tai noriu minimaliai dulkių į variklio vidurius, juolab kai važiuoju kasdien, o ne savaitgaliais į trasą, tada tinka ir sportinis, garso geresnio prideda, o daugiau, iš jo vieno tai greičiau žala nei nauda, jei jis tinkamai neatitvertas, o standarto vietoj, tai man toks labiau pinigų siurbimas iš vartotojų.
saab 9-5 st1 http://aeropolis.lt/forum/viewtopic.php?f=26&t=8276
- Povilas
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 148
- Užsiregistravo: 2012 Gru 30, 19:43
- Miestas: Kaunas
Re: Sportinis oro filtras
Jei jau dediesi sportinį oro filtrą, tai pasikeisk ir oro paėmimo į gamyklinį filtro korpusą vamzdelį. Nežinau kaip ant 9-5, bet pvz pas 900ng oro įsiurbimo vamzdukas juokingai plonas išlitavau aš jį su karštu lituokliu, ir jo vietoje praplatinęs skylę įdėjau tūbelę nuo suvirinimo elektrodu, panašaus diametro kaip kad šlanga iš filtro iki turbos. Na ir žinoma gamyklinį oro filtrą palikau, nes už jį nėra nieko geriau
900NG '97 2.0Turbo
Stage 2, 181kW
Alcohol powered
Stage 2, 181kW
Alcohol powered
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: Sportinis oro filtras
Canibal rašė:Jei jau dediesi sportinį oro filtrą, tai pasikeisk ir oro paėmimo į gamyklinį filtro korpusą vamzdelį. Nežinau kaip ant 9-5, bet pvz pas 900ng oro įsiurbimo vamzdukas juokingai plonas išlitavau aš jį su karštu lituokliu, ir jo vietoje praplatinęs skylę įdėjau tūbelę nuo suvirinimo elektrodu, panašaus diametro kaip kad šlanga iš filtro iki turbos. Na ir žinoma gamyklinį oro filtrą palikau, nes už jį nėra nieko geriau
O kartais Stage 2 geresniam rezultatui išgauti nerekomenduojama sport filtrą statyti?
Beje, geresnės vietos sugalvoti oro filtrui kaip pas S9K yra gamykliškai padaryta turbūt neįmanoma:-)
Paskutinį kartą redagavo 1 Romeo. Iš viso redaguota 2014 kartus.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
- Mark
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 302
- Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Sportinis oro filtras
Canibal rašė:Jei jau dediesi sportinį oro filtrą, tai pasikeisk ir oro paėmimo į gamyklinį filtro korpusą vamzdelį. Nežinau kaip ant 9-5, bet pvz pas 900ng oro įsiurbimo vamzdukas juokingai plonas išlitavau aš jį su karštu lituokliu, ir jo vietoje praplatinęs skylę įdėjau tūbelę nuo suvirinimo elektrodu, panašaus diametro kaip kad šlanga iš filtro iki turbos. Na ir žinoma gamyklinį oro filtrą palikau, nes už jį nėra nieko geriau
zinok gal ir nebloga mintis praplatint nes istikruju biski siaurokas vamzdis, o del filtro tai jau toks buvo iki manes
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Re: Sportinis oro filtras
Kad jau nuo pat pirmo steidžo reikia filtrą keist Antram reikia jau duslių tobulint.Romeo rašė: O kartais Stage 2 geresniam rezultatui išgauti nerekomenduojama sport filtrą statyti?...
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
- Povilas
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 148
- Užsiregistravo: 2012 Gru 30, 19:43
- Miestas: Kaunas
Re: Sportinis oro filtras
Dėl to reikėjimo, tai yra įvairių nuomonių. Aš asmeniškai nekeičiau, bet įtariu kad gali tekti kai pasikeisiu į 630cc purkštukus ir hibridinę turbiną. Būna kiti susideda tuos kūginius sportinius filtrus, kas iš principo nesąmonė, nes tada traukia karštą orą iš po kapoto.
900NG '97 2.0Turbo
Stage 2, 181kW
Alcohol powered
Stage 2, 181kW
Alcohol powered
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: Sportinis oro filtras
Canibal rašė:Dėl to reikėjimo, tai yra įvairių nuomonių. Aš asmeniškai nekeičiau, bet įtariu kad gali tekti kai pasikeisiu į 630cc purkštukus ir hibridinę turbiną. Būna kiti susideda tuos kūginius sportinius filtrus, kas iš principo nesąmonė, nes tada traukia karštą orą iš po kapoto.
Reikia lyginti, kur gaunami didesni nuostoliai. Ar apribotame įsiurbime su stock filtru, ar su geresniu įsiurbimu, bet didesniu karščiu. Tam pagelbėtų Dyno stendas. Šiaip, pilna bombų Youtubėj su atvirais po kapotu filtrais. Yra, kurie iš vis nesivargina - uždeda filtrą ant šaltos turbinos dalies gerklės. Matyt, su tinkamu intercooleriu ir jo vieta šie dalykai išsprendžiami. Kiti mažina karštį po kapotu vyniodami specialią medžiagą ant išmetimo kolektoriaus ir duslintuvo. Po tokių veiksmų karštis ženkliai mažėja, tik mažėja ir kolektoriaus, ir duslintuvo tarnavimo laikas.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių