Sveiki,
beieskodamas automobilio kuris issiskirtu is pilkos mases krito i akis SAAB 9-5 2.3 Turbo (hot aero) 2001. (konkreciai sis http://auto.plius.lt/skelbimai/saab-9-5 ... 31511.html). Domina viskas patikimumo ir prieziuros atzvilgiu. Puikiai suprantu,kad nevaziuos sis automobilis su 10l/100 mieste, bet to ir nesitikiu. Informacijos sunku rasti konkreicai apie siuos modelius su tokiu varikliu (dauguma Saab'u su fiat'o 1.9 jtd motoru ir opel vaziuokle)
Labiausiai rupi variklio, greiciu dezes ir elektrines dalies patikimumas ir pacios opiausios/brangiausios vietos?
Variklyje kaip suprantu stovi grandine, kuri tikrai neamzina, o kiek pasiskaiciau tarnauja ~200 000km.
Taigi kas nors pakomentuokit ka nors protingo ir teisingo.
p.s. vaziuokles, stabdziu ir kebulo puse nelabai aktuali.
Padekite apsispresti del SAAB pirkimo
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 2
- Užsiregistravo: 2015 Lie 23, 22:53
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: SAAB 9-5 2.3 TB HOT AERO
Sitas jau pagal saab skaitosi MY02 - feislfitinis modelis.
Varikliai SAAB'u lepus prieziurai, jei tik reciau keiciami tepalai ar priziurimas tepalo lygis - greit pradeda lysti problemos. 20k km nuvaziuot tarp keitimu, neskaitant isskirtiniu atveju kai kruizinama 95% laiko autostradoj,- yra labai daug. Del tarnavimo - priziurimi jie tikrai patikimi, rimtoj situacijoj dar nebuvo pavedes...
Opiausi dalykai, patys brangiausi DI su neprognozuojamu tarnavimo laiku, nuo 30 iki kad ir 400k km. Turbina tarnauja tiek, kiek ji yra priziurima(tepalu keitimas ir lygio stebejimas), bei sportinio vaziavimo kiekis.
Elektronika ner kazkuo isskirtine, labiausiai pasitaikancios nerimtos ligos, gal tik kiek erzinancios, kaip dingstantys SID ir klimos pikseliai/simboliai.
Su greiciu dezem tai problematiskesnes yra nepriziuretos AT. MT tai tik nuo lauzymo genda
Varikliai SAAB'u lepus prieziurai, jei tik reciau keiciami tepalai ar priziurimas tepalo lygis - greit pradeda lysti problemos. 20k km nuvaziuot tarp keitimu, neskaitant isskirtiniu atveju kai kruizinama 95% laiko autostradoj,- yra labai daug. Del tarnavimo - priziurimi jie tikrai patikimi, rimtoj situacijoj dar nebuvo pavedes...
Opiausi dalykai, patys brangiausi DI su neprognozuojamu tarnavimo laiku, nuo 30 iki kad ir 400k km. Turbina tarnauja tiek, kiek ji yra priziurima(tepalu keitimas ir lygio stebejimas), bei sportinio vaziavimo kiekis.
Elektronika ner kazkuo isskirtine, labiausiai pasitaikancios nerimtos ligos, gal tik kiek erzinancios, kaip dingstantys SID ir klimos pikseliai/simboliai.
Su greiciu dezem tai problematiskesnes yra nepriziuretos AT. MT tai tik nuo lauzymo genda
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 397
- Užsiregistravo: 2013 Geg 22, 20:27
Re: SAAB 9-5 2.3 TB HOT AERO
Su MT sąnaudos bus ~12 l, o virš 13 l išlipsi nebent jei važinėtum daug ir lėtai ir/ar labai sunki tapkėsaab_fanas rašė:… Puikiai suprantu,kad nevaziuos sis automobilis su 10l/100 mieste, bet to ir nesitikiu. Informacijos sunku rasti konkreicai apie siuos modelius su tokiu varikliu (dauguma Saab'u su fiat'o 1.9 jtd motoru ir opel vaziuokle) …
Realiai B235 variklis labiausiai vykęs (būtent 9-5'am).
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: Padekite apsispresti del SAAB pirkimo
Dėl to kad toks pas tave stovi?
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 397
- Užsiregistravo: 2013 Geg 22, 20:27
Re: Padekite apsispresti del SAAB pirkimo
Klausiama manęs dėl to, kad pas patį ne toks?
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: Padekite apsispresti del SAAB pirkimo
Tiesiog argumentai įdomūs Labai jau skambus ir, gal tik kol kas, oru paremtas teiginys
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 2
- Užsiregistravo: 2015 Lie 23, 22:53
Re: Padekite apsispresti del SAAB pirkimo
Dekui uz atsakymus, del tepalu - man tikrai nera problema juo pakeisti kas 10k km ir jau eile metu naudoju tik Liqui Moly. O kaip reikalai del grandines variklio (berods ten nedirzas)? Keisti reikia ar ne? Ir del diagnostiko - kur Vilniuje geriausiai gali pracekinti Saab'a - tik turbina, tiek kitus mazgus?
- Mark
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 302
- Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Padekite apsispresti del SAAB pirkimo
Su laiku aisku irvgrandine keist reikia bet nk baisaus ten, liqui moly tai gerai o del diagnostikos tai manau butu i vaduvos g 2a.
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: Padekite apsispresti del SAAB pirkimo
Grandine keiciasi pagal barskejima. Jei labai neramu gali nusiimti dangteli,ir apsiziuret. Bet kol netarska - keist ner tikslo.
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 1
- Užsiregistravo: 2015 Rgp 01, 19:40
Re: Padekite apsispresti del SAAB pirkimo
Sveiki, užsiregistravau forume nors Saab'o dar neturiu. Esmė tame, jog ieškau auto už kainą iki 5.5 Eur ir mano akys užkliuvo už Saab 9-3 "faceliftinio" modelio nuo 2008m, pvz šio: http://auto.plius.lt/skelbimai/saab-9-3 ... 29093.html
Auto patraukė dėl savo išskirtinio dizaino, interjero, galios, neblogų metų bei žinoma įkandamos kainos. Gal forumiečių tarpe yra turinčių šios laido Saabą: į kokius dalykus atkreipti dėmesį perkant, kokie šio auto pagrindiniai privalumai ir minusai, kokį variklį rinktis. Dėkoju už informaciją.
Auto patraukė dėl savo išskirtinio dizaino, interjero, galios, neblogų metų bei žinoma įkandamos kainos. Gal forumiečių tarpe yra turinčių šios laido Saabą: į kokius dalykus atkreipti dėmesį perkant, kokie šio auto pagrindiniai privalumai ir minusai, kokį variklį rinktis. Dėkoju už informaciją.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių