Reik patarimo, SAAB 9-5wagon MY07 1,9 tid (nusipirkau angla)
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 471
- Užsiregistravo: 2012 Kov 10, 18:47
Re: Reik patarimo, SAAB 9-5wagon MY07 1,9 tid (nusipirkau an
Galėčiau papasakoti kaip daromos visos ekspertizės ir sertifikatai USA, UK mašinom ir t.t. Stovi kiemuose visos, o sertifikatai gaunami. Kaimynas per tvorą užsiiminėja tuo, tai viską žinau
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
Re: Reik patarimo, SAAB 9-5wagon MY07 1,9 tid (nusipirkau an
Šiaip tai, nebūtina pravodkę keisti, užtenka teisingų rankų su lituokliu.- bėdų neturi kilti, nes litavimas-litavimui nelygu. Pažįstamas užsiima anglų perdarymu..Tai kai jis šūdo nemala ir daro gerai- gerai ir gaunasi viskas. Tik tai laiko užtrunka pas jį, aišku ir įkainiai atitinkami už vargą.
Bet žiūrėt auto ir nematyt, kad buvęs anglas ir įdomiai...juolab, kad normalus mechanikas tikrai turi atskirti...
Bet žiūrėt auto ir nematyt, kad buvęs anglas ir įdomiai...juolab, kad normalus mechanikas tikrai turi atskirti...
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: Reik patarimo, SAAB 9-5wagon MY07 1,9 tid (nusipirkau an
nu jei žiūrima tai turėtų atskirti, bet jei buvo paprašyta patikrinti šarnyrų, sailentblokų ar kaladėlių būklę tai kažin kas ten daugiau ir gilinasi ar čia anglas ar ne anglas patikrino, pasiemė pinigų dovanėlėm ir viso geroKhary900 rašė:Bet žiūrėt auto ir nematyt, kad buvęs anglas ir įdomiai...juolab, kad normalus mechanikas tikrai turi atskirti...
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 417
- Užsiregistravo: 2012 Spa 23, 22:36
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Reik patarimo, SAAB 9-5wagon MY07 1,9 tid (nusipirkau an
Šiaip tai jo, Tuvkita turi saugot duomenis apie UK mašinos įregistravimą kaip europinės. Gi amerikono net nuotraukas saugo.
Gal tokiu atveju pavyktų paspausti pardavėją? Paminėjus, kad kelsi klausimą TA stoty, kuris kontrolierius išrašė sertifikatą ir nepastebėjo tokių trūkumų kaip žibintai.
Turint omeny, kad be korupcijos turbūt neapsieita, gal pardavėjas nenorės kenkti korumpuotam darbuotojui, kuris savo ruožtu jam padeda prekiauti automobiliais.
Tik klausimas ką tuo išloštum. Mašinos atgal turbūt vis tiek nepaims.
Teismai gal ir padėtų. Visgi automobilis perdarytas, o PP sutartyje tai greičiausiai nenurodyta.
Dar yra ne maisto produktų inspekcija, kuri nagrinėja tokius sandorius. Jų puslapyje net yra aprašyta tvarka, ką daryti, jei jautiesi apgautas. Viską gerokai palengvintų, jei pardavėjas juridinis asmuo.
Gal tokiu atveju pavyktų paspausti pardavėją? Paminėjus, kad kelsi klausimą TA stoty, kuris kontrolierius išrašė sertifikatą ir nepastebėjo tokių trūkumų kaip žibintai.
Turint omeny, kad be korupcijos turbūt neapsieita, gal pardavėjas nenorės kenkti korumpuotam darbuotojui, kuris savo ruožtu jam padeda prekiauti automobiliais.
Tik klausimas ką tuo išloštum. Mašinos atgal turbūt vis tiek nepaims.
Teismai gal ir padėtų. Visgi automobilis perdarytas, o PP sutartyje tai greičiausiai nenurodyta.
Dar yra ne maisto produktų inspekcija, kuri nagrinėja tokius sandorius. Jų puslapyje net yra aprašyta tvarka, ką daryti, jei jautiesi apgautas. Viską gerokai palengvintų, jei pardavėjas juridinis asmuo.
Saab 9-5 98MY 2.3T 162kW
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 5
- Užsiregistravo: 2013 Gru 21, 23:34
Re: Reik patarimo, SAAB 9-5wagon MY07 1,9 tid (nusipirkau an
pirma karta tuvlitoj nepraejo del zibintu ir gesintuvo. pakartotine buvo sekmingesne is vartotoju teisiu parase, didziausia laiska, bet svarbiausia praktiskai tik paskutine pastraipa. dvieju fiziniu asmenu sandoriai ir gincai sprendziami remiantis civiliniu kodeksu teisme. nemaisto inspekcija tokiu skundu nenagrineja. as ramiai vazineciau, ir nekelciau cia problemos, jei tik pries tai buciau bent jau informuotas apie perdaryma, kas perdare, kur perdare ir kur kreiptis jei koks laidas sudege. nes kazkaip nekelia pasitikejimo perdarymo kokybe kai apie pati fakta bandoma nutylet.
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
Re: Reik patarimo, SAAB 9-5wagon MY07 1,9 tid (nusipirkau an
Ar kaina buvo kitokia,kaip panasiu masinu ? Bet ir cia - neesme...Na neprivalo pardavejas informuoti visu niuansu,cia ant jo sazines.Per prievarta, tau tos masinos neikiso,matei ka perki,plius servise tikrinai.Nieko neirodysi ir nieko nelaimesi.nusipirkesangla rašė:pirma karta tuvlitoj nepraejo del zibintu ir gesintuvo. pakartotine buvo sekmingesne is vartotoju teisiu parase, didziausia laiska, bet svarbiausia praktiskai tik paskutine pastraipa. dvieju fiziniu asmenu sandoriai ir gincai sprendziami remiantis civiliniu kodeksu teisme. nemaisto inspekcija tokiu skundu nenagrineja. as ramiai vazineciau, ir nekelciau cia problemos, jei tik pries tai buciau bent jau informuotas apie perdaryma, kas perdare, kur perdare ir kur kreiptis jei koks laidas sudege. nes kazkaip nekelia pasitikejimo perdarymo kokybe kai apie pati fakta bandoma nutylet.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 417
- Užsiregistravo: 2012 Spa 23, 22:36
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Reik patarimo, SAAB 9-5wagon MY07 1,9 tid (nusipirkau an
Šiaip įdomus požiūris.
Tau kaip ir viskas tinka ir tu mielai važinėtum, bet vis tiek nesmagu nes nepasakė.
Tai gal tiesiog ramiai ir važinėk?
Net jei pardavėjas ir pasakytų kur perdarinėjo automobilį tai nieko nepakeistų. Nė vienas meistras nepasakos perdarymo specifikos ir tau tikrai neduos jokių garantijų vien todėl, kad nusipirkai perdarytą anglą.
Kaip apie perdarymą nutylėjo pardavėjas, tai apie broką nutylės ir meistras. Tad kam iš viso ieškoti sliekų, jei tai važinėjimui netrukdo?
Bet gesintuvą aš turbūt didesnį nei 2kg įsigyčiau.
Mano dėdė turbūt jau 4-5 metus perdarytą A4 eksploatuoja. Į vidų nelindau, tad nežinau kas ten po panele. Tačiau automobilis važiuoja ir kažkokių gedimų neišlenda. Nors išoriškai žiūrint ertmės užpūstos makroflex'u man atrodo kraupiai.
Prieš savaitę montavom scenic. Išoriškai viskas gan gražiai ir tvarkingai padaryta. Bet važiuojant visur braška panelė, smarkiai girdisi salono ventiliatorius, tai dingsta tai atsiranda salono apšvietimas, pulsuoja ventiliatoriaus apsukos.
Tad viskas priklauso nuo meistro, bet radęs jį vis tiek nieko nesužinosi.
Ir tas pats litavimas nuo meistro priklauso. Laikausi nuomonės, kad tam tikrais atvejais teisinga "skrūtkė" daug geriau už lituotą sujungimą.
Tau kaip ir viskas tinka ir tu mielai važinėtum, bet vis tiek nesmagu nes nepasakė.
Tai gal tiesiog ramiai ir važinėk?
Net jei pardavėjas ir pasakytų kur perdarinėjo automobilį tai nieko nepakeistų. Nė vienas meistras nepasakos perdarymo specifikos ir tau tikrai neduos jokių garantijų vien todėl, kad nusipirkai perdarytą anglą.
Kaip apie perdarymą nutylėjo pardavėjas, tai apie broką nutylės ir meistras. Tad kam iš viso ieškoti sliekų, jei tai važinėjimui netrukdo?
Bet gesintuvą aš turbūt didesnį nei 2kg įsigyčiau.
Mano dėdė turbūt jau 4-5 metus perdarytą A4 eksploatuoja. Į vidų nelindau, tad nežinau kas ten po panele. Tačiau automobilis važiuoja ir kažkokių gedimų neišlenda. Nors išoriškai žiūrint ertmės užpūstos makroflex'u man atrodo kraupiai.
Prieš savaitę montavom scenic. Išoriškai viskas gan gražiai ir tvarkingai padaryta. Bet važiuojant visur braška panelė, smarkiai girdisi salono ventiliatorius, tai dingsta tai atsiranda salono apšvietimas, pulsuoja ventiliatoriaus apsukos.
Tad viskas priklauso nuo meistro, bet radęs jį vis tiek nieko nesužinosi.
Ir tas pats litavimas nuo meistro priklauso. Laikausi nuomonės, kad tam tikrais atvejais teisinga "skrūtkė" daug geriau už lituotą sujungimą.
Saab 9-5 98MY 2.3T 162kW
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: Reik patarimo, SAAB 9-5wagon MY07 1,9 tid (nusipirkau an
Kiek teko susidurti su perekupais pardavinėjančiais perverstas mašinas, tai dažnas stengėsi nuslėpti faktą apie vairo perkėlimą. Net pirštu parodžius į kilimą, durų apdailoje paliktas skyles, ar dar kokį nors vizualiai paliktą smulkmę pardavinėtojo žvilgsnis ir atsakymas šaltas, be jokių kompromisų: nieko nežinau, gal seniau buvo durys keistos ar kažkas panašaus... Kažkuriam perekūpui pasirodė labai natūralus ir įprastas dalykas, kad (europinio) keleivio sėdynė elektrinė, o vairuotojo - paprasta pradėjo aiškinti apie naujų mašinų užsakymus ir taip toliau Kitas tvirtina, kad žibintai geri. Nors privarius automobilį prie sienos spindulys į kitą pusę kyla Ir tada vėl prasideda jų pasaka nuo pradžių, praėjo TA iš pirmo karto, niekas nedaryta-nelysta.
Matomai jau žino tokį scenarijų, kad pasakius jog mašina iš UK, bus pradėta tikrinti kur kas nuodugniau, pradėta klausinėti ir t.t. Juolab dažnas apsisuks ir nueis. Tai lengviau nutylėti
Matomai jau žino tokį scenarijų, kad pasakius jog mašina iš UK, bus pradėta tikrinti kur kas nuodugniau, pradėta klausinėti ir t.t. Juolab dažnas apsisuks ir nueis. Tai lengviau nutylėti
- Haro
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 456
- Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Reik patarimo, SAAB 9-5wagon MY07 1,9 tid (nusipirkau an
Taigi reiketu nagrineti du atskirus variantus:
1) jaigu viskas perdaryta gerai ir niekas nelenda lauk - tada kaip ir nera ko skustis.
2) Jai rankos buvo abi kaires ir dar is uzpakalio augo, viskas lenda lauk be priezasties uzsidega lemputes yra keistu mech bedu ir dar visoks kitoks brokas lenda. Tada manau reiketu pabandyti atiduoti toki automobili.
Kas liecia patikras pas mus jos pervertinamos ir kai kuriose teises normose stipriai perlenkta lazda:
Pvz vienas vairu perdarinetojas pasakojo, kad kazkuriais metais buvo stipriai sugrieztinta tvarka. Lt perdarytos masinos be patikros gamintojo servise nebuvo galima perdaryti. tuo tarpu nuvarius ta masina, i Vokietija ir nuvaziavus i gamintojo srevisa buvo uzduotas klausimas: kokias detales naudojai? Kadangi atsakymas buvo orginalias. Po nedidelio patikrinimo buvo isduotas leidimas registruoti toki automobili vazinejimui europiniais keliais. Masina buvo uzregistruota Vokieijoje ir parvezta i Lt tolimesniam eksplotavimui.
kitas pvz: svadarbes masinos Lietuvoje be milijono patikrinimu uz du milijonus pinigu uzregistruotui neimanoma. Tuo tarpu pas kaimynus tos masinos detales viso labo turi atitikti sertifikatus.
trecias pvz: kad ruosesi gal ir ruosiasi priimti istatyma kad po auto avarijos reiketu is naujo sertifikuoti masina kad ji atitinka saugumo reikalavimus man regis visiskas apsurdas bet is kitos puses yra zmoniu kuriems kitu gyvybe nusisikt, nor yra servisu is kuriu atomobilis isvazuoja beveik su tokiom paciom tvirtumo savybem kaip nuriedejo nuo konvejerio.
dabar beletristika su retoriniais klausimais:
tarkim yra 5 identiski saabai pvz 9-5 aero 04m kuri pirktumete
1) su serviso knygele eksplotuotas Lt 15 000
2) nusipikau nauja masina sita parduodu 10 000
3) parvarytas is vokieciu su seviso knygelem 20 000
4) inforacijos nera kaina 13 000
5) G2 (is salono deveta masina) 24 000
speju kad dauguma svarstytu variantus uz 10, 13, bei gal dar 15
bet atsidarykite mobile.de normalus aero kainuos 5k euro
Taigi beda kad rinka diktuoja salygas, o rinka yra pirkejai, taigi pardavejas turi pasiulyti preke kuri atitinka pirkejo lukescius tiek kokybe tiek kaina.
tada ir prasideda skaiciavimai kad jai atvarysi normalia masina is Vokieciu niekas jos nepirks, jai skulijuosi is gabalu perdarysi angla ar dar atsuksi rida. tik taip pataikysi i pirkejo nora nusipirkti idelia masina uz grasius. O po to patys pirkejai skundziasi kad ikiso chlama.
Beje ar pastebejote kad Lietuvoje masinos yra vos ne pacios pigiausios europoje. Kaip manote kodel taip yra?
Na gerai uzteks cia sventines beletristikos visiem geru svenciu, o zmogeliui nusipirkusiam angla ramaus vazinejimo ir kuo maziau gedimu.
1) jaigu viskas perdaryta gerai ir niekas nelenda lauk - tada kaip ir nera ko skustis.
2) Jai rankos buvo abi kaires ir dar is uzpakalio augo, viskas lenda lauk be priezasties uzsidega lemputes yra keistu mech bedu ir dar visoks kitoks brokas lenda. Tada manau reiketu pabandyti atiduoti toki automobili.
Kas liecia patikras pas mus jos pervertinamos ir kai kuriose teises normose stipriai perlenkta lazda:
Pvz vienas vairu perdarinetojas pasakojo, kad kazkuriais metais buvo stipriai sugrieztinta tvarka. Lt perdarytos masinos be patikros gamintojo servise nebuvo galima perdaryti. tuo tarpu nuvarius ta masina, i Vokietija ir nuvaziavus i gamintojo srevisa buvo uzduotas klausimas: kokias detales naudojai? Kadangi atsakymas buvo orginalias. Po nedidelio patikrinimo buvo isduotas leidimas registruoti toki automobili vazinejimui europiniais keliais. Masina buvo uzregistruota Vokieijoje ir parvezta i Lt tolimesniam eksplotavimui.
kitas pvz: svadarbes masinos Lietuvoje be milijono patikrinimu uz du milijonus pinigu uzregistruotui neimanoma. Tuo tarpu pas kaimynus tos masinos detales viso labo turi atitikti sertifikatus.
trecias pvz: kad ruosesi gal ir ruosiasi priimti istatyma kad po auto avarijos reiketu is naujo sertifikuoti masina kad ji atitinka saugumo reikalavimus man regis visiskas apsurdas bet is kitos puses yra zmoniu kuriems kitu gyvybe nusisikt, nor yra servisu is kuriu atomobilis isvazuoja beveik su tokiom paciom tvirtumo savybem kaip nuriedejo nuo konvejerio.
dabar beletristika su retoriniais klausimais:
tarkim yra 5 identiski saabai pvz 9-5 aero 04m kuri pirktumete
1) su serviso knygele eksplotuotas Lt 15 000
2) nusipikau nauja masina sita parduodu 10 000
3) parvarytas is vokieciu su seviso knygelem 20 000
4) inforacijos nera kaina 13 000
5) G2 (is salono deveta masina) 24 000
speju kad dauguma svarstytu variantus uz 10, 13, bei gal dar 15
bet atsidarykite mobile.de normalus aero kainuos 5k euro
Taigi beda kad rinka diktuoja salygas, o rinka yra pirkejai, taigi pardavejas turi pasiulyti preke kuri atitinka pirkejo lukescius tiek kokybe tiek kaina.
tada ir prasideda skaiciavimai kad jai atvarysi normalia masina is Vokieciu niekas jos nepirks, jai skulijuosi is gabalu perdarysi angla ar dar atsuksi rida. tik taip pataikysi i pirkejo nora nusipirkti idelia masina uz grasius. O po to patys pirkejai skundziasi kad ikiso chlama.
Beje ar pastebejote kad Lietuvoje masinos yra vos ne pacios pigiausios europoje. Kaip manote kodel taip yra?
Na gerai uzteks cia sventines beletristikos visiem geru svenciu, o zmogeliui nusipirkusiam angla ramaus vazinejimo ir kuo maziau gedimu.
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 77
- Užsiregistravo: 2009 Bal 08, 11:15
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Reik patarimo, SAAB 9-5wagon MY07 1,9 tid (nusipirkau an
Tai paskebk visiem kur pirkai koks pardavejo tel nr ,kad kiti neuzkibtu.
- gora
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 145
- Užsiregistravo: 2013 Vas 16, 10:56
- drh
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1165
- Užsiregistravo: 2007 Sau 24, 18:16
- Miestas: Vilnius
Reik patarimo, SAAB 9-5wagon MY07 1,9 tid (nusipirkau angla)
gora rašė:http://www.delfi.lt/news/daily/law/klausk-teisininko-ar-galima-nubausti-pardaveja-jeigu-naudotas-automobilis-yra-nekokybiskas.d?id=63665286
teisinga nuoroda.o ka nusprende temos autorius?
Saab 9-5 2,3t Vector MY02 LPG
Honda Deauville NT650V
Honda Deauville NT650V
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių