Kodėl atbulinė pavara?

Pokalbiai, įspūdžiai, klausimai, diskusijos apie viską
bremigijus
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 17
Užsiregistravo: 2010 Geg 12, 15:45
Miestas: Vilnius

Kodėl atbulinė pavara?

Standartinė bremigijus » 2014 Geg 08, 13:01

Sveiki,

Tiesiog visad buvo smalsu, kodėl užgesinus variklį ir norint ištraukti raktelį inžinieriai sugalvojo, kad būtinai reikia palikti atbulinį bėgį? Kodėl pvz. ne pirmą ar ketvirtą? Kažkaip 5 metai jau vairuoju, forume lankausi dažnai, o atsakymo į šį klausimą taip ir nežinau. Gal kas nors žinote, kodėl taip buvo sugalvota ir kodėl būtent atbulinė pavara?

Remigijus
SAAB 9-5 2.3t AERO MY02
Vartotojo avataras
raimax
Asas
Pranešimai: 2064
Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
Miestas: Šiaulai
Contact:

Re: Kodėl atbulinė pavara?

Standartinė raimax » 2014 Geg 08, 13:14

Kadangi nėra vairo užrakto, todėl buvo pasirinktas pavaros užraktas, kaip apsauga, plius taip garantuojama kad automobilis nenuriedės jį palikus neįjungus pavaros (o kartais pasitaiko tokių kuriozų). Ketvirta pavara atkrenta, nes iškyla daug didesnis pavojus nuriedėti automobiliui nuokalnėje/įkalnėje lyginant su 1 ar atbuline. O kodėl būtent atbulinė, tai galima padiskutuoti manau, gal kas kokią genialią mintį iškels :)
www.SAAB-klubas.lt

SAAB 9-3 2.2 TiD MY00
Paveikslėlis


[img]http://i.imgur.com/hI8Wesz.jpg[/ img]
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: Kodėl atbulinė pavara?

Standartinė aurissan » 2014 Geg 08, 13:18

Jau buvo diskutuota. Man atrodo, kad toj pačioj temoj kurioj ir dėl spynelės vietos diskutavom.
1. Kaip kolega ir sakė, atbulinė laiko tvirčiau;
2. Užvedus variklį su atbuline toli nenuvažiuosi :)
Tik dar galėjo padaryt, kad neįmynus pilnai sankabos, kuriant variklį starteris nesuktų.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
raimax
Asas
Pranešimai: 2064
Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
Miestas: Šiaulai
Contact:

Re: Kodėl atbulinė pavara?

Standartinė raimax » 2014 Geg 08, 13:23

Nu taip, galėjo padaryti, kad be sankabos neužsivestu. Nors ir taip jau yra įprotis taip užvedinėti auto :)
www.SAAB-klubas.lt

SAAB 9-3 2.2 TiD MY00
Paveikslėlis


[img]http://i.imgur.com/hI8Wesz.jpg[/ img]
Vartotojo avataras
darėnas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 807
Užsiregistravo: 2008 Geg 30, 20:59
Miestas: Mėmelis

Re: Kodėl atbulinė pavara?

Standartinė darėnas » 2014 Geg 08, 14:54

aurissan rašė:Jau buvo diskutuota. Man atrodo, kad toj pačioj temoj kurioj ir dėl spynelės vietos diskutavom.
1. Kaip kolega ir sakė, atbulinė laiko tvirčiau;
2. Užvedus variklį su atbuline toli nenuvažiuosi :)
Tik dar galėjo padaryt, kad neįmynus pilnai sankabos, kuriant variklį starteris nesuktų.

atbuline tvirciau uz pirma?
o del sankabos promachu promachas....
kaip ir jau ex: 9-5 3.0 LPT ARC '03 :(
Laikinas sprendimas - RWD.
Laukiu-nelaukiu žiemos :D
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Re: Kodėl atbulinė pavara?

Standartinė romask » 2014 Geg 08, 15:17

Tai ir begio neisjungus galetu neleist vestis, nes sankaba ispaudus galima dar ir begi pamirst istraukt :-D
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
Tomeshas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 417
Užsiregistravo: 2012 Spa 23, 22:36
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Kodėl atbulinė pavara?

Standartinė Tomeshas » 2014 Geg 08, 20:05

Kam trūksta apsaugos su sankaba, galite per varlytę starterio rėlę blokuoti.
Saab 9-5 98MY 2.3T 162kW
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Kodėl atbulinė pavara?

Standartinė Rudik » 2014 Geg 08, 21:46

Pasak svedu, logika labai paprasta: deviniasdesimt kazkiek procentu atveju (tiksliai nepamenu) atbulon ivaziuojama prisiparkuojant arba isvaziuojama is parkavimosi vietos. ;)
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
bremigijus
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 17
Užsiregistravo: 2010 Geg 12, 15:45
Miestas: Vilnius

Re: Kodėl atbulinė pavara?

Standartinė bremigijus » 2014 Geg 09, 06:42

Dėkui už atsakymus ir pamąstymus.
SAAB 9-5 2.3t AERO MY02
Vartotojo avataras
trance_inside
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 485
Užsiregistravo: 2007 Rgs 24, 21:19
Miestas: Vilnius

Re: Kodėl atbulinė pavara?

Standartinė trance_inside » 2014 Geg 13, 20:57

Šiaip, tai toks dalykas yra. Konkrečiai yra pas mane. Kol sankabos neįspausi (arba nedaspausi), starteris tyli, sukiok nesukiojęs raktą. Dalykas geras, nes raktas per vidurį ir gali bet kas pasukt, tyčia ar netyčia. Bet, manau, pas mane yra dėl to, kad amerikonas, nes jie ne ypač protingi, o be to dar mechanika... Net ir rankenėlė fosforinė bagažinėj yra su nupieštu iš bagažinės iššokusiu begančiu žmogeliuku, jei netyčia kažkokiu būdu užsitrenktum :), ko europiniuose nėra.

darėnas rašė:
aurissan rašė:Jau buvo diskutuota. Man atrodo, kad toj pačioj temoj kurioj ir dėl spynelės vietos diskutavom.
1. Kaip kolega ir sakė, atbulinė laiko tvirčiau;
2. Užvedus variklį su atbuline toli nenuvažiuosi :)
Tik dar galėjo padaryt, kad neįmynus pilnai sankabos, kuriant variklį starteris nesuktų.

atbuline tvirciau uz pirma?
o del sankabos promachu promachas....
SAAB 9-5 2.3t '02
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Trafukas
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 622
Užsiregistravo: 2013 Sau 19, 19:20
Miestas: Klaipėda
Contact:

Re: Kodėl atbulinė pavara?

Standartinė Trafukas » 2014 Geg 14, 07:47

Taip, amerikietiškuose SAAB yra toks dalykas, kad neišmynus sankabos starteris nesuka, plius dar keletas "saugumo nuo savininkų išmonės" priedų
SAAB 9-5 Estate 2.2TiD MY05

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 13 ir 0 svečių