Puslapis 11

Kodėl atbulinė pavara?

Parašytas: 2014 Geg 08, 13:01
bremigijus
Sveiki,

Tiesiog visad buvo smalsu, kodėl užgesinus variklį ir norint ištraukti raktelį inžinieriai sugalvojo, kad būtinai reikia palikti atbulinį bėgį? Kodėl pvz. ne pirmą ar ketvirtą? Kažkaip 5 metai jau vairuoju, forume lankausi dažnai, o atsakymo į šį klausimą taip ir nežinau. Gal kas nors žinote, kodėl taip buvo sugalvota ir kodėl būtent atbulinė pavara?

Remigijus

Re: Kodėl atbulinė pavara?

Parašytas: 2014 Geg 08, 13:14
raimax
Kadangi nėra vairo užrakto, todėl buvo pasirinktas pavaros užraktas, kaip apsauga, plius taip garantuojama kad automobilis nenuriedės jį palikus neįjungus pavaros (o kartais pasitaiko tokių kuriozų). Ketvirta pavara atkrenta, nes iškyla daug didesnis pavojus nuriedėti automobiliui nuokalnėje/įkalnėje lyginant su 1 ar atbuline. O kodėl būtent atbulinė, tai galima padiskutuoti manau, gal kas kokią genialią mintį iškels :)

Re: Kodėl atbulinė pavara?

Parašytas: 2014 Geg 08, 13:18
aurissan
Jau buvo diskutuota. Man atrodo, kad toj pačioj temoj kurioj ir dėl spynelės vietos diskutavom.
1. Kaip kolega ir sakė, atbulinė laiko tvirčiau;
2. Užvedus variklį su atbuline toli nenuvažiuosi :)
Tik dar galėjo padaryt, kad neįmynus pilnai sankabos, kuriant variklį starteris nesuktų.

Re: Kodėl atbulinė pavara?

Parašytas: 2014 Geg 08, 13:23
raimax
Nu taip, galėjo padaryti, kad be sankabos neužsivestu. Nors ir taip jau yra įprotis taip užvedinėti auto :)

Re: Kodėl atbulinė pavara?

Parašytas: 2014 Geg 08, 14:54
darėnas
aurissan rašė:Jau buvo diskutuota. Man atrodo, kad toj pačioj temoj kurioj ir dėl spynelės vietos diskutavom.
1. Kaip kolega ir sakė, atbulinė laiko tvirčiau;
2. Užvedus variklį su atbuline toli nenuvažiuosi :)
Tik dar galėjo padaryt, kad neįmynus pilnai sankabos, kuriant variklį starteris nesuktų.

atbuline tvirciau uz pirma?
o del sankabos promachu promachas....

Re: Kodėl atbulinė pavara?

Parašytas: 2014 Geg 08, 15:17
romask
Tai ir begio neisjungus galetu neleist vestis, nes sankaba ispaudus galima dar ir begi pamirst istraukt :-D

Re: Kodėl atbulinė pavara?

Parašytas: 2014 Geg 08, 20:05
Tomeshas
Kam trūksta apsaugos su sankaba, galite per varlytę starterio rėlę blokuoti.

Re: Kodėl atbulinė pavara?

Parašytas: 2014 Geg 08, 21:46
Rudik
Pasak svedu, logika labai paprasta: deviniasdesimt kazkiek procentu atveju (tiksliai nepamenu) atbulon ivaziuojama prisiparkuojant arba isvaziuojama is parkavimosi vietos. ;)

Re: Kodėl atbulinė pavara?

Parašytas: 2014 Geg 09, 06:42
bremigijus
Dėkui už atsakymus ir pamąstymus.

Re: Kodėl atbulinė pavara?

Parašytas: 2014 Geg 13, 20:57
trance_inside
Šiaip, tai toks dalykas yra. Konkrečiai yra pas mane. Kol sankabos neįspausi (arba nedaspausi), starteris tyli, sukiok nesukiojęs raktą. Dalykas geras, nes raktas per vidurį ir gali bet kas pasukt, tyčia ar netyčia. Bet, manau, pas mane yra dėl to, kad amerikonas, nes jie ne ypač protingi, o be to dar mechanika... Net ir rankenėlė fosforinė bagažinėj yra su nupieštu iš bagažinės iššokusiu begančiu žmogeliuku, jei netyčia kažkokiu būdu užsitrenktum :), ko europiniuose nėra.

darėnas rašė:
aurissan rašė:Jau buvo diskutuota. Man atrodo, kad toj pačioj temoj kurioj ir dėl spynelės vietos diskutavom.
1. Kaip kolega ir sakė, atbulinė laiko tvirčiau;
2. Užvedus variklį su atbuline toli nenuvažiuosi :)
Tik dar galėjo padaryt, kad neįmynus pilnai sankabos, kuriant variklį starteris nesuktų.

atbuline tvirciau uz pirma?
o del sankabos promachu promachas....

Re: Kodėl atbulinė pavara?

Parašytas: 2014 Geg 14, 07:47
Trafukas
Taip, amerikietiškuose SAAB yra toks dalykas, kad neišmynus sankabos starteris nesuka, plius dar keletas "saugumo nuo savininkų išmonės" priedų