Prikeliu tema, nes pastaruoju metu idomus dalykai pas mane su sankaba darosi.
Karts nuo karto susmenga sankabos pedalas vos ne iki dugno ir atkelti ji atgal galima tik su koja. Susmegus siek tiek dar veikia sankaba, begius imesti galima, tik kad paciame jau dugne. Atkelus su koja vel viskas gerai veikia, iki kito karto.
Gal kas turit kokiu ideju kame problema: uzsiorino sistema, susidevejo pagrindinis cilindras, ...?
prasau padekit negaliu uzpompuot sankabos 9000 2.3 16
- i4rilu
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 266
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
- Miestas: Kaunas
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Buvo lygiai tas pats, tai kainavo gal 8 lt, tai yra perrinkau sankabos cilindriuka esanty prie pedalo, nusipirkau tarpinukiu komplekta nu ir stabdziu skyscio dar reikejo ir viskas,
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
- i4rilu
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 266
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
- Miestas: Kaunas
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Lyg tais Eoltas turejo, tik ten buna du variantai, tai geriau issiardyk pries pirkdamas, nes as irgi tik is antro karto pataikiau. Nusipirkau is pradziu is Piliakalnio ten berods apie 40 lt sumokejau, o pasirodo per mazas vienas ziedelis ir Piliakalnis kito varianto neturejo, tai kreipiaus y Eolta o tie turi dvieju ismatavimu, Dabar tiksliai nepamenu bet ar nuo 95 ar nuo 96 eina didesni ziedeliai.
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
- Edgaras'
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 910
- Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
- Miestas: Panevėžys-Kaunas
Prikeliant temą... Problema pagrindiniame cilindre (sankabos pedalas susmenga iki dugno, ir neatšoka), bet paaiškėjo, kad paprasčiausiai nulūžo metalinis cilindro laikiklis. Dabar ant greitųjų sukonstravo pakaitinį, važiuot galima, sankaba čiut ne sportinė - labai maža eiga. Tai ir klausimas, jei kam taip buvo, ar keitėt visą cilindrą, ar atskirai OEM laikikliai kurnors parsiduoda? Nes pagamint tokį gan sudėtinga - dvigubas metalas, ir dar įdomiai užlenktas..
Laguna II 3.0 V6 '01 AT
EX:
9000 Aero 2.3T 165kW B234R '98 (MY97) MT
9000 Aero 2.0T 136kW B204L '94 MT
9000 2.3t 143kW B234L '91 AT
Įvairios 9000 dalys >> PM
EX:
9000 Aero 2.3T 165kW B234R '98 (MY97) MT
9000 Aero 2.0T 136kW B204L '94 MT
9000 2.3t 143kW B234L '91 AT
Įvairios 9000 dalys >> PM
- i4rilu
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 266
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
- Miestas: Kaunas
Prie to pacio - radau kaip nusiorinti sankaba naudojant vakumavima su paprasciausiu dulkiu siurbliu - http://www.youtube.com/watch?v=kgpY_oGINU8
Reikes ismeginti kai savajam prisiruosiu persirinkti pagrindini cilindra
Reikes ismeginti kai savajam prisiruosiu persirinkti pagrindini cilindra
EX SAAB 9-5 SE FPT, B205E (141 kW), '98, MT, LPG, baltas
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 135
- Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 12:53
- Miestas: Vilniaus rajonas
- i4rilu
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 266
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
- Miestas: Kaunas
Nu va, persirinkau pagrindini cilindra siandien. 15 Lt rem. komplektas + buteliukas stabdziu skyscio. Nusiorino dulkiu siurblio pagalba per kokia 20 min.
Viso kokia pora valandu darbo gavosi neskubant.
Beje issiaiskinau, kad yra 15mm ir 17mm cilindrai ir atitinkamai skirtingi rem. komplektai. Man Saab EPC pagal VIN rode 15mm, bet kai issiardziau, tai pasirode 17mm. Zodziu gal geriau is anksto nepirkti gumyciu, nes gali po to netikti.
Viso kokia pora valandu darbo gavosi neskubant.
Beje issiaiskinau, kad yra 15mm ir 17mm cilindrai ir atitinkamai skirtingi rem. komplektai. Man Saab EPC pagal VIN rode 15mm, bet kai issiardziau, tai pasirode 17mm. Zodziu gal geriau is anksto nepirkti gumyciu, nes gali po to netikti.
EX SAAB 9-5 SE FPT, B205E (141 kW), '98, MT, LPG, baltas
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 135
- Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 12:53
- Miestas: Vilniaus rajonas
i4rilu rašė:Nu va, persirinkau pagrindini cilindra siandien. 15 Lt rem. komplektas + buteliukas stabdziu skyscio. Nusiorino dulkiu siurblio pagalba per kokia 20 min.
Viso kokia pora valandu darbo gavosi neskubant.
Beje issiaiskinau, kad yra 15mm ir 17mm cilindrai ir atitinkamai skirtingi rem. komplektai. Man Saab EPC pagal VIN rode 15mm, bet kai issiardziau, tai pasirode 17mm. Zodziu gal geriau is anksto nepirkti gumyciu, nes gali po to netikti.
Aš irgi vakar, kaip rašiau kitame poste, perrinkau sankabos cilindrą. Nusipirkau iš anksto 15 ir 17 dydžių remkomplektus, tai 17-inį panaudojom. O 15-inis už 20Lt nepravertė - pinigai balon.
Nepatingėk ryt rytą pasitikrinti bakelyje skysčio lygį. Ir po pedalu pasižiūrėk, ar nėra balos .
9000 2.0CSE MY93
Ex: 900 MY84
Ex: 900 MY84
- i4rilu
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 266
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
- Miestas: Kaunas
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 132
- Užsiregistravo: 2008 Lap 08, 00:10
Re:
Maximus rašė:Truputeli papildysiu.
Reikia dapilti stabdziu skyscio iki max, galima kiek virs max zymos.
Jei bakelis su pertvara, i ta dali kur arciau salono, pilti iki pat pertvaros krasto.
Jei pedalas jau "guli" teks papompuoti ne po kelis bet po keliolika kartu.
Pradzioje teks pompuoti rankomis, veliau kai pedalas kiek pasikels nuo grindu, patogiau ir greiciau bus mint pedala iprastiniu budu.
Pompuoti reikia ne i ora ar siaip kur, bet per slangele i talpa su tuo paciu skysciu (cia as apie bele kokia talpa su stabdziu skysciu, o ne apie bakeli stabdziu skysciui automobilyje;).
Gali tekti ta varzciuka sukineti ir 10-15 kartu, cia jau kaip pasiseks.
Visa tai geriausia daryti dviese, vienas mina, kitas suka.
Kai viskas padaryta, skyscio reik ipilti iki max zymos (bakelio sankabos dalyje), stabdziu dalyje -per viduri tarp min/max.
Jei po kiek laiko skystis isbega ir situacija kartojasi, greiciausiai leidzia arba pagrindinis cilindras (prie pedalo), arba darbinis (prie dezes).
Jei pagrindinis galima pakeisti tik gumeliu rem.komplekta (parduodamas atskirai) ir jei nepadetu, tuomet keisti pati cilindriuka.
Jei darbinis tai geriau nezaiskit su gumelem, iskart keiskit cilindriuka.
Norejau paklaust kaip ta varzteli atsukt, verzle turi atsidurt gale, ta prasme reiktu sukti i pagal laikrodzio rodykle ar reikia sukti pries laikrodi kaip ir visus varztus, ten paziurejau yra ne standziai ir sukant juda visa ta sakele, tai bijau nulauzti ko nereikia.
Saab 9-5, 2,3 t 1998 m.
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
Re: prasau padekit negaliu uzpompuot sankabos 9000 2.3 16
Tidui buvau 4 kartus dežę lupęs-keistas darbinis cilindra ir t.t...tik pirma kartą kokia valanda knisomės, o likusius labai greitai,jei rėikėdavo slėgio,tai tiesiog užtekdavo plaučių..tik kad tas stabdžių skystis labai neskanus
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių