Puslapis 12

saab 9-5 aero turbo kelimo slegis

Parašytas: 2016 Bal 14, 21:40
IRMISAERO
sveiki gal kas susidurete su saab 95aero turbinos selegiu kiek galima pakelt slegi nekelent pavojaus motorui ar patikimi tie manual boost kontroleriai.

Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis

Parašytas: 2016 Bal 15, 07:24
Mark
1,2-1,3maximum

Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis

Parašytas: 2016 Bal 16, 12:42
pjezo
Mark rašė:1,2-1,3maximum


Gal žinoma koki daug maž būna parametrai su tokiu slėgio padidinimu?

Hp/Nm?

Realiai važiuojant tai labai pasijaučia?

Pas mane 250 Hp (niekas nedaryta), bet sąlyginiai tai pojūtis toks, kad "traukia" prasčiau nei ankstesnis SAAB 9000 su 200 Hp...
Kyla mintis kad gal verta kažkiek patobulinti...

Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis

Parašytas: 2016 Bal 21, 11:51
Rudik
Zmones, trauka nuo kw (hp) "ant poperiaus" nelabai priklauso, o pojutis tuo labiau... ;-)

Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis

Parašytas: 2016 Bal 21, 20:47
Mark
Tai gal kazkas su juo blogai kad trauka prasta.. Kaip Rudikas sake pagal jausma nenustatysi kiek kw yra o kiek pabego

Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis

Parašytas: 2016 Bal 30, 19:49
pjezo
Šiandien išmatuotas slėgis.

Maksimumas 1,05 baro.
Kiek pagooglinau- tai kaip ir AERO norma, ar gal net virš normos (skirtinguose šaltiniuose kaip norma nurodoma 0,9, kitur iki 1.0 bar)

Vakumo žarnelės patikrintos, sudėtos silikoninės, padarytas bypass modas:
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=206993

EVAP perdarytas (buvo kiauras vožtuvas), silikoninė žarna, alu vožtuvas, perdarytas taip, kad padavimas tik į kolektorių (į turbinos paėmimą panaikintas)

Belieka tikrinti karterio ventiliaciją ir jos vožtuvą
va tik įdomu, auto pas mane 2004, bet pagal
http://www.mitt-eget.com/saab/informati ... .shtml#M04
atitinka "Model year 2005"- yra vožtuvas ant C žarnos.
Reiks tikrinti C ir D vožtuvus...

Jau imu galvoti, kad gal pas mano senąjį 9000 kažkas iki manęs buvo pačipavęs, nes trauka tikrai stipriau jausdavosi, o APC rodyklė lenkdavosi iki 2/3 raudonos padalos. Gaila tik kad slėgio nebuvau išmatavęs.

Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis

Parašytas: 2016 Bal 30, 21:28
Romeo
Pjezo, tavo automatas ar mechaninis?

Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis

Parašytas: 2016 Bal 30, 21:55
pjezo
Mechanika

Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis

Parašytas: 2016 Geg 01, 19:20
Romeo
Na, mechanika smagesnė už automatą. Teko paminkyti ir mechaninį, ir automatą. Tai automatas, man pasirodė, kad visai nevažiuoja, o mechankė visai neblogai. Už 9000 stock FPT turėtų tikrai geriau važiuoti. Ir jei gyvas Aero tikrai abejoju ar bus lėtesnis už perprogramuotą S9k "apsiginklavusiu" Garrett`u. Bet užpakalio pojūčiais negali vadovautis. Reikia rimtesnių "pasvėrimų" :)
Beje, T7 ne slėgiu vadovaujasi, o oro kiekiu/mase.

Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis

Parašytas: 2016 Geg 01, 20:21
Mark
Gerai nurodo 0.9 ir 1 :P nes automato 0.9 mexanika 1.0 :)

Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis

Parašytas: 2016 Geg 02, 08:55
Rudik
O kas ten su Garrett'u negerai?

Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis

Parašytas: 2016 Geg 05, 07:40
Romeo
Rudik rašė:O kas ten su Garrett'u negerai?

Viskas su juo gerai, tik kad greitai išsikvepia.

Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis

Parašytas: 2016 Geg 08, 18:24
Rudik
Nezinau kas ten pas ka issikvepia... Buvo Griffin 2.3T AT naudojime, neblogas buvo bussines-jet, aisku vienas bet.. jis buvo ne "ecopower" serijos (non Trionic), nekastruotas dar ... ;)

Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis

Parašytas: 2016 Geg 09, 21:31
Romeo
Jei tą patį bussines-jet būtum pabandęs su TD04 suprastum koks išsikvėpimas būdavo su Garrettu ;) Nors su automatu gal ir ne. Vargšas T25 nuo ~3,5k rpm neužpūsdavo baro net nenaudojant turbinos valdymo.

Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis

Parašytas: 2016 Geg 11, 11:23
Rudik
'95 Aero AT jau kazkaip netaip vaziuoja, ta prasme, viena karta traukia stipriai, uzminus kickdown'a, kita karta, siaip, tiesiog begejasi ir tiek, nezinai ko laukt is jo, manau beda ne T25, o Trionic'e...