Oldb rašė:Davidson m5 rašė:p.s. o su atmosferiku,tai sunkoka su lenkimais,beveik metus su tokiu vazinejau.
Na aš pats su atmosferiniu važinėju ir kažkaip nepasakyčiau, kad tai man trukdytų lenkimus daryti. Manau svarbiausia tarpinė tarp vairo ir sėdynės, o ne turbina po kapotu
Na siaip kai saab'as daugiau tokio tipo cruisine autobahn'ine mahina ir kai 5 pavara laikai 3 - 3.5k sukiu ir paskum reikia pagreitejimo, tai nuo 3-3.5 iki 4.5, 5k sukiu pakelt problemu nesudaro. tai = 120km/h iki 150, 160km/h tokiam pagreitejimui uztenka keleto sekundziu ir nereikia prievartavimo gazas dugnas. ramybe svarbiausia realiai paprastai "kibiru" kolona pasivijus tokio greicio pokycio pilnai pakanka pasiekt ramybes busena. Kita kalba yra mieste zhinoma.
p.s. del mahinos tech. charakteristiku svarbiausia jos tech. bukle, ir jei ji tenkina pati pilota (nes su netvarkingu lektuvu shiukstu butu bandyt kilt) tai planiravimas autobahn'uose problemu nesukelia.