Puslapis 59

Parašytas: 2006 Rgs 12, 09:43
Petras
Oldb rašė:
Davidson m5 rašė:p.s. o su atmosferiku,tai sunkoka su lenkimais,beveik metus su tokiu vazinejau.


Na aš pats su atmosferiniu važinėju ir kažkaip nepasakyčiau, kad tai man trukdytų lenkimus daryti. Manau svarbiausia tarpinė tarp vairo ir sėdynės, o ne turbina po kapotu ;)


Na siaip kai saab'as daugiau tokio tipo cruisine autobahn'ine mahina ir kai 5 pavara laikai 3 - 3.5k sukiu ir paskum reikia pagreitejimo, tai nuo 3-3.5 iki 4.5, 5k sukiu pakelt problemu nesudaro. ;) tai = 120km/h iki 150, 160km/h tokiam pagreitejimui uztenka keleto sekundziu ir nereikia prievartavimo gazas dugnas. ramybe svarbiausia ;) realiai paprastai "kibiru" kolona pasivijus tokio greicio pokycio pilnai pakanka pasiekt ramybes busena. ;) Kita kalba yra mieste zhinoma.

p.s. del mahinos tech. charakteristiku svarbiausia jos tech. bukle, ir jei ji tenkina pati pilota (nes su netvarkingu lektuvu shiukstu butu bandyt kilt) tai planiravimas autobahn'uose problemu nesukelia. ;)

Parašytas: 2006 Rgs 12, 11:03
Perkūnas
Petras rašė: 120km/h iki 150, 160km/h tokiam pagreitejimui uztenka keleto sekundziu


Keleto sekundziu ? Na ,baik juokus.Taip sneka tik tie,kurie nera vaziave su galingesnemis auto.

Parašytas: 2006 Rgs 12, 11:38
Petras
Davidson m5 rašė:
Petras rašė: 120km/h iki 150, 160km/h tokiam pagreitejimui uztenka keleto sekundziu


Keleto sekundziu ? Na ,baik juokus.Taip sneka tik tie,kurie nera vaziave su galingesnemis auto.


Ne kiek nemeluojant sakyciau kad uztrunka apie 5-7 sekundes (su dujom ;) ), na zhinoma tai nera desimtosios sekundes dalys ar pan., as nesigincyju, kad su turba viskas ir greiciau sukasi, bet man to pakanka, ir kaip teko pastebet, pagreitejimas tame sukiu diapazone mano atmosferike ;) yra didziausias. Dar zhinoma nereiketu pamirst ir auto mases ir gabaritu, kurie irgi turi nemazos itakos visam reiskiniui. ;) Greiciausiai kita saab'ieca imsiu ir turbini, bet pries tai, isbandant turbini, zhinoma bus galima objektyviai ivertint privalumus ir trukumus atmosferiko . ;)

p.s. plaukes tai su visokiais laivais esu 3l, 5l ir t.t. ir pan. darb. turio. ;)
p.s.2 as stengiuosi rasyti objektyvia savo nuomone, be jokiu proteguojamuju navarotu. :!:

Parašytas: 2006 Rgs 12, 12:51
Martaz
Davidson m5 rašė:
Petras rašė: 120km/h iki 150, 160km/h tokiam pagreitejimui uztenka keleto sekundziu


Keleto sekundziu ? Na ,baik juokus.Taip sneka tik tie,kurie nera vaziave su galingesnemis auto.

butent...

Parašytas: 2006 Rgs 12, 13:44
hedo
Petras rašė:
Ne kiek nemeluojant sakyciau kad uztrunka apie 5-7 sekundes (su dujom)


Saab 9-3 SS 2.0t 175Hp nuo 100 km/h iki 150 km/h, ketvirtu begiu per 13 s. Uzcipintas per 9.1 s.

http://www.bsrab.se/products/n355/t670/

Parašytas: 2006 Rgs 12, 14:11
Petras
hedo rašė:
Petras rašė:
Ne kiek nemeluojant sakyciau kad uztrunka apie 5-7 sekundes (su dujom)


Saab 9-3 SS 2.0t 175Hp nuo 100 km/h iki 150 km/h, ketvirtu begiu per 13 s. Uzcipintas per 9.1 s.

http://www.bsrab.se/products/n355/t670/


tai ne nuo 100km/h, o nuo +/-120km/h iki +/-150km/h o del tu sekundziu tai irgi plius minus, bet tikrai ne per 12 ar 15 sek., savaitgali gi vykdziau toki autobahn'ini marsruta, tai svieziu ispudziu pagautas ir dalinuos mintim. gi su chronometru nieks nematavo salia ;) ir nevede ataskaitos ;)

Parašytas: 2006 Rgs 12, 14:30
Martaz
as ilga laika maniau, kad maniskis "valit" gerai tol kol neprikeliau sti... dabar rodos, kad jis visai netraukia... 0-100km/h po 6s...

Parašytas: 2006 Rgs 12, 14:40
Petras
Tai as ir sneku ne apie valinima ;) Jei gi butu reikeje valinimo, tai ir buciau koki turbini sumedziojes. Cia kad yra siek tiek pajegumu autobahn'e planiruot, tai nereishk, kad valin. Cia tas pats atmosferikas jis, kaip kad mano charakeriui yr ideali mahina. ;) Vaziuoji jaukiam saab'uki isisukes, kaifuoji, ramybe aplinkuj, muzoniux sniokshch ir t.t. ir pan. :roll:
Ramybes pilotai

Parašytas: 2006 Rgs 12, 15:09
sabusa
Pirmasis saabas buvo paprastas dvilitrinis ir jis man tikrai didelių keblumų nesukėlė lenkiant. Žinoma dabartinis LPT ne HPT smagiau :lol:

Parašytas: 2006 Lap 03, 11:19
acidal
Bemsejam toliau: mazdaug kas penktas gatveje sutiktas 9-5 vaziuoja su ijungtom priesrukinem :x

Parašytas: 2006 Lap 03, 11:34
Perkūnas
acidal rašė:Bemsejam toliau: mazdaug kas penktas gatveje sutiktas 9-5 vaziuoja su ijungtom priesrukinem :x


O kas tame - blogai ?

Parašytas: 2006 Lap 03, 11:49
juozux
Davidson m5 rašė:
acidal rašė:Bemsejam toliau: mazdaug kas penktas gatveje sutiktas 9-5 vaziuoja su ijungtom priesrukinem :x


jo tikrai.as tai sakau taip-pagrindinis skirtumas tarp bmw ir kitu autovairuotoju tai kad jie niekad nerodo posukio signalu.manau tai didziausia nepagarba kitiem eismo dalyviam.tipo as geresnis uz jus..taip kad as posuki rodau net tada kai kelyje nei vienos masinos nebuna-tai va taip vat 8)

Parašytas: 2006 Lap 03, 11:50
acidal
Priestarauja KET, akina kitus eismo dalyvius ir prisideda prie bendros 'kaip noriu taip vaziuoju, nusisvilpt i aplinkinius' kulturos.
Labiausiai liudna del aplinkiniu samoningumo ir saviauklos nebuvimo. Pabandyk pvz vokietijoje arba lenkijoje su priesrukiniais pavazinet, greit kiti vairuotojai ilgom 'pagydys'..

Parašytas: 2006 Lap 03, 13:52
Simas
acidal rašė:Priestarauja KET, akina kitus eismo dalyvius ir prisideda prie bendros 'kaip noriu taip vaziuoju, nusisvilpt i aplinkinius' kulturos.
Labiausiai liudna del aplinkiniu samoningumo ir saviauklos nebuvimo. Pabandyk pvz vokietijoje arba lenkijoje su priesrukiniais pavazinet, greit kiti vairuotojai ilgom 'pagydys'..


visiskai pritariu :-D vazineti su priesrukiniais del sustrumo yra nesamone ir policininkai tokius gaudo :-D

Parašytas: 2006 Lap 03, 13:59
vava
sutinku, jei kalba eina apie galinius (raudonus) priesrukinius. jie is tikro uzknisa. Bet priekiniai priesrukiniai nejau taip ir akina???