Aš čia stebiu tyliai šitą postą ir kažkaip juokas po truputį ima, kai skaitau apie 4tos kartos dujinę įrangą už 1500Lt.
Pas mane pastatyti- "Stag 300 Plus" kompas (koreguojamų parametrų daugiau negu BRC analoge); BRC reduktorius, ir lenkiški 1OHM purkštukai.
Lenkiški, nes nebrangūs, greiti ir svarbiausia lengvai ardomi, kadangi mūsų LPG yra xrenovos kokybės. Skirtumas tarp benzo/LPG sąnaudų yra 1 litras.
Dujų užsipilu 60L, o pravažiuoju mieste 550km. Už visą džiaugsmą palikau 2500LT.
p.s. dujomis galima "skristi" ne daugiau 160km/h. Jei kam norisi daugiau lėkt ilgesnį laiką, patariu jungt benziną, kadangi LPG teorškai dega lėčiau, ko pasėkoje vienam ciklui nesibaigus, paduodama nauja porcija LPG ir per išmetimo vožtuvą duoda ugnies, kas gerokai trumpina jo gyvenimą.
del duju
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 76
- Užsiregistravo: 2008 Rgp 25, 10:16
- Miestas: Kaunas
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 408
- Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
- Miestas: Klaipėda
na tai pūsteli lyšną 0,2 baro ir kompensuoji suspaudimo trūkumą toms dujoms. arba uždegimą pasuki... ka trionic ir taip padarys, pamatęs kad kuras kotais lėtokai dega. Kitas dalykas, kad dujos tikrai nedega taip lėtai, kad prie 4000 rpm nespėtų sudegti. Žodžiu eilinis mitas...
kas iš tikro gali būti, tai kad esant WOT prie 4k rpm reduktorius bus jau nebepajėgus paduoti pakankamai kuro, ir tada prasidės visi perlieso mišinio džiaugsmai, bet tai neturi nieko bendro su aukštesniu dujų oktaniniu skaičiumi ir to sąlygotu lėtesniu degimu nei benzinas.
kas iš tikro gali būti, tai kad esant WOT prie 4k rpm reduktorius bus jau nebepajėgus paduoti pakankamai kuro, ir tada prasidės visi perlieso mišinio džiaugsmai, bet tai neturi nieko bendro su aukštesniu dujų oktaniniu skaičiumi ir to sąlygotu lėtesniu degimu nei benzinas.
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 348
- Užsiregistravo: 2008 Bir 29, 08:58
- Miestas: Vilnius
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
As,tai garsiai pasijuoksiu ...Ronnin rašė:Aš čia stebiu tyliai šitą postą ir kažkaip juokas po truputį ima, kai skaitau apie 4tos kartos dujinę įrangą už 1500Lt.
Pas mane pastatyti- "Stag 300 Plus" kompas (koreguojamų parametrų daugiau negu BRC analoge); BRC reduktorius, ir lenkiški 1OHM purkštukai.
Lenkiški, nes nebrangūs, greiti ir svarbiausia lengvai ardomi, kadangi mūsų LPG yra xrenovos kokybės. Skirtumas tarp benzo/LPG sąnaudų yra 1 litras.
Dujų užsipilu 60L, o pravažiuoju mieste 550km. Už visą džiaugsmą palikau 2500LT.
p.s. dujomis galima "skristi" ne daugiau 160km/h. Jei kam norisi daugiau lėkt ilgesnį laiką, patariu jungt benziną, kadangi LPG teorškai dega lėčiau, ko pasėkoje vienam ciklui nesibaigus, paduodama nauja porcija LPG ir per išmetimo vožtuvą duoda ugnies, kas gerokai trumpina jo gyvenimą.
Cituoju : "Dujų užsipilu 60L, o pravažiuoju mieste 550km." Tu man parodyk nors viena benzinini saaba,kuris pagal tave,mieste 10l benzo ,arba 11l duju jama.
Isidek antra BRC reduktoriu,nereiks nesamoniu skiest apie kazkoki mistini 160 km/h.
Kam primetinet gudru,jei totalnas nesamones rasineji ?
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 76
- Užsiregistravo: 2008 Rgp 25, 10:16
- Miestas: Kaunas
- Judam
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 223
- Užsiregistravo: 2006 Bir 03, 11:43
Ronnin pats isidejai dujas Stag uz 2500lt. As ta paciau kokybe gavau stuka pigiau. Ir purkstukai ne lenkiski kaip pas tave o italiski. Jei kas neaisku galiu parasyti nr. nuvaziuosi i garliava ir isitikinsi. Yranga is lenkijos tiesiai is augustavo. Yra 1800lt dedanti firma puslapi nete turi kaune. Daug nebrangiu variantu yra paieskojus.
CS Cuope
Labas vakaras
Labas vakaras
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
Ronnin rašė:Davidson, aplamai išsakiau tik savo nuomonę, o tamstos bendravimo būdas mane tikrai "žavi".
Gal ir ne į temą, bet vis dažniau lankausi užsienio forumuose, kadangi pas mus visi yra labai stipriai išreikštos "asmenybės".
bet tai zinok, Davidson"as nors ir grubokai, bet pasako visa tiesa.
So, jei bent kazkiek daugiau suprastum apie LPG iranga zinotum, kad galima deti reduktoriu kuris sukelia dujines fazes LPG slegi iki 2 baru.
Beigi susukami didelio diametro "stucereiai" ir didesnio diametro kryptiniai inzektoriai. Ir tuomet kuo puikiausiai uzmaitinama nors ir prie 200 kmh.
Tarkim pas mane variklis 147 KW.
LPG iranga-sudeta OMVL dvieju kameru HP reduktorius, skirtas paserti iki 220KW varikli, su gamintojo nustatytu 1,7 baro slegiu, slegis dar pakeltas iki 2-2,1 baro.
OMVL FAST purkstukai, sudeti didesni "stuceriai", didesni/kryptiniai inzektoriai...
Ir viska speja paduoti Max greicio nesu bandes, tesu vaziaves tik 180, taciau masina dar gyvai regavo i greicio pedalo krustelejima ir 180 tikrai ne riba...
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 348
- Užsiregistravo: 2008 Bir 29, 08:58
- Miestas: Vilnius
ir kam toks didelis slegis? pas mane PRINS reduktorius kuris iki 400AG, purkstukai tartarini nekalibruoti 4mm skyle, kiek zinau daugiau nepadarysi, slegis 0.9 baro, cia duju, variklis 136kW greitis buvo 160km/h ir jokiu problemu ir jokie ten inzektoriai, paprasciausiai "pipsikas" su sriegiu igreziamas i oro kolektoriu kuo arciau cilindru ir tiek, viskas kuo puikiausiai veikia, dar yra niuansas, slangialiai turi but nuo situ pipsiku iki purkstuku kuo trumpesni, ne taip kaip BRC daro po 30cm, kol dujos daeina, tai jau taktas praejo ir ju ten nebereikia
SAAB 9-5 2.3t 136kW 2003m LPG (Tartarini, PRINS)
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 408
- Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
- Miestas: Klaipėda
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
jurik2002 rašė:ir kam toks didelis slegis? pas mane PRINS reduktorius kuris iki 400AG, purkstukai tartarini nekalibruoti 4mm skyle, kiek zinau daugiau nepadarysi, slegis 0.9 baro, cia duju, variklis 136kW greitis buvo 160km/h ir jokiu problemu ir jokie ten inzektoriai, paprasciausiai "pipsikas" su sriegiu igreziamas i oro kolektoriu kuo arciau cilindru ir tiek, viskas kuo puikiausiai veikia, dar yra niuansas, slangialiai turi but nuo situ pipsiku iki purkstuku kuo trumpesni, ne taip kaip BRC daro po 30cm, kol dujos daeina, tai jau taktas praejo ir ju ten nebereikia
Slegis- sukele nes pagreitejimo metu (kai gerai uzpusdavo turba) imdavo trukcioti.
Tavo minimi 0,9 baro IMHO labai jau mazai turbiniam-piko metu turbina gali ipusti daugiau nei 0,9 baro, kazin kaip tada dujos bus paduodanmo jei kolektoriuje slegis didesnis nei pries purkstukus?
Inzektoriai- ne visi jie "paprasciausias pipsikas", yra ir kryptiniu- ta sisukama dalis isgesne ir skylute ne tiesiai zemyn (inzektoriaus asies atzvilgiu) bet i sona (statmenai asiai) ir montuojant nukreipiama link isurbimo voztuvo.
na ir zinoma inzektorius galima vadinti pipsikais, vamzdeliais ar dar kazkuom...
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 348
- Užsiregistravo: 2008 Bir 29, 08:58
- Miestas: Vilnius
zinau kad turi but nukreipti i cilindro puse, del to pas mane igrezta po kampu, pas mane turbina pucia 0.4-0.9 baro LPT ant piku jokiu trukciojimu ner, ant aero jei neklystu turbina pucia, stokine, max 1.5 baro, reduktoriu galima pareguliot ir pakelt slegi
to dr.amber dujos visada juda i cilindro puse ir oras irgi ten juda
to dr.amber dujos visada juda i cilindro puse ir oras irgi ten juda
SAAB 9-5 2.3t 136kW 2003m LPG (Tartarini, PRINS)
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 408
- Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
- Miestas: Klaipėda
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
jurik2002 rašė:
to dr.amber dujos visada juda i cilindro puse ir oras irgi ten juda
aga.
cia del to kad jom kazkas liepe taip judeti ?
tarkim dzievulis taip surede?
ar vistik tai priklauso nuo fizikiniu dydziu, tarkim tokiu kaip slegis?
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 348
- Užsiregistravo: 2008 Bir 29, 08:58
- Miestas: Vilnius
tai pasakykim taip visas oras kartu su dujom juda i isiurbimo puse o turbina tik paduoda atitinkama oro kieki, pagal variklio poreiki, prie laisvu apsuku ten susidaro vakumas, o kai gerai paspaudi, tada atsiranda slegis virs atmosferinio, bet jei ramiai vaziuoji ten 80% buna vakuumas, taip rodo turbo rodykle
SAAB 9-5 2.3t 136kW 2003m LPG (Tartarini, PRINS)
- Edgaras'
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 910
- Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
- Miestas: Panevėžys-Kaunas
Ryte važiuodamas pastebėjau (ne tik pas mane vieną), kad auto su dujomis žymiai smarkiau dūmina nei pvz. dyzeliukai ar benzininės. Žinoma dūmas nepiktybinis, balkšvas. Ar čia taip pasitaikė, kad 5 automobiliams iš eilės kažkas negerai, ar čia norma? Nes kartais tokia užsklanda pasidaro kad ojojoj...
Laguna II 3.0 V6 '01 AT
EX:
9000 Aero 2.3T 165kW B234R '98 (MY97) MT
9000 Aero 2.0T 136kW B204L '94 MT
9000 2.3t 143kW B234L '91 AT
Įvairios 9000 dalys >> PM
EX:
9000 Aero 2.3T 165kW B234R '98 (MY97) MT
9000 Aero 2.0T 136kW B204L '94 MT
9000 2.3t 143kW B234L '91 AT
Įvairios 9000 dalys >> PM
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 86 ir 0 svečių