del duju

Senų temų archyvas
Ronnin
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 76
Užsiregistravo: 2008 Rgp 25, 10:16
Miestas: Kaunas

Standartinė Ronnin » 2009 Spa 08, 16:06

Aš čia stebiu tyliai šitą postą ir kažkaip juokas po truputį ima, kai skaitau apie 4tos kartos dujinę įrangą už 1500Lt.

Pas mane pastatyti- "Stag 300 Plus" kompas (koreguojamų parametrų daugiau negu BRC analoge); BRC reduktorius, ir lenkiški 1OHM purkštukai.
Lenkiški, nes nebrangūs, greiti ir svarbiausia lengvai ardomi, kadangi mūsų LPG yra xrenovos kokybės. Skirtumas tarp benzo/LPG sąnaudų yra 1 litras.
Dujų užsipilu 60L, o pravažiuoju mieste 550km. Už visą džiaugsmą palikau 2500LT.

p.s. dujomis galima "skristi" ne daugiau 160km/h. Jei kam norisi daugiau lėkt ilgesnį laiką, patariu jungt benziną, kadangi LPG teorškai dega lėčiau, ko pasėkoje vienam ciklui nesibaigus, paduodama nauja porcija LPG ir per išmetimo vožtuvą duoda ugnies, kas gerokai trumpina jo gyvenimą.
SAAB 9-5 MY'01
<<Duobės nelopomos, o tik pakeičiama jų buvimo vieta...>>
dr.amber
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 408
Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
Miestas: Klaipėda

Standartinė dr.amber » 2009 Spa 08, 17:35

na tai pūsteli lyšną 0,2 baro ir kompensuoji suspaudimo trūkumą toms dujoms. arba uždegimą pasuki... ka trionic ir taip padarys, pamatęs kad kuras kotais lėtokai dega. Kitas dalykas, kad dujos tikrai nedega taip lėtai, kad prie 4000 rpm nespėtų sudegti. Žodžiu eilinis mitas...

kas iš tikro gali būti, tai kad esant WOT prie 4k rpm reduktorius bus jau nebepajėgus paduoti pakankamai kuro, ir tada prasidės visi perlieso mišinio džiaugsmai, bet tai neturi nieko bendro su aukštesniu dujų oktaniniu skaičiumi ir to sąlygotu lėtesniu degimu nei benzinas.
jurik2002
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 348
Užsiregistravo: 2008 Bir 29, 08:58
Miestas: Vilnius

Standartinė jurik2002 » 2009 Spa 08, 20:04

s.... reduktoriu prisistato ir poto skleidzia nesamones :)
SAAB 9-5 2.3t 136kW 2003m LPG (Tartarini, PRINS)
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2009 Spa 09, 09:41

Ronnin rašė:Aš čia stebiu tyliai šitą postą ir kažkaip juokas po truputį ima, kai skaitau apie 4tos kartos dujinę įrangą už 1500Lt.

Pas mane pastatyti- "Stag 300 Plus" kompas (koreguojamų parametrų daugiau negu BRC analoge); BRC reduktorius, ir lenkiški 1OHM purkštukai.
Lenkiški, nes nebrangūs, greiti ir svarbiausia lengvai ardomi, kadangi mūsų LPG yra xrenovos kokybės. Skirtumas tarp benzo/LPG sąnaudų yra 1 litras.
Dujų užsipilu 60L, o pravažiuoju mieste 550km. Už visą džiaugsmą palikau 2500LT.

p.s. dujomis galima "skristi" ne daugiau 160km/h. Jei kam norisi daugiau lėkt ilgesnį laiką, patariu jungt benziną, kadangi LPG teorškai dega lėčiau, ko pasėkoje vienam ciklui nesibaigus, paduodama nauja porcija LPG ir per išmetimo vožtuvą duoda ugnies, kas gerokai trumpina jo gyvenimą.
As,tai garsiai pasijuoksiu :lol: :lol: :lol: ...
Cituoju : "Dujų užsipilu 60L, o pravažiuoju mieste 550km." Tu man parodyk nors viena benzinini saaba,kuris pagal tave,mieste 10l benzo ,arba 11l duju jama.
Isidek antra BRC reduktoriu,nereiks nesamoniu skiest apie kazkoki mistini 160 km/h.
Kam primetinet gudru,jei totalnas nesamones rasineji :roll: ?
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Ronnin
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 76
Užsiregistravo: 2008 Rgp 25, 10:16
Miestas: Kaunas

Standartinė Ronnin » 2009 Spa 09, 10:07

Davidson, aplamai išsakiau tik savo nuomonę, o tamstos bendravimo būdas mane tikrai "žavi".

Gal ir ne į temą, bet vis dažniau lankausi užsienio forumuose, kadangi pas mus visi yra labai stipriai išreikštos "asmenybės".
SAAB 9-5 MY'01

<<Duobės nelopomos, o tik pakeičiama jų buvimo vieta...>>
Vartotojo avataras
Judam
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 223
Užsiregistravo: 2006 Bir 03, 11:43

Standartinė Judam » 2009 Spa 13, 21:49

Ronnin pats isidejai dujas Stag uz 2500lt. As ta paciau kokybe gavau stuka pigiau. Ir purkstukai ne lenkiski kaip pas tave o italiski. Jei kas neaisku galiu parasyti nr. nuvaziuosi i garliava ir isitikinsi. Yranga is lenkijos tiesiai is augustavo. Yra 1800lt dedanti firma puslapi nete turi kaune. Daug nebrangiu variantu yra paieskojus.
CS Cuope
Labas vakaras
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2009 Spa 14, 07:29

Ronnin rašė:Davidson, aplamai išsakiau tik savo nuomonę, o tamstos bendravimo būdas mane tikrai "žavi".

Gal ir ne į temą, bet vis dažniau lankausi užsienio forumuose, kadangi pas mus visi yra labai stipriai išreikštos "asmenybės".



bet tai zinok, Davidson"as nors ir grubokai, bet pasako visa tiesa.

So, jei bent kazkiek daugiau suprastum apie LPG iranga zinotum, kad galima deti reduktoriu kuris sukelia dujines fazes LPG slegi iki 2 baru.
Beigi susukami didelio diametro "stucereiai" ir didesnio diametro kryptiniai inzektoriai. Ir tuomet kuo puikiausiai uzmaitinama nors ir prie 200 kmh.

Tarkim pas mane variklis 147 KW.
LPG iranga-sudeta OMVL dvieju kameru HP reduktorius, skirtas paserti iki 220KW varikli, su gamintojo nustatytu 1,7 baro slegiu, slegis dar pakeltas iki 2-2,1 baro.
OMVL FAST purkstukai, sudeti didesni "stuceriai", didesni/kryptiniai inzektoriai...
Ir viska speja paduoti :lol: Max greicio nesu bandes, tesu vaziaves tik 180, taciau masina dar gyvai regavo i greicio pedalo krustelejima ir 180 tikrai ne riba...
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
jurik2002
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 348
Užsiregistravo: 2008 Bir 29, 08:58
Miestas: Vilnius

Standartinė jurik2002 » 2009 Spa 14, 08:56

ir kam toks didelis slegis? pas mane PRINS reduktorius kuris iki 400AG, purkstukai tartarini nekalibruoti 4mm skyle, kiek zinau daugiau nepadarysi, slegis 0.9 baro, cia duju, variklis 136kW greitis buvo 160km/h ir jokiu problemu ir jokie ten inzektoriai, paprasciausiai "pipsikas" su sriegiu igreziamas i oro kolektoriu kuo arciau cilindru ir tiek, viskas kuo puikiausiai veikia, dar yra niuansas, slangialiai turi but nuo situ pipsiku iki purkstuku kuo trumpesni, ne taip kaip BRC daro po 30cm, kol dujos daeina, tai jau taktas praejo ir ju ten nebereikia :lol:
SAAB 9-5 2.3t 136kW 2003m LPG (Tartarini, PRINS)
dr.amber
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 408
Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
Miestas: Klaipėda

Standartinė dr.amber » 2009 Spa 14, 09:02

na, barai barais, ale įsiurbimo kolektoriuje prie "gazas dugnas" buna būna taip 1,1 bar. pertekliaus arba 2,1 bar. absoliutinis slėgis. taigis kur tos dujos juda, jei jas paduoda su 0,9 ar net 2,2 absoliutiniu slėgiu?
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2009 Spa 14, 09:05

jurik2002 rašė:ir kam toks didelis slegis? pas mane PRINS reduktorius kuris iki 400AG, purkstukai tartarini nekalibruoti 4mm skyle, kiek zinau daugiau nepadarysi, slegis 0.9 baro, cia duju, variklis 136kW greitis buvo 160km/h ir jokiu problemu ir jokie ten inzektoriai, paprasciausiai "pipsikas" su sriegiu igreziamas i oro kolektoriu kuo arciau cilindru ir tiek, viskas kuo puikiausiai veikia, dar yra niuansas, slangialiai turi but nuo situ pipsiku iki purkstuku kuo trumpesni, ne taip kaip BRC daro po 30cm, kol dujos daeina, tai jau taktas praejo ir ju ten nebereikia :lol:



Slegis- sukele nes pagreitejimo metu (kai gerai uzpusdavo turba) imdavo trukcioti.
Tavo minimi 0,9 baro IMHO labai jau mazai turbiniam-piko metu turbina gali ipusti daugiau nei 0,9 baro, kazin kaip tada dujos bus paduodanmo jei kolektoriuje slegis didesnis nei pries purkstukus?

Inzektoriai- ne visi jie "paprasciausias pipsikas", yra ir kryptiniu- ta sisukama dalis isgesne ir skylute ne tiesiai zemyn (inzektoriaus asies atzvilgiu) bet i sona (statmenai asiai) ir montuojant nukreipiama link isurbimo voztuvo.

na ir zinoma inzektorius galima vadinti pipsikais, vamzdeliais ar dar kazkuom...
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
jurik2002
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 348
Užsiregistravo: 2008 Bir 29, 08:58
Miestas: Vilnius

Standartinė jurik2002 » 2009 Spa 14, 10:09

zinau kad turi but nukreipti i cilindro puse, del to pas mane igrezta po kampu, pas mane turbina pucia 0.4-0.9 baro LPT ant piku jokiu trukciojimu ner, ant aero jei neklystu turbina pucia, stokine, max 1.5 baro, reduktoriu galima pareguliot ir pakelt slegi

to dr.amber dujos visada juda i cilindro puse ir oras irgi ten juda
SAAB 9-5 2.3t 136kW 2003m LPG (Tartarini, PRINS)
dr.amber
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 408
Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
Miestas: Klaipėda

Standartinė dr.amber » 2009 Spa 14, 10:31

o aš matai galvojau, kad dujos į mažesnio slėgio pusę juda :) Taigis jei purkštuke turėsim 0,9 o kolektoriuje 1,1 tai ką tas purkštukas purkš?
LPT atveju slėgis kolektoriuj bus apie 0,5-0,6 max, tai gal ir užtenka to 0,9 jei mes čia visur kalbam apie perteklių, o ne absoliutų slėgį.
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2009 Spa 14, 10:47

jurik2002 rašė:
to dr.amber dujos visada juda i cilindro puse ir oras irgi ten juda



aga.
cia del to kad jom kazkas liepe taip judeti ?
tarkim dzievulis taip surede?

ar vistik tai priklauso nuo fizikiniu dydziu, tarkim tokiu kaip slegis?
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
jurik2002
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 348
Užsiregistravo: 2008 Bir 29, 08:58
Miestas: Vilnius

Standartinė jurik2002 » 2009 Spa 14, 11:38

tai pasakykim taip visas oras kartu su dujom juda i isiurbimo puse o turbina tik paduoda atitinkama oro kieki, pagal variklio poreiki, prie laisvu apsuku ten susidaro vakumas, o kai gerai paspaudi, tada atsiranda slegis virs atmosferinio, bet jei ramiai vaziuoji ten 80% buna vakuumas, taip rodo turbo rodykle
SAAB 9-5 2.3t 136kW 2003m LPG (Tartarini, PRINS)
Vartotojo avataras
Edgaras'
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 910
Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
Miestas: Panevėžys-Kaunas

Standartinė Edgaras' » 2009 Spa 16, 06:57

Ryte važiuodamas pastebėjau (ne tik pas mane vieną), kad auto su dujomis žymiai smarkiau dūmina nei pvz. dyzeliukai ar benzininės. Žinoma dūmas nepiktybinis, balkšvas. Ar čia taip pasitaikė, kad 5 automobiliams iš eilės kažkas negerai, ar čia norma? Nes kartais tokia užsklanda pasidaro kad ojojoj...
Laguna II 3.0 V6 '01 AT
EX:
9000 Aero 2.3T 165kW B234R '98 (MY97) MT Paveikslėlis
9000 Aero 2.0T 136kW B204L '94 MT
9000 2.3t 143kW B234L '91 AT
Įvairios 9000 dalys >> PM

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 86 ir 0 svečių