Nuomones apie 3.0 TiD

Senų temų archyvas
Vartotojo avataras
ALDU
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1465
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 17:04
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė ALDU » 2006 Vas 08, 16:22

Robertas rašė:Na siaip tevuko 3.0 TiD visai smagiai vaziuoja, zinoma savo Aero nekeisciau i ji.
Galiu kiek konkreciau apibrezti skirtumus
Sanaudos mieste: Aero - 13ltr TiD-9ltr
Toliau TiD trukumai:
1 Variklis nera tiek dinamiskas kaip benzinas, letokai reguoja i gazo pedalo paspaudima.
2 Jauciasi vibracija ir keistokas variklio zyzimas (zinoma priprantama).
3 Nera modeliu su automatinem pavarom
4 Degalineje isipylus dyzelio smirda rankos
Toliau TiD privalumai
1 Zinoma kuro ekonomija.
2 Didelis sukimo momentas, is esmes jei pradedamas vaziuoti 3 pavara net nepastebi kad ne pirma.
3 jei megsti keliauti prikabinus nameli ant ratu - dyzelis cia didelis privalumas, nes nedaug teisauga kuro sanaudos.

Visa kita mazdaug taip pat..

Regis tiek, jei ka turit konkretaus paklausti, atsakysiu

Prie "+". Gan švieži metai - nuo MY2002 tik pradėjo eiti. Dyzelio resursas didesnis, nei bezino.
Prie "-". Na, gal ne visai vinusas - tiesiog komentaras. Automatinę pavarą žvėriškas momentas suplėšytų. Reikėtų kurti visai naują dėžę, pritaikytą tik šiam varikliui. O tai suprantama nerentabilu. Netgi Aerų automatus aprarpydavo 20-čia Nm ir overbusto neįrengdavo.
9-5 Aero Estate, MY2002, AT
Kad skrajūno mano žirgo vis bijotų piktos širdys pikto priešo

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 50 ir 0 svečių