Stabdžiai

Senų temų archyvas
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2010 Lie 01, 14:58

SAAB95 rašė:Sveiki,
pasikeiciau naujus priekinius stabdziu diskus su kaladem, po 2000km vaziuojant per nelygu kele ar zvyrkeli bilda kaladeles, sklinda metalio garsas. Silpnai nuspaudus stabdziu pedala nemalonus garsas dingsta.
Ka daryti? Gal kas buvote susidure su tokia problema. Aciu.
Ziurek,gal ka sudejai ne taip arba nuluzo,atsiverze.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Standartinė aurissan » 2010 Lie 02, 08:36

Bet tik po 2kkm?? Čia nieko neprigaminsi: bilda vidinės kaladėlės, o juk jos su fiksatoriais. Tai tikriausiai jie ir nulūžo.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
kosmoz
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 26
Užsiregistravo: 2010 Geg 20, 10:57
Miestas: vilnius

Standartinė kosmoz » 2010 Lie 02, 10:21

turejau tukia beda su visiskai skirtinga masina, corolla, bet bildejo ne kalades o is tu tvirtinimo "pirstu", kuriais suportas pritvirtinamas prie laikiklio. Kazkokiu budu issimale ten tas sriegis ar kas, bet bildejo butent is tenais. Prikisus tirsto tepalo dviem savaitem tylu budavo.
SAAB95
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 6
Užsiregistravo: 2010 Kov 01, 15:55
Miestas: Ukmergė

Standartinė SAAB95 » 2010 Lie 08, 08:53

:-D aciu uz pastebejimus, ziuresiu ardysiu isistikinsiu ar nenuluzo vidiniu kaladziu fiksatoriai-laikikliai, bet pirmine apziura rodo ,kad bilda isorines kaladeles. Pajudinus su pirstais jos juda i sonus(toks vaizdas, kad pats kaladeles padas yra keliais milimetrais mazesnis nei noretusi, todel stabdant kaladele truputi 2-5mm pasiduoda i prieki. Riedant atgal ir stabdant jos pasislenka i kita puse, va toks laisvumas, o jis ir sukelia bildesi vaziuojant)gal pats gamintojas broka pavare del to tokios pasekmes.
kosmoz
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 26
Užsiregistravo: 2010 Geg 20, 10:57
Miestas: vilnius

Standartinė kosmoz » 2010 Lie 08, 14:53

aisku kaladeles pirkai jing ling uz 40 litu?
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Standartinė aurissan » 2010 Lie 08, 18:37

SAAB95 rašė::-D Pajudinus su pirstais jos juda i sonus...

Gal po keitimo kaladėlės per daug apšlifuotos, kad tarpeliai per dideli. O jei ne tai gal suporto "pirštai" atsilaisvinę, ar dar kas blogiau.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
SAAB95
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 6
Užsiregistravo: 2010 Kov 01, 15:55
Miestas: Ukmergė

Standartinė SAAB95 » 2010 Lie 09, 13:24

kosmoz rašė:aisku kaladeles pirkai jing ling uz 40 litu?

jo, uz viska suplojau 400lt, diskai po 150 ir kalades gaunasi po 50lt, bet ne jing ling rodosi, o vokiskos, nors kas ten zino kur gamintos. Ziuresim toliau, dekui.
kosmoz
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 26
Užsiregistravo: 2010 Geg 20, 10:57
Miestas: vilnius

Standartinė kosmoz » 2010 Lie 09, 15:02

idomu diskai kiek laikys, kada susikraipys, nes uz tokia suma labai nekokie tesigauna, normalus kainuoja daugiau, uz 150lt/vnt galiniai normalus parsiduoda. Sutaupei, tik ne ten, kur deretu, stabdziai ir padangos ne ta vieta, kur gali baisiai pritaupyt.
Vartotojo avataras
Atoms
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 651
Užsiregistravo: 2007 Gru 20, 22:17
Miestas: Vilnius

Standartinė Atoms » 2010 Lap 25, 17:05

Noriu pasiteiraut dėl stabdžių keitimo. Ar būtina keisti priekį ir galą kartu ar galima atskirai? Pačiam reikia keist priekinius diskus ir kaladėles.
SAAB 9-5 2.3t AT '02
Vartotojo avataras
Haro
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 456
Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Haro » 2010 Lap 25, 17:09

Atoms rašė:Noriu pasiteiraut dėl stabdžių keitimo. Ar būtina keisti priekį ir galą kartu ar galima atskirai? Pačiam reikia keist priekinius diskus ir kaladėles.

Zmones ir po viena kaladele keicia kai pinigus taupo :)
bet tavo atveju manau gali keist prieki ir nesukt galvos nes busi viena asi susitavrkes o del to i sonus nemetys. aisku ten visokiu nukrypimu nuo normos atsiras gal galas gaus daugiau kruvio gal kas bet cia kaip ir su padangom jai keiti tai ant vieno asies o kitos gali nejudint tai saugumui nekenkia.
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Snatch
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1211
Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
Miestas: Vilnius

Standartinė Snatch » 2010 Lap 25, 19:45

Haro rašė:Zmones ir po viena kaladele keicia kai pinigus taupo :)

Kai "rimti" žmonės taupo būna taip.. Varau su savo senuku ir jo askona vieną rudens pavakarę. Temsta. Senukas su akiniais, bet ir tai sunkiai mato. Pradeda lynoti. Senukas apie žibintų įjungimą net negalvoja, tik radiją pasigarsina ir švilpia tolyn nemažindamas apsukų. Sakau: tėvai, gal jau šviesas įsijungtum, ką? Ir tu ir tave geriau matys, nemanai? O jis man - alektrą taupau, bet jeigu nori... Pakšt, ir įjungė... gabaritus. Tada atsisuko ir klausia: a geriau matai?..
e85
Vartotojo avataras
Apex
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 132
Užsiregistravo: 2009 Spa 24, 21:38

Standartinė Apex » 2010 Lap 30, 17:18

klausimas apie pedalo minkštumą 9-5
Pas mane ans toks minkštas stabdyt daug jėgos nereikia, bet eiga nemaža ir pominkštis.
Čia speju visų saab toks gali būt? šiaip nedžiugina pats stabdymas, pavasarį keisiu kaladėles ir diskus. gal verta bus pagalvot apie didesnius, bet....

didesni diskai ir tokios pačios kaladėles - efekto nedaug, tik dėl padidėjusio peties, dėl didesnio atstumo nuo centro.
didesnis suportas - ne visad gera mintis.
Čia reiktų išsiaiškinti ar skiriasi Aero MC ir paprastų (pagrindinis cilindirukas)

Vienai savo mašinai bandžiau žaisti su stabdžiais, nuo standarto iki 4cilindirukų suportų ir 1" MC.
pedalas kietas kaip ..... siena.... ir stabdydavo labai gerai.
vėliau dėl ratų pakeičiau 4cil suportus i vieno, be didelio diametro, ale tūris vis tiek mažesnis nei 4 tai pedalas labai kietas ir eiga maža.
stipriai žaisti nėra gerai.
bet tikiu kad žaidžiant - Aero vs paprasti - skirtumas nedidelis.
kokios beja kainos vaikšto suportų aero? ir ar tiesa kad 3,0tid tie patys kaip aero?
SAAB 9-5 Estate Hirsch edition.
Mano foto albumas>>>
Vartotojo avataras
Buzyte&MrBuzius
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 227
Užsiregistravo: 2007 Lap 21, 21:59
Miestas: Vilnius

Standartinė Buzyte&MrBuzius » 2011 Vas 07, 08:31

Sveiki!

Gal kas tikslai žinote koks yra 9-3,SS MY 2003,2,2 TID, priekinių stabdžių diskų ir kaladėlių PART numeris?
SAAB 9-3, 2.2 TID, MY 2003
EX:SAAB 9-5, SE 2.0t, 141kW, 99
Vartotojo avataras
Buzyte&MrBuzius
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 227
Užsiregistravo: 2007 Lap 21, 21:59
Miestas: Vilnius

Standartinė Buzyte&MrBuzius » 2011 Vas 07, 21:09

Buzyte&MrBuzius rašė:Sveiki!

Gal kas tikslai žinote koks yra 9-3,SS MY 2003,2,2 TID, priekinių stabdžių diskų ir kaladėlių PART numeris?


Na matau nelabai kas žino, tai gal kas diametrą diskų pasakytu:), bei gal patartumėte ferodo ar brembo firmos rinktis.
SAAB 9-3, 2.2 TID, MY 2003

EX:SAAB 9-5, SE 2.0t, 141kW, 99
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Standartinė aurissan » 2011 Vas 07, 21:37

Jei jau tik iš to leidi patarti, tai mano pasiūlymas: diskus BREMBO, kaladėles FERRODO. :)
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 13 ir 0 svečių