turbinos slegis
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: turbinos slegis
Tai jei nera turbinos - negali buti sklendes kuri pristabdytu ismetima, kad suvienodinti slegi abejose pusese? Gal ir nenaudojamos kazkokios sklendes mano isfantazuotos, bet ten tikrai nebus skirtingi slegiai abejose pusese palikti...
- darėnas
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 807
- Užsiregistravo: 2008 Geg 30, 20:59
- Miestas: Mėmelis
Re: turbinos slegis
gal tu geriau nesigilink, nes tai matau sunku paaiškint
kaip ir jau ex: 9-5 3.0 LPT ARC '03
Laikinas sprendimas - RWD.
Laukiu-nelaukiu žiemos
Laikinas sprendimas - RWD.
Laukiu-nelaukiu žiemos
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: turbinos slegis
darėnas rašė:gal tu geriau nesigilink, nes tai matau sunku paaiškint
ok
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: turbinos slegis
Pratęsiant mano iškeltą problemą dėl slėgio nelaikymo greičiausiai būsiu radęs bėdą. Padariau sandarumo testą. Gana smarkiai leidžia per įsiurbiamo oro temp. daviklį. Pabandžius šiek tiek jį paveržti lūžo. Taigi, dabar reikalingas kitas daviklis. Gal kas turit pasiūlyti? Jei kas nežino apie ką eina kalba, tai reikalingas daviklis kuris randasi aliuminiame įsiurbimo vamzdyje virš bovo.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 10 ir 0 svečių