turbinos slegis

Senų temų archyvas
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Re: turbinos slegis

Standartinė romask » 2013 Rgs 09, 13:51

Tai jei nera turbinos - negali buti sklendes kuri pristabdytu ismetima, kad suvienodinti slegi abejose pusese? Gal ir nenaudojamos kazkokios sklendes mano isfantazuotos, bet ten tikrai nebus skirtingi slegiai abejose pusese palikti...
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
Vartotojo avataras
darėnas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 807
Užsiregistravo: 2008 Geg 30, 20:59
Miestas: Mėmelis

Re: turbinos slegis

Standartinė darėnas » 2013 Rgs 09, 19:08

gal tu geriau nesigilink, nes tai matau sunku paaiškint :D
kaip ir jau ex: 9-5 3.0 LPT ARC '03 :(
Laikinas sprendimas - RWD.
Laukiu-nelaukiu žiemos :D
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Re: turbinos slegis

Standartinė romask » 2013 Rgs 09, 19:48

darėnas rašė:gal tu geriau nesigilink, nes tai matau sunku paaiškint :D

ok :cheers:
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: turbinos slegis

Standartinė Romeo » 2013 Rgs 22, 18:39

Pratęsiant mano iškeltą problemą dėl slėgio nelaikymo greičiausiai būsiu radęs bėdą. Padariau sandarumo testą. Gana smarkiai leidžia per įsiurbiamo oro temp. daviklį. Pabandžius šiek tiek jį paveržti lūžo. Taigi, dabar reikalingas kitas daviklis. Gal kas turit pasiūlyti? Jei kas nežino apie ką eina kalba, tai reikalingas daviklis kuris randasi aliuminiame įsiurbimo vamzdyje virš bovo.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 20 ir 0 svečių