turbinos slegis

Senų temų archyvas
Vartotojo avataras
modestask
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 126
Užsiregistravo: 2007 Lap 25, 20:17
Miestas: Kaunas

Standartinė modestask » 2008 Bal 21, 12:48

As tai visais klausimais turiu viena nuomone - kas kaip nori, tas taip gyvena :)

pvz. as nieko nesiruosiu daryt, bet man idomu.

as gi ir padangu pats nemontuoju, netgi kapoto nebuvau atsidares, bet tai nejau negaliu dometis, kas po juo, kaip kodel :roll:
V70 Diesel Power
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2008 Bal 21, 13:20

modestask rašė:As tai visais klausimais turiu viena nuomone - kas kaip nori, tas taip gyvena :)

pvz. as nieko nesiruosiu daryt, bet man idomu.

as gi ir padangu pats nemontuoju, netgi kapoto nebuvau atsidares, bet tai nejau negaliu dometis, kas po juo, kaip kodel :roll:


Tai siulyciau atsidaryt, nes geriau viena kart pamatyt neu simta kartu isgirst ;)
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
zilva
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 113
Užsiregistravo: 2008 Bal 11, 14:58
Miestas: Vilnius-Alytus

Standartinė zilva » 2008 Bal 21, 14:01

modestask rašė:As tai visais klausimais turiu viena nuomone - kas kaip nori, tas taip gyvena :)

pvz. as nieko nesiruosiu daryt, bet man idomu.

as gi ir padangu pats nemontuoju, netgi kapoto nebuvau atsidares, bet tai nejau negaliu dometis, kas po juo, kaip kodel :roll:
tai patarciau atsidaryt ir paciam ka susitvarkyt,pajusi visa malonuma ir zinosi kas kur randasi po kapotu
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2008 Bal 21, 14:12

modestask rašė:netgi kapoto nebuvau atsidares, bet tai nejau negaliu dometis, kas po juo, kaip kodel :roll:


hm..

nesi atidares bet domiesi kas po juo?
jo. net... na nezinau, cia toks logikos perlas ar dar kokia nauja
kazkotai idomaus atmaina?...
bijau, kad as to nepajegsiu suprasti...

vat po to ir nebesistebi kad diskusijos cia tampa panasios kaip supermama.lt ....
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Vartotojo avataras
JohnnyGinger
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 91
Užsiregistravo: 2007 Kov 26, 16:30
Miestas: vilnius
Contact:

Standartinė JohnnyGinger » 2008 Bal 21, 18:04

sarasand rašė:As tai situo klausymu turiu tokia nuomone, jei auto netraukia perki toky paty tik galingesniu motoru, o tiuninga darai tik tada kai ir su galingiausiu motoriuku nivalit :idea:


o jei galingesniu nerandi uz tokia suma, tai reik kazka galvoti :!: Kita savaite meginsiu nuvezti pas zmogeli kuris uzsiema cipinimu, pasakys ka ir kaip galima padaryti, kad nekristu resursai ir jaustusi skirtumas.
9-3 2.0T MT MY2002 &
9-3 2.0T AT MY1999 cabrio -neber...
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2008 Bal 21, 18:29

jonis rašė:
kad nekristu resursai ir jaustusi skirtumas.


pons toks didelis o vis dar pasakoms tikite...
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Vartotojo avataras
JohnnyGinger
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 91
Užsiregistravo: 2007 Kov 26, 16:30
Miestas: vilnius
Contact:

Standartinė JohnnyGinger » 2008 Bal 21, 19:31

pjezo rašė:
jonis rašė:
kad nekristu resursai ir jaustusi skirtumas.


pons toks didelis o vis dar pasakoms tikite...



ok pasitaisysiu, kad LABAI nekristu resusrsai. (atsiprasau uz rekavima) ir nei as pons nei as vergs ;)
9-3 2.0T MT MY2002 &

9-3 2.0T AT MY1999 cabrio -neber...
Vartotojo avataras
modestask
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 126
Užsiregistravo: 2007 Lap 25, 20:17
Miestas: Kaunas

Standartinė modestask » 2008 Bal 21, 19:52

pjezo rašė:
modestask rašė:netgi kapoto nebuvau atsidares, bet tai nejau negaliu dometis, kas po juo, kaip kodel :roll:


hm..

nesi atidares bet domiesi kas po juo?
jo. net... na nezinau, cia toks logikos perlas ar dar kokia nauja
kazkotai idomaus atmaina?...
bijau, kad as to nepajegsiu suprasti...

vat po to ir nebesistebi kad diskusijos cia tampa panasios kaip supermama.lt ....


pjezo, toks didelis ir taip rasai :) tai as nebuvau ir i variklio vidu ilindes, bet domiuosi kas jame :D:D ir dar daug dalyku, apie kuriuos skaiciau, girdejau, bet gal ju niekad neissiardysiu, neatidarysiu :D

apie kapota - metafora/frazeologizmas/onomotopeja... kaip cia pavadint, kad suprast, ka turejau galvoj :D
galim alaus isgert ir pakalbet, kas po kapotu nedarant cia supermamu :D:D
V70 Diesel Power
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Audriss99 » 2008 Bal 21, 20:13

Slėgis matuojamas manometru prijungus jį prie įsiurbimo kolektoriaus, už sklendės.
Jei yra senesnė APC, nereikia jokių čipų. Užtenka suderinti varžas.
Info, kaip jau ne kartą rašyta, yra www.900aero.com skiltyje "Tech"
SAAB 900
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2008 Bal 21, 21:13

modestask rašė:pjezo, toks didelis ir taip rasai :) tai as nebuvau ir i variklio vidu ilindes, bet domiuosi kas jame :D:D ir dar daug dalyku, apie kuriuos skaiciau, girdejau, bet gal ju niekad neissiardysiu, neatidarysiu :D

apie kapota - metafora/frazeologizmas/onomotopeja... kaip cia pavadint, kad suprast, ka turejau galvoj :D
galim alaus isgert ir pakalbet, kas po kapotu nedarant cia supermamu :D:D


ne,nu bet tai sutik, mintis "nebuvau kapoto pakeles bet domiuosi kas po juo" yra originali :lol: , nes butent taip perskaiciau tavo posta :roll:
na, dabar supratau kad tai metafora ;)
itariu ryte man sia metafora suprasti sutrukde sunkus pirmadienio rytas didziai prisleges mane po 4 valandu miego :?

as tai kazkaip viska noriu apziureti paciupineti, to paties variklio neardziau pats, bet kai maniskiam keiti indeklus tai specialiai atvaziavau kad pasiziureciau kas ten kaip padaryta :roll: lygiai taip pat siandien buvau apziureti apardyto dazomo saviskio 9000, tiesiog idomu ;)
kartais po tokiu apsiziurejimu grystu visas tepaluotas, bet su gera nuotaika :lol:
ir kartu gailiuosi kad neturiu garazo ir negaliu pats padirbeti, tiesiog man tai idomu ;)
alus gerai...
gal per koki myta ;)
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: turbinos slegis

Standartinė Romeo » 2013 Rgp 14, 22:01

Taigi, rašant į temą pavyko šiek tiek pratestuoti savąjį Garrett`ą. Situacija tokia, kad bent pas mano S9k 2,3 L varikliui pasiekus 3000 rpm ir spaudžiant akseleratoriaus pedalą iki dugno ne akimirksniu, o šiek tiek lėčiau (na, tarkim užtrunkama apie 1s trečiu bėgiu) tai turbina nesugeba užpūsti daugiau nei 0,9-1 bar, net ir tada kai atjungta žarnelė nuo Wastgate`o. Tai reiškia, kad turbina nekontroliuojama vistiek nesugeba pūsti daugiau nei nustatyta gamintojo ECU (~1 Bar). Įdomu pasidarė, kas riboja šią ribą? Mano išmetimas šiek tiek palengvėjęs (pakeistas galinis bakelis, nėra katalizatoriaus ir prieš paskutinio bakelio). Pasvarsčius gaunasi, kad visi tie svaičiojimai apie liesą mišinį pakėlus slėgį gaunasi nereikšmingi, nes vis tiek, jei lakstoma tai lakstoma su didesnėm apsukom, o prie didesnių apsukų išpešti didesnio slėgio neina. Bent man neišėjo. Nebent pas kitus yra kitaip:-)
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Re: turbinos slegis

Standartinė Marrat » 2013 Rgp 16, 10:17

Kažkas techniškai negerai - gal wastegate'as pilnai neužsidaro, gal kažkur yra skylė, gal turba jau galus atiduoda. Turi trečiu bėgiu daugiau užpūsti ir prie 3000 rpm.

Svaičiojimai apie liesą mišinį pakėlus slėgį ir yra tik svaičiojimai, nes net standartinės B234L programos kuro lentelės ("mapai") yra iki 1,24 bar - t.y. turi reikšmes, kiek kuro pilti, esant tokiam slėgiui įsiurbimo kolektoriuje.
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: turbinos slegis

Standartinė Romeo » 2013 Rgp 16, 20:37

Marrat rašė:Kažkas techniškai negerai - gal wastegate'as pilnai neužsidaro, gal kažkur yra skylė, gal turba jau galus atiduoda. Turi trečiu bėgiu daugiau užpūsti ir prie 3000 rpm.

Svaičiojimai apie liesą mišinį pakėlus slėgį ir yra tik svaičiojimai, nes net standartinės B234L programos kuro lentelės ("mapai") yra iki 1,24 bar - t.y. turi reikšmes, kiek kuro pilti, esant tokiam slėgiui įsiurbimo kolektoriuje.


Tai aš ir galvoju kame šaknys? Jei ši turbina yra pajėgi sukurti didesnį slėgį reiškias reikia aiškintis. Turba gera. Įtarinėju ir aš wastegatą, kad lieka kažkiek atviras, nes kai paspaudžiu girdisi malonus ausiai šnypštimas (ne švilpimas). Įmanoma kažkaip diagnozuoti? O kaip Bypass? Pajėgus atlaikyti didesnį slėgį?
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Re: turbinos slegis

Standartinė Marrat » 2013 Rgp 17, 09:32

Wastegate nešnypščia, jeigu šnypščia, tai kažkur skylė tarp kompresoriaus ir droselio sklendės (šlangos, sujungimai, intercooleris). Gali būti ir bypass vožtuvas leidžiantis - jeigu tvarkingas, turi laikyti ir didesnį slėgį.
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: turbinos slegis

Standartinė Rudik » 2013 Rgp 18, 21:38

Romeo rašė:....

Pas "tribotronico", kaip kazkas rase, gali kompresoriaus "bypasas bypasint" slegi... bet slegis galios neitakoja, jeigu ka... ;)
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 11 ir 0 svečių