Puslapis 25

Parašytas: 2008 Bal 21, 12:48
modestask
As tai visais klausimais turiu viena nuomone - kas kaip nori, tas taip gyvena :)

pvz. as nieko nesiruosiu daryt, bet man idomu.

as gi ir padangu pats nemontuoju, netgi kapoto nebuvau atsidares, bet tai nejau negaliu dometis, kas po juo, kaip kodel :roll:

Parašytas: 2008 Bal 21, 13:20
sarasand
modestask rašė:As tai visais klausimais turiu viena nuomone - kas kaip nori, tas taip gyvena :)

pvz. as nieko nesiruosiu daryt, bet man idomu.

as gi ir padangu pats nemontuoju, netgi kapoto nebuvau atsidares, bet tai nejau negaliu dometis, kas po juo, kaip kodel :roll:


Tai siulyciau atsidaryt, nes geriau viena kart pamatyt neu simta kartu isgirst ;)

Parašytas: 2008 Bal 21, 14:01
zilva
modestask rašė:As tai visais klausimais turiu viena nuomone - kas kaip nori, tas taip gyvena :)

pvz. as nieko nesiruosiu daryt, bet man idomu.

as gi ir padangu pats nemontuoju, netgi kapoto nebuvau atsidares, bet tai nejau negaliu dometis, kas po juo, kaip kodel :roll:
tai patarciau atsidaryt ir paciam ka susitvarkyt,pajusi visa malonuma ir zinosi kas kur randasi po kapotu

Parašytas: 2008 Bal 21, 14:12
pjezo
modestask rašė:netgi kapoto nebuvau atsidares, bet tai nejau negaliu dometis, kas po juo, kaip kodel :roll:


hm..

nesi atidares bet domiesi kas po juo?
jo. net... na nezinau, cia toks logikos perlas ar dar kokia nauja
kazkotai idomaus atmaina?...
bijau, kad as to nepajegsiu suprasti...

vat po to ir nebesistebi kad diskusijos cia tampa panasios kaip supermama.lt ....

Parašytas: 2008 Bal 21, 18:04
JohnnyGinger
sarasand rašė:As tai situo klausymu turiu tokia nuomone, jei auto netraukia perki toky paty tik galingesniu motoru, o tiuninga darai tik tada kai ir su galingiausiu motoriuku nivalit :idea:


o jei galingesniu nerandi uz tokia suma, tai reik kazka galvoti :!: Kita savaite meginsiu nuvezti pas zmogeli kuris uzsiema cipinimu, pasakys ka ir kaip galima padaryti, kad nekristu resursai ir jaustusi skirtumas.

Parašytas: 2008 Bal 21, 18:29
pjezo
jonis rašė:
kad nekristu resursai ir jaustusi skirtumas.


pons toks didelis o vis dar pasakoms tikite...

Parašytas: 2008 Bal 21, 19:31
JohnnyGinger
pjezo rašė:
jonis rašė:
kad nekristu resursai ir jaustusi skirtumas.


pons toks didelis o vis dar pasakoms tikite...



ok pasitaisysiu, kad LABAI nekristu resusrsai. (atsiprasau uz rekavima) ir nei as pons nei as vergs ;)

Parašytas: 2008 Bal 21, 19:52
modestask
pjezo rašė:
modestask rašė:netgi kapoto nebuvau atsidares, bet tai nejau negaliu dometis, kas po juo, kaip kodel :roll:


hm..

nesi atidares bet domiesi kas po juo?
jo. net... na nezinau, cia toks logikos perlas ar dar kokia nauja
kazkotai idomaus atmaina?...
bijau, kad as to nepajegsiu suprasti...

vat po to ir nebesistebi kad diskusijos cia tampa panasios kaip supermama.lt ....


pjezo, toks didelis ir taip rasai :) tai as nebuvau ir i variklio vidu ilindes, bet domiuosi kas jame :D:D ir dar daug dalyku, apie kuriuos skaiciau, girdejau, bet gal ju niekad neissiardysiu, neatidarysiu :D

apie kapota - metafora/frazeologizmas/onomotopeja... kaip cia pavadint, kad suprast, ka turejau galvoj :D
galim alaus isgert ir pakalbet, kas po kapotu nedarant cia supermamu :D:D

Parašytas: 2008 Bal 21, 20:13
Audriss99
Slėgis matuojamas manometru prijungus jį prie įsiurbimo kolektoriaus, už sklendės.
Jei yra senesnė APC, nereikia jokių čipų. Užtenka suderinti varžas.
Info, kaip jau ne kartą rašyta, yra www.900aero.com skiltyje "Tech"

Parašytas: 2008 Bal 21, 21:13
pjezo
modestask rašė:pjezo, toks didelis ir taip rasai :) tai as nebuvau ir i variklio vidu ilindes, bet domiuosi kas jame :D:D ir dar daug dalyku, apie kuriuos skaiciau, girdejau, bet gal ju niekad neissiardysiu, neatidarysiu :D

apie kapota - metafora/frazeologizmas/onomotopeja... kaip cia pavadint, kad suprast, ka turejau galvoj :D
galim alaus isgert ir pakalbet, kas po kapotu nedarant cia supermamu :D:D


ne,nu bet tai sutik, mintis "nebuvau kapoto pakeles bet domiuosi kas po juo" yra originali :lol: , nes butent taip perskaiciau tavo posta :roll:
na, dabar supratau kad tai metafora ;)
itariu ryte man sia metafora suprasti sutrukde sunkus pirmadienio rytas didziai prisleges mane po 4 valandu miego :?

as tai kazkaip viska noriu apziureti paciupineti, to paties variklio neardziau pats, bet kai maniskiam keiti indeklus tai specialiai atvaziavau kad pasiziureciau kas ten kaip padaryta :roll: lygiai taip pat siandien buvau apziureti apardyto dazomo saviskio 9000, tiesiog idomu ;)
kartais po tokiu apsiziurejimu grystu visas tepaluotas, bet su gera nuotaika :lol:
ir kartu gailiuosi kad neturiu garazo ir negaliu pats padirbeti, tiesiog man tai idomu ;)
alus gerai...
gal per koki myta ;)

Re: turbinos slegis

Parašytas: 2013 Rgp 14, 22:01
Romeo
Taigi, rašant į temą pavyko šiek tiek pratestuoti savąjį Garrett`ą. Situacija tokia, kad bent pas mano S9k 2,3 L varikliui pasiekus 3000 rpm ir spaudžiant akseleratoriaus pedalą iki dugno ne akimirksniu, o šiek tiek lėčiau (na, tarkim užtrunkama apie 1s trečiu bėgiu) tai turbina nesugeba užpūsti daugiau nei 0,9-1 bar, net ir tada kai atjungta žarnelė nuo Wastgate`o. Tai reiškia, kad turbina nekontroliuojama vistiek nesugeba pūsti daugiau nei nustatyta gamintojo ECU (~1 Bar). Įdomu pasidarė, kas riboja šią ribą? Mano išmetimas šiek tiek palengvėjęs (pakeistas galinis bakelis, nėra katalizatoriaus ir prieš paskutinio bakelio). Pasvarsčius gaunasi, kad visi tie svaičiojimai apie liesą mišinį pakėlus slėgį gaunasi nereikšmingi, nes vis tiek, jei lakstoma tai lakstoma su didesnėm apsukom, o prie didesnių apsukų išpešti didesnio slėgio neina. Bent man neišėjo. Nebent pas kitus yra kitaip:-)

Re: turbinos slegis

Parašytas: 2013 Rgp 16, 10:17
Marrat
Kažkas techniškai negerai - gal wastegate'as pilnai neužsidaro, gal kažkur yra skylė, gal turba jau galus atiduoda. Turi trečiu bėgiu daugiau užpūsti ir prie 3000 rpm.

Svaičiojimai apie liesą mišinį pakėlus slėgį ir yra tik svaičiojimai, nes net standartinės B234L programos kuro lentelės ("mapai") yra iki 1,24 bar - t.y. turi reikšmes, kiek kuro pilti, esant tokiam slėgiui įsiurbimo kolektoriuje.

Re: turbinos slegis

Parašytas: 2013 Rgp 16, 20:37
Romeo
Marrat rašė:Kažkas techniškai negerai - gal wastegate'as pilnai neužsidaro, gal kažkur yra skylė, gal turba jau galus atiduoda. Turi trečiu bėgiu daugiau užpūsti ir prie 3000 rpm.

Svaičiojimai apie liesą mišinį pakėlus slėgį ir yra tik svaičiojimai, nes net standartinės B234L programos kuro lentelės ("mapai") yra iki 1,24 bar - t.y. turi reikšmes, kiek kuro pilti, esant tokiam slėgiui įsiurbimo kolektoriuje.


Tai aš ir galvoju kame šaknys? Jei ši turbina yra pajėgi sukurti didesnį slėgį reiškias reikia aiškintis. Turba gera. Įtarinėju ir aš wastegatą, kad lieka kažkiek atviras, nes kai paspaudžiu girdisi malonus ausiai šnypštimas (ne švilpimas). Įmanoma kažkaip diagnozuoti? O kaip Bypass? Pajėgus atlaikyti didesnį slėgį?

Re: turbinos slegis

Parašytas: 2013 Rgp 17, 09:32
Marrat
Wastegate nešnypščia, jeigu šnypščia, tai kažkur skylė tarp kompresoriaus ir droselio sklendės (šlangos, sujungimai, intercooleris). Gali būti ir bypass vožtuvas leidžiantis - jeigu tvarkingas, turi laikyti ir didesnį slėgį.

Re: turbinos slegis

Parašytas: 2013 Rgp 18, 21:38
Rudik
Romeo rašė:....

Pas "tribotronico", kaip kazkas rase, gali kompresoriaus "bypasas bypasint" slegi... bet slegis galios neitakoja, jeigu ka... ;)