Direct Ignition (DI) Cassette

Senų temų archyvas
Ant932
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 14
Užsiregistravo: 2009 Kov 20, 10:33
Miestas: Vilnius

Standartinė Ant932 » 2009 Bal 23, 08:17

Meshka rašė:Vakar užvedžiau variklį ir liko degt "check engine" lemputė.Pirma mintis buvo "jo*****t" :lol: ,bevažiuojant į servisą atsirado ir kitokių,bet tiek to.
Tech2 parodė,kad DI nusibaiginėja.Pasirodo,kad pražioplinau žvakių keitimą,todėl 3 kartus 1,2 cilindrai negavo kibirkšties,o ant 4 užsidegė "check engine".
Vienintelis požymis buvo-sunkiau kurdavosi rytais.
P.S.žioplumas atsiėjo 230Lt.+300 už DI.

300 lt už DI ??? kur ? :?:
SAAB 9-5 3.0t V6 2001 Griffin
Vartotojo avataras
Meshka
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 598
Užsiregistravo: 2006 Rgs 11, 21:21
Miestas: Vilnius

Standartinė Meshka » 2009 Bal 23, 08:26

Ant932 rašė:
Meshka rašė:Vakar užvedžiau variklį ir liko degt "check engine" lemputė.Pirma mintis buvo "jo*****t" :lol: ,bevažiuojant į servisą atsirado ir kitokių,bet tiek to.
Tech2 parodė,kad DI nusibaiginėja.Pasirodo,kad pražioplinau žvakių keitimą,todėl 3 kartus 1,2 cilindrai negavo kibirkšties,o ant 4 užsidegė "check engine".
Vienintelis požymis buvo-sunkiau kurdavosi rytais.
P.S.žioplumas atsiėjo 230Lt.+300 už DI.

300 lt už DI ??? kur ? :?:


Prieš porą metų iš vieno forumiečio nupirkau.Beveik nauja.
9-5 '03 2.3t Arc
Vartotojo avataras
tomasdos
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 37
Užsiregistravo: 2007 Rgs 15, 18:23
Miestas: Kaunas-Šiauliai-Vilnius

Standartinė tomasdos » 2009 Bal 23, 12:04

Meshka rašė:Vakar užvedžiau variklį ir liko degt "check engine" lemputė.Pirma mintis buvo "jo*****t" :lol: ,bevažiuojant į servisą atsirado ir kitokių,bet tiek to.
Tech2 parodė,kad DI nusibaiginėja.Pasirodo,kad pražioplinau žvakių keitimą,todėl 3 kartus 1,2 cilindrai negavo kibirkšties,o ant 4 užsidegė "check engine".
Vienintelis požymis buvo-sunkiau kurdavosi rytais.
P.S.žioplumas atsiėjo 230Lt.+300 už DI.


O kiek laiko zvakiu nekeitei?
SAAB 9-5 2.0T+ MY99 141kW
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2009 Bal 23, 12:23

Meshka rašė:Vakar užvedžiau variklį ir liko degt "check engine" lemputė.Pirma mintis buvo "jo*****t" :lol: ,bevažiuojant į servisą atsirado ir kitokių,bet tiek to.
Tech2 parodė,kad DI nusibaiginėja.Pasirodo,kad pražioplinau žvakių keitimą,todėl 3 kartus 1,2 cilindrai negavo kibirkšties,o ant 4 užsidegė "check engine".
Vienintelis požymis buvo-sunkiau kurdavosi rytais.
P.S.žioplumas atsiėjo 230Lt.+300 už DI.


per anksti DI nurasei visgi gal.....
manau pakeitus zvakes dar galejai ir su senaja vazineti...
nors iras kazkada tai isigandes kad DI mirsta isigijau dar viena, tad dabar turiu atsargine....
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Vartotojo avataras
Meshka
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 598
Užsiregistravo: 2006 Rgs 11, 21:21
Miestas: Vilnius

Standartinė Meshka » 2009 Bal 23, 14:02

tomasdos rašė:
Meshka rašė:Vakar užvedžiau variklį ir liko degt "check engine" lemputė.Pirma mintis buvo "jo*****t" :lol: ,bevažiuojant į servisą atsirado ir kitokių,bet tiek to.
Tech2 parodė,kad DI nusibaiginėja.Pasirodo,kad pražioplinau žvakių keitimą,todėl 3 kartus 1,2 cilindrai negavo kibirkšties,o ant 4 užsidegė "check engine".
Vienintelis požymis buvo-sunkiau kurdavosi rytais.
P.S.žioplumas atsiėjo 230Lt.+300 už DI.


O kiek laiko zvakiu nekeitei?


Net nežinau,apie 16000 km pravažiavau nuo pirkimo,o kada prieš tai buvo keista,bala žino.Man atrodė,kad prie 90000 km aptarnavimą buvo keistos,bet pasirodo,kad ne.
9-5 '03 2.3t Arc
Vartotojo avataras
Meshka
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 598
Užsiregistravo: 2006 Rgs 11, 21:21
Miestas: Vilnius

Standartinė Meshka » 2009 Bal 23, 14:03

pjezo rašė:
Meshka rašė:Vakar užvedžiau variklį ir liko degt "check engine" lemputė.Pirma mintis buvo "jo*****t" :lol: ,bevažiuojant į servisą atsirado ir kitokių,bet tiek to.
Tech2 parodė,kad DI nusibaiginėja.Pasirodo,kad pražioplinau žvakių keitimą,todėl 3 kartus 1,2 cilindrai negavo kibirkšties,o ant 4 užsidegė "check engine".
Vienintelis požymis buvo-sunkiau kurdavosi rytais.
P.S.žioplumas atsiėjo 230Lt.+300 už DI.


per anksti DI nurasei visgi gal.....
manau pakeitus zvakes dar galejai ir su senaja vazineti...
nors iras kazkada tai isigandes kad DI mirsta isigijau dar viena, tad dabar turiu atsargine....


Tai kad nenurašiau-guli bagažinėj.
9-5 '03 2.3t Arc
markoooo
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 114
Užsiregistravo: 2007 Rgp 31, 13:03
Miestas: vilnius

Standartinė markoooo » 2009 Bal 25, 00:01

Ant932 rašė:
Meshka rašė:Vakar užvedžiau variklį ir liko degt "check engine" lemputė.Pirma mintis buvo "jo*****t" :lol: ,bevažiuojant į servisą atsirado ir kitokių,bet tiek to.
Tech2 parodė,kad DI nusibaiginėja.Pasirodo,kad pražioplinau žvakių keitimą,todėl 3 kartus 1,2 cilindrai negavo kibirkšties,o ant 4 užsidegė "check engine".
Vienintelis požymis buvo-sunkiau kurdavosi rytais.
P.S.žioplumas atsiėjo 230Lt.+300 už DI.

300 lt už DI ??? kur ? :?:


turiu ta DI uz 300lt, jei reikia kam i pm ;)
saab 900se 2.3
9000cs 2.3t dalim
opel astra gsi powered by saab turbo technologies
pasunkinta corsa gsi
juozux
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 691
Užsiregistravo: 2006 Rgs 06, 07:48
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė juozux » 2009 Bal 27, 08:38

sveiki,
Visada labai sunkiai kudavosi(sukdavo),tik šiltu varikliu gerai.
svtgl pastovėjo- šnd nebegaliu užsikurti ;(
pajungiau kitą akumą nuo krokodilų,rezultatas 0...

dar pabandysiu nuo kitos mašinos..

tai jau matyt ir mane DI mitis bus aplankius :(..dar tikiuosi kad akumai abu sėdę
EX saab 9000 cs 2.3T LEKTUVUX-NAIKINTUVUX
Volvo V70 T-5 geartronic '04
http://www.mozaikosideja.lt
googis
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 77
Užsiregistravo: 2009 Bal 08, 11:15
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė googis » 2009 Bal 27, 09:31

Neskubek keist DI man tas pats buvo pradejo kurtis vis sunkiau salta kol ant galo visai neuzsikure,o silta kurdavosi be problemu,pasikeiciau kuro siurbli ir viskas susitvarke.
juozux
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 691
Užsiregistravo: 2006 Rgs 06, 07:48
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė juozux » 2009 Bal 27, 11:07

googis rašė:Neskubek keist DI man tas pats buvo pradejo kurtis vis sunkiau salta kol ant galo visai neuzsikure,o silta kurdavosi be problemu,pasikeiciau kuro siurbli ir viskas susitvarke.
dar linksmiau..jei kuro siurblys.
Na ,vis dar tikiuosi,kad akumas blogas

kitas dalykas,generatorius gali nekraut,reiks pasižiūrėti
EX saab 9000 cs 2.3T LEKTUVUX-NAIKINTUVUX
Volvo V70 T-5 geartronic '04
http://www.mozaikosideja.lt
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2009 Bal 28, 10:33

Na siaip jau generatoriaus problemas galima nesunkiai pamatyt, yra juk voltmetras, vaziuodamas pastebeb duomenis jei ytampa swyruoja tai sakes.
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
juozux
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 691
Užsiregistravo: 2006 Rgs 06, 07:48
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė juozux » 2009 Bal 28, 13:29

sarasand rašė:Na siaip jau generatoriaus problemas galima nesunkiai pamatyt, yra juk voltmetras, vaziuodamas pastebeb duomenis jei ytampa swyruoja tai sakes.
krauna,.
gal tiesiog del oksidacijos nebepakraudavo normaliai akumo
EX saab 9000 cs 2.3T LEKTUVUX-NAIKINTUVUX
Volvo V70 T-5 geartronic '04
http://www.mozaikosideja.lt
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2009 Bal 28, 13:41

juozux rašė:dar linksmiau..jei kuro siurblys.



tai kad gal jau geriau siurblys nei DI :lol:

jeigu vistik siurblys- parasyk man , turiu gera ;)
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
diedukas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 31
Užsiregistravo: 2008 Vas 10, 14:41
Miestas: Gargždai

Standartinė diedukas » 2009 Bal 28, 19:45

juk galima pačiam pasitikrint DI , nuimk DI išsuk žvakes,sukišk į DI prie žvakių
prisuk kokius laidus ir prisuk prie masės ,pasukęs raktelį pamatysi ar skelia kibirkštį,jei skelia tai ne DI žiurėk siurblį. man taip buvo aš pasitikrinau.
vienam sukti ir pažiurėti sunku.
9-5 2,0T se MY 1998
Snatch
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1211
Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
Miestas: Vilnius

Standartinė Snatch » 2010 Rgp 18, 13:49

kaip sužinoti kas turimos DI gamintojas? Turiu naują pirktą iš fpuk.co.uk bet ant dėžės jokios info, tik kažkokia etiketė su part number lygtai...
e85

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių