Rankinio stabdzio bedos

Senų temų archyvas
Vartotojo avataras
Atoms
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 651
Užsiregistravo: 2007 Gru 20, 22:17
Miestas: Vilnius

Standartinė Atoms » 2010 Sau 06, 18:10

Apex rašė:šiai dienai rankinis naudojamas smagumui ir kartais trasoje. Va sekmadieni poligone bandysiu, o be rankinio sunkiau. prie progos klausimas. sonu slystant (su rankiniu kol veike) trikampis ir pypsejimas bet nepamatau kas. speju abs. del to pasekmiu nebus?

o šiaip rankinio naudot iš ties nereikia. juk tikras jo pavadinimas yra Avarinis stovėjimo stabdys..... avarinis....


Čia mūsuose taip vadina, o užsienietiškai jis vadinamas "Parking Brake". Plačiau SAAB 9-5 Owners manual rašo 185 psl.

Dar gi rašo, kad paliekant automobilį stovėti ilgam laikui pvz. 3-4 mėn, rankinio stabdžio nenaudoti (turbūt, kad neprikeptų).
SAAB 9-5 2.3t AT '02
Vartotojo avataras
Apex
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 132
Užsiregistravo: 2009 Spa 24, 21:38

Standartinė Apex » 2010 Sau 08, 01:20

In cars, the hand brake (also known as the emergency brake, e-brake, or parking brake) wiki....

emergency... saab manualas cia ne prie ko. rankinis sukurtas itin retam naudojimuitai kad ji naudojam sportui (sportu to nepavadinis ale...) cia jau kitas reikalas.

Atoms rašė:
Apex rašė:šiai dienai rankinis naudojamas smagumui ir kartais trasoje. Va sekmadieni poligone bandysiu, o be rankinio sunkiau. prie progos klausimas. sonu slystant (su rankiniu kol veike) trikampis ir pypsejimas bet nepamatau kas. speju abs. del to pasekmiu nebus?

o šiaip rankinio naudot iš ties nereikia. juk tikras jo pavadinimas yra Avarinis stovėjimo stabdys..... avarinis....


Čia mūsuose taip vadina, o užsienietiškai jis vadinamas "Parking Brake". Plačiau SAAB 9-5 Owners manual rašo 185 psl.

Dar gi rašo, kad paliekant automobilį stovėti ilgam laikui pvz. 3-4 mėn, rankinio stabdžio nenaudoti (turbūt, kad neprikeptų).
SAAB 9-5 Estate Hirsch edition.
Mano foto albumas>>>
Vartotojo avataras
Atoms
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 651
Užsiregistravo: 2007 Gru 20, 22:17
Miestas: Vilnius

Standartinė Atoms » 2010 Sau 08, 09:58

Apex rašė:In cars, the hand brake (also known as the emergency brake, e-brake, or parking brake) wiki....

emergency... saab manualas cia ne prie ko. rankinis sukurtas itin retam naudojimuitai kad ji naudojam sportui (sportu to nepavadinis ale...) cia jau kitas reikalas.


Čia pats sugalvojai ar patarė kas nors?

Cituoju iš manual'o:

• Always apply the parking brake when
parking.
• Always apply the parking brake before
removing the ignition key.
• Do not use the parking brake when the
car is moving.

• Apply the parking brake.
• Engage reverse (automatic transmission:
move selector lever to P (Park)),
and remove the ignition key.
• Lock the car.
SAAB 9-5 2.3t AT '02
Vartotojo avataras
Apex
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 132
Užsiregistravo: 2009 Spa 24, 21:38

Standartinė Apex » 2010 Sau 08, 10:24

pasakyt jog instrukcijos nera nieko vertos butu kvaila. bet.... sitoj vietoj su sarkazmu ne tavo adresu paklausciau - ar mikrobanges instrukcijos skyreli apie "do not put animals in to microwave owen" irgi perskaitytum visa?
Yra tam tikru dalyku kurie yra suprantami ir be manualo.
Paklausiu kitaip - ar rankini MT naudotum palikdamas masina lygioj vietoj?
o nedideleje ikalneje? o ziema?
lig siol tureta masina mano buvo su auto startu, ir MT deze, tad rankini visad traukdavau, bet siaip rankinio naudoti kas dien nematau tikslo.
Taip, nenaudojamas rankinis genda greiciau. Bet man keista kaip zmones sutoje lygioj vietoj traukia rankini. Plovejas turejo bloga iproti, nuplaudavo masina ir lauke pastatydavo su uztrauktu rankiniu, kaip taisyklep prisaldavo kaladeles.
nu bet cia manau ne esmine diskusija.

Atoms rašė:
Apex rašė:In cars, the hand brake (also known as the emergency brake, e-brake, or parking brake) wiki....

emergency... saab manualas cia ne prie ko. rankinis sukurtas itin retam naudojimuitai kad ji naudojam sportui (sportu to nepavadinis ale...) cia jau kitas reikalas.


Čia pats sugalvojai ar patarė kas nors?

Cituoju iš manual'o:

• Always apply the parking brake when
parking.
• Always apply the parking brake before
removing the ignition key.
• Do not use the parking brake when the
car is moving.

• Apply the parking brake.
• Engage reverse (automatic transmission:
move selector lever to P (Park)),
and remove the ignition key.
• Lock the car.
SAAB 9-5 Estate Hirsch edition.

Mano foto albumas>>>
Vartotojo avataras
Atoms
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 651
Užsiregistravo: 2007 Gru 20, 22:17
Miestas: Vilnius

Standartinė Atoms » 2010 Sau 08, 11:20

Apex rašė:pasakyt jog instrukcijos nera nieko vertos butu kvaila. bet.... sitoj vietoj su sarkazmu ne tavo adresu paklausciau - ar mikrobanges instrukcijos skyreli apie "do not put animals in to microwave owen" irgi perskaitytum visa?
Yra tam tikru dalyku kurie yra suprantami ir be manualo.
Paklausiu kitaip - ar rankini MT naudotum palikdamas masina lygioj vietoj?
o nedideleje ikalneje? o ziema?
lig siol tureta masina mano buvo su auto startu, ir MT deze, tad rankini visad traukdavau, bet siaip rankinio naudoti kas dien nematau tikslo.
Taip, nenaudojamas rankinis genda greiciau. Bet man keista kaip zmones sutoje lygioj vietoj traukia rankini. Plovejas turejo bloga iproti, nuplaudavo masina ir lauke pastatydavo su uztrauktu rankiniu, kaip taisyklep prisaldavo kaladeles.
nu bet cia manau ne esmine diskusija.



Turbūt įpratimo reikalas. Kaip diržus seguosi automatiškai net jei ir automobilį aikštelėje reikia perstatyt į kitą vietą, taip ir ir rankinį visada sustojęs užtraukiu. Žiemą prie -20 taip pat. Tiesa kai auto buvo MT to niekad nedarydavau :)
SAAB 9-5 2.3t AT '02
Vartotojo avataras
Apex
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 132
Užsiregistravo: 2009 Spa 24, 21:38

Standartinė Apex » 2010 Sau 08, 11:53

Taip įpratimas yra stiprus dalykas. aš su diržais irgi įpratęs, būna atva-iuoju prie kiemo vartų išlipu atsidarau kad į kiemą 5 metrus įvažiuot,įsėdu ir užsisegu. Kas link rankinio tai neturiu tokio įpratimo ale automata turiu gal reik priprasti?
SAAB 9-5 Estate Hirsch edition.

Mano foto albumas>>>
Vartotojo avataras
Tinas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 193
Užsiregistravo: 2007 Spa 24, 22:46
Miestas: Kaunas

Standartinė Tinas » 2010 Sau 11, 12:11

Nu kadangi pas mane rankinis uzsalo tai negaliu pasinaudoti jo teikiamais ziemos privalumais :( .
p.s. gerai, kad neturiu tokio iprocio ant uztraukto palikt, vo tada tai jau butu buvus beda...
9-5 NG TTiD MT MY11;
9-5 2.3t AT MY98
Vartotojo avataras
Apex
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 132
Užsiregistravo: 2009 Spa 24, 21:38

Standartinė Apex » 2010 Sau 11, 12:32

sekmadieni ruklos poligone pasilaksciau, rankiis atitirpo tai smagiai pasinaudojau. siqaip manau reikia keisti ji nauju ir paziuret pro kur jis gali traukti dregme beigi uzsandarinti geriau nei gamykliskai, o taip pat tepalo i sarva ipilt negausiai.
SAAB 9-5 Estate Hirsch edition.

Mano foto albumas>>>
Frikadelijus
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 146
Užsiregistravo: 2008 Lap 25, 14:19
Miestas: Kaunas

Standartinė Frikadelijus » 2010 Sau 25, 08:20

Kas galėtų būti, jei rankena nesileidžia žemyn ( į viršų pakilo per kelias padalėles, bet, jaučiu, pasiekė viršų, o žemyn nenori judėt)? Mano pamąstymais, tai jei prišaltų, tai rankena judėtų kaip norėtų, tik ratai nesisuktų (ar tai būtų trosas ar kaladėlės).

P.s. kad nesikabinėtumėt, kodėl žiemą rankinį traukiu, tai priežastis įkalnė ir automatas. :)
Saab 9-3 2.0t, MY03
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Standartinė aurissan » 2010 Gru 05, 13:34

Mano bėda ta, kad daug reik traukt. Iki pilno laikymo reikia traukt net per penkis "trak trak". Nors daugiau ir nesitraukia. Pakomentuokit kaip pas ką funkcionuoja rankinis, jei būna geriau, tai reiks bandyt paveržt/įtempt. Dar vienas: sankryža- įkalnė, privažiuoju užtraukiu per keturis dantis (daugiau nesitraukia)- auto juda atgal, tada dar per vieną užsitraukia ir nebejuda auto atgal :?
P.S. traukiasi lengvai, stabdo efektyviai.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
trance_inside
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 485
Užsiregistravo: 2007 Rgs 24, 21:19
Miestas: Vilnius

Standartinė trance_inside » 2010 Gru 05, 15:34

aurissan rašė:Mano bėda ta, kad daug reik traukt. Iki pilno laikymo reikia traukt net per penkis "trak trak". Nors daugiau ir nesitraukia. Pakomentuokit kaip pas ką funkcionuoja rankinis, jei būna geriau, tai reiks bandyt paveržt/įtempt. Dar vienas: sankryža- įkalnė, privažiuoju užtraukiu per keturis dantis (daugiau nesitraukia)- auto juda atgal, tada dar per vieną užsitraukia ir nebejuda auto atgal :?
P.S. traukiasi lengvai, stabdo efektyviai.


Pas mane taip buvo, kai nusipirkau, laike tik iki pat pat paskutinio uztraukus.
Aeropolis reguliavo dar tada, bet matyt tik ta varzta kur prie rankinio, tai ne ka tepadejo. O paskui kitam servise meistras reguliavo pacias kalades. Tai pradzioj vos viena ranka pavykdavo uztraukt, bet laiko iki siol puikiai. Iki laikymo uztenka vieno ar dvieju "trak trak" :)
SAAB 9-5 2.3t '02
Paveikslėlis
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2010 Gru 05, 15:35

Pas mani tai panašiai,5-6 dantukas tik normaliai laiko,tačiau dėlto jog nėra gerai sureguliuotas-tiksliau sakant reikia iš naujo "išvesti" kaladėles barabanuose,o tai ant 4 kaip ir griebia,tačiau tik vienas ratas.Kaladės,trosas ir stab.diskai keisti rudenį.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Juzis
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 98
Užsiregistravo: 2008 Vas 13, 12:51
Miestas: Vln

Re: Rankinio stabdzio bedos

Standartinė Juzis » 2011 Gru 04, 20:06

nu jus cia ir pridiskutavot-reikia rankinio ar ne. Taip, reikia, kai eini TA- reikia!
maniskiui (9000) rankinis nestabdo, esu atrestauraves suportus, kaladeles naujos, trosas-ne. Uztraukus iki galo prie suporto matosi, kad r.stabdzio svirtele atsiremia i tam skirta atramele-reiskia nebera kur itemt. Gal kas patarsit kaip cia pasielgus. Jei neissiaiskinsiu triuko, teks vezti galvosuki pas meistrus:)
9000 Aero
MB 500SEC
C70 T5
Jeep HEMI
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Re: Rankinio stabdzio bedos

Standartinė Khary900 » 2011 Gru 04, 20:10

Tai trosą pasikeisk ,o tai senasis jau išsitempęs.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Rankinio stabdzio bedos

Standartinė Rudik » 2011 Gru 04, 20:53

Juzis rašė:nu jus cia ir pridiskutavot-reikia rankinio ar ne. Taip, reikia, kai eini TA- reikia!
maniskiui (9000) rankinis nestabdo, esu atrestauraves suportus, kaladeles naujos, trosas-ne. Uztraukus iki galo prie suporto matosi, kad r.stabdzio svirtele atsiremia i tam skirta atramele-reiskia nebera kur itemt. Gal kas patarsit kaip cia pasielgus. Jei neissiaiskinsiu triuko, teks vezti galvosuki pas meistrus:)

Is kitos puses suporto, yra varztelis-kamstelis (14-tas raktas berods), atsuki, o ten 5-kiu vidinis sesiakampis, uzsuki iki galo, kad kaladeles uzspaustu, ir atsuki puse apsisukimo, cia tipo pirminis isstatimas... Sitema nelabai man aiski, iki siol tiksliai nezinau, automatinis rankinis ten ar ne... Pas saaba kazkoks regresas prasidejo tais metais, sistema su rankiniu ant priekiniu ratu buvo pilnai automatine ir problemu (apart, uzleistos, su korozija) nenesdavo.... O pas GM900 tai isvis tragedija (net negalejau patiket, kad taip kvailai galima trosa pravest..) grizo i 67-us metus...
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 14 ir 0 svečių