reikia patarimo dėl kompresijos 9-5 MY98

Senų temų archyvas
Vartotojo avataras
WinPx
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 95
Užsiregistravo: 2007 Spa 07, 20:09
Miestas: Kaunas

reikia patarimo dėl kompresijos 9-5 MY98

Standartinė WinPx » 2009 Rgp 20, 15:35

Sveiki, gla jau ir buvo kalbėta apie tai, ieškojau ir per paiešką, bet kažko kas man tiktų nelabai radau. jei vis dėlto buvo apie tai šnekėta, tai prašau atleisti už naujos temos sukūrimą :oops:

Reikalas toks, kad pasitikrinau vakar savo variklio kompresiją, rezultatas toks 8,2 8,6 6,2 10,5 bar. Pagal manuala turėtų būti 14bar. Gal kas turit minčių ir patarimų, kokios galimos priežastys ir panašiai. Ar čia jau reiškia variklio skerdimą (skausminga finansine prasme). Ir apskritai ar dar galima su ta mašina važinėti? Nepykit, bet šiuo metu nelabai turiu laiko pats domėtis ir ieškoti info, nes žmonos gimdymas jau ant nosies, o čia dar tos naujienos apie kompresiją... :)

Beje, įdomumo dėlei ir žmonos mašinoj pamatavau kompresiją, tai pas ją 10,5 13,5 13,3 12,5 (ir gal ne pyragai, bet geriau nei mano).

Variklis beje 2,3t 125kW. Rida 260k
it is extremely safe to crash with a volvo, if You are sitting in a SAAB !

9-5, 2,3t SE, LPT, 1998, AT, Silver (DEV 830)
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2009 Rgp 20, 16:03

kazkaip paskaites susimasciau apie sawiskes kompresija, jau kaip ir 280000 ne uz kalnu
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: reikia patarimo dėl kompresijos 9-5 MY98

Standartinė Romeo » 2009 Rgp 20, 17:01

WinPx rašė:Sveiki, gla jau ir buvo kalbėta apie tai, ieškojau ir per paiešką, bet kažko kas man tiktų nelabai radau. jei vis dėlto buvo apie tai šnekėta, tai prašau atleisti už naujos temos sukūrimą :oops:

Reikalas toks, kad pasitikrinau vakar savo variklio kompresiją, rezultatas toks 8,2 8,6 6,2 10,5 bar. Pagal manuala turėtų būti 14bar. Gal kas turit minčių ir patarimų, kokios galimos priežastys ir panašiai. Ar čia jau reiškia variklio skerdimą (skausminga finansine prasme). Ir apskritai ar dar galima su ta mašina važinėti? Nepykit, bet šiuo metu nelabai turiu laiko pats domėtis ir ieškoti info, nes žmonos gimdymas jau ant nosies, o čia dar tos naujienos apie kompresiją... :)

Beje, įdomumo dėlei ir žmonos mašinoj pamatavau kompresiją, tai pas ją 10,5 13,5 13,3 12,5 (ir gal ne pyragai, bet geriau nei mano).

Variklis beje 2,3t 125kW. Rida 260k


Kai tokie skaiciai tai jau ne kas. Ziauriai ne kas. Esu girdejes kad jei zemiau 9 bar tai jau negerai ir svarbiausia kad butu kompresija daug maz vienoda. 0,5 skirtumas dar nieko. As pirkdamas saviske pasimatavau tai rezultatas neblogas dar 10 10 9,5 10. Prasukus masina 234000 :)
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
jurik2002
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 348
Užsiregistravo: 2008 Bir 29, 08:58
Miestas: Vilnius

Standartinė jurik2002 » 2009 Rgp 20, 17:37

negali but, kad pas turbininius variknius turi but tokia didele kompresija, pas turbininius mazesne uz atmosferinius, turi but kazkur ~9barai, jei butu 14baru ir turbina, tai variklis greit skiltu, del to ir tokia maza kompresija
SAAB 9-5 2.3t 136kW 2003m LPG (Tartarini, PRINS)
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Audriss99 » 2009 Rgp 20, 19:57

Palyginimui galiu pasakyti, kad maniškio OG-io (16V turbo) kompresija, kai matavau buvo po 11 visuose cilindruose. Tada buvo apie 340 000 km prabėgus.

Svarbiausia kad ji būtų vienoda visuose cilindruose, nors, kiek suprantu, trionikas reguliuoja įpurškimą ir uždegimą kiekviename cilindre atskirai - taigi, kompresijos skirtumas gali ir nesijausti.
SAAB 900
Vartotojo avataras
Mindė
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 116
Užsiregistravo: 2009 Bal 19, 10:29
Miestas: Alytus

Standartinė Mindė » 2009 Rgp 20, 21:23

O del ko kompresija matavai ? nesiveda,nedirba,dumija,nebuvo kas daryt ?
SAAB 9-5 2.3t estate
jurik2002
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 348
Užsiregistravo: 2008 Bir 29, 08:58
Miestas: Vilnius

Standartinė jurik2002 » 2009 Rgp 20, 22:08

greiciausiai paskutinis variantas :) kai katinui ner ka veikt, tai jis kiausus laizo :lol: juokauju :)
SAAB 9-5 2.3t 136kW 2003m LPG (Tartarini, PRINS)
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2009 Rgp 20, 23:35

Kompresija cilindruose variuot gali iki vieneto ribu, jei skirtumai didesni tai jau nera gerai, dabar tiksliai nezinau koks yra leistinas minimumas, bet bent jau viena kavalka pas tawe tai tikrai zemiau ribos
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
Vartotojo avataras
WinPx
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 95
Užsiregistravo: 2007 Spa 07, 20:09
Miestas: Kaunas

Standartinė WinPx » 2009 Rgp 21, 06:56

Na kompresiją matavau dėl to, kad kai viename servise kažką tvarkiau ir pora dienų ji ten prabuvo, meistrai minėjo, kad užkūrus dūmijo ir kad jie pamatavo kompresiją ir pasakė, kad viename cilindre ji kritusi iki 6 barų, tai tiesiog norėjau pasitikrinti ar neprimelavo. Juk žinot- krizė, visiem klientų ir darbo reikia. Bet pasirodo nemelavo. O 14bar radau AutoDATA manuale, kitose mašinose mačiau, kad net 18bar siekia :)

Kaip suprantu tai jau maniškaim aleliuja...
it is extremely safe to crash with a volvo, if You are sitting in a SAAB !



9-5, 2,3t SE, LPT, 1998, AT, Silver (DEV 830)
Vartotojo avataras
Tinas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 193
Užsiregistravo: 2007 Spa 24, 22:46
Miestas: Kaunas

Standartinė Tinas » 2009 Rgp 21, 09:04

Vienam cilindre mazesne kompresija gali buti ir del tarpines jei ji pramusta, o cia kaip zinom saabuose daznai pasitaiko.
9-5 NG TTiD MT MY11;
9-5 2.3t AT MY98
Vartotojo avataras
WinPx
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 95
Užsiregistravo: 2007 Spa 07, 20:09
Miestas: Kaunas

Standartinė WinPx » 2009 Rgp 21, 09:08

man dar vienas meistras sakė, kad gali vožtuvai būt pradegę. O tarpinę tai esu prieš gerą pusmetį keitęs, kai antifryzas į tepalą patekdavo
it is extremely safe to crash with a volvo, if You are sitting in a SAAB !



9-5, 2,3t SE, LPT, 1998, AT, Silver (DEV 830)
Vartotojo avataras
Tinas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 193
Užsiregistravo: 2007 Spa 24, 22:46
Miestas: Kaunas

Standartinė Tinas » 2009 Rgp 21, 09:14

Gali but voztuvai, gali ziedai jei ejo antifrizas i viena cilindra tai butent to cilindro gali buti sudile, bet vienaip ar kitaip reikes varikli skelt, kad isiaiskint...
9-5 NG TTiD MT MY11;
9-5 2.3t AT MY98
Vartotojo avataras
Tinas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 193
Užsiregistravo: 2007 Spa 24, 22:46
Miestas: Kaunas

Standartinė Tinas » 2009 Rgp 21, 09:26

Idomumo delei paziurejau i vartotojo instrukcija, ten raso, kad B235E variklio kompresija turi buti 9.3 bar. tai reiskia, kad tik vieno cilindro kazkas netvarkoi. Nors tas turbut mazai guodzia.
9-5 NG TTiD MT MY11;
9-5 2.3t AT MY98
jurik2002
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 348
Užsiregistravo: 2008 Bir 29, 08:58
Miestas: Vilnius

Standartinė jurik2002 » 2009 Rgp 21, 09:33

sakiau gi jums kad apie 9 turi but :) neks nepatikejo, o skirtumas tarp cilindru leistinas iki 1baro, jei daugiau, tai jau negerai. vazinek ir nesuk sau galvos, kada skirtumas bus 4-5barai tai jau pats pajausi :)

http://www.saab.kiev.ua/saab.php?mod=9-5&fn=1
SAAB 9-5 2.3t 136kW 2003m LPG (Tartarini, PRINS)
dr.amber
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 408
Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
Miestas: Klaipėda

Standartinė dr.amber » 2009 Rgp 21, 10:15

na toj lentelėl bredas parašytas. Žmogus kuris vertė neturi supratimo kas per daiktas yra compression ratio, bet užtat girdėjo kaip kažkas garaže minėjo kompresiją...
pati skaitinė kompresijos vertė turėtų makaluotis kažkur palei 12-13 bet tai yra tokia sunkiai palyginama charakteristika (t.y. matuojant kitoj vietoj skaitinė reikšmė bus kita) ir praktinę vertę turi tik skirtumas tarp cilindrų beigi reikšmės artimos 0.
WinPx atveju šviečiasi pakartotinis galvos nulupimas.

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 16 ir 0 svečių