Sveiki, gla jau ir buvo kalbėta apie tai, ieškojau ir per paiešką, bet kažko kas man tiktų nelabai radau. jei vis dėlto buvo apie tai šnekėta, tai prašau atleisti už naujos temos sukūrimą
Reikalas toks, kad pasitikrinau vakar savo variklio kompresiją, rezultatas toks 8,2 8,6 6,2 10,5 bar. Pagal manuala turėtų būti 14bar. Gal kas turit minčių ir patarimų, kokios galimos priežastys ir panašiai. Ar čia jau reiškia variklio skerdimą (skausminga finansine prasme). Ir apskritai ar dar galima su ta mašina važinėti? Nepykit, bet šiuo metu nelabai turiu laiko pats domėtis ir ieškoti info, nes žmonos gimdymas jau ant nosies, o čia dar tos naujienos apie kompresiją...
Beje, įdomumo dėlei ir žmonos mašinoj pamatavau kompresiją, tai pas ją 10,5 13,5 13,3 12,5 (ir gal ne pyragai, bet geriau nei mano).
Variklis beje 2,3t 125kW. Rida 260k
reikia patarimo dėl kompresijos 9-5 MY98
- WinPx
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 95
- Užsiregistravo: 2007 Spa 07, 20:09
- Miestas: Kaunas
reikia patarimo dėl kompresijos 9-5 MY98
it is extremely safe to crash with a volvo, if You are sitting in a SAAB !
9-5, 2,3t SE, LPT, 1998, AT, Silver (DEV 830)
9-5, 2,3t SE, LPT, 1998, AT, Silver (DEV 830)
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
kazkaip paskaites susimasciau apie sawiskes kompresija, jau kaip ir 280000 ne uz kalnu
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: reikia patarimo dėl kompresijos 9-5 MY98
WinPx rašė:Sveiki, gla jau ir buvo kalbėta apie tai, ieškojau ir per paiešką, bet kažko kas man tiktų nelabai radau. jei vis dėlto buvo apie tai šnekėta, tai prašau atleisti už naujos temos sukūrimą
Reikalas toks, kad pasitikrinau vakar savo variklio kompresiją, rezultatas toks 8,2 8,6 6,2 10,5 bar. Pagal manuala turėtų būti 14bar. Gal kas turit minčių ir patarimų, kokios galimos priežastys ir panašiai. Ar čia jau reiškia variklio skerdimą (skausminga finansine prasme). Ir apskritai ar dar galima su ta mašina važinėti? Nepykit, bet šiuo metu nelabai turiu laiko pats domėtis ir ieškoti info, nes žmonos gimdymas jau ant nosies, o čia dar tos naujienos apie kompresiją...
Beje, įdomumo dėlei ir žmonos mašinoj pamatavau kompresiją, tai pas ją 10,5 13,5 13,3 12,5 (ir gal ne pyragai, bet geriau nei mano).
Variklis beje 2,3t 125kW. Rida 260k
Kai tokie skaiciai tai jau ne kas. Ziauriai ne kas. Esu girdejes kad jei zemiau 9 bar tai jau negerai ir svarbiausia kad butu kompresija daug maz vienoda. 0,5 skirtumas dar nieko. As pirkdamas saviske pasimatavau tai rezultatas neblogas dar 10 10 9,5 10. Prasukus masina 234000
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 348
- Užsiregistravo: 2008 Bir 29, 08:58
- Miestas: Vilnius
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Palyginimui galiu pasakyti, kad maniškio OG-io (16V turbo) kompresija, kai matavau buvo po 11 visuose cilindruose. Tada buvo apie 340 000 km prabėgus.
Svarbiausia kad ji būtų vienoda visuose cilindruose, nors, kiek suprantu, trionikas reguliuoja įpurškimą ir uždegimą kiekviename cilindre atskirai - taigi, kompresijos skirtumas gali ir nesijausti.
Svarbiausia kad ji būtų vienoda visuose cilindruose, nors, kiek suprantu, trionikas reguliuoja įpurškimą ir uždegimą kiekviename cilindre atskirai - taigi, kompresijos skirtumas gali ir nesijausti.
SAAB 900
- Mindė
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 116
- Užsiregistravo: 2009 Bal 19, 10:29
- Miestas: Alytus
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 348
- Užsiregistravo: 2008 Bir 29, 08:58
- Miestas: Vilnius
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Kompresija cilindruose variuot gali iki vieneto ribu, jei skirtumai didesni tai jau nera gerai, dabar tiksliai nezinau koks yra leistinas minimumas, bet bent jau viena kavalka pas tawe tai tikrai zemiau ribos
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
- WinPx
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 95
- Užsiregistravo: 2007 Spa 07, 20:09
- Miestas: Kaunas
Na kompresiją matavau dėl to, kad kai viename servise kažką tvarkiau ir pora dienų ji ten prabuvo, meistrai minėjo, kad užkūrus dūmijo ir kad jie pamatavo kompresiją ir pasakė, kad viename cilindre ji kritusi iki 6 barų, tai tiesiog norėjau pasitikrinti ar neprimelavo. Juk žinot- krizė, visiem klientų ir darbo reikia. Bet pasirodo nemelavo. O 14bar radau AutoDATA manuale, kitose mašinose mačiau, kad net 18bar siekia
Kaip suprantu tai jau maniškaim aleliuja...
Kaip suprantu tai jau maniškaim aleliuja...
it is extremely safe to crash with a volvo, if You are sitting in a SAAB !
9-5, 2,3t SE, LPT, 1998, AT, Silver (DEV 830)
9-5, 2,3t SE, LPT, 1998, AT, Silver (DEV 830)
- Tinas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 193
- Užsiregistravo: 2007 Spa 24, 22:46
- Miestas: Kaunas
- WinPx
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 95
- Užsiregistravo: 2007 Spa 07, 20:09
- Miestas: Kaunas
- Tinas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 193
- Užsiregistravo: 2007 Spa 24, 22:46
- Miestas: Kaunas
- Tinas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 193
- Užsiregistravo: 2007 Spa 24, 22:46
- Miestas: Kaunas
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 348
- Užsiregistravo: 2008 Bir 29, 08:58
- Miestas: Vilnius
sakiau gi jums kad apie 9 turi but neks nepatikejo, o skirtumas tarp cilindru leistinas iki 1baro, jei daugiau, tai jau negerai. vazinek ir nesuk sau galvos, kada skirtumas bus 4-5barai tai jau pats pajausi
http://www.saab.kiev.ua/saab.php?mod=9-5&fn=1
http://www.saab.kiev.ua/saab.php?mod=9-5&fn=1
SAAB 9-5 2.3t 136kW 2003m LPG (Tartarini, PRINS)
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 408
- Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
- Miestas: Klaipėda
na toj lentelėl bredas parašytas. Žmogus kuris vertė neturi supratimo kas per daiktas yra compression ratio, bet užtat girdėjo kaip kažkas garaže minėjo kompresiją...
pati skaitinė kompresijos vertė turėtų makaluotis kažkur palei 12-13 bet tai yra tokia sunkiai palyginama charakteristika (t.y. matuojant kitoj vietoj skaitinė reikšmė bus kita) ir praktinę vertę turi tik skirtumas tarp cilindrų beigi reikšmės artimos 0.
WinPx atveju šviečiasi pakartotinis galvos nulupimas.
pati skaitinė kompresijos vertė turėtų makaluotis kažkur palei 12-13 bet tai yra tokia sunkiai palyginama charakteristika (t.y. matuojant kitoj vietoj skaitinė reikšmė bus kita) ir praktinę vertę turi tik skirtumas tarp cilindrų beigi reikšmės artimos 0.
WinPx atveju šviečiasi pakartotinis galvos nulupimas.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 16 ir 0 svečių