3.0TID reikia zinovu nuomones

Senų temų archyvas
Serz
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 20
Užsiregistravo: 2010 Sau 27, 10:34

3.0TID reikia zinovu nuomones

Standartinė Serz » 2010 Vas 14, 21:03

Sveiki, pries pora menesiu isigyjau SAAB'a - 3,0TID. Pries isigyjant daug laiko skyriau sio modelio aprasymui, savininku nuomonems ir t.t. Kol kas labai patenkintas siuo aparatu - dinamika nereali, sanaudos super, visi kiti tech. dalykai irgi normoj. Pries pora savaiciu SID ismete pranesima - truksta ausinimo skyscio. Dapiliau kokiu 200ml skyscio. Savaite vel jokiu ziniu, bet ant dienu - vel SID'as pasireiske, vel ~ 200ml. Vizualiai jokiu nutekejimu nera, uzkelus ant keltuvo - pora laseliu is vandens pompos puses.. Bet tiksliai nutekejimo vietos nustatyti nepavyko. Nuvalem, pralaukem n laiko - jokiu nauju lasu neatsirado (masina buvo ir ramybej ir uzvesta). Tepalas ir jo lygys normoje, slangu nepucia, dinamika, varyklio darbas nepasikeite...
Girdejau, kad tokie varykliai turi neigiama savybe - gilzes nusesta, prasideda kiti dalykai - pucia slangus, skysti varo i tepala ir t.t.
Klausimas - kokie pozymiai nurodo, kad gilzes nusedo? Ar tai galima konstatuoti tik "atidarius varykli", nuemus galva ir pan.???
Patarimai - vazineti taip ir laukti, kol pasireiks kiti rimtesni pozymiai? Ar vaziuoti i servisa jau dabar?
Serz
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 20
Užsiregistravo: 2010 Sau 27, 10:34

Re: 3.0TID reikia zinovu nuomones

Standartinė Serz » 2010 Vas 14, 21:06

Serz rašė:Sveiki, pries pora menesiu isigyjau SAAB'a - 3,0TID. Pries isigyjant daug laiko skyriau sio modelio aprasymui, savininku nuomonems ir t.t. Kol kas labai patenkintas siuo aparatu - dinamika nereali, sanaudos super, visi kiti tech. dalykai irgi normoj. Pries pora savaiciu SID ismete pranesima - truksta ausinimo skyscio. Dapiliau kokiu 200ml skyscio. Savaite vel jokiu ziniu, bet ant dienu - vel SID'as pasireiske, vel ~ 200ml. Vizualiai jokiu nutekejimu nera, uzkelus ant keltuvo - pora laseliu is vandens pompos puses.. Bet tiksliai nutekejimo vietos nustatyti nepavyko. Nuvalem, pralaukem n laiko - jokiu nauju lasu neatsirado (masina buvo ir ramybej ir uzvesta). Tepalas ir jo lygys normoje, slangu nepucia, dinamika, varyklio darbas nepasikeite...
Girdejau, kad tokie varykliai turi neigiama savybe - gilzes nusesta, prasideda kiti dalykai - pucia slangus, skysti varo i tepala ir t.t.
Klausimas - kokie pozymiai nurodo, kad gilzes nusedo? Ar tai galima konstatuoti tik "atidarius varykli", nuemus galva ir pan.???
Patarimai - vazineti taip ir laukti, kol pasireiks kiti rimtesni pozymiai? Ar vaziuoti i servisa jau dabar?

P.S. 2002m. mano SAAB 3.0T
Felix
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 48
Užsiregistravo: 2009 Gru 27, 16:30
Miestas: Vilnius

Re: 3.0TID reikia zinovu nuomones

Standartinė Felix » 2010 Vas 14, 21:16

Serz rašė:Sveiki, pries pora menesiu isigyjau SAAB'a - 3,0TID. Pries isigyjant daug laiko skyriau sio modelio aprasymui, savininku nuomonems ir t.t. Kol kas labai patenkintas siuo aparatu - dinamika nereali, sanaudos super, visi kiti tech. dalykai irgi normoj. Pries pora savaiciu SID ismete pranesima - truksta ausinimo skyscio. Dapiliau kokiu 200ml skyscio. Savaite vel jokiu ziniu, bet ant dienu - vel SID'as pasireiske, vel ~ 200ml. Vizualiai jokiu nutekejimu nera, uzkelus ant keltuvo - pora laseliu is vandens pompos puses.. Bet tiksliai nutekejimo vietos nustatyti nepavyko. Nuvalem, pralaukem n laiko - jokiu nauju lasu neatsirado (masina buvo ir ramybej ir uzvesta). Tepalas ir jo lygys normoje, slangu nepucia, dinamika, varyklio darbas nepasikeite...
Girdejau, kad tokie varykliai turi neigiama savybe - gilzes nusesta, prasideda kiti dalykai - pucia slangus, skysti varo i tepala ir t.t.
Klausimas - kokie pozymiai nurodo, kad gilzes nusedo? Ar tai galima konstatuoti tik "atidarius varykli", nuemus galva ir pan.???
Patarimai - vazineti taip ir laukti, kol pasireiks kiti rimtesni pozymiai? Ar vaziuoti i servisa jau dabar?

Kai as susiduriau su tokia problema, tai ilgai nelaukiau, nuvaziavau i Aeropoli, pasirodo kad leido pro peciuko reboklius. viskas kainavo apie 180 lt
9-3 2,2TiD '00
Vartotojo avataras
Judam
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 223
Užsiregistravo: 2006 Bir 03, 11:43

Standartinė Judam » 2010 Vas 14, 22:47

vava peciukas gali leisti.
CS Cuope
Labas vakaras
Serz
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 20
Užsiregistravo: 2010 Sau 27, 10:34

Standartinė Serz » 2010 Vas 15, 14:13

Judam rašė:vava peciukas gali leisti.


Turetu buti tam budingi pozymiai: rasoja langai, slapi kilimeliai and so on...
Bet ju nera, pecius dirba kaip reikia!
Duok Dieve, kad problema butu tokia, t.y. nereikalaujanti dideliu investiciju... :)
diedukas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 31
Užsiregistravo: 2008 Vas 10, 14:41
Miestas: Gargždai

Standartinė diedukas » 2010 Vas 15, 15:26

Gal papraščiausiai oro buvo
9-5 2,0T se MY 1998
Mefist
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 78
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 18:28
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Mefist » 2010 Vas 15, 17:00

Serz rašė:Turetu buti tam budingi pozymiai: rasoja langai, slapi kilimeliai and so on...
Bet ju nera, pecius dirba kaip reikia!
Duok Dieve, kad problema butu tokia, t.y. nereikalaujanti dideliu investiciju... :)


Slapi kilimai nebus, bent jau 9-3 OG ten toks kaip padonas po peciuko radijatorium ir visas skystis isbega lauk per drenaza esanti variklio skyriuje. As taip pora metu pravazinejau nesuprasdamas kur dingsta po biski ausinimo skystis. Langai nepasakyciau, kad rasodavo labai.
Po didziuju salciu siemet radau bala ir akivaizdziai mates is kur lasa. Pakeiciau tarpines, prie peciuko radiatoriaus ir viskas tvarkoj. 16Lt uz dvi aeropoly mokejau, keiciau pats. Neskubek variklio skerst ;)
Ex. 900 T16S MY84

E39 M57, MY01
E34 M30, MY90
Serz
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 20
Užsiregistravo: 2010 Sau 27, 10:34

Standartinė Serz » 2010 Vas 15, 21:13

diedukas rašė:Gal papraščiausiai oro buvo

Irgi variantas.. Kol kas, dapiles iki normos, vazineju - laukiu :)
Beje, papildomas klausimas - kai masina pasiekia darbine temperatura, ausinimo skystis buna pakiles auksciau normos ant kokiu dvieju pirstu (ispletimo bakely), kai saltas - nukrenta iki normos. Normalu?
Felix
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 48
Užsiregistravo: 2009 Gru 27, 16:30
Miestas: Vilnius

Standartinė Felix » 2010 Vas 15, 21:24

Serz rašė:
diedukas rašė:Gal papraščiausiai oro buvo

Irgi variantas.. Kol kas, dapiles iki normos, vazineju - laukiu :)
Beje, papildomas klausimas - kai masina pasiekia darbine temperatura, ausinimo skystis buna pakiles auksciau normos ant kokiu dvieju pirstu (ispletimo bakely), kai saltas - nukrenta iki normos. Normalu?

Taip
9-3 2,2TiD '00
zilva
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 113
Užsiregistravo: 2008 Bal 11, 14:58
Miestas: Vilnius-Alytus

Standartinė zilva » 2010 Vas 16, 01:34

Turetu buti tam budingi pozymiai: rasoja langai, slapi kilimeliai and so on...
Bet ju nera, pecius dirba kaip reikia!
Duok Dieve, kad problema butu tokia, t.y. nereikalaujanti dideliu investiciju... :)[/quote] nebutinai pasmane kol visiskai neprakiuro tol nerasojo tik kvapas specifinis salone buvo
9000 2.0 136KW aero 96m
Serz
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 20
Užsiregistravo: 2010 Sau 27, 10:34

Standartinė Serz » 2010 Vas 16, 14:29

zilva rašė:Turetu buti tam budingi pozymiai: rasoja langai, slapi kilimeliai and so on...
Bet ju nera, pecius dirba kaip reikia!
Duok Dieve, kad problema butu tokia, t.y. nereikalaujanti dideliu investiciju... :)
nebutinai pasmane kol visiskai neprakiuro tol nerasojo tik kvapas specifinis salone buvo[/quote]
Kvapo spec. nera... Arba sloguoju pastoviai :)
Pauliax
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 77
Užsiregistravo: 2009 Sau 20, 12:04
Miestas: Vilnius

Re: 3.0TID reikia zinovu nuomones

Standartinė Pauliax » 2010 Vas 16, 18:18

Serz rašė:Sveiki, pries pora menesiu isigyjau SAAB'a - 3,0TID. Pries isigyjant daug laiko skyriau sio modelio aprasymui, savininku nuomonems ir t.t. Kol kas labai patenkintas siuo aparatu - dinamika nereali, sanaudos super, visi kiti tech. dalykai irgi normoj. Pries pora savaiciu SID ismete pranesima - truksta ausinimo skyscio. Dapiliau kokiu 200ml skyscio. Savaite vel jokiu ziniu, bet ant dienu - vel SID'as pasireiske, vel ~ 200ml. Vizualiai jokiu nutekejimu nera, uzkelus ant keltuvo - pora laseliu is vandens pompos puses.. Bet tiksliai nutekejimo vietos nustatyti nepavyko. Nuvalem, pralaukem n laiko - jokiu nauju lasu neatsirado (masina buvo ir ramybej ir uzvesta). Tepalas ir jo lygys normoje, slangu nepucia, dinamika, varyklio darbas nepasikeite...
Girdejau, kad tokie varykliai turi neigiama savybe - gilzes nusesta, prasideda kiti dalykai - pucia slangus, skysti varo i tepala ir t.t.
Klausimas - kokie pozymiai nurodo, kad gilzes nusedo? Ar tai galima konstatuoti tik "atidarius varykli", nuemus galva ir pan.???
Patarimai - vazineti taip ir laukti, kol pasireiks kiti rimtesni pozymiai? Ar vaziuoti i servisa jau dabar?


Man prieš 2 savaites buvo tas pats lygiai.
Pakeista vandens pompa, viskas tvarkoje. Daugiau nedingsta skystis.
SAAB 9-5, 2002
Serz
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 20
Užsiregistravo: 2010 Sau 27, 10:34

Re: 3.0TID reikia zinovu nuomones

Standartinė Serz » 2010 Vas 16, 22:23

Pauliax rašė:
Serz rašė:Sveiki, pries pora menesiu isigyjau SAAB'a - 3,0TID. Pries isigyjant daug laiko skyriau sio modelio aprasymui, savininku nuomonems ir t.t. Kol kas labai patenkintas siuo aparatu - dinamika nereali, sanaudos super, visi kiti tech. dalykai irgi normoj. Pries pora savaiciu SID ismete pranesima - truksta ausinimo skyscio. Dapiliau kokiu 200ml skyscio. Savaite vel jokiu ziniu, bet ant dienu - vel SID'as pasireiske, vel ~ 200ml. Vizualiai jokiu nutekejimu nera, uzkelus ant keltuvo - pora laseliu is vandens pompos puses.. Bet tiksliai nutekejimo vietos nustatyti nepavyko. Nuvalem, pralaukem n laiko - jokiu nauju lasu neatsirado (masina buvo ir ramybej ir uzvesta). Tepalas ir jo lygys normoje, slangu nepucia, dinamika, varyklio darbas nepasikeite...
Girdejau, kad tokie varykliai turi neigiama savybe - gilzes nusesta, prasideda kiti dalykai - pucia slangus, skysti varo i tepala ir t.t.
Klausimas - kokie pozymiai nurodo, kad gilzes nusedo? Ar tai galima konstatuoti tik "atidarius varykli", nuemus galva ir pan.???
Patarimai - vazineti taip ir laukti, kol pasireiks kiti rimtesni pozymiai? Ar vaziuoti i servisa jau dabar?


Man prieš 2 savaites buvo tas pats lygiai.
Pakeista vandens pompa, viskas tvarkoje. Daugiau nedingsta skystis.

Kur remontavaisi? Kiek kainavo detales? Darbai?
ArunasRI
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 197
Užsiregistravo: 2007 Gru 29, 20:00
Miestas: Siauliai

Standartinė ArunasRI » 2010 Vas 17, 10:36

Turiu ta pacia beda. Metodiskai, po nedaug dingineja ausinimo skystis. Nutekejimu, balu, slapiu kilimeliu, rasojanciu langu nera. Siuo metu labai mazai vaiuoju, tai tik papildau skyscio. Jei issaiskes, kur problema, butu gerai, kad parasytum, kas buvo, kiek kainavo.
MY '02 9-5 Arc 3.0 Tid
Pauliax
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 77
Užsiregistravo: 2009 Sau 20, 12:04
Miestas: Vilnius

Re: 3.0TID reikia zinovu nuomones

Standartinė Pauliax » 2010 Vas 17, 11:43

Pauliax rašė:
Serz rašė:Sveiki, pries pora menesiu isigyjau SAAB'a - 3,0TID. Pries isigyjant daug laiko skyriau sio modelio aprasymui, savininku nuomonems ir t.t. Kol kas labai patenkintas siuo aparatu - dinamika nereali, sanaudos super, visi kiti tech. dalykai irgi normoj. Pries pora savaiciu SID ismete pranesima - truksta ausinimo skyscio. Dapiliau kokiu 200ml skyscio. Savaite vel jokiu ziniu, bet ant dienu - vel SID'as pasireiske, vel ~ 200ml. Vizualiai jokiu nutekejimu nera, uzkelus ant keltuvo - pora laseliu is vandens pompos puses.. Bet tiksliai nutekejimo vietos nustatyti nepavyko. Nuvalem, pralaukem n laiko - jokiu nauju lasu neatsirado (masina buvo ir ramybej ir uzvesta). Tepalas ir jo lygys normoje, slangu nepucia, dinamika, varyklio darbas nepasikeite...
Girdejau, kad tokie varykliai turi neigiama savybe - gilzes nusesta, prasideda kiti dalykai - pucia slangus, skysti varo i tepala ir t.t.
Klausimas - kokie pozymiai nurodo, kad gilzes nusedo? Ar tai galima konstatuoti tik "atidarius varykli", nuemus galva ir pan.???
Patarimai - vazineti taip ir laukti, kol pasireiks kiti rimtesni pozymiai? Ar vaziuoti i servisa jau dabar?


Man prieš 2 savaites buvo tas pats lygiai.
Pakeista vandens pompa, viskas tvarkoje. Daugiau nedingsta skystis.


AEROPOLIS.
Pompa apie 450 Lt originali. Neoriginali nauja iš pažįstamo lygiai taip pat kainavo, tai nerizikavau. Dėvėtos pompos taip pat nerizikavau, nes nepigus pakeitimas (apie 400 Lt), neapsimoka kas mėnesį keisti.
Pakeitimas nepigus, nes kaip aiškino 3.0 TID yra labai prastas priėjimas, reikia nemažai nuardyti variklio.
SAAB 9-5, 2002

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 14 ir 0 svečių