sankabos cilindriuko keitimas
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 51
- Užsiregistravo: 2009 Geg 14, 15:40
- Miestas: Vilnius
- Contact:
sankabos cilindriuko keitimas
gal kas galit atsiust ar parasyti, kaip pakeisti sankabos cilindriuka, kuris yra prie pedalo. ar sunku tai padaryti? buciau lb dekingas... manau jis neismina sankabos kiek reikia.
SAAB 9-5 AERO MY02
-
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 545
- Užsiregistravo: 2008 Bal 07, 18:15
Re: sankabos cilindriuko keitimas
Justys rašė:gal kas galit atsiust ar parasyti, kaip pakeisti sankabos cilindriuka, kuris yra prie pedalo. ar sunku tai padaryti? buciau lb dekingas... manau jis neismina sankabos kiek reikia.
is ko sprendi kad neissimina? kodel galvoji kad jis kaltas o ne cilindziukas esantys prie sankabos disko?
ex 9-3SS
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 51
- Užsiregistravo: 2009 Geg 14, 15:40
- Miestas: Vilnius
- Contact:
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 89
- Užsiregistravo: 2005 Lap 27, 00:45
- Miestas: Klaipeda
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 51
- Užsiregistravo: 2009 Geg 14, 15:40
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Mindaugas rašė:Kiek atsistojo sankabos keitimas (darbai+detales). ka keitei - tik sankaba be isminamojo guolio ar viska?
idomu, nes man gresia tas pats
sankaba originali sachs apie 770 (diskatorius ir diskas). keiciau pats. isminamojo nekeiciau, nes jis tikrai geras atrode.. diskas buvo sudiles, bet diskatorius tai irgi geras. bet jau prie progos, kadangi turejau, tai pakeiciau. tai jai ka galeciau diskatoriu parduot. kiek meistriuku ziurejo, sake, jog visai geras. tai atsistojo sankaba tik ir tepalas i greiciu deze.
SAAB 9-5 AERO MY02
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 15
- Užsiregistravo: 2010 Rgs 21, 12:33
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- i4rilu
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 266
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
- Miestas: Kaunas
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
i4rilu rašė:Tai gal cia vis tik pagrindinis kur prie pedalo, o ne darbinis...
Reikia uostyt kur kvepia. Beje, jei išbėga, tai dažniau per darbinį prie sankabos. Iš pagrindinio (prie pedalo) paprastai neišbėga - jis praleidžia viduj ir nesygrąžina sankabos pedalo. Šitas remontas daug pigesnis. Remkomplektas kaštuoja keliolika litų + keitimas.
SAAB 900
- Maximus
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 494
- Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Reikia pridurti kad rem.komplektas buna dvieju rusiu. Skiriasi gumyciu diametru. Geriausias variantas - nuimti cilindriuka, isardyti, ir varyti pirkti su pavyzdziu.
Is pagrindinio cilindriuko (prie pedalo) irgi buna isbega kuo puikiausiai, tuomet turetu matytis ant kilimelio.
Siulau pradziai pabandyt paremontuot pagrindini, daug pigiau vis gi
Is pagrindinio cilindriuko (prie pedalo) irgi buna isbega kuo puikiausiai, tuomet turetu matytis ant kilimelio.
Siulau pradziai pabandyt paremontuot pagrindini, daug pigiau vis gi
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 10 ir 0 svečių