sankabos cilindriuko keitimas

Senų temų archyvas
Justys
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 51
Užsiregistravo: 2009 Geg 14, 15:40
Miestas: Vilnius
Contact:

sankabos cilindriuko keitimas

Standartinė Justys » 2010 Bal 15, 15:17

gal kas galit atsiust ar parasyti, kaip pakeisti sankabos cilindriuka, kuris yra prie pedalo. ar sunku tai padaryti? buciau lb dekingas... manau jis neismina sankabos kiek reikia.
SAAB 9-5 AERO MY02
Tikras
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 545
Užsiregistravo: 2008 Bal 07, 18:15

Re: sankabos cilindriuko keitimas

Standartinė Tikras » 2010 Bal 15, 19:25

Justys rašė:gal kas galit atsiust ar parasyti, kaip pakeisti sankabos cilindriuka, kuris yra prie pedalo. ar sunku tai padaryti? buciau lb dekingas... manau jis neismina sankabos kiek reikia.


is ko sprendi kad neissimina? kodel galvoji kad jis kaltas o ne cilindziukas esantys prie sankabos disko?
ex 9-3SS
Justys
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 51
Užsiregistravo: 2009 Geg 14, 15:40
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Justys » 2010 Bal 15, 21:38

keiciau sankaba, tai maciau ta cilindriuka.. viskas kaip ir gerai. buvau servise, tai mestras sake, kad gali buti jis. 100 proc nera. toks vaizdas, jog per mazi jis imina. iskart atleidziant sukimba. bet begiai jungiasi puikiai...
SAAB 9-5 AERO MY02
Mindaugas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 89
Užsiregistravo: 2005 Lap 27, 00:45
Miestas: Klaipeda

Standartinė Mindaugas » 2010 Bal 15, 22:16

Kiek atsistojo sankabos keitimas (darbai+detales). ka keitei - tik sankaba be isminamojo guolio ar viska?
idomu, nes man gresia tas pats :(
SaaB 9-5, 2.3t + dujine virykle su atskirais degikliais
Justys
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 51
Užsiregistravo: 2009 Geg 14, 15:40
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Justys » 2010 Bal 16, 11:43

Mindaugas rašė:Kiek atsistojo sankabos keitimas (darbai+detales). ka keitei - tik sankaba be isminamojo guolio ar viska?
idomu, nes man gresia tas pats :(

sankaba originali sachs apie 770 (diskatorius ir diskas). keiciau pats. isminamojo nekeiciau, nes jis tikrai geras atrode.. diskas buvo sudiles, bet diskatorius tai irgi geras. bet jau prie progos, kadangi turejau, tai pakeiciau. tai jai ka galeciau diskatoriu parduot. kiek meistriuku ziurejo, sake, jog visai geras. tai atsistojo sankaba tik ir tepalas i greiciu deze.
SAAB 9-5 AERO MY02
aliux
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 15
Užsiregistravo: 2010 Rgs 21, 12:33

Standartinė aliux » 2010 Lap 15, 16:11

pas mane dingo sankaba ir isbego skystis,kaip suprantu is sankabos cilindriuko pagrindinio.pas mane senukas saab 9000,kur randasi tas cilindriukas nerandu ir ar daug darbo ji pakeist?
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Audriss99 » 2010 Lap 15, 16:36

aliux rašė:pas mane dingo sankaba ir isbego skystis,kaip suprantu is sankabos cilindriuko pagrindinio.pas mane senukas saab 9000,kur randasi tas cilindriukas nerandu ir ar daug darbo ji pakeist?


Reikia nuimti pusašį ir greičių dėžę norint jį pamatyti. Servise už darbą kokius 500 paliksi.
SAAB 900
Vartotojo avataras
i4rilu
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 266
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
Miestas: Kaunas

Standartinė i4rilu » 2010 Lap 15, 22:21

Tai gal cia vis tik pagrindinis kur prie pedalo, o ne darbinis...
EX SAAB 9-5 SE FPT, B205E (141 kW), '98, MT, LPG, baltas
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Audriss99 » 2010 Lap 15, 22:25

i4rilu rašė:Tai gal cia vis tik pagrindinis kur prie pedalo, o ne darbinis...


Reikia uostyt kur kvepia. Beje, jei išbėga, tai dažniau per darbinį prie sankabos. Iš pagrindinio (prie pedalo) paprastai neišbėga - jis praleidžia viduj ir nesygrąžina sankabos pedalo. Šitas remontas daug pigesnis. Remkomplektas kaštuoja keliolika litų + keitimas.
SAAB 900
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Maximus » 2010 Lap 15, 22:50

Reikia pridurti kad rem.komplektas buna dvieju rusiu. Skiriasi gumyciu diametru. Geriausias variantas - nuimti cilindriuka, isardyti, ir varyti pirkti su pavyzdziu.

Is pagrindinio cilindriuko (prie pedalo) irgi buna isbega kuo puikiausiai, tuomet turetu matytis ant kilimelio.

Siulau pradziai pabandyt paremontuot pagrindini, daug pigiau vis gi
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 10 ir 0 svečių