Puslapis 13

variklio galva

Parašytas: 2010 Bir 07, 09:15
kinzas
sveiki,as cia naujokas,bet jau su bedomis :-D pas mane yra saab 9-5 2.3turbo.nutiko taip kad reikia reikia keisti po variklio galvos tarpine,gal kas esat keite,su kokiais sunkumais susiduret?kad varit i servisa tokie atsakymai netinka...dekui uz info.

Re: variklio galva

Parašytas: 2010 Bir 07, 09:51
Audriss99
Jei servisas netinka, tai jokių čia sunkumų.

Parašytas: 2010 Bir 07, 10:21
kinzas
labai issamus atsakymas :roll:

Parašytas: 2010 Bir 07, 10:42
trulikas
tai o tu kur nori keist? ant kiemo?

Parašytas: 2010 Bir 07, 11:26
kinzas
taip ant savo nuosavo kiemo,o kieme yra garazas,tai tame garaze ir keisiu

Parašytas: 2010 Bir 07, 12:02
i4rilu
Man Kęstas už galvos tarpinės darbą paėmė 200 Lt prieš porą metų.
Kai pagalvoji, kad darant pačiam reiktų dinamometrinio rakto normalaus, hermetiko, dar kokių papildomų fignių, tai nežinau kas čia susitaupytų. Nebent visus įrankius ir hermetikus jau turi :)

Parašytas: 2010 Bir 07, 12:49
kinzas
taip viska as jau turiu...tai kaip suprantu niera tokiu kur patis keitet tarpine?

Parašytas: 2010 Bir 07, 13:11
Mindaugas
Jei jau esi pasiryzes daryti - tai pirmyn. nemanau, kad kazkas kitokio nei kituose automobiliuose. As tavo vietoje dar perversciau manual'a pasitikslinimui ir kai prekomenduoja varztus uzsukti t.y kokia eiles tvarka.
p.s - jei netingu padaryk fotkiu, imesi, visiem bus idomu :)

Parašytas: 2010 Bir 07, 13:15
kinzas
taip taip manuala tai butinai perversiu.taip butinai jei tik nepamirsiu fotkes padarysiu.zadu si savaitgali jau pradeti.

Parašytas: 2010 Bir 07, 14:08
Ronnin
kinzas rašė:taip taip manuala tai butinai perversiu.taip butinai jei tik nepamirsiu fotkes padarysiu.zadu si savaitgali jau pradeti.


Nepamirsk- reikalingi nauji galvos varztai, galva reikalinga slifuot, ir zinoma- DINAMOMETRINIS raktas. Priesingu atveju turesi daugiau vargo nei naudos.

Parašytas: 2010 Bir 07, 16:06
Khary900
Dėl šlifavimo.
Pirmą patikrink ant spec stendo.Galbūt jos nereikia šlifuoti.Tokį dalyką turėtu turėt tie kas šlifuoja arba rimti motoristai.
Kalbu iš patirties.

Parašytas: 2010 Bir 07, 19:34
Mindaugas
nu as esu nuiminejes gal du kartus, taciau del varztu nieko negirdejau, o ir masina vis dar vaziuoja :)
Cia gal labiau rekomenduotina, kad sekanciam kartui atukant nebutu bedu?

Parašytas: 2010 Bir 07, 21:05
Khary900
Varštus butina dėti naujus-seni bus pertempti.Dėdamas senus labai rizikuoji ardyt iš naujo.Beje nepagailėkit litų ant tarpinės,antraip griaušitės nagus,kaip mano švogeris.15k.km ir vėl galvos nuėmimas būvo.

Parašytas: 2010 Bir 08, 20:55
GP6891
del ko konkreciai nusprendei kad reik keist tarpine? (siaip smalsu)

Re: variklio galva

Parašytas: 2014 Bir 24, 21:21
Romeo
Sveiki. Ruošiuosi paveržti Saabo varikliui galvą. Googlinant iškilo keletas klausimų. Gal kas iš čia esančių būsit tai darę ir padėsit:

1. Kiek NM veržti varžtus? Radau vienur rašant kad paskutiniai žingsniai - 80 NM+90 laipsnių daveržimas, kitur rašo, kad 60 NM+90 laipsnių daveržimas. Tai kiek veržti iš tikrųjų?
2. Taipogi dviprasmiškos nuomonės radau su varžtų atlaisvinimu. Vieni rašo kad reikia atlaisvinti varžtą prieš veržiant, kiti - tiesiog užveršti reikiama jėga ir viskas.
3. Na ir jeigu reikia atlaisvinti varžtus, tai ar būtini nauji priveržiant?

Iš anksto ačiū už atsakymus.