Jau laikas kapitaliniam?

Senų temų archyvas
Snatch
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1211
Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
Miestas: Vilnius

Standartinė Snatch » 2010 Rgp 04, 13:33

108 rašė:Common, give me a break :D
O va turbinos ausinimas, cia galejo buti ir klaidu is mano puses. Ne visada prisimindavau.

You have it. Priežastį turime. Tiek ir buvo įdomu. Ačiū už kantrybę.
e85
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Standartinė Marrat » 2010 Rgp 04, 13:48

Bet juk turbina turi atskirą aušinimą? Jau nėra būtina jos "vėdinti", prieš gesinant. :roll:
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Standartinė aurissan » 2010 Rgp 04, 14:46

Paprastai važiuojant tai nereikia, bet jei prasuki pilnu slėgiu, tai kaip neaušinsi jos, jeigu įkaitus iki raudonumo :?
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
108
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 223
Užsiregistravo: 2008 Sau 30, 08:02
Miestas: Vilnius

Standartinė 108 » 2010 Rgp 04, 15:32

Dilerio servise sake, kad uztenka viena karta nugesint po gero pagrezimo, ir vsio.

As aisku visu pirma pradejau atmintyje kratyti visas autobanines keliones...pamenu, kad tikrai ausindavau kai i rest area isukdavom, bet ar visada...

Lenkija irgi, ten gi puse laiko pjauni priesinga juosta...

Nu zodz.
Volvo v70 MY2011 (D5)
Saab 9-3 MY2008 (1.8t)
Vartotojo avataras
drh
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1165
Užsiregistravo: 2007 Sau 24, 18:16
Miestas: Vilnius

Standartinė drh » 2010 Rgp 05, 05:28

tai man rodos vikas proto ribose. turba apie 100k laiko. priklausomai nuo vaziavimo stiliaus ir tepalu keitimo intervalu.
Saab 9-5 2,3t Vector MY02 LPG
Honda Deauville NT650V
108
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 223
Užsiregistravo: 2008 Sau 30, 08:02
Miestas: Vilnius

Standartinė 108 » 2010 Rgs 02, 15:01

visgi istorija tesiasi. vazinejant ilgomis distancijomis panasu, kad eme tepalo maziau (butent del to buvo isvada, kad viskas OK), bet per 1000 km mieste ispute litra.

kelias dienas prastovejo servise, turbina atmete. gavau atgal (su 5l zalios girios bambaliu tepalo), kazka kalbes su svedais.

tepalas labai stipriai smirda benzinu.
Volvo v70 MY2011 (D5)

Saab 9-3 MY2008 (1.8t)
praeivis
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 46
Užsiregistravo: 2006 Sau 09, 15:29

Standartinė praeivis » 2010 Rgs 02, 21:01

Na tada lieka atvirksciai sudeti ziedai. Arba jie sudile. Kompresija matavo?
108
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 223
Užsiregistravo: 2008 Sau 30, 08:02
Miestas: Vilnius

Standartinė 108 » 2010 Rgs 04, 16:57

Nezinau ar matavo kompresija, bet jau variklis ir is isores apsitepalaves.
Kita savaite statysiu i aiskele, teks nuomotis kazka.
Volvo v70 MY2011 (D5)

Saab 9-3 MY2008 (1.8t)
Vartotojo avataras
Nu_irkas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 94
Užsiregistravo: 2009 Rgs 21, 18:38
Miestas: Vilnius

Standartinė Nu_irkas » 2010 Spa 25, 12:10

Gal tiks prie šios temos. Tai va-pastebėjau, kad pakietėjo aušinimo šlangos, dingsta aušinimo skystis ir pastebėjau šiek tiek "majonezo" ant tepalo lygio matavimo "strypo". Atsukus aušinimo skysčio bakelį (prie užvesto variklio) niekas neburbuliuoja, aušinimo skystis švarus. Pradedu įtarti, kad pramušė bloko tarpinę. Ką manote? Jei jau reiks remontuoti, tai gal Vilniuje žinote kokį nebrangininką meistrą?
Chrysler Town&Country 3.8, MY 2006
Saab 9-3 OG Aero, MY 2000
ex: 9-5 Vector, MY 04
Negenda tik kaimyno automobilis
Ignas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 19
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 17:50
Miestas: Vilnius

Standartinė Ignas » 2010 Spa 25, 13:54

Nu_irkas rašė:Gal tiks prie šios temos. Tai va-pastebėjau, kad pakietėjo aušinimo šlangos, dingsta aušinimo skystis ir pastebėjau šiek tiek "majonezo" ant tepalo lygio matavimo "strypo". Atsukus aušinimo skysčio bakelį (prie užvesto variklio) niekas neburbuliuoja, aušinimo skystis švarus. Pradedu įtarti, kad pramušė bloko tarpinę. Ką manote? Jei jau reiks remontuoti, tai gal Vilniuje žinote kokį nebrangininką meistrą?


Sveikas, žinau.... labai žemos kainos negarantuoju, bet gerą kokybę ir greitai atliktus darbus tai tikrai. Vakare atsiųsiu kontaktus. Remontuoja tik benzininius SAAB variklius.
SAAB 9-3OG Cabrio turbo
Ford Mustang Cobra SVT Terminator Cabrio
guliu_rukau
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 18
Užsiregistravo: 2007 Lie 30, 16:29
Miestas: Klaipėda

Standartinė guliu_rukau » 2010 Lap 04, 21:55

galima kažkiek plačiau apie tą majonezą? nes man vienas žmogeliukas aiškino, kad benzininiams varikliams apskritai tai čia norma, tipo per alsuoklį patraukia drėgno oro ir tiek. pas patį tas majonezas daugiausiai pasirodo šaltuoju metų laiku, vasarą kažkaip neatkreipiau dėmesio. pavalau su skudurėliu tepalo užpylimo angą kiek ten to majonezo būna susikaupę ir visas maintenancas :) per tris metus pakolei viskas gerai :) neskaitant to, kad keliose vietose leidžia tepalą ir tenka apie 1L dapylinėti iki keitimo per 10kkm.
SAAB 9-5 MY'98
2,0t 110kW
Klaipėda
cementukis
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 121
Užsiregistravo: 2010 Geg 14, 09:11
Miestas: Siauliai
Contact:

Standartinė cementukis » 2010 Lap 04, 22:06

pas mane buvo taip pat. kas menesiuka prabraukdavau taipogi su skuduriuku ir viskas normalei.
SAAB 9000 2,3 TURBO 91' Dalimis
Opel Omega 2.5
Vartotojo avataras
trulikas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė trulikas » 2010 Lap 05, 00:46

jei jau atsiranda majonezo, tai cia nieko normalaus. pas mane nei saltuoju nei siltuoju metu laiku nieko neatsiranda. ir tikrai neturi but jokiu baltu varskes nuosedu kazkur. o jeigu tepala leidzia, tai, pas bent jau 9-5, beda yra tarpines ir salnikai
automobilių serviso paslaugos vilniuje
+3706636keturi964
Vartotojo avataras
Nu_irkas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 94
Užsiregistravo: 2009 Rgs 21, 18:38
Miestas: Vilnius

Standartinė Nu_irkas » 2010 Lap 05, 07:53

Palyginus SAAB-e esamą "majonezą" su buvusiame auto OPEL-yje "majonezu", tai kaip žemė ir dangus-pastarajame net dangtelis buvo stipriai apsinešęs, o SAAB-e ant matuoklės galo vos vos matosi. Kaip man pakomentavo variklių meistras SAAB-ai linkę kaupti drėgmę variklyje, tai "majonezo" šiek tiek gali būti.
Chrysler Town&Country 3.8, MY 2006
Saab 9-3 OG Aero, MY 2000
ex: 9-5 Vector, MY 04
Negenda tik kaimyno automobilis
Snatch
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1211
Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
Miestas: Vilnius

Standartinė Snatch » 2010 Lap 05, 09:01

DRĖGMĘ VARIKLYJE??? :shock:
e85

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių