ratų išvirtimo reguliavimas
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 7
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 19:19
- Miestas: Vilnius (kartais ir Kaunas)
- Contact:
ratų išvirtimo reguliavimas
gal turite patirties su ratų išvirtimu? pas mane jis skirtinguose ratuose skirtingas ir to pasekoje siek tiek grauzia padanga bei vaziuojant 110-120 km/h siek tiek dreba vairas. Kiek suprantu 900-ajame jis nereguliuojamas... kaip tada? Beja priekinis salenblokas taip pat reikalauja keitimo...
NG900 2.0L
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 53
- Užsiregistravo: 2006 Bal 25, 10:15
- Contact:
- Egi2x
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 182
- Užsiregistravo: 2006 Vas 21, 13:55
- Miestas: Mažeikiai
- auris
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 113
- Užsiregistravo: 2006 Geg 08, 18:52
- Miestas: Vilnius
JO, peciura man labai ilgai ir nuobodziai aiskino, kad ant 9000 Isvirtimas irgi nesireguliuoja imanoma tik per amortizatoriu ivores apatines ten kazka burt, bet kai pasake kaina tai nutariau surast paprastesne iseiti ir ji visgi yra, taippat ir ant 900NG tai tiksliai, paprasta kaip du pirstus, tik vat reik zinot kaip...
- draivas
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1101
- Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 07:37
- Miestas: Vilnius
- Contact:
WOLF rašė:JO, peciura man labai ilgai ir nuobodziai aiskino, kad ant 9000 Isvirtimas irgi nesireguliuoja imanoma tik per amortizatoriu ivores apatines ten kazka burt, bet kai pasake kaina tai nutariau surast paprastesne iseiti ir ji visgi yra, taippat ir ant 900NG tai tiksliai, paprasta kaip du pirstus, tik vat reik zinot kaip...
Pasidalink patirtim, kur tau padarė, nespausk.
BioPower
ISVIRTIMAS
Peciura suvedima padare, o isvirtima pats pasidariau...
Viskas elementaru ir paprasta...
Tiesa geriau daryti, kol masina dar ant stendo:
Atsukate atraminiu guoliu varzstus ir pasistumdote kaip jums reik, tik dabar nepamenu ant nuleistos ar pakeltos masinos...
na as ant nuleistos dariau...
Ten kazkur iki 1,5 laipsnio galima zaisti ar iki kokiu 2.
NG900 tai pirmiausia rema nusikelkit nuo "stakanu" geriau matysis...
O 9000 rekomenduociau montiruote
tik atsargiai, stikliniu krastu nenulankstykit, paskui negraziai atrodo.
Viskas elementaru ir paprasta...
Tiesa geriau daryti, kol masina dar ant stendo:
Atsukate atraminiu guoliu varzstus ir pasistumdote kaip jums reik, tik dabar nepamenu ant nuleistos ar pakeltos masinos...
na as ant nuleistos dariau...
Ten kazkur iki 1,5 laipsnio galima zaisti ar iki kokiu 2.
NG900 tai pirmiausia rema nusikelkit nuo "stakanu" geriau matysis...
O 9000 rekomenduociau montiruote
tik atsargiai, stikliniu krastu nenulankstykit, paskui negraziai atrodo.
- Buzyte&MrBuzius
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 227
- Užsiregistravo: 2007 Lap 21, 21:59
- Miestas: Vilnius
- Buzyte&MrBuzius
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 227
- Užsiregistravo: 2007 Lap 21, 21:59
- Miestas: Vilnius
Kiek išsiaiškinau išvertimas 9-3 SS nedaromas, o nustatomas gamykloje. Bet va dariausi suvedimą ir mestras sako, kad išvertimas pas mane neigiamas ( netelpa i normas), o kadangi išvertimas nesireguliuoja tai tuo klausimu ir negali padėti. A/m nedaužtas, pakaba tvarkinga, padangų niekada negriaužė, tad gal turite kokių pamastymų
SAAB 9-3, 2.2 TID, MY 2003
EX:SAAB 9-5, SE 2.0t, 141kW, 99
EX:SAAB 9-5, SE 2.0t, 141kW, 99
- ziopliai
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 506
- Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
- Miestas: Vilnius
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 17 ir 0 svečių