Ausinimo sistema 9000 '88 2l

LaurasG
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 8
Užsiregistravo: 2009 Rgp 14, 14:26

Ausinimo sistema 9000 '88 2l

Standartinė LaurasG » 2010 Sau 25, 13:01

Sveiki, siandien ryte, esant -20 temperaturai, uzkaito mano saab variklis :)
Termostatas jau kuri laika kvailiojo, nepusdavo i salona karsto oro, tik vos vos drugna. Ar gali buti, kad termostatas uzdare ir radiatoriu? Nes rodykle jau ant raudonumo buvo, bet pridejus ranka prie radijatoriaus jis saltas, nors slangos karstos. Ventiliatorius nesisuka. Gal uzsalo termostatas? Gal dar kokiu minciu, kas galetu buti? :) Kokiame lygyje turi buti temperaturos rodykle pasilus varikliui? Saabas 9000i '88m 2l.
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Ausinimo sistema 9000 '88 2l

Standartinė Audriss99 » 2010 Sau 25, 13:34

LaurasG rašė:Sveiki, siandien ryte, esant -20 temperaturai, uzkaito mano saab variklis :)
Termostatas jau kuri laika kvailiojo, nepusdavo i salona karsto oro, tik vos vos drugna. Ar gali buti, kad termostatas uzdare ir radiatoriu? Nes rodykle jau ant raudonumo buvo, bet pridejus ranka prie radijatoriaus jis saltas, nors slangos karstos. Ventiliatorius nesisuka. Gal uzsalo termostatas? Gal dar kokiu minciu, kas galetu buti? :) Kokiame lygyje turi buti temperaturos rodykle pasilus varikliui? Saabas 9000i '88m 2l.



Termostatas turi dvi padėtis - kol šalta, aušinimo skystį varinėja tik variklio bloku kad greičiau įšiltų; kai išyla, atidaro didįjį ratą - tada skystis varinėjamas ir per radiatorių. Ventiliatoriaus įjungimo daviklis yra radiatoriuje. Jei šis šaltas, ventiliatorius neįsijungia. Normali temperatūra - rodyklė maždaug per vidurį.
SAAB 900
LaurasG
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 8
Užsiregistravo: 2009 Rgp 14, 14:26

Re: Ausinimo sistema 9000 '88 2l

Standartinė LaurasG » 2010 Sau 25, 13:45

Audris rašė:Termostatas turi dvi padėtis - kol šalta, aušinimo skystį varinėja tik variklio bloku kad greičiau įšiltų; kai išyla, atidaro didįjį ratą - tada skystis varinėjamas ir per radiatorių. Ventiliatoriaus įjungimo daviklis yra radiatoriuje. Jei šis šaltas, ventiliatorius neįsijungia. Normali temperatūra - rodyklė maždaug per vidurį.


O per salono peciuka varineja kai saltas ar tik kai atsidaro didysis ratas?
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Ausinimo sistema 9000 '88 2l

Standartinė Audriss99 » 2010 Sau 25, 13:51

Bijau pameluoti, bet rodos iš karto;
beje, jei atidarytas didysis ratas, ilgai šyla variklis ir salone gana vėsu.
SAAB 900
Vartotojo avataras
i4rilu
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 266
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
Miestas: Kaunas

Standartinė i4rilu » 2010 Sau 25, 14:50

O ka turi omenyje "slangos karstos"? Karsta stora virsutine slanga, kuri i radiatoriu ateina? Jei taip, tai ji jau po termostato eina...
Gal ausinimo skystis jau silpnokas buvo ir uzsalo radiatoriuje prie tokios temperaturos.
Ventiliatorius jungiasi nuo daviklio radiatoriuje, kuris pas tave saltas :)
Siaip bet kuriuo atveju pasikeisk termostata, 37 Lt Aeropolyje.
EX SAAB 9-5 SE FPT, B205E (141 kW), '98, MT, LPG, baltas
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
LaurasG
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 8
Užsiregistravo: 2009 Rgp 14, 14:26

Standartinė LaurasG » 2010 Sau 25, 15:13

i4rilu rašė:O ka turi omenyje "slangos karstos"? Karsta stora virsutine slanga, kuri i radiatoriu ateina? Jei taip, tai ji jau po termostato eina...
Gal ausinimo skystis jau silpnokas buvo ir uzsalo radiatoriuje prie tokios temperaturos.
Ventiliatorius jungiasi nuo daviklio radiatoriuje, kuris pas tave saltas :)
Siaip bet kuriuo atveju pasikeisk termostata, 37 Lt Aeropolyje.


Taip, ta stora virsuj karsta ir kitoje puseje plona irgi, apacioj jau ten nebeziurejau, tamsu bovo. Antifreezo bukle galima abejoti, neseniai pirkau si automobili, taigi nezinia koks jis ten buvo. Na savaites pabaigoje jeigu atsils bandysiu uzvesti ir ziureti kaip syla, taipat ir kokia zala jau padaryta :) O gal pompa nevarineja skyscio?
Vartotojo avataras
i4rilu
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 266
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
Miestas: Kaunas

Standartinė i4rilu » 2010 Sau 25, 16:03

Pompa tai nelabai sugedusi gali buti, nebent dirzelis nutrukes, bet tada ir generatorius nekrautu, degtu prietaisu skydelyje [+-].

Sakyciau arba uzsalo ausinimo skystis, arba pats daviklis temperaturos grybauja. Jei ka, daviklis randasi salia tos vietos, kur virsutine stora ausinimo slanga jungiasi prie variklio (toks su vienu laidu).
EX SAAB 9-5 SE FPT, B205E (141 kW), '98, MT, LPG, baltas
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Standartinė Romeo » 2010 Sau 25, 21:48

LaurasG rašė:
i4rilu rašė:O ka turi omenyje "slangos karstos"? Karsta stora virsutine slanga, kuri i radiatoriu ateina? Jei taip, tai ji jau po termostato eina...
Gal ausinimo skystis jau silpnokas buvo ir uzsalo radiatoriuje prie tokios temperaturos.
Ventiliatorius jungiasi nuo daviklio radiatoriuje, kuris pas tave saltas :)
Siaip bet kuriuo atveju pasikeisk termostata, 37 Lt Aeropolyje.


Taip, ta stora virsuj karsta ir kitoje puseje plona irgi, apacioj jau ten nebeziurejau, tamsu bovo. Antifreezo bukle galima abejoti, neseniai pirkau si automobili, taigi nezinia koks jis ten buvo. Na savaites pabaigoje jeigu atsils bandysiu uzvesti ir ziureti kaip syla, taipat ir kokia zala jau padaryta :) O gal pompa nevarineja skyscio?


Nu bet tu ir megsti rizikuoti. Tokius dalykus is kart reikejo pasikeisti tik nusipirkus masina ar bent pries ziema.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
LaurasG
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 8
Užsiregistravo: 2009 Rgp 14, 14:26

Standartinė LaurasG » 2010 Vas 02, 10:53

Kagi, atsilo oras, atsilo ir saabas :) Isvada - uzsalo antifreezas, bet atrodo rimtesniu bedu saabui tai nesukele :) Dar i tema, draugas pasikeite antifreeza, pirko maximoj, turetu laikyti iki -35, pasimatavo, realiai -15, greiciausiai taupo gamintojai ir skiedzia :) Iseitis - nusipirkti koncentrato -70 ir atsiskiesti kiek reikia.
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2010 Vas 02, 11:31

LaurasG rašė:Kagi, atsilo oras, atsilo ir saabas :) Isvada - uzsalo antifreezas, bet atrodo rimtesniu bedu saabui tai nesukele :) Dar i tema, draugas pasikeite antifreeza, pirko maximoj, turetu laikyti iki -35, pasimatavo, realiai -15, greiciausiai taupo gamintojai ir skiedzia :) Iseitis - nusipirkti koncentrato -70 ir atsiskiesti kiek reikia.
Totalus briedas.Ar isivaizduoji,kas nutiktu pardavejui/importuotojui/gamintojui,jei tokie dalykai pasitvirtintu.Itariu,kad matavo su termometru...
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Standartinė Romeo » 2010 Vas 02, 12:14

LaurasG rašė:Kagi, atsilo oras, atsilo ir saabas :) Isvada - uzsalo antifreezas, bet atrodo rimtesniu bedu saabui tai nesukele :) Dar i tema, draugas pasikeite antifreeza, pirko maximoj, turetu laikyti iki -35, pasimatavo, realiai -15, greiciausiai taupo gamintojai ir skiedzia :) Iseitis - nusipirkti koncentrato -70 ir atsiskiesti kiek reikia.


Maciau kazkada laida per tv, tik ne apie antifryza o apie skysti langams valyti, tai didzioji dalis bandomu valikliu neatitiko deklaruojamos neuzsalimo minusines temp. Neatitikimai buvo pakankamai dideli. Gal ir su antifryzu tokie patys bajeriai daromi?
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2010 Vas 02, 12:23

LaurasG rašė: Dar i tema, draugas pasikeite antifreeza, pirko maximoj, turetu laikyti iki -35, pasimatavo, realiai -15, greiciausiai taupo gamintojai ir skiedzia :) Iseitis - nusipirkti koncentrato -70 ir atsiskiesti kiek reikia.


kolkas visiskai ne i tema.

Pasakyk kokiu budu matavo.

Jei pigiu kitaisku aerometru- tai jis pieno riebuma rodo.
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
LaurasG
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 8
Užsiregistravo: 2009 Rgp 14, 14:26

Standartinė LaurasG » 2010 Vas 02, 12:26

Davidson rašė:Totalus briedas.Ar isivaizduoji,kas nutiktu pardavejui/importuotojui/gamintojui,jei tokie dalykai pasitvirtintu.Itariu,kad matavo su termometru...


O kas atsitiktų? Dauguma pigių antifreezų gaminama užsienyje, gamintojui nieko neatsitiktų. O importuotojui ar pardavėjui? Jeigu už kelias tonas vynuogių ar vaisių su normas kelis kartus viršijančiu chemikalų kiekiu gauna baudą pora tūkstančių (kas maximai, palink ar kitam tinklui yra juokas), tai manot kažkam įdomu kažkoks antifreezas? :) juolab kai tokių šalčių keletą metų nebuvo :) Žinoma, galėjo tik vienas toks bakelis pasitaikyti, galbūt aerometras prastas. Betkokiu atveju, tamstos teisė rinktis, jeigu Jums nešąla - puiku, gero kelio ;)
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Re: Ausinimo sistema 9000 '88 2l

Standartinė Khary900 » 2011 Rgp 21, 11:11

Ant kanistro buvo parašyta jog atitinka SAAB GM xxxxxx O kad būtų pasikeitęs bloko ir galvos chemine sudėtis po GM okupacijos-kotais nemanau. Iš bendro kiek teko sužinot-mėlynas antifryzas yra prasčiauisios kokybės,raudonas-aukščiausios.
http://www.e-senukai.lt/automobiliu-pre ... 082_2.html
Kas dėl tos audi nežinau,bet košės vakar radiatoriuje,kuri prieš mėnesį buvau išplovęs....ir plėtimosi bakelyje pamačiau..nors šaukštu kabink....Per radiatoriaus apatines 3 sekcijas skystis necirkuliavo.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Ausinimo sistema 9000 '88 2l

Standartinė Rudik » 2011 Rgp 22, 15:17

Inorganic Acid Technology (IAT):
before 1994... Ethylene glycol (zalvaris, plienas, aliuminis) zalias.
Organic Acid Technology (OAT):
1996-2001 Propylene glycol ( ne recomenduojamas su variniais radiatoriais) oranzinis, geltonas.
Hybrid Organic Acid Technology (HOAT):
after 2002, G-05 daugeliuj Europetisku masinu, G-11 arba G-12 VW AUDI (turi silikatu apsauganciu aliuminines detales, trumpina, nepritaikitu tokio tipo antifrizo naudojimui, tarpiniu, salniku ir slangu givenima) dazniausiai ryskiai geltonas, bet buna zalias, melinas, ruzavas, raudonas ir oranzinis, del ko kyla daug nesusipratimu :!:
Cia taip, bendrai-trumpai, isvadas darom patys...

P.S. Skandinavose GM900-ui rekomendojamas skystis yra "laguna" spalvos (zalsvai-melinas). Norvegijos srote pirktas 900-ko '84 radiatorius, uzpilditas tokiu skisciu, atrode kaip naujas, is vidaus..
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 10 ir 0 svečių