Variklio tepalo keitimas is mineralinio i pusiau sintetini

Snatch
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1211
Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
Miestas: Vilnius

Standartinė Snatch » 2011 Sau 20, 23:43

Romeo rašė:O tai nereiškia, kad tepalas lievas ir neatlieka vieno iš savo darbų?

Tikrai nežinau. Tai buvo prieš daugiau negu 15 metų. Nevisas smulkmenas atgaminu.
e85
Maksimas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 78
Užsiregistravo: 2010 Kov 02, 19:33
Miestas: Klaipeda
Contact:

:)

Standartinė Maksimas » 2011 Sau 21, 00:32

spalva nepakito, o tepalo savybes beabejo pasikeite....
Snatch
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1211
Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
Miestas: Vilnius

Standartinė Snatch » 2011 Sau 21, 09:00

Manau, kad taip. Tik kai tas savybes pirmiausiai vertini pagal tai, ką matai ant matuoklės, pirmas įspūdis būna su šiupuliukais...
e85
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Audriss99 » 2011 Sau 21, 09:15

Patinka man tokios rimtos diskusijos apie nieką... Atrodo, kad sprendžiamas žmonijos išlikimas...
SAAB 900
Vartotojo avataras
skyaero
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 111
Užsiregistravo: 2009 Lie 10, 07:43
Miestas: Vilnius

Standartinė skyaero » 2011 Sau 21, 09:22

Audris rašė:Tik va galvoju kad ten ne mineralinis supiltas, o pusiau sintetinis, kiek šiltesniam klimatui. Kiek žinau, auto iš Šveicarijos.

Auto iš Austrijos...ant intake'o plastmases lipdukas su Castrol emblema ir tusinuku parasyta 15w40 ir data su km, taciau neraso kokie (mineral,semi ar fullsynth) tai ir paklausiau, ka kiti pilotai manote. Vakar supyliau ELF 10w40 semisynth (Ermitaze db akcija) ir orig. filtra ir varine verzle pirkau AEROpolyje (už 30Lt, cia su nuolaida).
tilpo lygiai 4L.
Paskutinį kartą redagavo 1 skyaero. Iš viso redaguota 2011 kartus.
immer saab
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2011 Sau 21, 09:22

Audris rašė:Patinka man tokios rimtos diskusijos apie nieką... Atrodo, kad sprendžiamas žmonijos išlikimas...
Parodyk, nors viena rimta,ant sio forumo :lol: .Smagu pablevyzgot,rimtais veidais,tik ne visi supranta,po to prasideda drakes... :lol:
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
Vytas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 266
Užsiregistravo: 2009 Vas 20, 20:59
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Vytas » 2011 Sau 21, 10:38

Vakar supyliau ELF 10w40 semisynth (Ermitaze db akcija)


Kazkodel visur kitur jis lygiai tiek pat kainuoja ir be akciju :lol:
9-5 SE Wagon 2.3t AT MY01, ex
Vectra C Station Wagon 1.9 CDTi '07
Vartotojo avataras
skyaero
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 111
Užsiregistravo: 2009 Lie 10, 07:43
Miestas: Vilnius

Standartinė skyaero » 2011 Sau 21, 11:17

Vytas rašė:Vakar supyliau ELF 10w40 semisynth (Ermitaze db akcija)


Kazkodel visur kitur jis lygiai tiek pat kainuoja ir be akciju :lol:


su maxima kortele akcijos prekems dar papildoma 20proc nuolaida gawau
immer saab
Vartotojo avataras
Haro
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 456
Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Haro » 2011 Sau 21, 11:28

Klausimas panasus i toki: Vakar barake kepem bulves, sedien turim litu i bulves idesim dvi desreles. kaip manot ar verta lekste issiplaut kad geriau pajusciau desreliu skoni?

Visi tepalai tarpusavi maisosi. Mastyk logiskai kai sileidi tepala varikli jo vistiek lieka nuo 0,2 iki 0,5l bet atskiedus ji su nauju tepalu jo poveikio labai stipriai nepajausi. ir nelabai yra skirtumas su kokiu skiesi. tarkim jai ir suprases tepimo savybes tai kasdienai nepajuntamu dydziu.
1. gali supilt pusiau sintetini leist verikliui padirbt. ji islest ir supilt vel pusiaus sintetini. mano galva pinigu metimas i bala.
2. gali supilt pusiau sintetini ir vazuot kita keitima daryt anksciau pvz po 10k km. cia tuo atveju jai esi super atsargus
3.gali nekreipt demesio ir vazinet ipyles pusiaus sintetini iki kito tepalo keitimo.

is asmenisnes patirties teko blogai karba sureguliavus vazuot su benzu skeiestu tepalu. ir nieko tam varikliui neatsitiko. :)
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Vartotojo avataras
skyaero
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 111
Užsiregistravo: 2009 Lie 10, 07:43
Miestas: Vilnius

Standartinė skyaero » 2011 Sau 21, 11:53

Haro rašė:Klausimas panasus i toki: Vakar barake kepem bulves, sedien turim litu i bulves idesim dvi desreles. kaip manot ar verta lekste issiplaut kad geriau pajusciau desreliu skoni?

Visi tepalai tarpusavi maisosi. Mastyk logiskai kai sileidi tepala varikli jo vistiek lieka nuo 0,2 iki 0,5l bet atskiedus ji su nauju tepalu jo poveikio labai stipriai nepajausi. ir nelabai yra skirtumas su kokiu skiesi. tarkim jai ir suprases tepimo savybes tai kasdienai nepajuntamu dydziu.
1. gali supilt pusiau sintetini leist verikliui padirbt. ji islest ir supilt vel pusiaus sintetini. mano galva pinigu metimas i bala.
2. gali supilt pusiau sintetini ir vazuot kita keitima daryt anksciau pvz po 10k km. cia tuo atveju jai esi super atsargus
3.gali nekreipt demesio ir vazinet ipyles pusiaus sintetini iki kito tepalo keitimo.

is asmenisnes patirties teko blogai karba sureguliavus vazuot su benzu skeiestu tepalu. ir nieko tam varikliui neatsitiko. :)

atsakymas man ir visiems apie visas mazgu alyvas ir ju keitimo proceduras nelyginant ju su studentiskos virtuves imantrybemis:

http://assolutions.de/Servomatik_LT.pdf
immer saab
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Variklio tepalo keitimas is mineralinio i pusiau sinteti

Standartinė Maximus » 2011 Sau 21, 11:57

skyaero rašė:...

Na, kadangi klausimas issisprende,
sveikinam skyaero su nauju pirkiniu ir linkime laimingu skrydziu!


Del tepalu visgi pakomentuosiu:)

Is patirties (gan senyvos bet..) Elf 10w-40 (Competition STI?) geri tepalai, atmosferikui pilnai pakaks.

O jei pvz daryciau sau, ir masina (turbinine) noreciau pasilikti ilgam, tai:
Jokio spec.ploviklio!
Ipilciau 5w-40 normalia "sintetika", susukciau nauja originalu filtra, pravaziuociau 2000-3000 km, viska ispilciau, filtra be abejo ismesciau:)
Toliau ipilciau gera, pageidautina tos pacios firmos "sintetika" 5w-40, susukciau nauja originalu filtra, ir vaziuociau standartini intervala iki sekiancio keitimo (~7000 km).
Kartu su tepalu, kas ~7000 km keisciau zvakes.
Is principo, taip ir dariau/darau.
Jei visi taip darytu, tiek turbina, tiek variklis, butu tsakant "dekingi" ir tarnautu ilgiau, ir forume butu maziau temu apie ju remonta bei keitima.

Atmosferikui daryciau ta pati, tik gal tepala kiek paprastesni, gal kokybiska "pusiau sintetika", kad ir ta pati 10w-40 Elfa.

Turint omeny kad skirtumas tarp geros "pusiau sintetikos" ir normalios "sintetikos" (as nekalbu apie ta kur 60% kainos -tai antkainis uz "brieda", oj sorry, "brand'a":)) yra labai nedidelis, tai nezinau ar apsimoka taupant 20-40 lt per metus, tureti daug mazesni agregatu (ypac turbinos!) resursa.

P.S. Kam prabanga tas tegul kaicia kada nori ir i ka nori.

[ 2 Haro: is asmenisnes patirties teko naudot vini vietoj saugiklio. ir nieko tam namui neatsitiko. nesudege zaraza... ]
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Vartotojo avataras
skyaero
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 111
Užsiregistravo: 2009 Lie 10, 07:43
Miestas: Vilnius

Re: Variklio tepalo keitimas is mineralinio i pusiau sinteti

Standartinė skyaero » 2011 Sau 21, 12:03

Maximus rašė:
skyaero rašė:...

Na, kadangi klausimas issisprende,
sveikinam skyaero su nauju pirkiniu ir linkime laimingu skrydziu!


Del tepalu visgi pakomentuosiu:)


Dėkoju už palinkėjimus ir uz profesionalu komentara (tokio tikejausi)
immer saab
Vartotojo avataras
Haro
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 456
Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Haro » 2011 Sau 21, 12:17

As neagituoju i tepala pilt benzino... taipogi viniu naudosjimas vietoj saugikliu, nebandykite daryti to namuose. Aisku visada yra isimys.
O del tepalu gamintojas su orginaliu filtru tepalus nurodo keisti kas 20k km. Jai keit dazniau tai tik sveikintina.
As asmeniskai keiciu kas 13-15k km nes nelaikau saves didziu sportininku ir is variklio per daug niekada nereikalauju. Tai manau mano varikliui islaikyti sveika buvi toks intervalas pakankamas.
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Vartotojo avataras
Vytas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 266
Užsiregistravo: 2009 Vas 20, 20:59
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Variklio tepalo keitimas is mineralinio i pusiau sinteti

Standartinė Vytas » 2011 Sau 21, 12:21

Zvakes kas 7000 km?
"A eto - Rubliovka, znamenytyj rayon Moskvy..."
:-D
9-5 SE Wagon 2.3t AT MY01, ex
Vectra C Station Wagon 1.9 CDTi '07
Vartotojo avataras
redb
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 354
Užsiregistravo: 2007 Lap 13, 08:57
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Variklio tepalo keitimas is mineralinio i pusiau sinteti

Standartinė redb » 2011 Sau 21, 12:52

Vytas rašė:Zvakes kas 7000 km?
"A eto - Rubliovka, znamenytyj rayon Moskvy..."
:-D

vat man irgi idomu pasidare dar kas antra-trecia tepalu keitima suprantama. bet kaip zvakes kastuoja 160lt ir keist kiekviena kart kartu su tepalais... is kur ju zmones tiek pinigu uzsidirbat? as tikriausiai dar kazko siam gyvenime nesuprantu.
SAAB 9-5 Aero Estate My01
IN TORQUE WE TRUST

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 16 ir 0 svečių