Variklio tepalo keitimas is mineralinio i pusiau sintetini

Vartotojo avataras
Haro
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 456
Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Variklio tepalo keitimas is mineralinio i pusiau sinteti

Standartinė Haro » 2011 Sau 21, 12:56

redb rašė:vat man irgi idomu pasidare dar kas antra-trecia tepalu keitima suprantama. bet kaip zvakes kastuoja 160lt ir keist kiekviena kart kartu su tepalais... is kur ju zmones tiek pinigu uzsidirbat? as tikriausiai dar kazko siam gyvenime nesuprantu.

gal eaeropoli tiek ir kainuoja. o nubegus pas igaliotus NGK atstovus nustembi tos pacios zvakes po 10-11lt kainuoja... Tei net EIX(zvakes su iridiniais elektordais ) komplektas kainuoja 140lt ;)
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Variklio tepalo keitimas is mineralinio i pusiau sinteti

Standartinė Maximus » 2011 Sau 21, 13:01

Vytas rašė:...

Jusu ironija nesuprantama, gerbiamasis.
Ar jus tas zvakes tikrinote po 7k km? Ar jus jas nors matete po tokio kilometrazo?
A, tai matyt jus nezinote, to kad ir zvakes galima patikrinti.
Ir to kad po 7k km zvakes daznai buna kaltos del degimo praleidimu, o tai itakoja kasete (na, tai toks daiktas, su uzrasu "Direct Ignition", juodos spalvos jusu buvusioj masinoj, na, buvo uzdeta "ant variklio", gal prisimenate?:)) Kaina to daikto irgi gal prisimenate?;)
O gal zinote kad platinines ar iridzio zvakes skirtos tarnauti velnias zino kiek (is reklamos) km, is tikruju normaliai atidirba apie 15k km ? Matyt irgi nezinote...

Taip, zvakes kas 7000 km, o kas cia tokio?
Apie 40 lt uz komplekta normaliu paprastu NGK.
Rubliovka blyn...



P.S. 2 redb: cia turimos omeny paprastos NGK, "Aerines" tikrai brangesnes, bet ir tokio dazno keitimo nereikalaujancios (zr. virsui;)
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Re: Variklio tepalo keitimas is mineralinio i pusiau sinteti

Standartinė pjezo » 2011 Sau 21, 13:30

Maximus rašė:Ir to kad po 7k km zvakes daznai buna kaltos del degimo praleidimu, ///
O gal zinote kad platinines ar iridzio zvakes skirtos tarnauti velnias zino kiek (is reklamos) km, is tikruju normaliai atidirba apie 15k km ? Matyt irgi nezinote...


Del paprastu zvakiu viskas aisku, taciau del iridzio irgi platininiu.
Is tiesu 15 kilokilometru?

Gal galima butu kazkur apie tai pasiskaityti.
Nes is tiesu idomu (be jokios ironijos...).

Nes tiesiog pats esu susidejes iridzio zvakes, keisdamas tepalus (taip, kas 7 kkm ;) ) jas patikrinu - normalios bukles po 21 kkm dar buvo- tiek tarpelis, centrinis bei "zeme" elektrodai. Ir pagal nuodegu spalvas- misinys gerai uzdegamas.
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Variklio tepalo keitimas is mineralinio i pusiau sinteti

Standartinė Maximus » 2011 Sau 21, 13:49

pjezo rašė:...

Jei trumpai, tai:
Esu beveik tikras kad tamstai (ypac tumbleri pasukus i mazosios t padeti:) jos tarnaus ~30k km.
Cia irgi be jokios ironijos.
Po 15k km tiesiog jau paprastai pasirodo degimo praleidimai, ypac stipriau forsuotuose varikliuose.
Kadangi panasios zvakes eina i 9-5 Aero variklius, o jie ir yra stipriau forsuoti, tai juos ir turejau omeny.
I 9k ar pvz siap i koki paprasta 9-5 LPT, aisku mazai kas tokias perka
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Vartotojo avataras
Vytas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 266
Užsiregistravo: 2009 Vas 20, 20:59
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Variklio tepalo keitimas is mineralinio i pusiau sinteti

Standartinė Vytas » 2011 Sau 21, 13:51

Gerb. p. Maximus,
gal nepatikesite, bet zinau kaip atrodo tos zvakes ir po 7 ir po 30 kkm.
Keiskite tas zvakes kad ir kas 1000 km, bele tik i sveikata.
9-5 SE Wagon 2.3t AT MY01, ex
Vectra C Station Wagon 1.9 CDTi '07
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Variklio tepalo keitimas is mineralinio i pusiau sinteti

Standartinė Maximus » 2011 Sau 21, 13:56

Jum irgi to paties gerb. p. Vytas


"Jedem das Seine"
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Vartotojo avataras
skyaero
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 111
Užsiregistravo: 2009 Lie 10, 07:43
Miestas: Vilnius

Re: Variklio tepalo keitimas is mineralinio i pusiau sinteti

Standartinė skyaero » 2011 Sau 21, 14:28

Maximus rašė:Jum irgi to paties gerb. p. Vytas


"Jedem das Seine"

+1
"Und mir das Meiste" :-)
immer saab
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Standartinė selvedre » 2011 Sau 21, 15:20

Labai nutolot jau nuo tepalų temos ir daug spėjot prirašyt :)

aurissan rašė:1. Geriausias variklio plovimas - keist alyvą kas 5,5-7kkm (reiškia pas mane variklis iš vidaus blizga);
2. Keičiant alyvos rūšį ( sint arba pus. sint. į min. arba atvirkščiai)- reikia praplaut su spec. plovikliu (eigos instrukcija ploviklio etiketėje);
3. Jei man taip prisireiktų - daryčiau Davidson'o variantą.


1 punktas priklauso nuo važiavimo režimo.
O dėl antro - žmonėms, kurie galvoja apie visokius spec ploviklius, jūs žinote, ką jie daro? klausimas tada, o kaip jūs tą spec ploviklį iš variklio po to švariai išplaunat, kad jis neardytų naujai užpilto tepalo?
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2011 Sau 21, 17:11

selvedre rašė:1 punktas priklauso nuo važiavimo režimo.
O dėl antro - žmonėms, kurie galvoja apie visokius spec ploviklius, jūs žinote, ką jie daro? klausimas tada, o kaip jūs tą spec ploviklį iš variklio po to švariai išplaunat, kad jis neardytų naujai užpilto tepalo?


Netik tepalą,bet ir riebokšlius,gumas.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Standartinė aurissan » 2011 Sau 21, 18:27

Haro'ldai, žvakes nupirkus už 10-14Lt/vnt., jau po 500km jos veikia "ne į temą"- jos skirtos tik iš bėdos. O iridžio žvakės (į šunuką susidėjau 41Lt/vnt.) tai net CO sumažėjo iki man nesuvokiamų ribų :shock:
O jų tarnavimas >15kkm. 8)
selvedre, jei šeimininkui rūpi variklis, tai jam gyvenime neturėtų rodyti jokių ploviklių :)
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
cementukis
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 121
Užsiregistravo: 2010 Geg 14, 09:11
Miestas: Siauliai
Contact:

Standartinė cementukis » 2011 Sau 21, 18:58

tai kad po geru 200km jos isidirba ir daverst reikia, o jau po 500km metamos? nebejuokauk.
SAAB 9000 2,3 TURBO 91' Dalimis
Opel Omega 2.5
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Standartinė Marrat » 2011 Sau 21, 19:35

aurissan rašė:Haro'ldai, žvakes nupirkus už 10-14Lt/vnt., jau po 500km jos veikia "ne į temą"- jos skirtos tik iš bėdos. O iridžio žvakės (į šunuką susidėjau 41Lt/vnt.) tai net CO sumažėjo iki man nesuvokiamų ribų :shock:
O jų tarnavimas >15kkm. 8)

Man rodos, apie skirtingiems modeliams skirtų skirtingų žvakių kainas kalbate. NG900-ajam gamintojo rekomenduojamos NGK BCPR7ES (12 Lt/vnt. - KGK) nėra "tik iš bėdos".
Keistokai skamba keitimas kas 7000 km, kai vėl gi gamintojo rekomendacija yra kas 60.000 km.
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Vartotojo avataras
trulikas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė trulikas » 2011 Sau 21, 20:04

as manau, kad del visko kaltas sylantis klimatas
automobilių serviso paslaugos vilniuje
+3706636keturi964
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Standartinė aurissan » 2011 Sau 21, 23:09

cementukis rašė:... nebejuokauk.
Ar žvakių tikrinimo stendas akyse bent matytas? Tai va, aš jį dar ir grabinėjau- duomenai ne iš palubinsko- sakau iš prityrimo.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
Edgaras'
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 910
Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
Miestas: Panevėžys-Kaunas

Standartinė Edgaras' » 2011 Sau 21, 23:30

Keičiu žvakes kartu su tepalais, o juos vėliausiai kas 10.000
Ir man nesvarbu, kad kažkas žvakes siūlo keist kas 60.000 ar kas 120.000, nes tie siūlytojai man nuolaidų DI kasetei nepadarys.
O žvakės paprastos, japoniškos NGK BCPR7ES, kaip ir rekomenduoja..
Ir mano nuomone, geriau patikimas, geresnės kokybės bei dažniau keičiamas pusiau-sintetinis, nei pilna sintetika 30.000 km intervalais.
Laguna II 3.0 V6 '01 AT
EX:
9000 Aero 2.3T 165kW B234R '98 (MY97) MT Paveikslėlis
9000 Aero 2.0T 136kW B204L '94 MT
9000 2.3t 143kW B234L '91 AT
Įvairios 9000 dalys >> PM

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 17 ir 0 svečių