Gal klp kas zinot gera duju meistra?

cementukis
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 121
Užsiregistravo: 2010 Geg 14, 09:11
Miestas: Siauliai
Contact:

Standartinė cementukis » 2011 Sau 21, 18:49

o tai puse lupu be pazeminimu ir pan., originalios dujos su kuriom automobiliai isrieda is gamyklu vialle ar kaip, bo as jau nebesusigaudau?
SAAB 9000 2,3 TURBO 91' Dalimis
Opel Omega 2.5
Vartotojo avataras
Edgaras'
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 910
Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
Miestas: Panevėžys-Kaunas

Standartinė Edgaras' » 2011 Sau 21, 23:29

Originalios dujos čia vadinamos tos, su kurių gamintoju autokoncernas sudarė sutartį.
Gali būt Vialle, gali būt BRC... Kiekvienam skirtingai.
Laguna II 3.0 V6 '01 AT
EX:
9000 Aero 2.3T 165kW B234R '98 (MY97) MT Paveikslėlis
9000 Aero 2.0T 136kW B204L '94 MT
9000 2.3t 143kW B234L '91 AT
Įvairios 9000 dalys >> PM
cementukis
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 121
Užsiregistravo: 2010 Geg 14, 09:11
Miestas: Siauliai
Contact:

Standartinė cementukis » 2011 Sau 24, 08:01

aisku o kur nors raso ant paciu doku ar kur, butent kokia kompanija? ar Vialle ar BRC ar kita?
SAAB 9000 2,3 TURBO 91' Dalimis

Opel Omega 2.5
ricardas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 67
Užsiregistravo: 2009 Rgp 24, 12:27
Miestas: silale-klaipeda
Contact:

Standartinė ricardas » 2011 Sau 24, 21:21

Pas mane ta pati beda kaip ir anksciau..kurias tik is antro karto..ir va sesi isidejo brc ipurskima ir po koki 1000 km jai pradejo darytis tas pats kaip ir man.. Nuvare kur dejo dujas, pakeite gumele reduktoriaus, ir dbr kurias is puse pasukimo..Nesivedimo priezastis ta, kad vedant auto kolektorius buna prisipildes duju,susimaiso su benzu ir gaunas uzsiurbimas.. Taj biski susimeciau, kad va nera reduktoriaus.. Taj dbr reikia nebe reduktoriu, o purkstuku gumeles pakeist..Tas butu imanoma? :roll:
kinziukas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 3
Užsiregistravo: 2011 Kov 23, 08:39

Standartinė kinziukas » 2011 Kov 23, 08:42

Sveiki gal kas pades ir man?

Ka tik buvau pas kazkoki dujinika, nieko gero jis nenuveike
Masina Opel Omega B (1998)

Stovi gamiyklines dujos, kaip speju Vialle, ir ant benzo dirba, bet tik kai turi persijungti dujos, jos iskarto uzgesta, net atrodo neleidzia isijungti dujoms, kas gali buti? atrodo lyg jos neveikia, bet neseniai veike gerai, viena ryta nebesuveike

Aciu
Vartotojo avataras
i4rilu
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 266
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
Miestas: Kaunas

Standartinė i4rilu » 2011 Kov 23, 10:10

Kaune Romas Ašigalio g.
865784355
EX SAAB 9-5 SE FPT, B205E (141 kW), '98, MT, LPG, baltas
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
kinziukas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 3
Užsiregistravo: 2011 Kov 23, 08:39

Standartinė kinziukas » 2011 Kov 23, 12:01

Blemba, Kaunas jau paciu blogiausiu atveju

As Vilniuje
Andronas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 154
Užsiregistravo: 2008 Kov 25, 17:13
Miestas: Vilnius

Standartinė Andronas » 2011 Kov 23, 17:49

Kokia duju iranga? LPI ar LPG?
Atskirt paprasta, LPI po kapotu nera reduktoriaus tik paskirstytojas... Balione zizia siurbliukas.
SAAB 9-5 SE MY01 2.3t AT
kinziukas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 3
Užsiregistravo: 2011 Kov 23, 08:39

Standartinė kinziukas » 2011 Kov 24, 09:05

vakar daug ka issiaiskinau

Koltec-Necam olandiska duja stovi

Gamykline su reduktoriumi

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 19 ir 0 svečių