bovas

utah
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1107
Užsiregistravo: 2008 Spa 07, 14:17
Contact:

Standartinė utah » 2011 Lie 07, 11:55

Dėkui.
9-5 2,3t MY02
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Lie 07, 14:07

Tiems, kas skaito neidemiai, pasikartosiu:
Tas voztuvas (vadinkit ji kaip norit), ant laisvos eigos ir mazu apkrovu, "bypasina" (apeina) turbina, ir uzsidaro kai slegis isiurbymo kolektoriue susilygina su atmosferiniu (savaime aisku, kad ir kai virsija ji) ir laiko ji uzdaryta, iki tol kol nenukris zemiau atmosferinio (kai akseleratorius atleidziamas). Jeigu vakuumas nepajungtas, voztuvas lieka visa laika uzdarytas iki, apitiksliai, 0.6 bar, paskuj, neatlaikydamas slegio, prasidaro ir perleidzia (vel gi bypasina, tik dabar jau i kita puse) paduodama ora atgal ant kompresoriaus ijejimo, todel ir neuzpucia kiek priklauso...
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Standartinė aurissan » 2011 Lie 07, 19:13

Ar žinai kas ir kaip valdo pas 9-5 tą vožtuvą?
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Lie 07, 19:56

aurissan rašė:Ar žinai kas ir kaip valdo pas 9-5 tą vožtuvą?

Prasviesk...
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
PRUSAS
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 427
Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
Miestas: Kaunas

Standartinė PRUSAS » 2011 Lie 07, 20:17

rudik900 rašė:Tiems, kas skaito neidemiai, pasikartosiu:
Tas voztuvas (vadinkit ji kaip norit), ant laisvos eigos ir mazu apkrovu, "bypasina" (apeina) turbina, ir uzsidaro kai slegis isiurbymo kolektoriue susilygina su atmosferiniu (savaime aisku, kad ir kai virsija ji) ir laiko ji uzdaryta, iki tol kol nenukris zemiau atmosferinio (kai akseleratorius atleidziamas). Jeigu vakuumas nepajungtas, voztuvas lieka visa laika uzdarytas iki, apitiksliai, 0.6 bar, paskuj, neatlaikydamas slegio, prasidaro ir perleidzia (vel gi bypasina, tik dabar jau i kita puse) paduodama ora atgal ant kompresoriaus ijejimo, todel ir neuzpucia kiek priklauso...

Kazkaip maniau , kad sis apkalbamas voztuvas visa laika uzdarytas ir kuomet paspaudi akseleratoriu ir sukyla slegis ir atleidi akseleratoriu (uzsidaro sklende) tai kad isisukusios turbos sukuriamas slegis nebeturi kur nueiti ir poreikio nebera , jis per musu aptariama voztuva iskeliauja lauk (jei standartas tai i oro paemima) Ir neturetu kazkaip keisti uzputimo ar neuzputimo. Vieninteli dalyka kuri gali pajusti labai jautriu sedmenu valdytojas , kad patenka siltas oras vel i sistema... , bet gal klystu. Lauksiu pataisymu ir apsvietimo ;)
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis :)
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Lie 07, 20:39

Siaip, daug kas galvoja, kad SAABo varikliai yra turbininiai (nes taip maloniau), nors is tiesu jie yra pusturbininiai (grinai turbininius, SAABas negamina nuo '82-u)... ;) Todel bypass ir stovi, patikrint lengva, pajungi ji kaip BOV (blow off valve), ta prasme, ta gala, kur grizta prie kompresoriaus ijejimo palieki lauke, ir tampa aisku... Yra pas naujesnius dar valdimas, papildomas, bet turbut esmes tai nekeicia... Su atjungtu vakuumu, slegio jis nelaiko, nei is apacios, nei is sono... :)
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Lie 07, 23:09

PRUSAS rašė:..... Vieninteli dalyka kuri gali pajusti labai jautriu sedmenu valdytojas , kad patenka siltas oras vel i sistema...

Del sito, pereinam i " SAAB performance galimybes"...
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Maximus » 2011 Lie 08, 02:44

rudik900 rašė:...Del sito, pereinam i " SAAB performance galimybes"...

Ovat anos temos tersti nereikia! :)

Ir 2ALL: Gal toje temoje apie perfomansa (ir sioje taip pat) apsieisim be sedmenu filosofijos, turbininiu-neturbininiu samprotavimu, ir kitu abstrakciu dalyku, ok? ;)


Del 9-5 "oro apvedimo voztuvo" / aka "bypass'o" / aka "bov'o" yra taip :
aurissan tikriausiai turejo omeny (bet turbut neturejo laiko ir nespejo parasyti) tai, kad 9-5 auksciau minetas voztuvas yra valdomas atskiru el.magnetiniu voztuvu, savo ruoztu valdomu kompu.
Kam, kaip, ir kodel - tingiu rasyti, aiskinti, ir siaip tingiu:)
Todel skaitykit patys (kas dar neskaite) :
http://clip2net.com/s/12Kgh

Bypass'as ir APC rodykle turi rysiu bent tame (ir ne tik) kad esant leisgyviai pirmojo membranai, rodykle net nesugeba duot tiksliu ir stabiliu parodymu, vietoj ju pastebimai drebedama (daugiau ar maziau - kaip pasiseks).

Beje, bypass'as buna ne tik pilnai, bet ir dalinai atidarytas (ar pridarytas -kaip kam patinka:)
Tai nera daiktas turintis tik dvi ON/OFF padetis.

2 utah: reikia butinai pakeisti pavargusias zarneles. Pradeti nuo apskritai visu vamzdeliu tikrinimo. Pradziai. Kaip visada
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Lie 08, 12:19

Maximus rašė:.....

Todel skaitykit patys (kas dar neskaite) :
http://clip2net.com/s/12Kgh
....

Aprasyta bendrai ir nesigilinant (paprastiem vartuotojam daugiau ir nereikia). Nu ir permeta jis nuo "uz sklendes" i "iki sklendes", nu neatsidarys ant laisvu, bet ant daliniu apkrovimu, vistiek tures prasidaryt, kitaip tas solenoidas visai butu uzdares vakuuma, o ne permestu ji. Pas naujesnius, turbinos mazesnes, ir jiems gal nereikia tiek bypasint. Bet esme nuo tuo nepasikeicia... Bypass'as turi biski platesne funkcija negu BOV .
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Kash
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 1
Užsiregistravo: 2011 Lie 10, 18:51

Standartinė Kash » 2011 Lie 10, 22:34

trulikas rašė:Su saab jei nori isitikinti kaip bendraus taviskis su atmosferiniu bov, tiesiog numauk isheinamaja slanga nuo originalaus bov ir pavazinek, pamatysi. bus ir pshhh ir uzgesimai

Idomu man del sito, noreciau paeksperimentuot. Jei nuimciau ir kartais uzsidegtu CEL iskart prijungciau BOVa atgal kaip ir pridera, bet bijau ar nebus taip, kad CEL neisnyks paskui, ar siaip kompas puliuot prades? Kaip manot? Gal kas bandet?
Vartotojo avataras
redb
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 354
Užsiregistravo: 2007 Lap 13, 08:57
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė redb » 2011 Lie 10, 23:36

Kash rašė:
trulikas rašė:Su saab jei nori isitikinti kaip bendraus taviskis su atmosferiniu bov, tiesiog numauk isheinamaja slanga nuo originalaus bov ir pavazinek, pamatysi. bus ir pshhh ir uzgesimai

Idomu man del sito, noreciau paeksperimentuot. Jei nuimciau ir kartais uzsidegtu CEL iskart prijungciau BOVa atgal kaip ir pridera, bet bijau ar nebus taip, kad CEL neisnyks paskui, ar siaip kompas puliuot prades? Kaip manot? Gal kas bandet?

aprasyta daugiau negu 10kartu kas ir kaip bus. saab'as nepritaikytas gamikliskai but prievartaujamas. naudokis paieska plem.
SAAB 9-5 Aero Estate My01
IN TORQUE WE TRUST
AndriusV
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 6
Užsiregistravo: 2011 Bal 04, 19:16
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: bovas

Standartinė AndriusV » 2012 Vas 14, 20:23

kas cia apie svirpuka buvo rases? :D
http://www.youtube.com/watch?v=nb13CaXem5Q
SAAB 9-5 2.3T Aero Estate MY02
Vartotojo avataras
drh
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1165
Užsiregistravo: 2007 Sau 24, 18:16
Miestas: Vilnius

Re: bovas

Standartinė drh » 2012 Vas 20, 11:31

AndriusV rašė:kas cia apie svirpuka buvo rases? :D
http://www.youtube.com/watch?v=nb13CaXem5Q

O tas bypass valve (bovas) ten ir yra kur švilupą video uždejo? 9-5 ajame
Saab 9-5 2,3t Vector MY02 LPG
Honda Deauville NT650V
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Re: bovas

Standartinė romask » 2012 Vas 20, 11:45

ne visai ten bov'as, bet taip, jis ten

p.s. originalus lyg BPV vadinas ar panasiai, kazkas panasaus i bypass presure valve.
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 23 ir 0 svečių