Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Vartotojo avataras
acidal
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 340
Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 15:46
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Standartinė acidal » 2011 Gru 22, 15:07

Karke is zemdirbe rašė:
acidal rašė:
Trūksta esminės informacijos - ar trūkčioja ant benzino?
Jei ne - tiesus kelias pas dujininką, keisti filtro, reduktoriaus membranos, reguliuoti inpuršimo ir aušinimo skysčio persijungimo ant dujų temperatūros.


Trūkčioja šaltas variklis, o šaltas automatiškai benzinu dirba. Kai įšyla ir persijungia ant dujų - nebetrūkčioja ir viskas puikiai. Kai perjungiu įšilusį veikiantį dujomis vėl į benziną, važiuoja kuo puikiausiai ir benzinu.

Taigi, kelias pas dujininkus man padėtų?


Vistiek man tai skamba kaip prezumpcija.. Ar indikacija dujų/benzino yra? Su išjungtom dujom trūkčioja?
Man kartais šaltas pasipurto, kai per anksti ant dujų persijungia. Padeda ilgesnis pašildymas benzinu ir rankinis perjungimas į dujas.
9-5 Aero MY02 SW AT LPG
912E MY76 puvėkas
Karke is zemdirbe
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 29
Užsiregistravo: 2009 Rgs 24, 13:13

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Standartinė Karke is zemdirbe » 2011 Gru 22, 23:02

Karke is zemdirbe rašė:
acidal rašė:
Trūkčioja šaltas variklis, o šaltas automatiškai benzinu dirba. Kai įšyla ir persijungia ant dujų - nebetrūkčioja ir viskas puikiai. Kai perjungiu įšilusį veikiantį dujomis vėl į benziną, važiuoja kuo puikiausiai ir benzinu.

Taigi, kelias pas dujininkus man padėtų?


Vistiek man tai skamba kaip prezumpcija.. Ar indikacija dujų/benzino yra? Su išjungtom dujom trūkčioja?
Man kartais šaltas pasipurto, kai per anksti ant dujų persijungia. Padeda ilgesnis pašildymas benzinu ir rankinis perjungimas į dujas.


Su išjungtom dujom (perjungus į benziną po dujų), netrūkčioja. Žodžiu visos problemos šaltame variklyje. Tiesą sakant nežinau, ar yra galimybė pabandyti užvesti benzinu ir iš karto perjungti į dujas, tada gal kas aiškiau būtų, ten kiek bemaigiau tą dujų mygtuką, jis man neleidžia šalto variklio perjungti į dujas. Tepalas nedingsta, dūmų nėra, ryte tik švarūs gražūs garai. Keista būtų kaltinti DI, aš kaip suprantu, DI negali pradėti puikiai veikti, jei jau miršta, tai rodo ragus ne tik šaltu režimu. Su darbinės temperatūros varikliu bėdų nėra jokių.
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Standartinė Rudik » 2011 Gru 23, 00:16

Esme tame, kad paliekant auto nakciai, pries uzgesinant duot pabirbint ant benzo, kad tupas kompas pasidarytu savo tupas adaptacijas, jeigu is ryto, saltas, dirbs geriau, su babkem, ant nusilenkimo, pas lupika (dujininka) Kas dar neaisku?

o.t. Motronikas maziau tupina negu Trionikas, kas negali nedziugint 8)
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Standartinė aurissan » 2011 Gru 23, 07:43

Užvedus prieš važiuojant vėlgi reikia pašildyti. Užgesinimas benzu jei turi kokios įtakos tai tik pirmiems keliolikai variklio apsisukimų užvedus, o ne tampymąsi kelis kilometrus.
rudik900 ko tai rašyt garsiai pradėjai :) Motronic'as mažiau tūpina, nes palyginus su Trionic'u jis iš prigimties yra tūpas, todėl procentaliai tūpumas mažiau reiškiamas :)
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Standartinė romask » 2011 Gru 23, 08:01

aurissan, tai benzinu vaziavimas ir gesinimas reikalingas, del adaptacijos, kuri ryte veikia tikrai ilgiau nei keliolika apsisukimu, teoriskai iki kol kompas pradeda liamdos duomenis naudot, kada - nezinau :) pas mane kai semdavo, tai 1-2 minutes po kapotu karas vyko ir visi, isskyrus pora forumieciu, del to kaltino DI kasete :)

o tarkim, jei pas zemdirbi ne uzpylineja, o per liesas benzino misinys, tai viso to pasekmes - trukciojimas? cia saltu varikliu, kol misinys nereguliuojamas.
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
AUGIS
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 269
Užsiregistravo: 2005 Gru 21, 09:22

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Standartinė AUGIS » 2011 Gru 23, 08:25

Teorija 35 puslapyje. Čia tronic5., bet manau 7 analogiškai.
http://trionic.mobixs.eu/Trionic%205.pdf
SAAB 9000 CSE 2,3LPT 97
JAGUAR X TYPE 2,5 AWD 04
Vartotojo avataras
acidal
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 340
Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 15:46
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Standartinė acidal » 2011 Gru 23, 10:29

Karke is zemdirbe rašė:
Su išjungtom dujom (perjungus į benziną po dujų), netrūkčioja. Žodžiu visos problemos šaltame variklyje.


Nu jei an benzino viskas ok, tai visos problemos ne šaltame variklyje, o dujomis šaltame variklyje. Primyn pas savo dujininką.

P.S. kada paskutinį kartą dujų filtras keistas?
9-5 Aero MY02 SW AT LPG
912E MY76 puvėkas
Karke is zemdirbe
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 29
Užsiregistravo: 2009 Rgs 24, 13:13

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Standartinė Karke is zemdirbe » 2011 Gru 23, 13:32

rudik900 rašė:Esme tame, kad paliekant auto nakciai, pries uzgesinant duot pabirbint ant benzo, kad tupas kompas pasidarytu savo tupas adaptacijas, jeigu is ryto, saltas, dirbs geriau, su babkem, ant nusilenkimo, pas lupika (dujininka) Kas dar neaisku?

o.t. Motronikas maziau tupina negu Trionikas, kas negali nedziugint 8)



Taip taip, vakar paskutinius gal 3 km ant benzo važiavau. Šiandien tirsiu rezultatus ir žiūrėsim, kas ir kaip.
P.S. Aišku ir anksčiau buvo, bet pamiršau į benzą perjugt tą kartą.

Jaukių Kalėdų!
Karke is zemdirbe
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 29
Užsiregistravo: 2009 Rgs 24, 13:13

Re: Šalto variklio darbo ypatumai 2,3 AERO

Standartinė Karke is zemdirbe » 2011 Gru 24, 11:21

Taigi, kaip ir sakiau, baigiau kelionę benzinu, kitą dieną užsivedžiau ir važiavau visiškai be problemų. Kaip supratau, šiuo atveju dujininkas mano draugas bus. Dujų įranga ROMANO pas mane. Dėta ne Vilniuje ir neturėsiu laiko važiuoti iš Vilniaus. Gal žinote ir galite patarti kainos/kokybės santykį palaikantį dujininką Vilniuje? Ir ką jam sakyti, kai nuvyksiu? Problemą, kurią aprašiau Jums ar kažką kitą?

P.S. Dar nebuvau pas dujininką savo gyvenimo karjeroj

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 14 ir 0 svečių