aero turbina vietoje paprsatos

!GUGIS!
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 2
Užsiregistravo: 2012 Vas 07, 17:27

aero turbina vietoje paprsatos

Standartinė !GUGIS! » 2012 Vas 07, 17:41

sveiki problema tokia. parejo turbina :( dabar situacija tokia gaunu turbina pigiau bet yra tik aero o mano paprastas 2.3 98m.125kw tai va kalbejau su dviem zmonem ir ju nuomones kardinaliai skiriasi. zodziu, vienas sako perki isidedi vaziuoji galia ta pati jai noresi kad galia padidetu keiti kompa. 2variantas - jai nori vaziuot reikia keisti purkstukus ir interkuleri nes tipo bus per liesas misinys ir varikliui bus xana. is anksto aciu
dr.amber
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 408
Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
Miestas: Klaipėda

Re: aero turbina vietoje paprsatos

Standartinė dr.amber » 2012 Vas 07, 19:13

Keiti ir važiuoji.
Vartotojo avataras
redb
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 354
Užsiregistravo: 2007 Lap 13, 08:57
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: aero turbina vietoje paprsatos

Standartinė redb » 2012 Vas 07, 20:57

dr.amber rašė:Keiti ir važiuoji.

nieko keist nereik ir misinys isliks tas pats, nes slegio daugiau aero turba neipus - kompas neleis.
SAAB 9-5 Aero Estate My01
IN TORQUE WE TRUST
Vartotojo avataras
Haro
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 456
Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: aero turbina vietoje paprsatos

Standartinė Haro » 2012 Vas 07, 21:19

!GUGIS! rašė:sveiki problema tokia. parejo turbina :( dabar situacija tokia gaunu turbina pigiau bet yra tik aero o mano paprastas 2.3 98m.125kw tai va kalbejau su dviem zmonem ir ju nuomones kardinaliai skiriasi. zodziu, vienas sako perki isidedi vaziuoji galia ta pati jai noresi kad galia padidetu keiti kompa. 2variantas - jai nori vaziuot reikia keisti purkstukus ir interkuleri nes tipo bus per liesas misinys ir varikliui bus xana. is anksto aciu

antras variantas bus liesas misinys, nes kad ir prie to pacio slegio aero turba prisuka didesni oro kieki, varikliui bus xana ne greitai o palaipsniui nes prie bazinio slegio turba duos truputi daugiau oro. Gal but su pasikeitusiu oro kuro misiniu kompas suitvarkys riebinimu, gali buti kad ir nesusitvarkys. Bet kokiu atveju bent pasitikrint ant isorines lemdos butu labai neprosal. As siulyciau programuoti kompa didesniai turbai arba pirkt aero kompa+ aero purkstukus nors jai gerai pamenu 98metais buvo dedami raudoni purkstukai jie su standartiniu aero slegiu turetu susitvarkyti.
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Vartotojo avataras
redb
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 354
Užsiregistravo: 2007 Lap 13, 08:57
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: aero turbina vietoje paprsatos

Standartinė redb » 2012 Vas 07, 21:26

to Haro: kaip gali buti daugiau oro uzdarytoj erdvej esant tam paciam slegiui ?
SAAB 9-5 Aero Estate My01
IN TORQUE WE TRUST
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Re: aero turbina vietoje paprsatos

Standartinė Marrat » 2012 Vas 07, 22:52

Haro rašė:antras variantas bus liesas misinys, nes kad ir prie to pacio slegio aero turba prisuka didesni oro kieki, varikliui bus xana ne greitai o palaipsniui nes prie bazinio slegio turba duos truputi daugiau oro. Gal but su pasikeitusiu oro kuro misiniu kompas suitvarkys riebinimu, gali buti kad ir nesusitvarkys. Bet kokiu atveju bent pasitikrint ant isorines lemdos butu labai neprosal. As siulyciau programuoti kompa didesniai turbai arba pirkt aero kompa+ aero purkstukus nors jai gerai pamenu 98metais buvo dedami raudoni purkstukai jie su standartiniu aero slegiu turetu susitvarkyti.

Haro, redb teisus. Be to, čia ne Trionic 5, o Trionic 7 juk - jis skaičiuoja pagal oro srautą. Taip kad viskas bus gerai, kompas adaptuosis. Nors aš savininko vietoje ta proga dar ir perprogramuočiau ECU - galima turėti gerokai daugiau galios, nei standartiniai 125 kW, ypač su šita turbina. Tik reikėtų pasitikslinti dėl purkštukų našumo tokiu atveju.
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Re: aero turbina vietoje paprsatos

Standartinė romask » 2012 Vas 07, 22:58

o ta didele turbina ne virsys adaptacijos ribu?
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Re: aero turbina vietoje paprsatos

Standartinė Marrat » 2012 Vas 07, 23:08

Juk kompas reguliuoja per APC, kiek ji "pučia". TD-04 nėra "didelė", ji " šiek tiek didesnė". Reikėtų tik pažiūrėti, kad bazinis slėgis tinkamas būtų nustatytas (wastegate "koja").
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Vartotojo avataras
Haro
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 456
Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: aero turbina vietoje paprsatos

Standartinė Haro » 2012 Vas 07, 23:50

redb rašė:to Haro: kaip gali buti daugiau oro uzdarytoj erdvej esant tam paciam slegiui ?

beda ta, kad erdve nera visai uzdara... atsidarius isiurbimo voztuvui vyksta slegio kritimas kuri greiciau kompensuoja didesne turbina todel i cilindra gali patekti daugiau oro. (dar yra toks dalykas kaip voztuvu faziu persidengimas todel yra tikimybe kad dalis slegio isiurbimo metu patenka tiesiai i duslintuva) Ss nesakau, kad kompui ras ir xana bus, gali ir nieko nebut, jai prie pasikeitusio oro kuro santykio kompas sugebes adaptuotis.
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Vartotojo avataras
Haro
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 456
Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: aero turbina vietoje paprsatos

Standartinė Haro » 2012 Vas 07, 23:52

Marrat rašė:Juk kompas reguliuoja per APC, kiek ji "pučia". TD-04 nėra "didelė", ji " šiek tiek didesnė". Reikėtų tik pažiūrėti, kad bazinis slėgis tinkamas būtų nustatytas (wastegate "koja").

T7,7 turi tiek slegio solenoidu, kad turbut nestipriai pasukiota wastgate koja nelabai itakos turi variklio darbui.
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: aero turbina vietoje paprsatos

Standartinė Rudik » 2012 Vas 07, 23:59

Nera jinai ten tokia ir didele, biski nasesne... Vaziuos (nebent perejimo rezimams atsileptu, bet T7, gal susitvarkys). Kame jos privalumas?: Turbininiai varikliai po apkrova perkaista ir praranda galia, nuo turbinos nasumo priklauso koks boostas ir kiek laiko gali but naudojamas, tam tikram variklije....

p.s. Ogo, kiek prirase, kol rasiau, ir prie faziu jau prieita, nepamirskyt ir slegiu skirtuma tarp kolektoriu ;)
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: aero turbina vietoje paprsatos

Standartinė aurissan » 2012 Vas 08, 07:34

Keiti ir važiuoji. Žmogus neklausė apie galios kėlimą. Kompas sureguliuos slėgį pagal pageidaujamą. Nebus čia net prie ko adaptuotis. Kai norėsi daugiau galios- bus kitas klausimas.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
Haro
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 456
Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: aero turbina vietoje paprsatos

Standartinė Haro » 2012 Vas 08, 13:06

rudik900 rašė:Nera jinai ten tokia ir didele, biski nasesne... Vaziuos (nebent perejimo rezimams atsileptu, bet T7, gal susitvarkys). Kame jos privalumas?: Turbininiai varikliai po apkrova perkaista ir praranda galia, nuo turbinos nasumo priklauso koks boostas ir kiek laiko gali but naudojamas, tam tikram variklije....

p.s. Ogo, kiek prirase, kol rasiau, ir prie faziu jau prieita, nepamirskyt ir slegiu skirtuma tarp kolektoriu ;)

visas blogumas yra tame kad b235 blokai nera ntokie atsparus kaip tarkim H ar B ar b202 blokai netgi tie patys b234 blokai skiriasi savo atsparumu, viskas klausimas ar T7,7 sugebes adaptuotis pire kitos turbos. Jai ne gali pastoviai arba retkartemis degti CE. negana to jai misinys nueis i liesumo puse anksciau ar veliau variklis prades reikst pretenzijas ir mechanines. jai i riebumo irgi nera labai gerai, pastoviai juodos zvakes, suodziai visur kur uzkims katalizatoriu, nors bendari ne cia Lietuva cia visi senai iskastrave katalyzus.
teisinkai rukikas sako is principo viskas keisis tik pereinamuosiuose rezimuose, na gal dar kazkiek turbai isisukus iki bazinio slegio. o visur kitur turetu buti daugiau maziau tas pats. bet kokiu atveju isidejus ir pasivazinejus kelias dienas prisijungti prie isorines lemdos pas kokius dujininkus ar dar kur nrs ir paziuret ar kompas sugebejo adaptuotis. dar galima ant kokio dyno prasuk paziutret kas darosi ar kartais neislindo vienas kitas papildomas kumeliokas :) bet jai viskas daugiau maziau savo vietose ir ECU adaptuosis tai tada nera ko galva sukti ir kaip visi sako dedi vazuoji.
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: aero turbina vietoje paprsatos

Standartinė aurissan » 2012 Vas 08, 13:21

Kolega, per daug giliai kapstot.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Re: aero turbina vietoje paprsatos

Standartinė Marrat » 2012 Vas 08, 14:45

Haro, juk ECU pats per APC reguliuoja, kiek jam reikia, kad turbina "pūstų" - mišinys nesikeis.
Ex SAAB NG900 turbo stage 1

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 21 ir 0 svečių