aero turbina vietoje paprsatos

Vartotojo avataras
Haro
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 456
Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: aero turbina vietoje paprsatos

Standartinė Haro » 2012 Vas 08, 15:55

Marrat rašė:Haro, juk ECU pats per APC reguliuoja, kiek jam reikia, kad turbina "pūstų" - mišinys nesikeis.

ziurint is slegio puses misinys nesikeicia bet visa beda ne tik slegis bet ir praejes oro kiekis, ir kiek jis pasikeicia atviroje sistemoje slegis ribotu oro pralaiduma per vamzdi, uzdaroje sistemoje slegis rimotu viduje esantcio oro kieki, o variklio atveju sistema yra maisytra tiek atvira tiek uzdara atisidarius voztuvui i cilindra pradeda plusti oras ir uzdaroje sistemoje susidaro slegio kritimas didesne turba greiciau kompensuoja slegio kiritima nei mazesne, vienintelis klausimas kiek skiriasi jai nedaug kompas susistyguos jai daug nesusistyguos. aisku prie maqzesnio slegio ir skirtumai mazesni, panasesnes turbos irgi daro skirtuma mazesni
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Re: aero turbina vietoje paprsatos

Standartinė Marrat » 2012 Vas 08, 19:17

Taigi Trionic 7 seka oro srautą, o ne turbinos sukuriamą slėgį: ECU turbiną valdo priklausomai nuo reikalingo oro kiekio, leidžia jai "užpūsti" tol, kol pasiekiamas reikalingas oro srautas. Trionic 7 principas toks, kad kompas siekia pasiekti tą patį "performance'ą" bet kokiomis sąlygomis - pvz., prie skirtingo atmosferinio slėgio kompas skirtingai reguliuos turbinos darbą, ir leis skirtingai "užpūsti".
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Vartotojo avataras
Haro
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 456
Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: aero turbina vietoje paprsatos

Standartinė Haro » 2012 Vas 08, 21:00

na va dabar tu sneki normaliai rimtas argumentas :) jai riboja pagal praejes oro kiekis tada jam visai nesvarbus turbos slegis. ir tu gali pati velnia ten kist (tubina) teoriskai jis susireguluos. bet praktiskai jis siek tiek turi ir i turbinos sukelta slegi atsizvelgt. tebunie susireguluos... bet gali ne visuose rezimuose idealiai dirbti... :)
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių