Sveiki visi, kaip kažkas pasakė galingumo siekimas turi prasidėti nuo gerų stabdžių. Manau antras dalykas po stabdžių turėtų būti važiuoklė. Manuoju atveju būtent taip ir yra, norėtusi stabilumo kelyje sunku tramdyt arklius jau išlintus ant lenkimo ant koku 150km/h siūbuoja banguoja atsiranda žiaurus nesaugumo jausmas. Pastaruoju metu pradėjau domėtis žemesne važiuokle aišku komforto sąskaita, žemų spyruoklių kainos nuo 400lt ,bet neaiškios firmos, amortizatorių lyg ir nesikandžioja nuo 110lt/vnt. Coilai turbūt kaip ir turėtu geri-brangūs apie 2k lietuviskų.
Taigi gal kas turi žeminančių spyruoklių komplekta NG900 ir kokius Bilsteinus ar Koni parduot?
Saab Suspension
- Domas009
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 248
- Užsiregistravo: 2007 Spa 02, 14:39
- Miestas: panevezys
Saab Suspension
EX Saab 900 OG GL '83 2.0 74kW
Saab 900 NG SE '96 2.0T 136kW 4 sale
Life is to short to drive TDI
Saab 900 NG SE '96 2.0T 136kW 4 sale
Life is to short to drive TDI
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
Re: Saab Suspension
Čia skelbimas, ar kaip?
Taigi naujos žemesnės spyruoklės iš LESJOFORS (originalios SAAB) už tuos pačius 400 išeina: http://www.partsforsaabs.com/default.ph ... =2_160_508 Tas pačias LESJOFORS ir KOIVUNEN galima gauti, rodos.
Dėl amortizatorių, bent jau priekyje, už 110 Lt/vnt. sunkiai išsiversi: gali reikėti rimtesnių, iš patirties, orginalūs nauji SACHS prastai susitvarko su žemesnėm kietesnėm EIBACH PRO KIT spyruoklėm, per silpnai slopina spyruokles, važiuojant per nelygumus (tą patvirtina daug kitų nuomonių). Reikia sportiškesnių amortizatorių, skirtų trumpesnėm spyruoklėm - KONI raudonų ("red special" - jų nebūna 900-tukams, bet galima įdėti nuo 9-3OG) arba geltonų ("yellow sport", reguliuojamos) ar BILSTEIN B8. Nicko Taliaferro - garsaus SAAB tunerio - nuomone, geriausias amortizatorių variantas yra KONI geltoni, ir visai patraukliai atrodo paruoštas KONI rinkinys iš visų keturių reguliuojamų amortizatorių ir spyruoklių, kuris kainuoja ~2000 Lt.
Kur čia coilai 900-tukui, ir dar už 2000 Lt? Kažkaip nesu sutikęs...
Taigi naujos žemesnės spyruoklės iš LESJOFORS (originalios SAAB) už tuos pačius 400 išeina: http://www.partsforsaabs.com/default.ph ... =2_160_508 Tas pačias LESJOFORS ir KOIVUNEN galima gauti, rodos.
Dėl amortizatorių, bent jau priekyje, už 110 Lt/vnt. sunkiai išsiversi: gali reikėti rimtesnių, iš patirties, orginalūs nauji SACHS prastai susitvarko su žemesnėm kietesnėm EIBACH PRO KIT spyruoklėm, per silpnai slopina spyruokles, važiuojant per nelygumus (tą patvirtina daug kitų nuomonių). Reikia sportiškesnių amortizatorių, skirtų trumpesnėm spyruoklėm - KONI raudonų ("red special" - jų nebūna 900-tukams, bet galima įdėti nuo 9-3OG) arba geltonų ("yellow sport", reguliuojamos) ar BILSTEIN B8. Nicko Taliaferro - garsaus SAAB tunerio - nuomone, geriausias amortizatorių variantas yra KONI geltoni, ir visai patraukliai atrodo paruoštas KONI rinkinys iš visų keturių reguliuojamų amortizatorių ir spyruoklių, kuris kainuoja ~2000 Lt.
Kur čia coilai 900-tukui, ir dar už 2000 Lt? Kažkaip nesu sutikęs...
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
- Haro
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 456
- Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Saab Suspension
Taigi as asmeniskai vazineju su naujom LESJOFORS spyroklem tiek prieki tiek gale del tam tikru priezasciu rinkausi nezemintas, jai reiketu atsukt laika viska ka pakeisciau gale pirkciau standartinio aukscio tik sukietintas "heavy duty" ir tai pagrinde del to kad bagaznyke pastoviai metosi kas nors imesta.
Amortizatoriu priekyje kolkas palikau gamyklinius dar visai neblogai tar nauja bet artimiausiu metu ir juos reikes kesit, gale sudejau red line Koni (pastarieji jau reguluojami) dejau nekietines su stand kietumu. Priekyje irgi galvojau desiu red line koni aisku jai nesaus i galva kad prieki reikia yelow line.
Galiniai amortizatoriai pries metus man atesejo 700lt uz abum, yelow line tuo metu kainavo 900lt uz abu. Yelow line nepirkau nes pabijojau kad bus skirti zemintom spyruoklem.
O del devetu pirkimo abejoju kad sitam dievo uzmirstam uzkampi rasi gerus devetus koni amortikus, o spyruokles gal ir pavyks rast. Is karto perspesiu kad nuo 9-3 tinka tik galines spyruokles, o amortizatoriai tinka ir nuo 9-3 iki 2002.
Amortizatoriu priekyje kolkas palikau gamyklinius dar visai neblogai tar nauja bet artimiausiu metu ir juos reikes kesit, gale sudejau red line Koni (pastarieji jau reguluojami) dejau nekietines su stand kietumu. Priekyje irgi galvojau desiu red line koni aisku jai nesaus i galva kad prieki reikia yelow line.
Galiniai amortizatoriai pries metus man atesejo 700lt uz abum, yelow line tuo metu kainavo 900lt uz abu. Yelow line nepirkau nes pabijojau kad bus skirti zemintom spyruoklem.
O del devetu pirkimo abejoju kad sitam dievo uzmirstam uzkampi rasi gerus devetus koni amortikus, o spyruokles gal ir pavyks rast. Is karto perspesiu kad nuo 9-3 tinka tik galines spyruokles, o amortizatoriai tinka ir nuo 9-3 iki 2002.
Paskutinį kartą redagavo 1 Haro. Iš viso redaguota 2012 kartus.
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
- Safriukė
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 39
- Užsiregistravo: 2012 Sau 09, 23:50
Re: Saab Suspension
Domas009, negi taip siubuoja ir banguoja smarkiai? Nežinau kaip dėl žemintų, bet prieš savaitę susidiejau prieky naujas spyruokles ir dujinius amortikus ir labai labai labai pasigailėjau... Stabilumo taip, atsirado, per akis.. Patogumo - beveik jokio. Viskas pagal katalogus, nežeminta. Dabar ieškau ir dėvėtų amortikų ir spyruoklių, kad tik minksčiau važiuotų, veltui išmečiau pinigus naujiems. Jei pasikeisi ir seni geri liks, parašyk
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Re: Saab Suspension
Nu, bičas, pavarai Labai jau pas patį pinasi patogumas su minkštumuSafriukė rašė:...Stabilumo taip, atsirado, per akis.. Patogumo - beveik jokio...
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
- Safriukė
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 39
- Užsiregistravo: 2012 Sau 09, 23:50
Re: Saab Suspension
aurissan rašė:Nu, bičas, pavarai Labai jau pas patį pinasi patogumas su minkštumuSafriukė rašė:...Stabilumo taip, atsirado, per akis.. Patogumo - beveik jokio...
labiausiai patiko "bičas" Komfortas norėjau parašyt, bet nesigavo, rankos kreivos Na saab neturi būt kaip taburetė, net jei tai ir 900..
- Haro
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 456
- Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Saab Suspension
Uzmaciau, kad tanagroj koni amortikam akcija si menesi
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
- Domas009
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 248
- Užsiregistravo: 2007 Spa 02, 14:39
- Miestas: panevezys
Re: Saab Suspension
ispardavimas ogiams ne NG
http://www.e-tanagra.com/lt/products-in ... 10Y5289518
http://www.e-tanagra.com/lt/products-in ... 10Y5289518
EX Saab 900 OG GL '83 2.0 74kW
Saab 900 NG SE '96 2.0T 136kW 4 sale
Life is to short to drive TDI
Saab 900 NG SE '96 2.0T 136kW 4 sale
Life is to short to drive TDI
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: Islaidu deklaracija
Trafukas rašė:Traverso įvorės (poliuretaninės) 6vnt. 240Lt + pakeitimas 300Lt
Stabilizatoriaus traukės Meyle (rašo pastiprintos) 70Lt. Pakeitimas - nemokamai (dariausi pats)
I 1000km vaziuosi su SAAB'u ar tai aikstelei ekstremalu ruosiesi?
- Trafukas
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 622
- Užsiregistravo: 2013 Sau 19, 19:20
- Miestas: Klaipėda
- Contact:
Re: Islaidu deklaracija
Jo, į Le Mano 24h ruošiuosi su savo traktorium
O į tą aikštelę, kur stato šalia Klaipėdos, būtų visai įdomu užsukt, bet ten dar statybos negreit baigsis, o ir priėjimas kaip suprantu visiems paprastiems mirtingiesiems bent jau pradžioje nebus leidžiamas
O į tą aikštelę, kur stato šalia Klaipėdos, būtų visai įdomu užsukt, bet ten dar statybos negreit baigsis, o ir priėjimas kaip suprantu visiems paprastiems mirtingiesiems bent jau pradžioje nebus leidžiamas
SAAB 9-5 Estate 2.2TiD MY05
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: Islaidu deklaracija
Daug poliuretano jau sudejes? Kaip vaziavimas/komfortas, stipriai kencia?
- Trafukas
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 622
- Užsiregistravo: 2013 Sau 19, 19:20
- Miestas: Klaipėda
- Contact:
Re: Islaidu deklaracija
romask rašė:Daug poliuretano jau sudejes? Kaip vaziavimas/komfortas, stipriai kencia?
Iki šiol jo niekur nebuvau dėjęs. Priekinio tilto įvorės jau buvo paplyšusios, reikėjo keisti, tai pasiskaitęs užsienio forumuose, sugalvojau pabandyti poliuretanines. Kol kas jokio važiavimo komforto suprastėjimo nepajutau, bet, tiesą sakant, dar tiek ir važiavau po pakeitimo +/- 150km po miestą. Ką pastebėjau, tai truputį pasikeitė kabinoje girdimas variklio garsas (pasidarė toks duslesnis), bet pas mane dyzelis - benzininiams turbūt nesijaustų jokio skirtumo.
SAAB 9-5 Estate 2.2TiD MY05
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Re: Saab Suspension
Poliuretanas ilgaamžiškesnis. Jokio ten didelio minuso nėra kasdieniam auto. Tik labai įdomu, ar paneigsi mitą, kad po kelių mėnesių pradeda girgždėti
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
- Trafukas
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 622
- Užsiregistravo: 2013 Sau 19, 19:20
- Miestas: Klaipėda
- Contact:
Re: Saab Suspension
Bus matyt, kai praeis tie keli mėnesiai. Kiek skaičiau, tai visur skirtingi atsiliepimai: vieniems pradeda girgždėti vos tik sudėjus ir paskui nutyla, o kitiems atvirkščiai - iš pradžių tyla, o vėliau atsiranda garsai. Girgždėjimas labiau tikėtinas tokiose vietose kaip šakės ir panašiai, kur vyksta nuolatinis judėjimas/siūbavimas. Aš dėjau į traversą, kuris juda labai nedaug, tai gal išvengsiu šito reiškinio. Dabar lieka tik laukti...
SAAB 9-5 Estate 2.2TiD MY05
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 115
- Užsiregistravo: 2012 Lie 02, 13:07
Re: Saab Suspension
As ir planuoju poliuterana susidet tai kiek Usa forumuose pasiskaitinejau tas girgzdejimas priklauso nuo pacio poliuterano sudeties jie ten skirtomi i kelias rusis
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių