Nesiveda Saab 95 // MAP sensor?

Dainiulis
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: 2008 Lap 03, 20:12

Nesiveda Saab 95 // MAP sensor?

Standartinė Dainiulis » 2012 Geg 09, 22:31

Sveiki,

galbut nemoku ieskoti, bet beveik nieko neradau apie MAP sensoriu. Is anksto atsiprasau jei panasia tema jau buvo diskutuota.
pasistengsiu isdestyti problema kuo aiskiau:

Saab 95, 98metu. 2,3t benzinas/dujos automatas.

Viskas prasidejo nuo gesimo tik uzvedus salta varikli. Is pradziu reikejo trumpai ~10-20 sec palaikyti apsukas (~1.3k-1.5k), po kurio laiko uzsidege CE, apsukas reikejo laikyti aukstesnes ir ilgiau, jos sokinejo su tokiais retais dusliais "puksejimais".Taip pat vaziuojant ant D, sustojus prie sankryzos variklis dirbdavo netolygiai, lyg ne visi cilindrai dirbtu, krito apsukos.. Nuvariau pas vienus sabistus, sake CE rodo riebu kuro misini ir nusiunte pas dujininkus. Dujininkai sako atvirksciai, kad jiem kompas rodo liesoka ir noretus dar pariebint. Suvedziau abu i kruva ir visitiek nieks nepaaiskejo, vienas meta shashkes ant kito ir atvirksciai. Pasiskambinau i Aeropoli, papasakojau problema, sako gali buti oro sklende (nauja kainuotu apie 1600lt). Nuvariau, paziurejo, pravale sklende, pakeite zvakes (sake buvo uzsinesusios) ir problema buvo dingusi. Po keliu dienu problema vel grizo.
Skaitinedamas forumus, radau du "populiariausius" kaltininkus - oro sklende ir veleno padeties davikli. Kadangi aeropolis jau buvo uzsimines apie sklende, pradejau nuo jos. Pakeiciau sklende - nepadejo. Toliau ieskodamas forumuose, radau toki sprendima: trumpam isemus "Engine Management System" saugikli dingdavo ir CE, ir problema tam kartui. Masinai atvesus vel viskas tas pats. Pasitikrinau, Limp Home rezimo nebuvo. Zodziu kuri laika vazinejau su sia problema, karts nuo karto panaudodamas atrasta vienkartini sprendima. Kol viena ryta, uzsivedziau masina, palaukiau kol pasilo ir ant laisvu apsuku nebegeso ir vaziavau i darba. Nuvaziavus ~ 700 metru masina uzgeso ir nebeuzsivede. Starteri suka, taciau nieko "neuzkabina". Tuo metu vaziavau benzinu. Benzino like apie puse bako.
Grizau i forumus. Beieskodamas priezasciu, perskaiciau, kad panasiai mirsta DI kasete. Turejau nusipirkes is seniau atsargine, tad nusprendziau pameginti pakeisti, vistiek nieko nekainuoja. Atsidares kapota, radau nuluzusi sensioriu prie pat DI "fishkes". Issisukau, pagal skaiciukus ant sensoriaus (9171497) susiradau, kad tai yra MAP sensor/oro slegio daviklis.
Taigi mano klausimai butu tokie:
1) ka konkreciai daro tas daviklis ir kas nuo jo priklauso?
2) Kiek mazdaug gali kainuoti?
3) ar galima keisi i deveta? jei taip, tai ar jie visi vienodi? ar reikia pagal kazka parinkti? Ant maniskio dar yra toks uzrasas: 02V7
4) ar gali butent del sio daviklio nesivesti masina? atsirasti auksciau aprasytos problemos?


Dar liko neisbandytas Veleno padeties daviklio variantas, todel noreciau paklausti:
a) apytiksles kainos?
b) ar pasimoka pirkti nauja, ar galima ir deveta?
c) jei deveta, ar reikia pagal kazka parinkti ar yra tik vienas modelis?

Del MAP sensoriaus, ryt dar nufotkinsiu idesiu nuotrauka kur jis yra ir kaip jis atrodo, gal kazka ne taip nustaciau :)

Is anksto dekoju uz kantrybe ir pagalba!
Saab 95
2.3l Turbo
1998m.
Automat
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Re: Nesiveda Saab 95 // MAP sensor?

Standartinė aurissan » 2012 Geg 10, 06:43

Malonu, kad aiškiai išdėstei problemą. Lūžusias dalis reikia skubiai pakeisti ir negalvoti ar be jos galima toliau važiuoti ar pan. Galima keisti į bet kurį kitą tokio pat auto modelio ir variklio. Nemanau, kad MAP gedimas gali įtakoti šalto variklio apsukas.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Re: Nesiveda Saab 95 // MAP sensor?

Standartinė romask » 2012 Geg 10, 07:05

Salto darbas tai bus del neteisingo misinio duju/benzino. Minetu atveju ir benzina ziureje meistrai, ir dujininkai sake teisybe. Reikejo riebinti duju misini :) Trioniko negalima verst per prievarta taupyt :) Yra duju temoj jau pridiskutuota apie tas adaptacijas ir bedas su jomis. Jei trumpai, tai vazinejant per liesu duju misiniu, saltas variklis, kol negauna duomenu is liamdu, uzpylineja cilindrus.

Tik cia panasu dar viena kita beda prisidejo ant virsaus.
2) Pagal detales koda, tai 80-200$. O kiek ant musu zemes - velnias zino.
4) Kiek maciau uzsienieciai su neveikianciu tuo sensorium minejo, kad masina nesiveda.

Veleno daviklis, lygtais, nera brangus. Bet pradziai neverta gal jo pulti keisti, kol yra suluzusiu/neteisingai veikianciu mazgu.
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
AUGIS
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 269
Užsiregistravo: 2005 Gru 21, 09:22

Re: Nesiveda Saab 95 // MAP sensor?

Standartinė AUGIS » 2012 Geg 10, 07:26

Dėl trūkčiojimo pilnai pritariu romask, blogai sureguliuota dujų sistema. Ir reguliavimo problema blogai išstatytame dujų slėgime, ko pasekoje kompiuteris skirtingai benzinui ir dujoms tiems patiems variklio rėžimams nustato įpurškimo laiką ir gaunasi problema su adaptacija. Man pakako reduktoriumi sumažint dujų slėgi 0,3 bar ir visos šalto- šilto variklio problemos dingo. Nereikėjo net kažkokio papildomo reguliavimo dujų kompiuterio.Bet prieš pradedant kaltinti dujas reikėtų atlikti vieną bandymą- nuresetinti kompą (dauguma tai daro atjungdami ir palaikydami atjungtą akumuliatoriaus klemą, bet galima ir saugikliu) ir pavažinėti dieną vien benzinu. Jeigu ryte viskas ok tada dujos.
O be MAP manau mašina tikrai neturėtų važiuoti, nebandžiau, bet pagal jį kompas nustato paduodamo oro kiekį ir paskaičiuoja reikalingą įpurškimo laiką. MAP manu drąsiai galima statyti dėvėtą, jis nėra greitai besidėvinčia dalimi.
SAAB 9000 CSE 2,3LPT 97
JAGUAR X TYPE 2,5 AWD 04
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Re: Nesiveda Saab 95 // MAP sensor?

Standartinė Perkūnas » 2012 Geg 10, 09:15

Daug variantu...is patirties :
1.Rytiniai uzgesimai - del adaptacijos,kalti duju purkstukai - susidevejo/apsinese;
2.Netolygus variklio darbas + rytiniai uzgesimai - riebus misinys,ieskok nusimovusios vakumines zarneles;
3.Uzgesta,reikia laikyti pakeltas apsukas - droselis;
4.Neuzsiveda susiles - benzo siurblys + alkuninio daviklis.Daugiau tiketinas - siurblys;
5.Visi isvardinti simptomai -DI,bet ja buvai pakeites.

Su MAPu - neteko susidurti.Drasiai, dek naudota...,bet ne jis cia kaltas,mano galva.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Dainiulis
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: 2008 Lap 03, 20:12

Re: Nesiveda Saab 95 // MAP sensor?

Standartinė Dainiulis » 2012 Geg 14, 22:40

Sveiki,

taigi truputis atnaujinimu.

Pakeiciau MAP i deveta, taciau kaip ir daugelis minejo, tai nebuvo nesivedimo problema. nuvariau i servisa, pasirodo numire kuro siurblys. pakeite siurbli ir masina vedasi.
Pagrindine problema kaip ir isspresta, taciau variklio darbas truputi vistiek netolygus ir lyg noretus daugiau apsuku ant laisvo (dabar ~0.8k) ir salta sunkiai vedas (tik uzvedus krenta apsukos, reik palaikyt akseleratoriu). Taip pat vaziuojant akseleratiorius lyg aptirpes, toks jausmas, kad veluoja ~1s. kiek stebejau, nuspaudus akseleratoriu lyg vos nukrenta apsukos ir tada sukyla, kai turetu kilti iskart.
Cia vaziavau tik benzinu.

Klaidu kompe servise del sio dalyko nepaziurejo/nepasake, o CE kolkas po to neuzsidege dar.

Pagal Davidson sarasiuka lieka pirmi trys variantai, bet as savo ruoztu 1 ir 3 atmeciau, pataisykit/pakomentuokit gal klystu:

1) mano manymu, kadangi dabar sistema nuresetinta ir vaziavau tik ant benzino, duju purkstuku nusidevejimas/apsinesimas neturetu itakoti variklio darbo, nes per juos dar nebuvo net paleistas kuras ir kompas realiai nieko pagal dujas nereguliavo/ negalejo aptikti klaidos?
3) dar pries masinai uzgestant (kaip paaiskejo del kuro siurblio), kai tik pasirode sios problemos, pakeiciau sklende i deveta, i limp home nenusoka, taigi lyg ir ne sklendeje problema? ar galbut yra dar koks daviklis salia sklendes atskirai?

Jei viska teisingai atmeciau, labiausiai tiketina, kad problema yra vakuminese zarnelese. Kadangi nelabai ismanau situos reikalus, gal galetumete placiau paaiskinti, nuo ko ir kaip pradeti ieskoti?
kur tos zarneles randasi? ir kaip patikrinti ar jos sandarios/geros?

lauksiu Jusu komentaru/pataisymu ir atsakymu :)

is anksto dekoju!
Saab 95
2.3l Turbo
1998m.
Automat
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Re: Nesiveda Saab 95 // MAP sensor?

Standartinė romask » 2012 Geg 15, 06:09

O esi 100% tikras kad su siurbliu nesuxalturino ir idejo toki koks turi buti? Pagal pasakojima tai gali buti ir kad siurblys slegio benzino sistemoi nepalaiko reikiamo.
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
Dainiulis
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: 2008 Lap 03, 20:12

Re: Nesiveda Saab 95 // MAP sensor?

Standartinė Dainiulis » 2012 Geg 15, 08:42

Siais laikais tikriausiai 100% niekada negali buti tikras. Bet problemos atsirado dar pries masinai uzgestant ir varant i servisa, taigi pamaniau kad siurblys yra tik sutapimas, o gesimo ir netolygaus darbo priezastis yra kita.

Pasibendravau su pazistamais, tai vienas iskart sako, kad alkuninio veleno padeties daviklis grybauja. Jam simptomai visiskai tokie patys buvo tik va, kad masina Ford, o ne Saab.
Norejau paklausti, ka jus manot, ar daviklis gali sukelti tokius simptomus?

Beje, nuvaziavau ~60km po serviso, CE dar neusidege. Nezinau, ka daryt, ar laukt kol uzsidegs CE, kad klaida nuskaityt ar varyt i servisa ieskot priezasciu? jei i servisa tai, kur? pas dujas ar benzina? :)
Saab 95
2.3l Turbo
1998m.
Automat
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Re: Nesiveda Saab 95 // MAP sensor?

Standartinė romask » 2012 Geg 15, 09:45

CE gali ir neuzsidegti, jei ten dar normos ribose kazkas grybauja.

Del laisvu apsuku tai norma yra ~830. Galima jas kazkiek kelt/mazint su Tech2, bet kaip pas tave automatas tai pakelus, gali pradet smarkiau judet i prieki ijungus D, arba smarkiai "isitempti" ijungus D ir laikant stabdi.

Beje, lyg droseli/sklende keitei? Ja dar lyg ir "sukalibruot" reikia, po keitimo. Nes masinos kompas negali atspeti ar ten sena ar nauja, o jei vercia ja dirbti, taip kaip sena, gali gautis nesklandumai. Pacios proceduros tiksliai nepamenu, bet 3minuciu laikotarpyje po uzvedimo su gazu pazaist reik :) Kiek ir kaip neatsimenu :)

Del vakuminiu slangeliu, tai zinau 3: 1)is droselio i "bov'o" valdyma, 2)is "bov'o" valdymo i "bov'a" ir 3)is droselio i karterio ventiliacija. I droselio sklende jos jungiasi is variklio puses apacioje viena (3) po ausinimo skyscio slangutem, kita salia jos (1). Bent pas mane per bezdalu purkstukus ir slangutes tai priejimas ziaurus prie tos vietos.
Patikrinti gal paprasciausia numovus ir paziurejus i galu bukle, jei nors kiek itartina - geriau pakeist. Kainuoja jos tikrai nedaug. Brangiausiai kiek teko moket tai 5lt/m.
EDIT: ta antroji slangele vakumine jungiasi i is voztuvu dangtelio iseinancia slanga per voztuveli. Nezinau tik ar keiciasi atskirai ar kartu su voztuveliu, nes teko matyt ir atskirai tik voztuveli pirkt ir viska kartu
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
Maksimas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 78
Užsiregistravo: 2010 Kov 02, 19:33
Miestas: Klaipeda
Contact:

Re: Nesiveda Saab 95 // MAP sensor?

Standartinė Maksimas » 2012 Geg 27, 09:50

Beje, lyg droseli/sklende keitei? Ja dar lyg ir "sukalibruot" reikia, po keitimo. Nes masinos kompas negali atspeti ar ten sena ar nauja, o jei vercia ja dirbti, taip kaip sena, gali gautis nesklandumai. Pacios proceduros tiksliai nepamenu, bet 3minuciu laikotarpyje po uzvedimo su gazu pazaist reik Kiek ir kaip neatsimenu

Droseline sklende pasiziurek.
Vartotojo avataras
Atoms
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 651
Užsiregistravo: 2007 Gru 20, 22:17
Miestas: Vilnius

Re: Nesiveda Saab 95 // MAP sensor?

Standartinė Atoms » 2012 Gru 18, 21:15

Šiandien startuojant nuo šviesoforo pradėjo mirksėti CE, nekyla apsukos, dar pavažiavau apie kilometrą taip iki kur reikėjo ir palikau. Po to bandant užvesti kartais užsiveda, kartais ne, šokinėja apsukos, spaudžiant akseleratorių dūsta ir galiausiai užgęsta, iš vietos pavažiuoti nebeišeina. CE nebemeta. Kur galėtų būti problema? Vakumai, holo daviklis? DI keista prieš ~50kkm, žvakės keičiamos reguliariai.
SAAB 9-5 2.3t AT '02
Vartotojo avataras
Judam
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 223
Užsiregistravo: 2006 Bir 03, 11:43

Re: Nesiveda Saab 95 // MAP sensor?

Standartinė Judam » 2012 Gru 18, 23:42

Iš savo patyrimo. Pasikartosiu. Meistras tikrino 9-5 nesikūrė. Atsuko ventylį (kaip dviračio) virš variklio, šalia tepalo pylimo dangtelio. Vienas kuria, kitas paspaudžia ventilį. Jei neateina benzinas все ясно. Restauruoji 100 lt, perki nauja nuo 450 lt arba dėvėtą.
CS Cuope
Labas vakaras
lul
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 106
Užsiregistravo: 2011 Spa 15, 16:01

Re: Nesiveda Saab 95 // MAP sensor?

Standartinė lul » 2012 Gru 19, 03:37

Atoms rašė:Šiandien startuojant nuo šviesoforo pradėjo mirksėti CE, nekyla apsukos, dar pavažiavau apie kilometrą taip iki kur reikėjo ir palikau. Po to bandant užvesti kartais užsiveda, kartais ne, šokinėja apsukos, spaudžiant akseleratorių dūsta ir galiausiai užgęsta, iš vietos pavažiuoti nebeišeina. CE nebemeta. Kur galėtų būti problema? Vakumai, holo daviklis? DI keista prieš ~50kkm, žvakės keičiamos reguliariai.



man panasiai buvo, tik ce nebuvo uzsidegus, tai kaltas buvo holo daviklis, pas mane 9-5 2.0T, tai 220lt su pakeitimu bet nzn ar cia naujas ar nauduotas
Saab 9-5 my99 2.0T 141kw CNM177 parduotas
saab 95 my03 Aero + chip ~200kw
Nauduotos saab dalys, visiems modeliams,PIGIAU
863210000
Vartotojo avataras
trance_inside
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 485
Užsiregistravo: 2007 Rgs 24, 21:19
Miestas: Vilnius

Re: Nesiveda Saab 95 // MAP sensor?

Standartinė trance_inside » 2012 Gru 19, 04:17

Atoms rašė:Šiandien startuojant nuo šviesoforo pradėjo mirksėti CE, nekyla apsukos, dar pavažiavau apie kilometrą taip iki kur reikėjo ir palikau. Po to bandant užvesti kartais užsiveda, kartais ne, šokinėja apsukos, spaudžiant akseleratorių dūsta ir galiausiai užgęsta, iš vietos pavažiuoti nebeišeina. CE nebemeta. Kur galėtų būti problema? Vakumai, holo daviklis? DI keista prieš ~50kkm, žvakės keičiamos reguliariai.


Labai panasiai buvo, kai buvo nutrukusi interkulerio slanga. Ivyko tai trasoj, paspaudziau ~160km/h ir dingo trauka, praktiskai viskas kaip aprasyta, vos ne vos ant tralo uzlipau. Del CE nebepamenu.
SAAB 9-5 2.3t '02
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Re: Nesiveda Saab 95 // MAP sensor?

Standartinė Perkūnas » 2012 Gru 19, 09:23

trance_inside rašė:
Atoms rašė:Šiandien startuojant nuo šviesoforo pradėjo mirksėti CE, nekyla apsukos, dar pavažiavau apie kilometrą taip iki kur reikėjo ir palikau. Po to bandant užvesti kartais užsiveda, kartais ne, šokinėja apsukos, spaudžiant akseleratorių dūsta ir galiausiai užgęsta, iš vietos pavažiuoti nebeišeina. CE nebemeta. Kur galėtų būti problema? Vakumai, holo daviklis? DI keista prieš ~50kkm, žvakės keičiamos reguliariai.


Labai panasiai buvo, kai buvo nutrukusi interkulerio slanga. Ivyko tai trasoj, paspaudziau ~160km/h ir dingo trauka, praktiskai viskas kaip aprasyta, vos ne vos ant tralo uzlipau. Del CE nebepamenu.

Bus zarna nusimovus/itrukus.Pradek tikrint "nuo virsaus" variklio,daug kam taip buvo,nusimove nuo droselio sklendes.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 16 ir 0 svečių