Sveiki ,isigijau saab 9-5 2.0t 1999 metu. tai mano pirmas saab automobilis. ir susiduriau su pirmu jo gedimu uzvedus kol variklis saltas dirba graziai ir apsukos kaip priklauso,tik vos padirbo kelias minutes variklis ir pradedu smarkiai duminti, dumai melinos spalvos,uzeina buna ir balti.ir apsukos sukyla iki 2 tukstanciu ir taip stovi.o dumija istisai. as bandziau issisukti zvakes,jos sausos,bet juodos. interkuleryje tepalo nera.antifrizas nedinksta. tepalu nemazeja.(pagal kaip ji dumija tai turetu matytis jau kad ju nuvalge,nuvaziavau 300 km.) buvau nuvares i diagnostika, tai parode kad oro sklende pametusi taskus kiek suprantu tas limp home. liambda zondas dirba puikiai. variklis dirba nelabai graziai ant normaliu apsuku,kaip buna isiles.
Gal jusm kas nors panasaus buvo. Padekit,nes nebezinau jau kur galu ieskoti.
Saab 9-5 2.0t 1999 metu dumija
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 12
- Užsiregistravo: 2012 Lie 03, 18:22
- drh
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1165
- Užsiregistravo: 2007 Sau 24, 18:16
- Miestas: Vilnius
Saab 9-5 2.0t 1999 metu dumija
Ghm, jei atmintis neapgauna melynas dumas - tarpine, baltas - turbai paskutines dienos. Tik manau, kad diagnostikoi butu suprate kas kaip ir patikrine.
Saab 9-5 2,3t Vector MY02 LPG
Honda Deauville NT650V
Honda Deauville NT650V
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: Saab 9-5 2.0t 1999 metu dumija
Jei galvos tarpinė kalta meta tirštą baltą dūmą, jei mėlynas dūmas vadinasi degina alyvą, o deginti gali ir dėl turbos problemos (kas turbūt populiariausia tarp turbininių variklių), ir dėl kitų reikalų. Klaidų nemeta?
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 12
- Užsiregistravo: 2012 Lie 03, 18:22
Re: Saab 9-5 2.0t 1999 metu dumija
daugiau jokiu. tik droseline sklende,sake kad ji pametusi taskus,nes variklis dirba netolygiai. siandien vaziuosiu variklio kompresija patikrinti. as ir taip galvoju,kad bus tarpine. turbina nesenai ideta nauja,tai kad turbina pareidinetu as taip negalvoju.
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 78
- Užsiregistravo: 2010 Kov 02, 19:33
- Miestas: Klaipeda
- Contact:
Re: Saab 9-5 2.0t 1999 metu dumija
pasikeisk sklende ir viskas dings, nezinau kaip susijes sklendes gedimas ir duminimas, bet tas pats buwo ant saab 9-5 125kw , sklende pasikeite draugas ir viskas praejo:)
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 78
- Užsiregistravo: 2010 Kov 02, 19:33
- Miestas: Klaipeda
- Contact:
Re: Saab 9-5 2.0t 1999 metu dumija
prie to paties ir trauka turetu zenkliai sumazet
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 12
- Užsiregistravo: 2012 Lie 03, 18:22
Re: Saab 9-5 2.0t 1999 metu dumija
traukia ji lb gerai. palyginus su audi c4 2.6 varikliu,tai sitas zveriukas piktesnis pabandysiu gumeles,tepalus ir sklende pasikeisti. jej nepades teks daryti kapitalini.
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 12
- Užsiregistravo: 2012 Lie 03, 18:22
Re: Saab 9-5 2.0t 1999 metu dumija
gal patarsit koki geriau pirkti nauja ar is sroto?ir kokios kainos +/- (kalba eina apie droseline sklende.)
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 78
- Užsiregistravo: 2010 Kov 02, 19:33
- Miestas: Klaipeda
- Contact:
Re: Saab 9-5 2.0t 1999 metu dumija
nu nauja manau kaina kandziojasi, kazkada pirkom is anglo uz 200lt, kokios dabar kainos velnias zino:)
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 12
- Užsiregistravo: 2012 Lie 03, 18:22
Re: Saab 9-5 2.0t 1999 metu dumija
darysiu kapitalini. viskas nuspresta jau.masina pastatyta remontui. bus keiciama greiciu deze,daromas kapitalinis,na ir sklende.nemanau,kad nuosklendes taip dumintu.nes jei as vazineju ramiai,begius jungiant ties 2k apsuku.tai beveik nedumina.bet jei paspaudziu tik daugiau tai perjungiat begi ismeta labai labai daug tirsto melino dumo. as manau cia bus tepaliniai ziedai kalti.
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
Re: Saab 9-5 2.0t 1999 metu dumija
Kiek masina prabegus ? Kiek ,manai,"kapitalinis" + deze kainuos ? Deze kokia ?
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 12
- Užsiregistravo: 2012 Lie 03, 18:22
Re: Saab 9-5 2.0t 1999 metu dumija
masina prabegus 244 tukstancius,viskam turetu uztekti 5000 LT,deze mech.
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
Re: Saab 9-5 2.0t 1999 metu dumija
Ne ta rida,kad kapitaliniu kvepetu...Uz tiek pinigo,kitas 9-5 iseis,dar ir liks...
Turbina pasikeisk/atsirestauruok.
Turbina pasikeisk/atsirestauruok.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
- selvedre
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 573
- Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
- Miestas: Kaunas
Re: Saab 9-5 2.0t 1999 metu dumija
jei pačio variklio bėda, tai gal pigiau ir paprasčiau įsimest kitą bloką.
saab 9-5 st1 http://aeropolis.lt/forum/viewtopic.php?f=26&t=8276
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 12
- Užsiregistravo: 2012 Lie 03, 18:22
Re: Saab 9-5 2.0t 1999 metu dumija
domejausi as pie tuos blokus.kainos nuo 1200 iki 2000 litu.dar nezinia koki nupirksi. padarysiu kapitalini tai zinosiu kad padarytas kapitalinis ir vaziuosiu smagiai be bedu. nes masina man patinka ir as jos nezadu parduoti. pirkti kita, ne iseitis.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 15 ir 0 svečių