98m, 9-5, 2.0t, sunkiai vedasi šalta ir karšta
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 417
- Užsiregistravo: 2012 Spa 23, 22:36
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: 98m, 9-5, 2.0t, sunkiai vedasi šalta ir karšta
Tik tiek, kad apie šią funkciją paprastai klientams neskelbiam. Nes atsiranda taupukų, kurie kuriasi dujomis, pamiršta įsilieti benzino ir to to reiškia pretenzijas, kad kuro siurblys sudegė.
Saab 9-5 98MY 2.3T 162kW
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 12
- Užsiregistravo: 2013 Vas 24, 15:08
Re: 98m, 9-5, 2.0t, sunkiai vedasi šalta ir karšta
Po vakar sėkmingų užkūrimų, šiandien pabandžiau įsijungti dujas, ryte (pirmas užvedimas) gražiai užsivedė, bet lauke palikus kokioms 5 valandoms, užsivedinėjau jau sunkiau ir taip po truputi pradėjo sunkėti visi dienos užvedimai (tiek karštas, tiek atvėsęs variklis), kol galiausiai visos bėdos prasidėjo iš naujo.
Iš žmogaus, kuris beveik visą gyvenimą dirba su mašinomis ir taiso, ardo jas (taip pat ir mano), dirba servise ir t.t. Gavau tokį patarimą: sako, kad gali būti užlipusios forsunkės benzino, ir kiek laiko patarė išjungti dujų įranga t.y. važinėti tik ant benzino. Manau tą ir darysiu, bandysiu kartais "paspausti" variklį ir vėliau stebėti situacija, ar kas geriau, ar blogiau.
Gal kas pasidalintų mintimis šiuo sprendimu, arba asmeniniais patarimais.
Iš žmogaus, kuris beveik visą gyvenimą dirba su mašinomis ir taiso, ardo jas (taip pat ir mano), dirba servise ir t.t. Gavau tokį patarimą: sako, kad gali būti užlipusios forsunkės benzino, ir kiek laiko patarė išjungti dujų įranga t.y. važinėti tik ant benzino. Manau tą ir darysiu, bandysiu kartais "paspausti" variklį ir vėliau stebėti situacija, ar kas geriau, ar blogiau.
Gal kas pasidalintų mintimis šiuo sprendimu, arba asmeniniais patarimais.
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: 98m, 9-5, 2.0t, sunkiai vedasi šalta ir karšta
Pauliaks rašė:Po vakar sėkmingų užkūrimų, šiandien pabandžiau įsijungti dujas, ryte (pirmas užvedimas) gražiai užsivedė, bet lauke palikus kokioms 5 valandoms, užsivedinėjau jau sunkiau ir taip po truputi pradėjo sunkėti visi dienos užvedimai (tiek karštas, tiek atvėsęs variklis), kol galiausiai visos bėdos prasidėjo iš naujo.
Iš žmogaus, kuris beveik visą gyvenimą dirba su mašinomis ir taiso, ardo jas (taip pat ir mano), dirba servise ir t.t. Gavau tokį patarimą: sako, kad gali būti užlipusios forsunkės benzino, ir kiek laiko patarė išjungti dujų įranga t.y. važinėti tik ant benzino. Manau tą ir darysiu, bandysiu kartais "paspausti" variklį ir vėliau stebėti situacija, ar kas geriau, ar blogiau.
Gal kas pasidalintų mintimis šiuo sprendimu, arba asmeniniais patarimais.
O aš manau kad reikia važiuoti pas dujininkus. Nuresetinus ECU dingsta visos adaptacijos. Ir kol viskas susigaudo iš naujo tol problemų nėra, bet tas trunka, kaip pastebėjai, trumpai. Paskui vėl viskas kartojasi.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 12
- Užsiregistravo: 2013 Vas 24, 15:08
Re: 98m, 9-5, 2.0t, sunkiai vedasi šalta ir karšta
Romeo rašė:Pauliaks rašė:Po vakar sėkmingų užkūrimų, šiandien pabandžiau įsijungti dujas, ryte (pirmas užvedimas) gražiai užsivedė, bet lauke palikus kokioms 5 valandoms, užsivedinėjau jau sunkiau ir taip po truputi pradėjo sunkėti visi dienos užvedimai (tiek karštas, tiek atvėsęs variklis), kol galiausiai visos bėdos prasidėjo iš naujo.
Iš žmogaus, kuris beveik visą gyvenimą dirba su mašinomis ir taiso, ardo jas (taip pat ir mano), dirba servise ir t.t. Gavau tokį patarimą: sako, kad gali būti užlipusios forsunkės benzino, ir kiek laiko patarė išjungti dujų įranga t.y. važinėti tik ant benzino. Manau tą ir darysiu, bandysiu kartais "paspausti" variklį ir vėliau stebėti situacija, ar kas geriau, ar blogiau.
Gal kas pasidalintų mintimis šiuo sprendimu, arba asmeniniais patarimais.
O aš manau kad reikia važiuoti pas dujininkus. Nuresetinus ECU dingsta visos adaptacijos. Ir kol viskas susigaudo iš naujo tol problemų nėra, bet tas trunka, kaip pastebėjai, trumpai. Paskui vėl viskas kartojasi.
O ką jiem sakyti? Nemanau, kad jie klausysis visos istorijos, o faktas vienas - visas užvedimas gi vyksta ant benzino. Jei ir įkaitęs variklis, porą sekundžių vis tiek padirbą ant benzino.
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1107
- Užsiregistravo: 2008 Spa 07, 14:17
- Contact:
Re: 98m, 9-5, 2.0t, sunkiai vedasi šalta ir karšta
Buvo tokia situacija forumieciui. Kaltos dujos. Patarimas buvo vaziuoji benzinu kilometra kita pries gesinant varikli. Tada viskas ok buvo.
9-5 2,3t MY02
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: 98m, 9-5, 2.0t, sunkiai vedasi šalta ir karšta
Vaziuoji pas Tech2 su bedom, ziuri adaptaciju rodmenis ar kitus blogus dalykus. Kas pajungs tech2 - papasakos, zinos kokie parodymai turi buti. Su tom ziniom kreipiesi pas dujiinkus ir prasai surasti priezasti.
Kai missfire mete pas mane konkreciam cilindrui - buvo mires purkstukas.
Kai uzvedus "seme" - buvo per liesas duju misinys.
Nori uzsivedinet normaliai, isimk ta saugikli pries uzvesdamas, bet dujom nedraguok ir kuo maziau apskritai vaziuok jom. Pries vaziuodamas pas kompiuterasta pavazinek diena dujom, pasigaus misinius ir bus matyt viskas. Tada jau kreipkis i dujininkus.
Jei dar manai, kad kaltos ne dujos, vazinek kelias dienas benzinu. Ivairiais rezimais. Neislys bedos - kaltos dujos.
Kai missfire mete pas mane konkreciam cilindrui - buvo mires purkstukas.
Kai uzvedus "seme" - buvo per liesas duju misinys.
Nori uzsivedinet normaliai, isimk ta saugikli pries uzvesdamas, bet dujom nedraguok ir kuo maziau apskritai vaziuok jom. Pries vaziuodamas pas kompiuterasta pavazinek diena dujom, pasigaus misinius ir bus matyt viskas. Tada jau kreipkis i dujininkus.
Jei dar manai, kad kaltos ne dujos, vazinek kelias dienas benzinu. Ivairiais rezimais. Neislys bedos - kaltos dujos.
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 417
- Užsiregistravo: 2012 Spa 23, 22:36
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: 98m, 9-5, 2.0t, sunkiai vedasi šalta ir karšta
Dujos ne BRC?
Grįždamas namo kelis km prieš sustojimą įsijunk benziną. Kad bent 5min juo pavažiuotuom. Jei ryte gerai užsikurs - kiauras reduktoriaus vakumas.
Jeigu ne - greičiausiai dėl dujinių purkštukų išsidėvėjimo dujiniai mišiniai pabėgo ir užvelia variklio ECU.
Būtų paprasčiau komentuoti žinant kokia įranga stovi.
Jei papildytum aprašymą miestu, gal dar paprasčiau būtų.
Grįždamas namo kelis km prieš sustojimą įsijunk benziną. Kad bent 5min juo pavažiuotuom. Jei ryte gerai užsikurs - kiauras reduktoriaus vakumas.
Jeigu ne - greičiausiai dėl dujinių purkštukų išsidėvėjimo dujiniai mišiniai pabėgo ir užvelia variklio ECU.
Būtų paprasčiau komentuoti žinant kokia įranga stovi.
Jei papildytum aprašymą miestu, gal dar paprasčiau būtų.
Saab 9-5 98MY 2.3T 162kW
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
Re: 98m, 9-5, 2.0t, sunkiai vedasi šalta ir karšta
Buvo duotas patarimas,uzvedineti dujomis.Ar bandei ? Diena,tikrai,vesis,is ryto,manau,irgi.Nera ,jau taip, salta.Pauliaks rašė:Po vakar sėkmingų užkūrimų, šiandien pabandžiau įsijungti dujas, ryte (pirmas užvedimas) gražiai užsivedė, bet lauke palikus kokioms 5 valandoms, užsivedinėjau jau sunkiau ir taip po truputi pradėjo sunkėti visi dienos užvedimai (tiek karštas, tiek atvėsęs variklis), kol galiausiai visos bėdos prasidėjo iš naujo.
Iš žmogaus, kuris beveik visą gyvenimą dirba su mašinomis ir taiso, ardo jas (taip pat ir mano), dirba servise ir t.t. Gavau tokį patarimą: sako, kad gali būti užlipusios forsunkės benzino, ir kiek laiko patarė išjungti dujų įranga t.y. važinėti tik ant benzino. Manau tą ir darysiu, bandysiu kartais "paspausti" variklį ir vėliau stebėti situacija, ar kas geriau, ar blogiau.
Gal kas pasidalintų mintimis šiuo sprendimu, arba asmeniniais patarimais.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 417
- Užsiregistravo: 2012 Spa 23, 22:36
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: 98m, 9-5, 2.0t, sunkiai vedasi šalta ir karšta
Užkepusius purkštukus atmesčiau, nes kompo nuresetinimas jų tikrai nepravalo. O kurtis tikrai pradėjo.
Saab 9-5 98MY 2.3T 162kW
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 12
- Užsiregistravo: 2013 Vas 24, 15:08
Re: 98m, 9-5, 2.0t, sunkiai vedasi šalta ir karšta
Šiandien vėl pabandžiau nuresetinti ECU ir išjungiau dujų įranga. Nuo pačio pirmo užvedimo bėdos tos pačios, tik su "gazu" užsivedžiau.
Tomeshas: Dujos ne BRC, va, pateikiu visą informacija apie jas:
Dujų įrangos komplektacija (sudėjo Vilniuje):
Suskystintų dujų kuro sistema, pagaminta KME gamykloje
Elektroninis valdymo blokas: KME 67R-013787
Garintuvas: TOMASSETO NR 178234 67R-014066
Balionas: Nr 0349 2008.02-2018.02 67R-010417
Multivožtuvas: TOMASSETO 220/30 67R-013018
Užpylimo mazgas: Tomasetto 67R-013868
Purkštukai: VALTEK 67R-010104
Dujų vožtuvas/filtras: CERTOOLS 67R-0103663
Suskystintų dujų kuro sistemą montuojančios įmonės pavadinimas: UAB „VILOKTA“
Perkūnas: Šiandien pabandysiu užvedinėti dujomis, šiltą variklį.
P.S. Bandžiau ant dujų užsikurti (prieš užvedant ir vedimo metu laikyti mygtuką), tačiau sistemą vis tiek kūrėsi ant benzino. Pastebėjimas toks: užgesinant variklį iki kelių minučių, užsikuria be gazo, tačiau vis tiek sunkokai, o jei virš ~30min, sunkiai jau kuriasi ir su akceleratoriumi iki dugno, variklis lyg užsiveda, tačiau iškart užgęsta (nors gazas iki dugno). Ir visais atvejais, jaučiamas benzino kvapas, lyg variklį vadinamai "užpiltų". Visai nebežinau ką toliau daryti, matyt reikės varyti į saab atstovybė, nors kaip visada manau, per kompo diagnostiką nieko neras, ir sakys, kad nieko nerado sugedusio ir tars viso gero..
Tomeshas: Dujos ne BRC, va, pateikiu visą informacija apie jas:
Dujų įrangos komplektacija (sudėjo Vilniuje):
Suskystintų dujų kuro sistema, pagaminta KME gamykloje
Elektroninis valdymo blokas: KME 67R-013787
Garintuvas: TOMASSETO NR 178234 67R-014066
Balionas: Nr 0349 2008.02-2018.02 67R-010417
Multivožtuvas: TOMASSETO 220/30 67R-013018
Užpylimo mazgas: Tomasetto 67R-013868
Purkštukai: VALTEK 67R-010104
Dujų vožtuvas/filtras: CERTOOLS 67R-0103663
Suskystintų dujų kuro sistemą montuojančios įmonės pavadinimas: UAB „VILOKTA“
Perkūnas: Šiandien pabandysiu užvedinėti dujomis, šiltą variklį.
P.S. Bandžiau ant dujų užsikurti (prieš užvedant ir vedimo metu laikyti mygtuką), tačiau sistemą vis tiek kūrėsi ant benzino. Pastebėjimas toks: užgesinant variklį iki kelių minučių, užsikuria be gazo, tačiau vis tiek sunkokai, o jei virš ~30min, sunkiai jau kuriasi ir su akceleratoriumi iki dugno, variklis lyg užsiveda, tačiau iškart užgęsta (nors gazas iki dugno). Ir visais atvejais, jaučiamas benzino kvapas, lyg variklį vadinamai "užpiltų". Visai nebežinau ką toliau daryti, matyt reikės varyti į saab atstovybė, nors kaip visada manau, per kompo diagnostiką nieko neras, ir sakys, kad nieko nerado sugedusio ir tars viso gero..
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 417
- Užsiregistravo: 2012 Spa 23, 22:36
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: 98m, 9-5, 2.0t, sunkiai vedasi šalta ir karšta
O žvakės kada nors keistos?
Saab 9-5 98MY 2.3T 162kW
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: 98m, 9-5, 2.0t, sunkiai vedasi šalta ir karšta
Tomeshai, pirmam poste rase kad keite. Tik idomu i kokias.
Dar tikrai idomu, kas pirma karta nustatyta ir kaip. Rankom tas zvakes ziurejo? Kompa junge klaidas skaite? Kokias jas rado, jei rado? O kaip jau ir minejau, myzciojantis purkstukas tikrai gali rodyti "missfire" CE, bet konkreciam cilindrui tai turetu buti.
Jei neras nieko nesveikuojancio benzino srity - galesi bandyt ziuret dujas. Pas saab'us ten diagnostika tikrai daug parametru mato ir jeigu yra kazkas tikrai negero - pamatys.
"Uzpylimo" atveju del misinio blogo, bent pas mane taip buvo, turetu auto uzsivesti, pakilti apsukos iki 1.2-1.4k rpm ir tada jau nesuvaldomai krist zemiau "laisvu apsuku" ir pradet purtytis/uzgesti. O menkiausias prisilietimas prie gazo apsukas pakeldavo iki 3-5k rpm.
P.S. uzvedinejimas gaza numynus iki dugno paciam variklio uzvedimui itakos jokios nedaro. Nebent padeda uzsemti cilindrus. Droselis su gazo pedalu tiesiogiai nesujungtas ir pagal nutylejima auto vedasi su juo pilnai atidarytu. Kai jau kompas fiksuoja, kad uzsivede, ar is veleno daviklio ar is dar kur gauna signala, tada jau pradeda riboti oro kieki ir klausyti gazo pedalo.
Dar tikrai idomu, kas pirma karta nustatyta ir kaip. Rankom tas zvakes ziurejo? Kompa junge klaidas skaite? Kokias jas rado, jei rado? O kaip jau ir minejau, myzciojantis purkstukas tikrai gali rodyti "missfire" CE, bet konkreciam cilindrui tai turetu buti.
Jei neras nieko nesveikuojancio benzino srity - galesi bandyt ziuret dujas. Pas saab'us ten diagnostika tikrai daug parametru mato ir jeigu yra kazkas tikrai negero - pamatys.
"Uzpylimo" atveju del misinio blogo, bent pas mane taip buvo, turetu auto uzsivesti, pakilti apsukos iki 1.2-1.4k rpm ir tada jau nesuvaldomai krist zemiau "laisvu apsuku" ir pradet purtytis/uzgesti. O menkiausias prisilietimas prie gazo apsukas pakeldavo iki 3-5k rpm.
P.S. uzvedinejimas gaza numynus iki dugno paciam variklio uzvedimui itakos jokios nedaro. Nebent padeda uzsemti cilindrus. Droselis su gazo pedalu tiesiogiai nesujungtas ir pagal nutylejima auto vedasi su juo pilnai atidarytu. Kai jau kompas fiksuoja, kad uzsivede, ar is veleno daviklio ar is dar kur gauna signala, tada jau pradeda riboti oro kieki ir klausyti gazo pedalo.
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 417
- Užsiregistravo: 2012 Spa 23, 22:36
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: 98m, 9-5, 2.0t, sunkiai vedasi šalta ir karšta
Aš irgi buvau keitęs. Tiekėjas vietoj neturėjo, tai davė analogą. 6-10s sukdavau starteriu.
Saab 9-5 98MY 2.3T 162kW
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 269
- Užsiregistravo: 2005 Gru 21, 09:22
Re: 98m, 9-5, 2.0t, sunkiai vedasi šalta ir karšta
.Pauliaks rašė:romask rašė:.
Pabandžiau "nuresetinti" kompą (išimtas 17 saugiklis apie 10min). Per dieną užvedinėjau visus 5 kartus (tiek šaltas, tiek šiltas variklis) jokių problemų, vedasi kaip bitutė, tačiau išjungiau dujų įrangą t.y. važinėjau "ant" benzino tik, ryt bandysiu įjungti dujų įranga ir stebėti situacija. Nejaugi tai buvo problemos sprendimas??? Nelabai suprantu, kaip tai galėjo pagelbėti, gal išeitų tai nupasakoti kiek plačiau? Ir taip pat, turiu padėkoti už pateiktą sprendimą, AČIŪ.
Taip, tai problemos nustatymas. Jeigu nuresetinus kompą (iš tikro išlaikyt bent 10 min. atjungus reikia) ir važinėjant vien benzinu problemos nėra, vienareikšmiškai kalta dujinė įranga. Greičiausiai (kaip sako mano patirtis) neteisingai reduktoriuje išstatytas dujų spaudimas. Važiuojant dujomis SAABo kompiuteris prisitaiko koreguodamas įpurškimo laiką. Dėl adaptacijos nuostata išlieka ir vedant benzinu. Sprendžiant iš aprašymo vedant įpurškiama per daug benzino. Logika sako kad šiuo atveju išstatytas per žemas dujų spaudimas . Dujininkų reikia prašyt kad sureguliuotu dujas taip, kad įpurškimo laikas tiek dujomis tiek benzinu būtų vienodas visais rėžimais (idealiu atveju).
SAAB 9000 CSE 2,3LPT 97
JAGUAR X TYPE 2,5 AWD 04
JAGUAR X TYPE 2,5 AWD 04
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 12
- Užsiregistravo: 2013 Vas 24, 15:08
Re: 98m, 9-5, 2.0t, sunkiai vedasi šalta ir karšta
Šiandien vėl išvažiavau (jau 4 dieną vien ant benzino, dujų įranga išjungta), ryte sunkiai vėl užsivedinėju, tačiau lauke pastovėjus apie 2 valandas, užsivedė gerai, kaip ir po kelių minučių - taip pat gerai ir jokio benzino kvapo. Visos bėdos nepastovios, vieną dieną taip, kitą kitaip, tas sunkina atrasti problemą.
AUGIS: Visas tas pagerėjimas nuresetinimo buvo tik pirmą kartą ir vieną dieną. Kitą dieną vėl nuresetinus ECU, taip nebebuvo t.y. visos bėdos išliko, nors dujų įranga išjungta.
Kaip sakai - "neteisingai reduktoriuje išstatytas dujų spaudimas", tačiau dujų įrangą "koregavo" maždaug prieš metus, kodėl iškarto šį bėda neišlindo, o tik dabar? Be to, pasikartosiu, visos šio užvedimo bėdos prasidėjo, kai buvo pakeistas termostatas.
AUGIS: Visas tas pagerėjimas nuresetinimo buvo tik pirmą kartą ir vieną dieną. Kitą dieną vėl nuresetinus ECU, taip nebebuvo t.y. visos bėdos išliko, nors dujų įranga išjungta.
Kaip sakai - "neteisingai reduktoriuje išstatytas dujų spaudimas", tačiau dujų įrangą "koregavo" maždaug prieš metus, kodėl iškarto šį bėda neišlindo, o tik dabar? Be to, pasikartosiu, visos šio užvedimo bėdos prasidėjo, kai buvo pakeistas termostatas.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 11 ir 0 svečių