Sveiki , idejus dujas paaiškėjo jog turiu problemų su kuro uždegimu , didinant apsukas nedadirba antrasis cilindras , važiuojant benzinu užspaudus gazą iki galo pasitrukčioja ,o ant aukštų apsukų atrodytu jog prasimuša ir dirba visi.
Pasiskaičius forumą nusprendžia jog gali būti kalta DI kasetė, žvakės keistos gal prie 1000km.
Patarkite nuo ko pradėti?
9-5 2.0t kuro uždegimo problemos
- beks94
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 9
- Užsiregistravo: 2013 Bir 24, 22:36
- Miestas: Kaunas
- Contact:
9-5 2.0t kuro uždegimo problemos
9-5 MY99 2.0 LPT MT
- drh
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1165
- Užsiregistravo: 2007 Sau 24, 18:16
- Miestas: Vilnius
Saab 9-5 2.0t kuro uždegimo problemos
Amm., jei nedirbtu cilindras tai atrodo kad ir check engine turetu degt (del misfire? pataisykit jei klystu) . Aisku, kad DI gali buti, bet ji daznai "atiduoda paskutinius galus" be isankstiniu simptomu. O cia iskart po duju idejimo prasidejo ? Gal nekoybiskai pajunge?
Saab 9-5 2,3t Vector MY02 LPG
Honda Deauville NT650V
Honda Deauville NT650V
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: Saab 9-5 2.0t kuro uždegimo problemos
Dujos tam reikalui jautresnes, t.y. siektiek "sunkiau" uzdegamos, todel isrysket po ju idejimo galejo.
Del zvakiu - kokios sudetos? NGK po 7lt? Sitas ir po 100km pramust sugeba... Dujom reiktu ant NGK iridiniu pataupyt, o ir keist ju nebutina kas 10000km.
Del DI tai bet kokios degimo problemos turi buti lydimos bent jau mirksejimo CE. Jeigu mirksi/dega reiktu ziuret klaidas - tas padetu atmest daug speliojimo.
Asmeniskai pats pasikeiciau duju purkstukus, CE ketvitam, lyg, cilindrui vistiek nenustojo uzsidegineti, kai jau ir benzinu tos pacios klaidos degti pradejo, pakeiciau DI ir problemos pasibaige. Bet lysdavo dar abiem cilindru porom missfire, berods, klaidos, kodu jau nebepamenu.
Del zvakiu - kokios sudetos? NGK po 7lt? Sitas ir po 100km pramust sugeba... Dujom reiktu ant NGK iridiniu pataupyt, o ir keist ju nebutina kas 10000km.
Del DI tai bet kokios degimo problemos turi buti lydimos bent jau mirksejimo CE. Jeigu mirksi/dega reiktu ziuret klaidas - tas padetu atmest daug speliojimo.
Asmeniskai pats pasikeiciau duju purkstukus, CE ketvitam, lyg, cilindrui vistiek nenustojo uzsidegineti, kai jau ir benzinu tos pacios klaidos degti pradejo, pakeiciau DI ir problemos pasibaige. Bet lysdavo dar abiem cilindru porom missfire, berods, klaidos, kodu jau nebepamenu.
- i4rilu
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 266
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
- Miestas: Kaunas
Re: Saab 9-5 2.0t kuro uždegimo problemos
Jei jau žinai kuris cilindras blogai dirba, tai pradžioje pigiausiai būtų pasikeisti žvakę jame.
Kaune Juta, NGK Made in Japan, 10 Lt/vnt. O jei ne NGK susuktos, tai ir visas keturias pasikeisk
Kaune Juta, NGK Made in Japan, 10 Lt/vnt. O jei ne NGK susuktos, tai ir visas keturias pasikeisk
EX SAAB 9-5 SE FPT, B205E (141 kW), '98, MT, LPG, baltas
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Saab 9-5 2.0t kuro uždegimo problemos
Gali būti:
1. Mechaninis gedimas - pramušta tarpinė, vožtuvas ir pan.
2. Elektrinis gedimas. Sakykime dujos įdėtos teisingai (kadangi dujų kompas junginėja benzo/dujų purkštukus, visko gali pasitaikyti). Pabandyk pasikeisti DI (pasiskolinti ar pan).
Dujoms reikia ~20% didesnės pramušimo įtampos palyginus su benzu, o paspaudus reikalinga dar didesnė pramušimo įtampa (ji su dujom dar padidėja). Gali būti kad aukšta įtampa nepasiekia žvakės ir kažkur kitur pramuša izoliatorių. Reiktų atidžiai apžiūrėti DI "spenius" ir pačias žvakes.
1. Mechaninis gedimas - pramušta tarpinė, vožtuvas ir pan.
2. Elektrinis gedimas. Sakykime dujos įdėtos teisingai (kadangi dujų kompas junginėja benzo/dujų purkštukus, visko gali pasitaikyti). Pabandyk pasikeisti DI (pasiskolinti ar pan).
Dujoms reikia ~20% didesnės pramušimo įtampos palyginus su benzu, o paspaudus reikalinga dar didesnė pramušimo įtampa (ji su dujom dar padidėja). Gali būti kad aukšta įtampa nepasiekia žvakės ir kažkur kitur pramuša izoliatorių. Reiktų atidžiai apžiūrėti DI "spenius" ir pačias žvakes.
SAAB 900
- beks94
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 9
- Užsiregistravo: 2013 Bir 24, 22:36
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Saab 9-5 2.0t kuro uždegimo problemos
žvakės bosh... nežinodamas susimečiau jas.
mechaninius gedimus linkęs atmesti , nes neseniai buvo pas variklių meistrą, plovė karteri, vale ventiliacija pakeitė kažkurias tarpines.
O ir CE neužsidega! dėl dujų įrangos montavimo labai abejoju , jie patys pasakė jog bus kažkokios bėdos su uždegimu ir nustatė kuris cilindras nedadirba, bet grynai tuo metu kai pradeda užsipūstu turbina pradeda nedadirbti vienas cilindras.
DI kasetė tinka būtent nuo B205E ? tik iki facelift ?
mechaninius gedimus linkęs atmesti , nes neseniai buvo pas variklių meistrą, plovė karteri, vale ventiliacija pakeitė kažkurias tarpines.
O ir CE neužsidega! dėl dujų įrangos montavimo labai abejoju , jie patys pasakė jog bus kažkokios bėdos su uždegimu ir nustatė kuris cilindras nedadirba, bet grynai tuo metu kai pradeda užsipūstu turbina pradeda nedadirbti vienas cilindras.
DI kasetė tinka būtent nuo B205E ? tik iki facelift ?
9-5 MY99 2.0 LPT MT
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
Re: Saab 9-5 2.0t kuro uždegimo problemos
Nesureiksmink zvakiu,jei buvo pirktos pagal kataloga,pats ilgokai vazinejau su "Sagem",viskas ten gerai.DI juoda yra vienintele,t.y.visiem modeliams ta pati.beks94 rašė:žvakės bosh... nežinodamas susimečiau jas.
mechaninius gedimus linkęs atmesti , nes neseniai buvo pas variklių meistrą, plovė karteri, vale ventiliacija pakeitė kažkurias tarpines.
O ir CE neužsidega! dėl dujų įrangos montavimo labai abejoju , jie patys pasakė jog bus kažkokios bėdos su uždegimu ir nustatė kuris cilindras nedadirba, bet grynai tuo metu kai pradeda užsipūstu turbina pradeda nedadirbti vienas cilindras.
DI kasetė tinka būtent nuo B205E ? tik iki facelift ?
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
- beks94
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 9
- Užsiregistravo: 2013 Bir 24, 22:36
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Re: Saab 9-5 2.0t kuro uždegimo problemos
žvakes pirkau iš normalaus salono Kaune. Ačiū už informacija, bandysiu ieskoti DI )
9-5 MY99 2.0 LPT MT
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Saab 9-5 2.0t kuro uždegimo problemos
Juodą DI gal dar Evaldas turi http://www.autogidas.lt/saab-9-3-i-aero-hecbekas-2000-1023127654.html
SAAB 900
- i4rilu
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 266
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
- Miestas: Kaunas
Re: Saab 9-5 2.0t kuro uždegimo problemos
Žvakių gal ir nereikėtų sureikšminti, bet jei ne tos sudėtos ir po 1000 km DI nulėkė (gal dėl ne tokių žvakių, o gal šiaip dėl kitų priežasčių), tai aš prieš kitą DI pirkdamas vistiek žvakes pasikeisčiau...
EX SAAB 9-5 SE FPT, B205E (141 kW), '98, MT, LPG, baltas
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Saab 9-5 2.0t kuro uždegimo problemos
Žvakės turi būti su rezistorium, nes DI skleidžia trukdžius (juos slopina rezistorius), kurie trukdo normaliam elektronikos darbui. Tarpelis benzui rekomenduojamas 1-1.1 mm. Dujom jis turi būti šiek tiek mažesnis. Perkant žvakes po ~10 Lt visų firmų jos bus panašios kokybės su plačiais nikelio elektrodais. Platinos arba dar geriau iridžio elektrodai gerokai plonesni ir tarpelio pramušimui reikalinga mažesnė įtampa. Mažiau apkraunama DI.
SAAB 900
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 17 ir 0 svečių