9-5 2.0t kuro uždegimo problemos

Vartotojo avataras
beks94
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 9
Užsiregistravo: 2013 Bir 24, 22:36
Miestas: Kaunas
Contact:

9-5 2.0t kuro uždegimo problemos

Standartinė beks94 » 2013 Lap 19, 00:16

Sveiki , idejus dujas paaiškėjo jog turiu problemų su kuro uždegimu , didinant apsukas nedadirba antrasis cilindras , važiuojant benzinu užspaudus gazą iki galo pasitrukčioja ,o ant aukštų apsukų atrodytu jog prasimuša ir dirba visi.
Pasiskaičius forumą nusprendžia jog gali būti kalta DI kasetė, žvakės keistos gal prie 1000km.
Patarkite nuo ko pradėti?
9-5 MY99 2.0 LPT MT
Vartotojo avataras
drh
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1165
Užsiregistravo: 2007 Sau 24, 18:16
Miestas: Vilnius

Saab 9-5 2.0t kuro uždegimo problemos

Standartinė drh » 2013 Lap 19, 01:46

Amm., jei nedirbtu cilindras tai atrodo kad ir check engine turetu degt (del misfire? pataisykit jei klystu) . Aisku, kad DI gali buti, bet ji daznai "atiduoda paskutinius galus" be isankstiniu simptomu. O cia iskart po duju idejimo prasidejo ? Gal nekoybiskai pajunge?
Saab 9-5 2,3t Vector MY02 LPG
Honda Deauville NT650V
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Re: Saab 9-5 2.0t kuro uždegimo problemos

Standartinė romask » 2013 Lap 19, 06:35

Dujos tam reikalui jautresnes, t.y. siektiek "sunkiau" uzdegamos, todel isrysket po ju idejimo galejo.
Del zvakiu - kokios sudetos? NGK po 7lt? Sitas ir po 100km pramust sugeba... Dujom reiktu ant NGK iridiniu pataupyt, o ir keist ju nebutina kas 10000km.
Del DI tai bet kokios degimo problemos turi buti lydimos bent jau mirksejimo CE. Jeigu mirksi/dega reiktu ziuret klaidas - tas padetu atmest daug speliojimo.

Asmeniskai pats pasikeiciau duju purkstukus, CE ketvitam, lyg, cilindrui vistiek nenustojo uzsidegineti, kai jau ir benzinu tos pacios klaidos degti pradejo, pakeiciau DI ir problemos pasibaige. Bet lysdavo dar abiem cilindru porom missfire, berods, klaidos, kodu jau nebepamenu.
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt
Vartotojo avataras
i4rilu
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 266
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
Miestas: Kaunas

Re: Saab 9-5 2.0t kuro uždegimo problemos

Standartinė i4rilu » 2013 Lap 19, 09:01

Jei jau žinai kuris cilindras blogai dirba, tai pradžioje pigiausiai būtų pasikeisti žvakę jame.
Kaune Juta, NGK Made in Japan, 10 Lt/vnt. O jei ne NGK susuktos, tai ir visas keturias pasikeisk :)
EX SAAB 9-5 SE FPT, B205E (141 kW), '98, MT, LPG, baltas
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Saab 9-5 2.0t kuro uždegimo problemos

Standartinė Audriss99 » 2013 Lap 19, 09:04

Gali būti:
1. Mechaninis gedimas - pramušta tarpinė, vožtuvas ir pan.
2. Elektrinis gedimas. Sakykime dujos įdėtos teisingai (kadangi dujų kompas junginėja benzo/dujų purkštukus, visko gali pasitaikyti). Pabandyk pasikeisti DI (pasiskolinti ar pan).
Dujoms reikia ~20% didesnės pramušimo įtampos palyginus su benzu, o paspaudus reikalinga dar didesnė pramušimo įtampa (ji su dujom dar padidėja). Gali būti kad aukšta įtampa nepasiekia žvakės ir kažkur kitur pramuša izoliatorių. Reiktų atidžiai apžiūrėti DI "spenius" ir pačias žvakes.
SAAB 900
Vartotojo avataras
beks94
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 9
Užsiregistravo: 2013 Bir 24, 22:36
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Saab 9-5 2.0t kuro uždegimo problemos

Standartinė beks94 » 2013 Lap 19, 19:47

žvakės bosh... nežinodamas susimečiau jas.
mechaninius gedimus linkęs atmesti , nes neseniai buvo pas variklių meistrą, plovė karteri, vale ventiliacija pakeitė kažkurias tarpines.
O ir CE neužsidega! dėl dujų įrangos montavimo labai abejoju , jie patys pasakė jog bus kažkokios bėdos su uždegimu ir nustatė kuris cilindras nedadirba, bet grynai tuo metu kai pradeda užsipūstu turbina pradeda nedadirbti vienas cilindras.
DI kasetė tinka būtent nuo B205E ? tik iki facelift ?
9-5 MY99 2.0 LPT MT
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Re: Saab 9-5 2.0t kuro uždegimo problemos

Standartinė Perkūnas » 2013 Lap 19, 21:03

beks94 rašė:žvakės bosh... nežinodamas susimečiau jas.
mechaninius gedimus linkęs atmesti , nes neseniai buvo pas variklių meistrą, plovė karteri, vale ventiliacija pakeitė kažkurias tarpines.
O ir CE neužsidega! dėl dujų įrangos montavimo labai abejoju , jie patys pasakė jog bus kažkokios bėdos su uždegimu ir nustatė kuris cilindras nedadirba, bet grynai tuo metu kai pradeda užsipūstu turbina pradeda nedadirbti vienas cilindras.
DI kasetė tinka būtent nuo B205E ? tik iki facelift ?
Nesureiksmink zvakiu,jei buvo pirktos pagal kataloga,pats ilgokai vazinejau su "Sagem",viskas ten gerai.DI juoda yra vienintele,t.y.visiem modeliams ta pati.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
beks94
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 9
Užsiregistravo: 2013 Bir 24, 22:36
Miestas: Kaunas
Contact:

Re: Saab 9-5 2.0t kuro uždegimo problemos

Standartinė beks94 » 2013 Lap 19, 21:17

žvakes pirkau iš normalaus salono Kaune. Ačiū už informacija, bandysiu ieskoti DI :))
9-5 MY99 2.0 LPT MT
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Saab 9-5 2.0t kuro uždegimo problemos

Standartinė Audriss99 » 2013 Lap 19, 21:22

SAAB 900
Vartotojo avataras
i4rilu
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 266
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
Miestas: Kaunas

Re: Saab 9-5 2.0t kuro uždegimo problemos

Standartinė i4rilu » 2013 Lap 20, 08:32

Žvakių gal ir nereikėtų sureikšminti, bet jei ne tos sudėtos ir po 1000 km DI nulėkė (gal dėl ne tokių žvakių, o gal šiaip dėl kitų priežasčių), tai aš prieš kitą DI pirkdamas vistiek žvakes pasikeisčiau...
EX SAAB 9-5 SE FPT, B205E (141 kW), '98, MT, LPG, baltas
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Saab 9-5 2.0t kuro uždegimo problemos

Standartinė Audriss99 » 2013 Lap 20, 10:41

Žvakės turi būti su rezistorium, nes DI skleidžia trukdžius (juos slopina rezistorius), kurie trukdo normaliam elektronikos darbui. Tarpelis benzui rekomenduojamas 1-1.1 mm. Dujom jis turi būti šiek tiek mažesnis. Perkant žvakes po ~10 Lt visų firmų jos bus panašios kokybės su plačiais nikelio elektrodais. Platinos arba dar geriau iridžio elektrodai gerokai plonesni ir tarpelio pramušimui reikalinga mažesnė įtampa. Mažiau apkraunama DI.
SAAB 900

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 25 ir 0 svečių