Sveiki,
Po pirmosios savaitės eksploatavmo SAAB 9-3 (2003 m., amerikinis, automatas, 2.0t benzinas/dujos) tiesiogine to žodžio prasme driokstelėjo bėdomis. Pasikeitus tepalus, po poros dienų (tepalai Mobil1 5w30) ryte užvedinėjant užsidegė įspėjimas apie Low oil pressure. Įspėjimas užsidega trumpam tik ryte - užvedinėjant po trumpų pertraukų, įspėjimas nebeužsidega. Patikrinus tepalų lygį (kai jau buvo nusistovėjęs), matyti, kad jis ties maximumu. Tepalo lygio lemputė nedega.
Tą pačią dieną bevažiuojant ir bėgėjantis iš greitėjimo juostos, variklis staiga pradėjo trūkčioti, ėmė mirksėti chekas (checkas anksčiau degė visą laiką dėl per didelės mišinio degimo temperatūros, nes SAAB'as amerikinis, ir čia gauna didesnio oktano, nei priklausytų, 95 kurą). Pamaniau, kad kas nors su dujom, tačiau perjungus į benziną, purtymasis paspaudus per tapkę, išliko. Trūkčiojantis motoras virš kokių 3.000 RPM nebenorėjo suktis. Purtėsi ir sustojus.
Ryte užvedus auto (vėl įsižiebė Low oil pressure), viskas ėjosi neblogai. Kai motoras buvo įšilęs iki darbinės temperatūros, bevažiuojant spustėlėjau per tapkę - trūkčiojimas ir mirksintis checkas vėl išlindo.
Ar tai gali būti susiję? Gal dėl bėdų su tepalo spaudimu neleidžia važiuoti pilnu režimu? Ar vis dėlto reikia snarglių šioms dviem bėdoms ieškoti atskirai? Jau perskaičiau visą forumą apie bėdas su DI, oro srauto matuokle, vakuminėm šlangom. Bet iki vakar nebuvo net menkiausių įtarimų, kad būtų kas nors blogai su degimu - valino SAAB'as kaip turi būt, kol nepakeičiau tepalų. Savo ruožtu užsienio forumuose teko nemažai paskaityt, kad pas šiuos SAAB'us mėgsta karteryje brūdo susikaupti.
Pirmadienį varau į Aeropolį, bet gal iki tol pasidalinsit naudingo įžvalgom? Ačiū.
SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 3
- Užsiregistravo: 2014 Rgp 10, 16:25
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 106
- Užsiregistravo: 2011 Spa 15, 16:01
Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.
trukciojimas gali buti del zvakiu, babinu, variklio kompo nes nesuregulioja tinkamo misinio, abejoju ar tos dvi bedos susije
Saab 9-5 my99 2.0T 141kw CNM177 parduotas
saab 95 my03 Aero + chip ~200kw
Nauduotos saab dalys, visiems modeliams,PIGIAU
863210000
saab 95 my03 Aero + chip ~200kw
Nauduotos saab dalys, visiems modeliams,PIGIAU
863210000
- Trafukas
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 622
- Užsiregistravo: 2013 Sau 19, 19:20
- Miestas: Klaipėda
- Contact:
Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.
Kai bėdos pradeda lįsti po tepalų keitimo, panašu, kad prieš parduodant į variklį buvo pripilta "daktaro"
SAAB 9-5 Estate 2.2TiD MY05
- Mark
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 302
- Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.
checkas anksčiau degė visą laiką dėl per didelės mišinio degimo temperatūros, nes SAAB'as amerikinis, ir čia gauna didesnio oktano, nei priklausytų, 95 kurą
Dar ir taip buna pasmane amerikonas 9-5 su 95, 98 jokiu problemu nera del oktano cia gal kas makaronu pakabino, kolega su 9-3 amerikonu vazineja 98 benzu su dujom irgi viskas tvarkoj su oktanu, beto ant bako dangcio rasosi min 86 max unlimited octan
O del mirksincio checko tai turi but kad miss fire gal kokio cilindro zvake nevisada sudirba ir truciojimas gaunasi...
Dar ir taip buna pasmane amerikonas 9-5 su 95, 98 jokiu problemu nera del oktano cia gal kas makaronu pakabino, kolega su 9-3 amerikonu vazineja 98 benzu su dujom irgi viskas tvarkoj su oktanu, beto ant bako dangcio rasosi min 86 max unlimited octan
O del mirksincio checko tai turi but kad miss fire gal kokio cilindro zvake nevisada sudirba ir truciojimas gaunasi...
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
- i4rilu
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 266
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
- Miestas: Kaunas
Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.
Tai pradžioje karterio tepalo paėmimo sietelį kuo greičia valyti, o po to jau toliau žiūrėti. Žvakes dar pasikeisti, jei seniai nekeistos.
EX SAAB 9-5 SE FPT, B205E (141 kW), '98, MT, LPG, baltas
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 471
- Užsiregistravo: 2012 Kov 10, 18:47
Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.
Daug bėdų čia gali būti, reikia nuskaityti klaidas. O dabar tai galim burti nuo kompresijos nebuvimo iki vakumo žarnelių - visos teorijos bus teisingos
- Grazvis
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 513
- Užsiregistravo: 2011 Bir 05, 13:13
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.
Dėl slėgio - per didelio tankio tepalo filtras gali būti, esu skaitęs ir tokią teoriją.
9-3 SW, 1,9 TiD, MY'08
ex: 9-3 SS 2,2 TiD, MY'03
ex: 9-3 SS 2,2 TiD, MY'03
- Myndoza
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 240
- Užsiregistravo: 2012 Lap 04, 20:40
- Miestas: Vilnius
Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.
O purtosi ant benzino ar ant dujų? Jei ant dujų, tai gali būti, kad purkštukas kuris blogai veikia, jei ant abiejų, tikrinčiau DI ir žvakes... nors geriausia būtų, kad pas meistrus nuvažiuotum tinkamus, ir normaliai pasižiūrėtų, kas per CE klaidos. Nes tas per aukštas degimo temp...
Paskutinį kartą redagavo 1 Myndoza. Iš viso redaguota 2014 kartus.
SAAB 9-5 2.3t Vector MY03
- Romeo
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 771
- Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
- Miestas: Kaunas
Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.
Rašo, kad purtosi ant abiejų kuro rūšių. Kiek aš žinau, kuo didesnis benzino oktanas tuo degimo temperatūra žemesnė. Tikrai kažkas prikabino makaronų. Dėl alyvos slėgio jei atsirado užrašas po keitimo alyvos, tai aš pirmiausia ir įtarinėčiau alyvos filtrą. Kokios firmos?
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 3
- Užsiregistravo: 2014 Rgp 10, 16:25
Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.
Ačiū už paprotinimus checko klaidų vingrybių klausimu. Praėjusią savaitę buvo pajungta ant kompo - išmetė tik klaidą dėl per aukštos dujų degimo temperatūros.
Alyvos filtras - filtron firmos.
Purtymasis vyksta ant biejų kuro rūšių. Kai auto būna pilnai įšilusi, kalatojimasis stovint vietoje dar didesnis nei važiuojant.
Alyvos filtras - filtron firmos.
Purtymasis vyksta ant biejų kuro rūšių. Kai auto būna pilnai įšilusi, kalatojimasis stovint vietoje dar didesnis nei važiuojant.
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1688
- Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
- Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius
Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.
Tu geriau klaidos koda sakyk, o ne aprasyma, nes degimo temperaturos nelabai kas matuoja, daznai neaiskus klaidu skaitytuvai nesamoningus ir aprasymus rodo...
- Myndoza
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 240
- Užsiregistravo: 2012 Lap 04, 20:40
- Miestas: Vilnius
Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.
Bėja, toks draugiškas patarimas, gal geriau nevažinėk su mašina, kol tiklsiai nežinai, kad per bėda, nes gali variklį visiškai "supjauti".
SAAB 9-5 2.3t Vector MY03
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 471
- Užsiregistravo: 2012 Kov 10, 18:47
Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.
Filtroną iškarto pasikeisčiau į normalios firmos filtrą, pvz mann ar knecht. Ir gal ta klaida buvo per riebus mišinys,o ne per didelė kaitra
- Povilas
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 148
- Užsiregistravo: 2012 Gru 30, 19:43
- Miestas: Kaunas
Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.
Greičiau per liesas mišinys, tada temperatūra būna sukilus. Bet kuriuo atveju tai turėtų matytis iš žvakių spalvos.
900NG '97 2.0Turbo
Stage 2, 181kW
Alcohol powered
Stage 2, 181kW
Alcohol powered
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 3
- Užsiregistravo: 2014 Rgp 10, 16:25
Re: SAAB 9-3 Low oil pressure, variklio trūkčiojimas.
Problema išspręsta pakeičiant žvakes ir DI kasetę.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių